Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 846
ХуЛитери: 1
Всичко: 847

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаОбади се на адвоката си
раздел: Други ...
автор: Nika

Обвинявам те
в подвеждане на групи хора и
създаване на фалшив имидж.
Обвинявам те
в клеветничество
срещу доброто име на любовта,
набедена за грях.
Обвинявам те
В кражба на душа
чрез сърдечен взлом.
Обвинявам те
в опит за убийство
на чувства.
Обвинявам те
в рецидивиращи опити
да ме склониш
към съучастничество.
Обвинявам те
в бягство.

Не питам за смекчаващи
вината обстоятелства.
Не питам за
разкаяние или
действия в условията
на самозащита.

А сега кажи кой би те съдил.
Трябва да го информирам,
че те обичам.


Публикувано от aurora на 03.09.2004 @ 11:46:51 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   Nika

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.87
Оценки: 40


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 03:58:28 часа

добави твой текст
"Обади се на адвоката си" | Вход | 20 коментара (107 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Обади се на адвоката си
от Merian на 03.09.2004 @ 11:52:17
(Профил | Изпрати бележка) http://lightfull.hit.bg
ех......
Един поздрав само ти пращам, че ме задави.....


Re: Обади се на адвоката си
от Nika на 03.09.2004 @ 12:14:53
(Профил | Изпрати бележка)
Е, Мериан, това са само думи, а аз не съм съдник...

Благодаря ти, надявам се да те видя утре :)))

]


Re: Обади се на адвоката си
от Merian на 03.09.2004 @ 12:17:15
(Профил | Изпрати бележка) http://lightfull.hit.bg
далече съм Ника....празнувайте и заради мен:)....
....а думите са мостове.....понякога:)

]


Re: Обади се на адвоката си
от Nika на 03.09.2004 @ 12:20:16
(Профил | Изпрати бележка)
Понякога думите са единственото, което имаме. Жогосани едни такива, венозни, до кръв, до болка... А понякога горят мостове...

Дано да си добре, Мериан, там, където си, и да се върнеш :)))

]


Re: Обади се на адвоката си
от aragorn на 03.09.2004 @ 11:52:49
(Профил | Изпрати бележка)
хи -хи направо си като светата инквизиция.
без право на защита.
голям кеф.
;))


Re: Обади се на адвоката си
от Nika на 03.09.2004 @ 12:17:49
(Профил | Изпрати бележка)
Малей!
Ти добре ли си, каква инквизиция, че и света... :)))
Всеки има право на защита, всеки, дори и аз самата. Това е по-скоро обяснение, отколкото претенция.
Голем кеф! :)))

]


Re: Обади се на адвоката си
от aragorn на 03.09.2004 @ 12:47:55
(Профил | Изпрати бележка)
ами ето: "Не питам за смекчаващи
вината обстоятелства.
Не питам за
разкаяние или
действия в условията
на самозащита."
виновен си ще мълчиш!!!
хи-хи

]


Re: Обади се на адвоката си
от Nika на 03.09.2004 @ 12:50:22
(Профил | Изпрати бележка)
Ами нали се превъплащавам в ролята на ищец, да не би да съм му адвокат... :))) Хехе...

]


Re: Обади се на адвоката си
от aragorn на 03.09.2004 @ 14:53:43
(Профил | Изпрати бележка)
аааа това ли било?
аз мислих, че си се въплътила в прокурор, съдия и изпълнител на присъдата
;))

]


Re: Обади се на адвоката си
от Nika на 03.09.2004 @ 14:57:50
(Профил | Изпрати бележка)
А, как така се случва, че днес не се разбираме с теб? :)))

]


Re: Обади се на адвоката си
от aragorn на 03.09.2004 @ 16:41:29
(Профил | Изпрати бележка)
нептун има съвпад с луната
;))
днеска е един кофти ден за българската демокрация :((
;)):));))

]


Re: Обади се на адвоката си
от Nika на 03.09.2004 @ 16:47:55
(Профил | Изпрати бележка)
... но в бурята ще бъдем пак със теб...

Утре.

:)))

]


Re: Обади се на адвоката си
от aragorn на 03.09.2004 @ 19:31:44
(Профил | Изпрати бележка)
аха ще ги пришпорим;))
вълните, де :))
ама аз не се знае къде ще съм

]


Re: Обади се на адвоката си
от Nika на 03.09.2004 @ 20:32:58
(Профил | Изпрати бележка)
Тц, всички сме в играта... :)))

]


Re: Обади се на адвоката си
от aragorn на 07.09.2004 @ 22:58:17
(Профил | Изпрати бележка)
да, това е много важно да сме там
купуваме за осем и продаваме за пет, но да сме в нея ;))

]


Re: Обади се на адвоката си
от Nika на 11.09.2004 @ 11:36:59
(Профил | Изпрати бележка)
А понякога купуваме за пет и продаваме за десет.
Ентропията си знае работата :)))

]


Re: Обади се на адвоката си
от aragorn на 14.09.2004 @ 17:49:35
(Профил | Изпрати бележка)
ima i takiva dni prez godinata, no rjadko.
kakto kaza ti, vajnoto e da sme v igrata ;))

]


Re: Обади се на адвоката си
от Nika на 14.09.2004 @ 17:52:10
(Профил | Изпрати бележка)
Бе... не казах точно това, но... усмихвам ти се :)))

]


Re: Обади се на адвоката си
от moeto на 03.09.2004 @ 12:02:05
(Профил | Изпрати бележка)
обвинявам те в склоняване към четене на твоите текстове, обвинявам те в групов флирт с читателите.
Вашата присъда: "да си излежите присъдата с любимия". Нека животът ви осъди на щастлива любов.
Днес съм благосклонен!

Прокурорът.


Re: Обади се на адвоката си
от Nika на 03.09.2004 @ 12:31:57
(Профил | Изпрати бележка)
Пръстите ми възбуждат публиката... (справка "Пет за четири", в съавторство с Мока)

Уважаеми г-н Прокурор, понеже си нямам адвокат, ще споделя с Вас, дано проявите съчувствие и не бъдете толкова строг.
Въпреки, че съм лаик в областта на юриспруденцията, все ми стигат силиците да се светна, че не е във Вашата компетенция да издавате присъди. Особено такива незаконосъобразни - за лежане, дори с любимия. Ами животът е осъдително-прекрасен и би било жалко да го излежим, не мислите ли, г-н Прокурор. А за любовта, г-н Прокурор, мисля, че не е присъда. Личен, свободен и осъзнат избор е. Пък и мразя обичта ми да бъде окови.

Благодарна съм за Вашата благосклонност, г-н Прокурор, в противен случай бихте ни запратили в некой истанбулски затвор, че да се наложи да пращаме съчиненията си по онази еврейка.

Проявете човечност :)))

(благодаря)

Ох, смешно ми е... :)))

]


Re: Обади се на адвоката си
от moeto на 03.09.2004 @ 16:56:17
(Профил | Изпрати бележка)
Вашето изложение ми се стори свръхамбициозно и провокативно. Ако бяхте мъж, щях да Ви хвърля ръкавицата си, но имайки пред вид обстоятелството, че сте влюбена Ви оставям удоволствието да Ви направя на шопска салата идущата седмица. Още нито за миг не се самозалъгвам, че тези думи ще останат без последствия.
Удоволствието е мое!

]


Re: Обади се на адвоката си
от Nika на 03.09.2004 @ 17:35:23
(Профил | Изпрати бележка)
Сега се консултирам със своя секундант. Ще отговоря подобаващо другата седмица, както сам Вие пожелахте! :-Р

(да си влюбен в друг, не в себе си, не е недостатък, уверявам Ви :))))

]


Re: Обади се на адвоката си
от moeto на 07.09.2004 @ 11:27:13
(Профил | Изпрати бележка)
не мисля, че любовтта е порок, а взаимно оглупяване. Иначе на детето вчера му поникнали зъбки, а днес вече хапе ;)

p.s. секундантът дали е от женски пол?

]


Re: Обади се на адвоката си
от Nika на 07.09.2004 @ 13:54:47
(Профил | Изпрати бележка)
Любовта не е и недостатък :)

Как става взаимно оглупяване? Нещо като съвместно, в смисъл едновременно и в съучастие? Така ли?
Честити ти зъбки, хехе... :)

p.s. отговорът ми е едносричен, със звучни съгласни, но пък е категоричен. Ето го: ТЦ!

:)))

]


Re: Обади се на адвоката си
от paris на 03.09.2004 @ 12:12:35
(Профил | Изпрати бележка)
Аз не те обвинявам, че пишеш чувствено.
Благодаря ти.


Re: Обади се на адвоката си
от Nika на 03.09.2004 @ 12:34:32
(Профил | Изпрати бележка)
Аз ти благодаря, и ти се усмихвам - на теб и истинската ти Елена. Много ми харесва как пишеш :)))

]


Re: Обади се на адвоката си
от Dimi на 03.09.2004 @ 12:52:54
(Профил | Изпрати бележка)
Хареса ми. Ти си невероятна. Поздрав!


Re: Обади се на адвоката си
от Nika на 03.09.2004 @ 12:57:16
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти, Дими :)

(обаче съм вероятна, дори съм се случила, приеми го шеговито и с усмивка)

:)))

]


Re: Обади се на адвоката си
от magiq02 (mag2002@abv.bg) на 03.09.2004 @ 14:04:18
(Профил | Изпрати бележка)
А сега кажи кой би те съдил.
Трябва да го информирам,
че те обичам.

Най-доброто и силно смекчаващо вината облстоятелство...Думи,като огнени искри...



Re: Обади се на адвоката си
от Nika на 03.09.2004 @ 14:40:18
(Профил | Изпрати бележка)
Да. Дали има вина, ако има, чия е... не ми се мисли за това :)
А съдникът първо ще бъде уведомен, и ако не се държи сполучливо, ми ще го ритна в кокалчето, или... бе не знам още, ама не трябва да е прекомерно строг с човека :)))

]


Re: Обади се на адвоката си
от exoticgyrl на 03.09.2004 @ 14:50:31
(Профил | Изпрати бележка)
приемаш ли съобвинители :)))
ако не възразяваш ще се присъединя


Re: Обади се на адвоката си
от Nika на 03.09.2004 @ 15:08:02
(Профил | Изпрати бележка)
Хехе... :)
Аре сега, замириса ми на линч :)
Един за всички, всички за един! :)))

Моят иск, таковата, е частен, от личен характер...
В други случаи бих се кандидатирала за защитник :)

]


Re: Обади се на адвоката си
от exoticgyrl на 03.09.2004 @ 15:11:08
(Профил | Изпрати бележка)
да бе, и аз лично :))
не споделям девиза на мускетарите ;)

]


Re: Обади се на адвоката си
от Nika на 03.09.2004 @ 15:16:36
(Профил | Изпрати бележка)
Да питам ли дали би го приела, този девиз, въпреки, че ти самата не го споделяш? :)

Мускетарите са чаровници, трудно устоими. Знам със сигурност, от литературни източници, разбира се, че и те си намират майсторките :)))

]


Re: Обади се на адвоката си
от exoticgyrl на 03.09.2004 @ 17:25:39
(Профил | Изпрати бележка)
струва ми се, че и ти си една от тях /майсторките :)/, затова ми се прищя да се присламча или поне да заимствам от опита ти :)

]


Re: Обади се на адвоката си
от Nika на 03.09.2004 @ 17:59:01
(Профил | Изпрати бележка)
Е, не се доверявай на външни впечатления. Би следвало да го потвърди някой, споделящ мускетаркия девиз :)))

]


Re: Обади се на адвоката си
от Hammill на 03.09.2004 @ 16:00:17
(Профил | Изпрати бележка)
Ще отстъпиш ли ролята на прокурора на мен? Аз като един ревнивец, ще я играя по-неумолимо ;)


Re: Обади се на адвоката си
от Nika на 03.09.2004 @ 16:12:40
(Профил | Изпрати бележка)
Ако обещаеш, че ще няма да си безпощаден.
Не го разстрелвай, скъп ми е, обичам го... :)))

]


Re: Обади се на адвоката си
от Hammill на 04.09.2004 @ 02:53:00
(Профил | Изпрати бележка)
Не-е-е, аз не съм палач.
Единственият палач може да е сърцето ти....

]


Re: Обади се на адвоката си
от Nika на 04.09.2004 @ 11:43:43
(Профил | Изпрати бележка)
Не, не си палач. А думите ти неумолимо свистят като блеснало острие на виеща се шпага. Сякаш с върха й се подписваш. Hammill, не ZORRO.
Лесно ли се пише по сърца, Hammill?

:)))

]


Re: Обади се на адвоката си
от Hammill на 04.09.2004 @ 16:29:44
(Профил | Изпрати бележка)
Тук се стъписах - никой не е използвал досега подобни метафори относно моя стил. Покорно благодаря. :)

Умът често е несправидлив към сърцето - хладен и високомерен. Обаче дали все пак на сърцето е присъща някаква справедливост?


]


Re: Обади се на адвоката си
от Nika на 05.09.2004 @ 22:38:57
(Профил | Изпрати бележка)
Сърцето много често има недопустими претенции. Умът на свой ред често попада в ролята на Големия Лош, който избира правилно. Няма начин, умът трябва да се грижи за оцеляването, незавидна роля. Сърцето, глезеното, като дете се радва или хлипа, може и с краче да тропва... това дали е проява на някаква справедливост?

]


Re: Обади се на адвоката си
от Hammill на 06.09.2004 @ 23:43:56
(Профил | Изпрати бележка)
Да, наистина, умът често има нещастието да бъде презиран поради факта, че се грижи за оцеляването, и то особено от страна на пре-възвишените поети.

Обаче явно има два различни вида ум - един прагматичен, който особено се цени у нас, и един теоретичен, който следва да бъде наречен разум. Втроият има силата да схваща ценностите, докато първият е сляп за тях.

]


Re: Обади се на адвоката си
от Nika на 07.09.2004 @ 14:08:44
(Профил | Изпрати бележка)
Не е ли предвиден начин за симбиотично използване на теретичния и практичен ресурс?

Обаче, Hammill, възхищавам се на твоя Разум. И на чувствеността ти. И на умението ти да се себеизразяваш. (предпочитам водка-тини) :)))

]


Re: Обади се на адвоката си
от kuh на 03.09.2004 @ 17:14:57
(Профил | Изпрати бележка)
ники, ти си един същински ромен ролан - "Аз обвинявам".
едно заглавие, със закъснение :
ПРЕЗ СЪРЦЕТО НА ДЪЛГИЯ ПЪТ


Re: Обади се на адвоката си
от Nika на 03.09.2004 @ 17:19:27
(Профил | Изпрати бележка)
макс, забрави, нема ти дам пенч лева и тва е!

:)))

]


Re: Обади се на адвоката си
от kuh на 03.09.2004 @ 17:32:59
(Профил | Изпрати бележка)
добре де, имаш една водка от мен утре.

]


Re: Обади се на адвоката си
от Nika на 03.09.2004 @ 17:39:01
(Профил | Изпрати бележка)
Заглавието е супер :)

]


Re: Обади се на адвоката си
от beche на 03.09.2004 @ 18:18:45
(Профил | Изпрати бележка)
хе-хе ама ще щуротия!
Смях се от сърце!
каквоте провокира за това?
айде и аз към обвинителите може ли?


Re: Обади се на адвоката си
от Nika на 03.09.2004 @ 18:45:03
(Профил | Изпрати бележка)
Хм... почвам да мисля...
А би ли си изложила обвиненията? После да решим има ли сходимост по некви критерии. :)))

]


Re: Обади се на адвоката си
от beche на 03.09.2004 @ 19:21:06
(Профил | Изпрати бележка)
хихихи

присъединявам се в подвеждане на група хора,
във кражбата на душа, във опита за убийството, в бягството

а новото е обвинявам в матрично производство на флирт
обвинявам във посегателство на личността плачейки фалшиво и лъжейки душите нежни,
обвинявам в болезнено многоделение на личността виждайки го различни превъплъщения
обвинявам го във фалшифициране на документи
и скрито слухтете

айде решавай :))))))))))


]


Re: Обади се на адвоката си
от Nika на 04.09.2004 @ 02:32:05
(Профил | Изпрати бележка)
Смеем си се, а? Оки, така да бъде.

Аз реших следното: самоназначавам се за защитник по следните причини. Първо - отборът на обвинителите стана застрашително силен и би нарушил баланса. И второ - направен бе опит казусът да бъде типизиран, поради което излезе извън личния за мен контекст.
С удоволствие ще консумирам свободата да се превъплътя в ответник :)))

По същество: всички, без изключение, обвинения са несъстоятелни, а споменаването им е нарушение на свещенното за всеки човек право на свобода на словото, печата и вероизповеданията.
Ние сме умели в производствата на флирт и други работи. Можем ги. Пръстите ни възбуждат публиката. Кой крив на "душите нежни", че проявяват такава престъпна наивност?
Ах, душите нежни... немаме думи. Поради което се принуждаваме на повикаме на помощ... хехе... духа на баба ни, за да кажем: "не е луд който изяжда баницата, луд е този, който му разрешава". Ами така де...
Правиме си каквото си искаме и каквото си можем, с цел удовлетворяване на различни публични нужди, а "душите нежни" ни се връзват, щото... познай защо!

Айде, вие сте на ред :))) После пак ние!

]


Re: Обади се на адвоката си
от beche на 05.09.2004 @ 22:45:31
(Профил | Изпрати бележка)
то ако се търси баланса
струва ли си адвокатството?!:)))))
а и никой не разрешава така да се сменят ролите - от обвинител в защитник :))
/само ако е от обич/

хехехе ама и в защитата си умела!
какво друго умеете?
можете го флирта, но защо така матрично /няма ли повече капацитет горе?/
аааааааааа не може така какво си искате да правите, навсякъде си има ред и регламент
превъплъщенията под различни имена си е чисто престъпление - идва от вашите души страхливи
и.....похотливи
а ние се връзваме, защото все се надяваме, че е от сърцето!

айде сега вий на ред!!Само не сменяй пак длъжността! :)))))))

]


Re: Обади се на адвоката си
от Nika на 06.09.2004 @ 01:01:13
(Профил | Изпрати бележка)
(цунк, от обич е, и тебе те обичам. ах, че съм лигла) :)))

Сега за флиртовете. Те са една от най-забавните измислици на хората. Качеството им, класата, стайлът зависи от партньорите. Ако попаднем на изключителен партньор, ще съумеем да издигнем флирта до висотите на изкуството и да го направим запомнящ се. Това, че се е случило да са матрични... вината не е наша, ние сме доказали какво можем :) Може би възниква у вас питане, защо го правим. Да речем, че търсим точно този партньор, изключителния, който би ни паснал като подходящото парченце от пъзел. Да речем, че това е начин да си докажем максимата "незаменими хора няма" и все не успяваме. С което не нарушаваме ничии правила. Изразяваме искрено съжаление, че някои са се подвели и са приели милото и любезно наше отношение за специално такова. Симпатиите не са обич и флиртът не е любов. Обясняваме си го с това, че хората са склонни да виждат само това, което искат и затварят очи пред другото... фиксират се в своите представи, често далеч от действителността. Но ние не сме бавачки. Ограничаваме се до предупреждения и толкова. Оттам-нататък изборът не е наш.

За многото никове, каквито ние без съмнение не използваме. Няма лошо. В нас живеят по няколко лица. Да му мислят тези, които в различни свои превъплащения, не съумяват да изразят нещо различно или пък по различен начин.

Усмихваме се сега, и призоваваме да ни опровергаете :)

]


Re: Обади се на адвоката си
от beche на 10.09.2004 @ 01:21:21
(Профил | Изпрати бележка)
цунк и от мен:)

Доказателство за можене:)), не е само добре да го поднесеш, но и да докажеш класа, качество!!
Как бихте открили истинския, когато е матрично?! Истинския е винаги индивидуалист и
стандартния, а още по-малко матричния подход трудно биха го уловили.
А изключителния дали би се ангажирал с вас матричните, щом подхождате измислено и с наизустени реплики? Ами ако “изключителния” реши да спре на ниво флирт и да не ви даде
възможност да се издигнете на висота като нежелание да го вмъкнете в пъзела ?!
Флирта не е любов, но е изкуство на тялото и душата. От подхода не се нарушават ничии
чужди правила, но често страдат собствените ви тела. Не е ли своеобразна заблуда флирта
на вашата собствена душа?!
Е, за никовете аргументацията е добра! :))
малко хулиганска постъпка, но Е ПРОСТИМО!:)))

Усмивки и извинения за закъсненията, но реалния живот понякога не ни дава много шанс
за поезия и полемики. Вие сте :)))


]


Re: Обади се на адвоката си
от Nika на 12.09.2004 @ 04:19:31
(Профил | Изпрати бележка)
И ние имаме сърца, човешки и често наранени. Приели сме своето страдание, уморени сме, и тъжни. Флиртът е нашата упойка за притъпяване на болката. Свободни сме да си отидем, свободни сте да си отидете, но трябва ли?

Ние сме способни да обичаме, приемете нашата обич, такава каквото можем да дадем. Не искайте от нас невъзможното, не ни затваряйте в капаните на собствените си очаквания. И ни обичайте така, както ние ви обичаме.

А истинските неща, те са видими само със сърцето... В нашите сърца живее любов.

Здравей :)
Току що предложихме извънсъдебно споразумение :)))

]


Re: Обади се на адвоката си
от beche на 14.09.2004 @ 16:35:05
(Профил | Изпрати бележка)
прието!
:)))))))))

]


Re: Обади се на адвоката си
от Nika на 14.09.2004 @ 17:03:38
(Профил | Изпрати бележка)
... редно е да благодаря, и аз го правя. Безадресна обич витае във въздуха, пронизва есенната мека бистрота...

Всички се обичаме. Мамка му...

:)))

]


Re: Обади се на адвоката си
от roza1 на 03.09.2004 @ 20:19:58
(Профил | Изпрати бележка)
Последното май смекчава вината ...

Хареса ми!


Re: Обади се на адвоката си
от Nika на 03.09.2004 @ 20:26:55
(Профил | Изпрати бележка)
Аз всъщност не исках да му се нахвърляме така. Ако има вина, тя не е само негова. Сега май ще му стана защитник :)))

Благодаря ти, до утре :)

]


Re: Обади се на адвоката си
от roza1 на 08.09.2004 @ 10:33:16
(Профил | Изпрати бележка)
Готова ли си със защитната реч?
Опасявам се, че сбирките с Хулитери са забавили защитата:)))

]


Re: Обади се на адвоката си
от Nika на 08.09.2004 @ 10:57:22
(Профил | Изпрати бележка)
И хулитерки, Роза, и хулитерки :)))

А защитата я започнах в диалога с beche :)))

Радвам се, че си в добро настроение. Прекрасен есенен ден ти желая :)

]


Re: Обади се на адвоката си
от roza1 на 08.09.2004 @ 20:42:37
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря!
Денят си го биваше, но..
нощта ще е студена и за ХуЛитерките...май!:))

]


Re: Обади се на адвоката си
от Nika на 11.09.2004 @ 14:22:05
(Профил | Изпрати бележка)
В студените нощи спасителни са горещите сърца, нали, Роза :)))

]


Re: Обади се на адвоката си
от ruslina на 03.09.2004 @ 20:32:49
(Профил | Изпрати бележка)
Хеее, разби ме с този стих! :-)
Найш кво? Кажи на пича да ми звънне, ако не се признава за виновен, аз ще го светна ;-)
Мале, страшна си! Прегръщам те преди процеса, а утре ще го сторя и лично ;-)))


Re: Обади се на адвоката си
от Nika на 03.09.2004 @ 20:40:17
(Профил | Изпрати бележка)
Ох бе, нацяло се ошашках...
Виж сега, по-добре не чакай да ти звъни, щото... Ами ако се признава за виновен, тогава кво. Аре, защитавай го тук, преди да е разнищен окончателно :)))

Цунк и до утре :)))

]


Re: Обади се на адвоката си
от Lynn на 07.09.2004 @ 11:38:00
(Профил | Изпрати бележка)
Ника, това е жестоко.
Хем и грам не разбирам от наказателно право.
:)))


Re: Обади се на адвоката си
от Nika на 07.09.2004 @ 11:48:50
(Профил | Изпрати бележка)
Радвам ти се, готина си :)))

Жестоко в смисъл към човека - лирически герой ли или към кого?
(и аз не разбирам ни-щич-ко. тва наказателно право ли е?)

]


Re: Обади се на адвоката си
от Lynn на 07.09.2004 @ 12:05:09
(Профил | Изпрати бележка)
Жестоко в смисъл на cool.
Ма едно признание наведнъж стига... другия път - пак.:)))))))

Обаче всички адвокати по наказателно право, които познавам, са особено неблагонадеждни... да знайш.:)))))))

]


Re: Обади се на адвоката си
от Nika на 07.09.2004 @ 13:51:56
(Профил | Изпрати бележка)
Ми аз се стреснах какви съм ги забъркала и преминах откъде защитата. Ще се справя, смятам :)))

]


Re: Обади се на адвоката си
от memory на 07.09.2004 @ 22:41:04
(Профил | Изпрати бележка)
22:30. Хладна вечер. Някъде далеч изскърцват спирачки насред този шумен, прашен, налуден град, в който твърдят, че живея (?). В пепелника ми догаря цигара. Искам да е тихо, тихо, тихо. Но долавям звук от телевизор. Щурец нахално репетира в ухото ми. Чета. Няма наваксване пропуснатото. И попадам тук.

Ха, memory, викам си - виж, май те обвиняват в нещо.

Здравей, Nika.
:)


Re: Обади се на адвоката си
от Nika на 08.09.2004 @ 10:54:05
(Профил | Изпрати бележка)
Е, memory, memory... Мълчах си и се опитвах да си потуша емоционалните бури. Исках да е тихо, тихо, тихо. Да сме били тук, потънали в без_времието, в извън _света.
Ето, сега е тихо. Бистър есенен ден гали сетивата ми с неподражаемата си нежност. Не е тъга това, което струи от мен, не е меланхолия, нито носталгия. Стаено очакване. Нещо ще се случи.
Какво ли? Обади на адвоката си.

]


Re: Обади се на адвоката си
от memory на 08.09.2004 @ 16:44:49
(Профил | Изпрати бележка)
От толкова мълчание сякаш сгъстихме тишината, Nika...
Признавам. Понякога надскачам себе си с мълчание.
:)
Ето, проговарям.
Лятото обу сандали. Очакване прищрака в ключалката на вратата му. Ръждясалите панти проскърцват. Открехвам. Съзерцавам... Кресливи чайки и гларуси. Кожи лакомо попиват море. С приливите му романтиката кръщава с разни имена внезапни отпускарски влюбвания. С отливите си поглъща раздели без особени драми. Безпричинно усмихната младост по кафенетата. Жени в ефирни рокли с щедро разголени пазви. Сламени капели с копринени джуфки. Мъже с маски на отегчени прелъстители. И всичко сякаш е привидно.
Междинна спирка. Селски двор. Дядовата къща. Уморени клони пъшкат под плод. Пияни от нектар пчели. Бъбриви лястовичи нанизи. Пъплят тлъсти зелени гъсеници. Калинки кацат по ръцете. Празни бурета ухаят на старо вино. Бременни жита. Зейнали пукнатини жаждат дъжд. Късен следобед. Възрастни жени край калдъръма. Мързеливо одумват де що се движи. Мъже бавно отпиват топла скука в селската кръчма. И всичко е сякаш знаят точно на какво се крепи светът.
Завръщане. В истеричен град, мой пристан по не_знам_чия приумица. И всичко е сякаш си в чужда къща.

При теб какво очакваш да се случи?
При мен бавно и тихо пристъпя есен.
Време е да замълча, преди да си ме обвинила в прекомерна бъбривост.

Разкажи ми лятото си, Nika.
:)

]


Re: Обади се на адвоката си
от Nika на 12.09.2004 @ 07:12:11
(Профил | Изпрати бележка)
Дъждовно лято беше, memory, тъй дъждовно, че всичко се виждаше сякаш през полупрозирна пелена, спусната пред невярващите ми очи. Време за разделяне беше. Загубих се с приятели. Няма ги, по лицето ми пише колко ми липсват. Не видях нито един дъждовен червей, блажено опънат в мокротата, нито един охлюв, подал рогца в самоубийствено любопитство, дори светулчица не видях да просветва пунктирано. От години не съм виждала. И тези живинки ги няма по маршрутите, набързо тропосани от токчетата ми. Такова беше моето лято.
Закономерно и милостиво рано дойде есента. Време за събиране.
Е, memory, де да знаех на какво се крепи светът ми...
А ти? Забрави за адвоката, memory, вече е есен, време да се излюпи любов от кукувичето яйце...

:)

]


Re: Обади се на адвоката си
от ra на 09.09.2004 @ 19:34:23
(Профил | Изпрати бележка)
Обвиняваш ме,
но вратата беше широко отворена.
Как да не се възползвам
и да вляза нежно...
Обвиняваш ме,
но след като влязох
разбрах, че това е било голяма грешка.

Много хубав стих си написала. Поздрав!


Re: Обади се на адвоката си
от Nika на 12.09.2004 @ 04:29:56
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря за поздрава :)))

Не благодаря за окачествяването като грешка. В какво всъщност се състои грешката?

]


Re: Обади се на адвоката си
от sradev на 11.09.2004 @ 21:53:08
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
V ramkite na izvinenieto i razkajanieto
tarsja advokat


Re: Обади се на адвоката си
от Nika на 11.09.2004 @ 22:07:01
(Профил | Изпрати бележка)
Отново казвам, че на мен не ми дължиш извинение. За мен е забавно твоето изследване на системата в екстремни условия :))) Всъщност почти всичко ми е забавно :)))

А и казусът там няма отношение към този тук :)))

]


Re: Обади се на адвоката си
от sradev на 11.09.2004 @ 22:12:45
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
No az tarsja v tebe advokat

]


Re: Обади се на адвоката си
от Nika на 11.09.2004 @ 22:28:48
(Профил | Изпрати бележка)
Едва ли бих се справила, не се наемам :))) Адвокатствам само в изключителни случаи.

]


Re: Обади се на адвоката си
от sradev на 11.09.2004 @ 23:08:36
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm

no pri tebe e edinstvenijat
"obadi se na advokata si"
Kade po tova vreme zad 3x9 zemi
da namerja advokat.
Slu4ajat vinagi e izklju4itelen.

Molja kolenopreklonno.
S. Radev

]


Re: Обади се на адвоката си
от Nika на 11.09.2004 @ 23:21:08
(Профил | Изпрати бележка)
Молбата ти, съчетана с пословичното ми любопитство, е неустоима :)))
Хайде, изложи си проблема, да видим какво можем да сторим за теб :)))

]


Re: Обади се на адвоката си
от sradev на 11.09.2004 @ 23:41:25
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm


problema e prost - sazdade se zavihrjane po
najizvestni pri4ini ot zabava4kata.

Ot balgarskata mi stranica

http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/bul/index.html

mozhe da se vidjat razli4ni na4ini na 4etene
kato na primer traktata
" кило букви, кило думи , кило мисли "
kojto o6te ne sam podredil v balgarskijat variant.
tam ima onova i po-goljamo 4islo vazmozhnosti za 4etene.

S4itam, 4e brojat na 4etenijata ne dobavja ni6to pove4e kam razbiraneto mu.
Podkrepjam misalta si s ogan.

]


Re: Обади се на адвоката си
от Nika на 11.09.2004 @ 23:50:28
(Профил | Изпрати бележка)
И какво от това?

(съгласна съм с последното твърдение. това ли се опитваше да докажеш?)

]


Re: Обади се на адвоката си
от sradev на 12.09.2004 @ 00:00:47
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm

Poslednoto tvardenie e ogxn.
mozhe da se go vzeme na zaem ot stranicata mi.

И какво от това?

s tozi na6 razgovor rankinga na komentiranijata na
"Обади се на адвоката си"
se ka4i s tri pozicii nagore

koeto ot svoja strana e forma na 4etene na tova stihotvorenie.

(tuk mozhe da se dobavi teksta na stihotvorenieto kato ve6testveno dokazatelstvo)

]


Re: Обади се на адвоката си
от Nika на 12.09.2004 @ 00:16:52
(Профил | Изпрати бележка)
Ти си някакъв уникален :)))

Какво разбра от стихчето, като му вдигна броя коментари, респективно четения?

]


Re: Обади се на адвоката си
от sradev на 12.09.2004 @ 00:26:14
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm

pro4eti razgovora ni zaedno (ednovremenno sas stiha)

ne e li tova sa6to v misalta na avtorkata?

kakvo 6te se promeni v zna4enieto, ako smenime reda na obvinenijata - ne zhelaj imota na saseda e naj-tezhkoto prestaplenie i e ostaveno za desert.

]


Re: Обади се на адвоката си
от Nika на 14.09.2004 @ 17:17:07
(Профил | Изпрати бележка)
Мисълта на авторката не се слави с особена дълбочина :))) Не търси завоалирани послания, не ще ги откриеш :)))
Ако сменим реда на обвиненията... Да смисълът ще се промени.

]


без право на защита
от Melpomeni на 11.09.2004 @ 23:55:30
(Профил | Изпрати бележка)
И аз обвиних един човек поради същите причини:))


Re: без право на защита
от Nika на 12.09.2004 @ 00:02:10
(Профил | Изпрати бележка)
И каква му е присъдата?
(за твоята не питам)
:)))

]


Re: без право на защита
от Melpomeni на 12.09.2004 @ 00:21:53
(Профил | Изпрати бележка)
Неговата присъда, виновен до доказване на противното. А моята вероятно я знаеш, щом не питаш:))

]


Re: без право на защита
от Nika на 12.09.2004 @ 04:01:35
(Профил | Изпрати бележка)
Безпощадна си. А всъщност си съучастник. Какво сега...

]


Re: без право на защита
от Melpomeni на 12.09.2004 @ 11:30:59
(Профил | Изпрати бележка)
Не съм съучастник, вече връчих призовката. Ще ти отговоря с едно звучно ...тц:))))))Чудесен стих! Браво!

]


Re: без право на защита
от Nika на 14.09.2004 @ 17:14:21
(Профил | Изпрати бележка)
Дано да се яви ответника на делото. Иначе - общонационално издирване :)))

]


Re: Обади се на адвоката си
от sradev на 12.09.2004 @ 00:10:13
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
подвеждане на групи фалшиви
е клеветничество,
кражба на
рецидивиращо
убийство.

бягство
за разкаяние
че те обичам.


Re: Обади се на адвоката си
от sradev на 12.09.2004 @ 00:39:48
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
obarni vnimanie na izbiratelnoto 4etene:
2-3-2-2-3-3-4

ne vizhdash li spiralata ot vxzlovite dumi?

zamenil sam reda samo na dve dumi.

i ritama stava

2-3-2-3-2-3-4
4 sa dumite na advokata.

]


Re: Обади се на адвоката си
от Nika на 14.09.2004 @ 17:23:21
(Профил | Изпрати бележка)
Ми, С. Радев, мина ми през ума, че си вадил по този способ думите. Признавам, занимателно е, но само толкова. Нещата са по-прости, отколкото очаваме от тях.
Обаче това
"бягство
за разкаяние
че те обичам"
ми звучи като оправдание. Твое ли е? :)))

]


Re: Обади се на адвоката си
от bogpan (bogpan@mail.bg) на 13.09.2004 @ 12:17:39
(Профил | Изпрати бележка) http://bogpan.wordpress.com/
информирай Го...той обаче го знае
отдавна преди да те има
когато не трябва..и адвокат
просто Тя се случва


Re: Обади се на адвоката си
от Nika на 14.09.2004 @ 17:19:13
(Профил | Изпрати бележка)
Аз бих информирала съдника. Щото той го знае, така е...
Защо усещам някаква горчивина?

]


Re: Обади се на адвоката си
от Ray на 30.09.2004 @ 15:55:08
(Профил | Изпрати бележка)
Все така "луда"! Страшна си!


Re: Обади се на адвоката си
от Nika на 30.09.2004 @ 18:40:43
(Профил | Изпрати бележка)
Хехе, някой ме питаше преди време защо се самопределям понякога като вещица :)
Към "луда" и "страшна", добавям и "рошава". Получава се, нали? :)))

]


Re: Обади се на адвоката си
от Ray (bdoych@abv.bg) на 01.10.2004 @ 09:54:45
(Профил | Изпрати бележка)
Трябва да има завършеност, нали?!
И аз взех, че започнах да се припознавам в този образ, макар че не съм нито толкова "луда", нито толкова "страшна", е - малко рошава...
:))

]


Re: Обади се на адвоката си
от Nika на 01.10.2004 @ 10:04:48
(Профил | Изпрати бележка)
От една страна, там, където има съсредоточен все положителен приказен персонаж, има нужда и от вещици :)))
От друга страна, блудкави ми са образите на феи, снежанки, и други несправедливо и кротко страдаещи девойки. Душата на вещицата е многоцветна, дълбока и омайваща. :-Р

Иначе никой от нас не е само бял или само черен :)

]


Re: Обади се на адвоката си
от Ray (bdoych@abv.bg) на 01.10.2004 @ 11:14:16
(Профил | Изпрати бележка)
"Душата на вещицата е многоцветна, дълбока и омайваща. "
Мм, да! Чародейка!

]


Re: Обади се на адвоката си
от Nika на 01.10.2004 @ 11:26:47
(Профил | Изпрати бележка)
... Който веднъж се е докоснал парещо до нея, винаги ще чувства липсата й..." :)))

(и най-добре да се обади на адвоката си :-Р)

]