Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Anyth1978
Äíåñ: 1
Â÷åðà: 1
Îáùî: 14145

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 539
ÕóËèòåðè: 5
Âñè÷êî: 544

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy
:: VladKo
:: LeoBedrosian
:: LioCasablanca
:: Albatros

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÖåíàòà
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: svetlina

Âèêòîðèÿ ñòîåøå ïðàâà äî ïðîçîðåöà, çàãëåäàíà â åäèíñòâåíîòî ñâåòëî ïåòíî âúðõó òúìíàòà ãðúä íà ìîðåòî. Áÿëàòà ÿõòà ëåíèâî ñå ïîëþøêâàøå, çàêîòâåíà íåäàëå÷ îò ÷àñòíèÿ èì ïëàæ. Íåëåïî áÿëî öâåòå âúðõó òðàóðíàòà äðåõà íà íîùòà. Áÿëî, êàòî ðîçèòå, êîèòî òîêó-ùî áå ïîëîæèëà ñ òðåïåðåùà ðúêà âúðõó ÷åðíèÿ êîâ÷åã.
Ïî ïðîçîðåöà çàêàïàõà äúæäîâíè êàïêè, åäðè êàòî ñúëçèòå, êîèòî ñå ñòè÷àõà ïî áëåäîòî ëèöå íà Âèêòîðèÿ
“Áîæå ìîé, ñÿêàø è íîùòà å ðàçïëàêàíà âäîâèöà êàòî ìåí! Òúæíè è ìðà÷íè ñà ëèöàòà íè, ãîð÷èâà áîëêà èçâèðà îò ñúðöàòà íè! Íî óòðå ëóíàòà ùå îãðåå ëèöåòî íà íîùòà, çâåçäèòå ùå áëåñòÿò êàòî ùàñòëèâè î÷è, à àç ùå íîñÿ ìðàêà â äóøàòà ñè äîêàòî ñúì æèâà. Çàùîòî ìîÿò òðàóð å öåíàòà çà ìîÿòà íåïðîñòèìà âèíà…”
Ñïîìåíèòå íåóìîëèìî ÿ ïîâåäîõà íàçàä ïðåç ãîäèíèòå…
Áÿõà ìëàäè. Áÿõà ìíîãî âëþáåíè. Íî äà ñúçäàäàò ñâîå ñåìåéñòâî â òîçè ìîìåíò èçãëåæäàøå íåâúçìîæíî. Âèêòîðèÿ ìå÷òàåøå çà æèâîò, êîéòî Ìëàäåí íå ìîæåøå äà é îñèãóðè. À òÿ äîðè çà ìèã íå äîïóñêàøå ìèñúëòà, ÷å áè ñå ñúãëàñèëà äà ïðîäúëæè äî êðàÿ íà çåìíèòå ñè äíè æàëêîòî ñè äîñåãàøíî ñúùåñòâóâàíèå.
Ðîäèòåëèòå èì áÿõà ðàáîòíèöè. Ñåìåéñòâàòà èì æèâååõà ïîâå÷å îò ñêðîìíî, à òÿ äåíåì è íîùåì áëåíóâàøå çà ðàçêîøåí ëóêñîçåí æèâîò, çà ìîùíè ñêúïè êîëè, çà òîàëåòè íà Âåðñà÷å, Àðìàíè…, çà äîñòúï äî ñðåäèòå íà áîãàòèòå è èçâåñòíèòå, çà âîàÿæè ñ ÿõòè èç öåëèÿ ñâÿò…
„Åäèíñòâåíîòî ñðåäñòâî, ìèñëåøå ñè òÿ, êîåòî ìîæå äà ìè îòâîðè âðàòèòå íà òîçè áëåíóâàí ðàé, å ìîÿòà èçêëþ÷èòåëíà êðàñîòà. È àç ùå ÿ „èçòúðãóâàì” ñðåùó óñïåøåí áðàê ñ áîãàò è èçâåñòåí ìúæ, êàêâîòî è äà ìè ñòðóâà òîâà. Íÿìà äà ïðîïèëåÿ òîçè øàíñ äîðè çàðàäè Ìëàäåí - ïúðâàòà ìè ãîëÿìà ëþáîâ.”
Ðàçáèðà ñå, ëþáèìèÿò é áåøå íàÿñíî ïî òîçè âúïðîñ. Âèêòîðèÿ êàòåãîðè÷íî ìó áåøå çàÿâèëà, ÷å çà áåäåí è ëèøåí îò àìáèöèè ìúæ, íèêîãà íå áè ñå îìúæèëà. „Îáè÷àì òå, íî òè íå ñè ïîäõîäÿùà ïàðòèÿ çà ìåí. Ñ òåáå íèêîãà íÿìà äà áúäà ùàñòëèâà.”
Òåçè äóìè ãî ïîäëóäÿâàõà, çàùîòî ÿ îáè÷àøå îò÷àÿíî: „Òðÿáâà, òðÿáâà äà çàáîãàòåÿ, çà äà íå ÿ çàãóáÿ! Àêî òðÿáâà ùå ïðîäàì íà Äÿâîëà è äóøàòà ñè, íî Âèêòîðèÿ ùå áúäå ìîÿ æåíà!”
Íîùåì íå ìîæåøå äà çàñïè. Äåíåì õîäåøå êàòî çîìáèðàí, çàùîòî ìèñúëòà ìó òðåñêàâî òúðñåøå èçõîä îò òàçè áîëåçíåíà ñèòóàöèÿ.
Ëóäîñò áåøå è ðåøåíèåòî, êîåòî îò÷àÿíèÿò âëþáåí âçå…

Âèêòîðèÿ íàé-ïîñëå ïðèå äà ñòàíå íåãîâà ñúïðóãà. Òÿ ñòàíà íåãîâàòà êðàëèöà. Ãëåçåøå ÿ è ÿ îòðóïâàøå ñ ïîäàðúöè. Ïîäàðè é ìå÷òàíîòî ÷åðâåíî “Ôåðàðè” … À äîìúò, êîéòî êóïè çà íåÿ, ïðèëè÷àøå íà ïàëàò, äîñòîåí çà äàìàòà íà íåãîâîòî ñúðöå. Áåøå êàöíàë êàòî áÿëà ãúëúáèöà íà ìîðñêèÿ áðÿã.Ïîä íåãî, äî ïðèñòàíà íà ÷àñòíèÿ èì ïëàæ ñå ïîêëàùàøå ïðåêðàñíàòà ÿõòà „Âèêòîðèÿ” – îùå åäíà ñáúäíàòà ìå÷òà.
Ðàçáèðà ñå, òðÿáâàøå ïîñòîÿííî äà âíèìàâàò. Äà æèâåÿò èçîëèðàíè îò ëþáîïèòíèòå ïîãëåäè íà õîðàòà. È, ðàçáèðà ñå, îïàñíàòà èãðà ñ èðàíåöà òðÿáâàøå äà ïðîäúëæè ñå èãðàå îò âðåìå – íà âðåìå, ìàêàð è ñ äðóãè õîðà è ïî äðóãè ïðàâèëà.
Íî Âèêòîðèÿ áåøå òîëêîâà äîâîëíà è ùàñòëèâà, ÷å íèòî âåäíúæ íå ãî ïîïèòà ñ êàêâî ñå çàíèìàâà, êàê ïå÷åëè îãðîìíèòå ñóìè, ñ êîèòî çàäîâîëÿâà êàïðèçèòå é. Íå, ÷å íå ñå äîñåùàøå. Ïðîñòî ïðèåìàøå íîâèÿ ñè æèâîò êàòî çàñëóæåí äàð. Ïðåç òàçè ïúðâà ùàñòëèâà ãîäèíà îò ñúâìåñòíèÿ èì æèâîò òÿ íèêîãà íå ïîæåëà äà óçíàå öåíàòà, êîÿòî íàâÿðíî ùÿõà äà ïëàòÿò çà ñáúäíàòèòå é ìå÷òè.
Êàòî ëåêîìèñëåíî äåòå ñå âúçïîëçâàøå îò ïàðèòå, êîèòî „ïå÷åëåøå” Ìëàäåí è îòêàçâàøå äà ñå çàìèñëè çà íà÷èíà, ïî êîéòî áÿõà ïðèäîáèòè òå.
Äî â÷åðàøíèÿ óæàñåí äåí.
Ñëåä åäíî îò îáè÷àéíèòå äúëãè îòñúñòâèÿ îò äîìà, çà êîèòî é áåøå çàáðàíåíî äà ðàçïèòâà, Ìëàäåí ÿ çàâåäå íà äúëãà åñêóðçèÿ ñ ÿõòàòà. Ïîñåòèõà èçâåñòíè ìîðñêè êóðîðòè, îòñÿäàõà â íàé-ëóêñîçíèòå è ñêúïè õîòåëè, ïîõàð÷èõà ëóäè ïàðè â êàçèíà è èãðàëíè çàëè, à ïîñëåäíèÿ äåí îòïðàçíóâàõà âòîðàòà ãîäèøíèíà îò ñâàòáàòà ñè ñàìè íà ÿõòàòà. Òàì, ïîä çâóöèòå íà ðîìàíòè÷íà ìóçèêà òîé é ïîäíåñå ïðåêðàñíî ñêúïî áèæó - îãúðëèöà îò áÿëî çëàòî ,èíêðóñòèðàíà ñ äèàìàíòè - áëÿñêàâè è êðàñèâè êàòî íåéíèòå î÷è.
È òÿ èìàøå çà íåãî ïîäàðúê. Ïàçèëà áåøå íàðî÷íî çà òîçè äåí ïðåêðàñíà
íîâèíà. Áåøå áðåìåííà. ×àêàøå äåòå è áåøå íàèñòèíà ìíîãî ùàñòëèâà. Èìàøå äî ñåáå ñè ëþáèìèÿ ìúæ, æèâååøå æèâîòà íà ìå÷òèòå ñè, à ñåãà ùåøå äà ñòàíå è ìàéêà, çà äà çàòâîðè êðúãà íà ïðåäñòàâèòå ñè çà ùàñòëèâ è ïúëíîöåíåí æè-âîò.
Íèêîãà íå áåøå âèæäàëà Ìëàäåí òîëêîâà ðàçâúëíóâàí è òîëêîâà ðàäîñòåí. Êîãàòî ìó ïðîøåïíà ðàäîñòíàòà âåñò òîé ÿ ãðàáíà è ïîíåñå ïî ïàëóáàòà, îáëÿíà â ëóííà ñâåòëèíà. Ïðåãðúùàøå ÿ è ÿ öåëóâàøå, ïîâòàðÿéêè êàòî ïîùóðÿë:
- Áëàãîäàðÿ! Áëàãîäàðÿ òè, ìèëà! Íàïðàâè ìå íàé-ùàñòëèâèÿ ÷îâåê íà ñâåòà!
Íà äðóãèÿ äåí ñå ïðèáðàõà ó äîìà ñè. Ïîñëå òåëåôîíà çâúííà, òîé âîäè äúëúã òàéíñòâåí ðàçãîâîð, ñëåä êîåòî èçëåçå ðàçòðåâîæåí è íå ñå ïðèáðà öåëè äâà äåíà.Òÿ áåøå ñâèêíàëà ñ âíåçàïíèòå ìó îòñúñòâèÿ îò äîìà, íî òîçè ïúò áåøå íåñïîêîéíà è òðåâîæíà.
“Ñèãóðíî å îò áðåìåííîñòòà!” - ñå óñïîêîÿâàøå ñàìà, íî òðåïâàøå òðåâîæíî ïðè âñåêè çâúí íà òåëåôîíà èëè øóì îò ìèíàâàùà êîëà.
Ðåøè äà ïóñíå òåëåâèçîðà, çà äà ñå ðàçñåå. Ïðåâêëþ÷âàøå îò åäèí êàíàë
íà äðóã, òúðñåéêè èíòåðåñíà ïðîãðàìà, êîãàòî ïðåä î÷èòå é ñå ïîÿâè óæàñíà ñöåíà - òðóï íà ìëàä ìúæ, ïàäíàë ïî î÷è íà òðîòîàðà â ëîêâà îò ñîáñòâåíàòà ìó êðúâ, â áëèçîñò äî ïàðêèðàíàòà êîëà íà íåéíèÿ Ìëàäåí.  ãðîòåñêíà ïîçà äî êîëàòà áÿõà çàñòèíàëè îùå äâå òåëà íà óáèòè ìúæå. Ñúðöåòî é ñå ïðåîáúðíà â ãúðäèòå. Çàäóøè ÿ ëåäåí ñòðàõ:
- Ãîñïîäè, íå! Íå è Ìëàäåí! Íå ìîæå äà áúäå! Ñèãóðíî å äðóã!- ïðîñòåíà óæàñåíà Âèêòîðèÿ.
Íî ãëàñúò íà ãîâîðèòåëêàòà ïîïàðè è ìàëêîòî íàäåæäà, êîÿòî òàåøå â äóøàòà ñè: ...
“…Îòìúùåíèå….ïîêàçíî óáèéñòâî….áîðáà çà òåðèòîðèè è íàäìîùèå íà äâå ïðúñòúïíè ãðóïèðîâêè …. æåðòâèòå ñà èäåíòèôèöèðàíè. Åäèíèÿò å ÷óæäåíåö, áúëãàðèí ñ ôàëøèâ ïàñïîðò, èçäèðâàí îò Èíòåðïîë. ×ëåí å íà åäíàòà îò ïðåñòúïíèòå ãðóïè - Ìëàäåí Ñòîé÷åâ …”
Òîâà áåøå êðàÿò! Äîøúë áå äåíÿò çà ïëàùàíå öåíàòà íà íåéíèòå ðåàëèçèðàíè "ìå÷òè". Óæàñíà è ñòðàøíî æåñòîêà öåíà – æèâîòà íà íåéíèÿ ëþáèì, áàùàòà íà íåðîäåíîòî é äåòå è çàâèíàãè èçãóáåíàòà çà íåÿ è äåòåòî é Ðîäèíà...
“Ñòðóâàøå ëè ñè, Ãîñïîäè? Áåçóìíà ëè áÿõ, òà ãî òëàñíàõ ñàìà êúì ñìúðòòà, çàðàäè ìîèòå æåíñêè êàïðèçè, çàðàäè íåïðîñòèìà ñóåòà è ëåêîìèñëèå..? Àç ñúì âèíîâíà çà ñìúðòòà ìó è çà òîâà, ÷å äåòåòî íè ùå ñå ðîäè ñèðà÷å â ÷óæáèíà è ñ ïåòíî íà ÷åëîòî - “äåòå íà ïðåñòúïíèê”! Íå ìè ïðîùàâàé, Ãîñïîäè! Íàêàæè ìå çà ìîÿ íåïðîñòèì ãðÿõ! Íåêà òîâà ñòðàøíî ÷óâñòâî íà âèíà è ïðîáóäåíàòà ìè íàé – ïîñëå ñúâåñò äà ãîðÿò ñúðöåòî ìè äî êðàÿ íà ïðîêúëíàòèÿ ìè ñúñèïàí æèâîò…”
Ïðåä íåÿ Ìëàäåí ëåæåøå â ëóêñîçíèÿ ÷åðåí êîâ÷åã - åäèíñòâåíîòî, êîåòî îòíàñÿøå ñúñ ñåáå ñè â ñâåòà, êúäåòî íà íèêîãî íèùî íå ìó å ïîòðåáíî.
Ìðàêúò ïúëçåøå è ñâèâàøå â ñòóäåíàòà ñè ïðåãðúäêà ñúðöåòî íà Âèêòîðèÿ.
 äóøàòà é êàòî îòðîâíè çìèè ñå ñïëèòàõà â óæàñåí âúçåë ñòðàõúò, îò÷àÿíèåòî è ãîð÷èâîòî ÷óâñòâî íà îñúçíàòàòà é âèíà…


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 10.02.2010 @ 12:27:12 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   svetlina

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

24.04.2024 ãîä. / 10:30:10 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Öåíàòà" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (1 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.