Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 1022
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 1025

Îíëàéí ñåãà:
:: ivliter
:: rady
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÏîðòàë
ðàçäåë: Ôàíòàñòèêà
àâòîð: KamataOstra

Ìðàêúò áåøå çàïî÷íàë äà ïðåâçåìà ãðàäà. Îáëàöèòå ïîêðèâàõà ïî-ãîëÿìàòà ÷àñò îò íåáåòî è ïðèäàâàõà íà ëóííîòî ñèÿíèå îñîáåíè ôîðìè, ìðà÷íè è êðàñèâè.  ìíîãî îò ñãðàäèòå ñâåòåøå, íî òàçè ñâåòëèíà íå ìîæåøå äà íàäâèå òúìíèíàòà íàîêîëî. Óìåðåíèÿò âÿòúð ñâèñòåøå â êîðîíèòå íà äúðâåòàòà è ñúçäàâàøå óñåùàíåòî, ÷å õèëÿäè ïðèçðà÷íè êðèëå ïðåëèòàò íàä ãðàäà.
Ìúæúò ñå äâèæåøå ïî óëèöàòà ñ òâúðäà êðà÷êà, à íà ëèöåòî ìó áå èçïèñàíî óâåðåíî èçðàæåíèå.Òîé îòïðàòè ïîãëåä êúì ëóíàòà. Îáëàöèòå, êîèòî ÿ çàêðèâàõà äî ïðåäè ìàëêî ëåêî ñå áÿõà îòäðúïíàëè.
- ×àñúò íàñòúïâà…- âÿòúðúò ñå óñèëè çà ìèã â îòãîâîð íà äóìèòå ìó.
Êðà÷êèòå ìó ñòàíàõà ïî-ðåøèòåëíè.  êðàÿ íà óëèöàòà çàâè íà
äÿñíî è ñëåä îêîëî ìèíóòà ñå íàìåðè ïðåä ãëàâíàòà àëåÿ íà ïàðêà, ïî êîÿòî ïðîäúëæè äà âúðâè. Åäíà îò ñåíêèòå íà äúðâåòàòà íàîêîëî ïðèòúìíÿ ïîâå÷å îò êîëêîòî é ñå ïîëàãàøå, ïîñëå ñå óäúëæè, íî òîé ñÿêàø íå çàáåëÿçà ïðîìÿíàòà, à ïðîäúëæè âñå íà ïðåä. Ñëåä èçâåñòíî âðåìå ñòèãíà äî ìÿñòî êúäåòî íÿêîëêî àëåè îáðàçóâàõà ìàëêî ïëîùàä÷å, à ïî êðàÿ ìó èìàøå ïåéêè. Ôèãóðà, ñåäíàëà íà åäíà îò òÿõ ïðèâëå÷å âíèìàíèåòî ìó. Òÿ ïîâäèãíà ãëàâà.
- Êàêâî ïðàâèø òóê?- ïîïèòà òîé
- Àç òðÿáâà äà ñúì òóê.- ãëàñúò áåøå ìúæêè.
- Íå, íå òðÿáâà!- Èíòîíàöèÿòà ìó íå äàâàøå ìÿñòî íà êàêâîòî è äà å âúçðàæåíèå. È âñå ïàê ôèãóðàòà âúçðàçè:
- Ùå îñòàíà.-ãëàñúò ìó, ìàêàð è íå òîëêîâà äúëáîê êàòî íà äðóãèÿ, çâó÷åøå ðåøèòåëíî.
- Òî÷íî äíåñ ëè èñêàø äà ïîêàçâàø õàðàêòåð? Íå å ìîìåíòúò äà ñå èíàòèø! Ïúê è íÿìàì âðåìå äà ñå çàíèìàâàì ñåãà ñ ïðèùåâêèòå òè. Òðúãâàé! – îíçè âñå òàêà ïðîäúëæàâàøå äà ñåäè íà ïåéêàòà.
Äðóãèÿò ñå ïðèáëèæè äî íåãî è ñëîæè ðàêà íà ðàìîòî ìó.
- Òðúãâàé, ìîëÿ òå. Òàçè íîù ìîæå äà çàãèíà. Íå ðàçáèðàø ëè? À àêî çàãèíà è òè ñè òàì ùå çàãèíåø è òè. À íàëè íÿêîé òðÿáâà äà ïðîäúëæè òîâà êîåòî ïðàâÿ?
Ñèíèòå î÷è íà ñåäíàëèÿ ïðîíèçàõà ìðàêà. Áåøå çíà÷èòåëíî ïî ìëàäèÿ îò äâàìàòà.
- Òè íÿìà äà çàãèíåø. Íå è òàçè íîù. Ìåæäó äðóãîòî… íÿìàìå âðåìå.
Ïî-âúçðàñòíèÿò äèãíà ïîãëåäà ñè êúì íåáåòî. Îáëàöèòå çàêðèâàùè ëóíàòà áÿõà íàìàëåëè çíà÷èòåëíî. Íî è ëóííîòî ñèÿíèå, êîåòî ïðîçèðàøå ïîä îáëàöèòå áåøå ïðèäîáèëî äîñòà ïî-òúìåí îòòåíúê.
- Íå áèõ ìîãúë äà ñè ãî ïðîñòÿ… - ïðîìúðìîðè ïî-âúçðàñòíèÿò, à ïîãëåäúò ìó ïðîíèçà òîçè íà ïåéêàòà. – Ñòàâàé!
Ïî-ìëàäèÿò ñå èçïðàâè áúðçî è áåç êîëåáàíèå. Íà ðúñò áåøå ìàëêî ïî-íèñúê îò ñïúòíèêà ñè.
- Àêî ñå ñëó÷è íåùî ñ òåá íå îòãîâàðÿì. ßñíî?
- Ðàçáèðà ñå.
Òå ïðîäúëæèõà ïî åäíà îò ïî-òåñíèòå àëåè. Íÿêîé îò ñåíêèòå íà äúðâåòàòà ïðîäúëæàâàõà äà ñòàâàò ïî-òúìíè îò íîðìàëíîòî, à ïîñëå äà ñå óäúëæàâàò, íî äâàìàòà âñå òàêà íå çàáåëÿçâàõà ïðîìÿíàòà.
Èçâåäíúæ ïî-âúçðàñòíèÿò, êîéòî âúðâåøå îòïðåä ñâè ìåæäó äúðâåòàòà. Äðóãèÿò ãî ïîñëåäâà áåçðîïîòíî. Ñëåä èçâåñòíî õîäåíå äâàìàòà ïðèñòèãíàõà íà ìàëêà ïîëÿíà.
Ïî-âèñîêèÿò âäèãíà ïîãëåäà ñè êúì ëóíàòà. À òÿ áåøå òàêà êðàñèâà. Îáëàöèòå íå ÿ ïîêðèâàõà, à ñèÿíèåòî é íå ñå äîëàâÿøå èç ïîä òÿõ. Áåøå êàòî ñâåëî ïåòíî íà òúìíèÿ èì ôîí. Ñàìî òÿ è íèòî ÷àñòèöà ðàçñåÿíà ñâåòëèíà îêîëî íåÿ.
- Òúêìî íà âðåìå- ïðîìúðìîðè ïî-âúçðàñòíèÿ.- Ñòîé â êðàÿ íà ïîëÿíàòà, òàì ìåæäó äúðâåòàòà è ìúë÷è.  íèêàêúâ ñëó÷àé íå ñå íàìåñâàé. Àêî íå óñïåÿ - áÿãàé. Âàæíîòî å òè äà ñå çàïàçèø. Àêî âñè÷êèòå é ïîääðúæíèöè ñå òåëåïîðòèðàò ùå ñòàíå ëîøî è çàòîâà áúäè âíèìàòåëåí. Íå èçëèçàé íÿêîëêî äíè…
- Çíàì. Êàçà ìè ãî òîëêîâà ïúòè- íà ëèöàòà è íà äâàìàòà ñå ïîÿâè óñìèâêàòà.
- Âÿðâàì â òåá. ×óâàø ëè?
- È àç âÿðâàì â òåá - íÿìà äà çàãèíåø!- òîé ñå îáúðíà è îòèäå â êðàÿ íà ïîëÿíàòà, à äðóãèÿ îáúðíà âçîð êúì ïðîñòðàíñòâîòî â öåíòúðà é. Ãëåäàøå ãî áåç äîðè äà ïðåìèãíå.
Èçâåäíúæ ìàòåðèÿòà íàä öåíòúðà çàïî÷íà âèäèìî äà òðåïåðè. Ïúðâî ñå ïîÿâè êúðâàâî÷åðâåí êðúã, à ïîñëå öåíòúðúò ìó ñòàíà ïî òúìåí è îò ìðàêà íàîêîëî, êúðâàâî÷åðâåíîòî îñòàíà ïî êðàÿ. Âÿòúðúò â êîðîíèòå íà äúðâåòàòà ñå óñèëâàøå âñå ïî-ñèëíî.
Êðúãúò ñå óãîëåìè íÿêîëêî ïúòè, ïóëñèðàíåòî â öåíòúðà ñå óâåëè÷àâàøå âñå ïîâå÷å è ïîâå÷å. Ìúæúò ãëåäàøå âñè÷êî òîâà âñå òàêà âòðåí÷åíî. Åäâà çàáåëåæèìî ñèíüî ñèÿíèå ñå îôîðìÿøå îêîëî ïðúñòèòå íà ðúöåòå ìó, êîèòî ëåêî ïîìðúäâàõà.
Êðúãúò ïðîäúëæàâàøå äà ñå óâåëè÷àâà. Èçâåäíúæ îò íåãî èçõâúð÷à æåíà.  ñúùèÿ ìîìåíò äÿñíàòà ðúêà íà ìúæà áúðçî ïîñî÷è êúì íåÿ è çàïðàòè êúëáî ÷èñòà åíåðãèÿ. Òÿ âäèãíà ðúêà òàêà ÷å àòàêàòà íå ÿ çàñåãíà.
- Íå ñúì òîëêîâà ãëóïàâà! Î÷àêâàõ òå.
- È àç íå ñúì ãëóïàâ. Âèæ ïîðòàëà.- êðúãúò ñå áåøå ñâèë çíà÷èòåëíî, à ïóëñèðàíåòî – íàìàëÿëî. Çà ìèã æåíàòà ñå ñìóòè.-Ïîìîùíèöèòå òè íÿìà äà äîéäàò ñêîðî. Ïúê è ùå èì êîñòâà äîñòà óñèëèÿ. È äà íå çàáðàâèø, ÷å âñå îùå íå ñè íàïúëíî òåëåïîðòèðàíà.
Æåíàòà çàïðàòè êúì íåãî îãíåíà ìúëíèÿ, íî òÿ íå ãî çàñåãíà îñîáåíî.  ñúùèÿ ìîìåíò ìîùíî ñèÿíèå çàñëåïè î÷èòå é. Äîêàòî ñå ïðåäïàçè îò íåãî òÿ íå çàáåëÿçà ëåòÿùèÿ êúì íåÿ íîæ. Òîé ïðîáîäå ðàìîòî é, à ìúæúò çíà÷èòåëíî ñúêðàòè ðàçñòîÿíèåòî ìåæäó äâàìàòà.
- Ñàìî òîëêîâà ëè ìîæåø?!? Òîâà ëè ñà âåëèèèêèòå òè óìåíèÿ? Òðè ìàãèè è ñè àóò???- òÿ èçâàäè íîæà îò ðàìîòî ñè è ãî çàïðàòè â òðåâàòà.- Äîáðå íåêà òàêà äà áúäå.
Òÿ ïðèñòúïè êúì íåãî ñ ìå÷, ïîÿâèë ñå îò íèùîòî, à â íåãîâàòà ðúêà ñå ìàòåðèàëèçèðà ñúùîòî îðúæèå. Áèòêàòà èì áåøå îñïîðâàíà è íèêîé íå âçåìàøå íàäìîùèå.  ìîìåíò íà ðàçñåéâàíå òÿ ïðîáè çàùèòàòà ìó, íî òîé ðåàãèðà íà âðåìå- ìå÷úò é åäâà îäðàñêà ðàìîòî. Áîðáàòà èì ïðîäúëæè äúëãî. Ìúæúò íà íÿêîëêî ïúòè õâúðëÿøå ïî åäèí ïîãëåä íà ïîðòàëà è çàáåëÿçà, ÷å êðúãúò îòíîâî çàïî÷âà äà ñå óâåëè÷àâà. Òîé íàïàäíà ñ ïî-ãîëÿì óñòðåì îò ïðåäè, íî òÿ ãî îòáëúñíà.
- Âèæ, íåêà äà íå ñå ìîðèì èçëèøíî- êàçà ìó òÿ
- Êàêòî èñêàø…
 òîçè ìîìåíò ïî÷âàòà ïîä êðàêàòà ìó ñå ðàçäâèæè è òîé ïàäíà íà êîëåíå â ðîõêàòà ïðúñò.
- Èçòîùåí ëè ñè âå÷å?
Òÿ èçïúíà ðúêàòà ñè, à äëàíòà é áå îáúðíàòà êúì íåãî. Ëèöåòî ìó ñå ãúð÷åøå îò áîëêà, íî óñòíèòå íå îòðîíèõà è ñòîí. Òÿ îòïóñíà õâàòêàòà ñè.
- Èñêàøå äà ñâúðøèì áúðçî, íàëè?- ïîïèòà ÿ.
- Ììì äàìì… è ïðåäñòàâà ñè íÿìàø êîëêî áúðçî ùå òè ñâúðøàò ñèëèòå òàêà. Õà õà õà.
Ðúêàòà ìó åäâà äîëîâèìî ïîòðåïíà, î÷èòå ìó ñå çàòâîðèõà, èçðàæåíèåòî ìó ñòàíà ñåðèîçíî. Èçâåäíúæ íîæúò ñå âäèãíà îò òðåâàòà, íàñî÷è ñå êúì íåÿ è ñå çàâèõðè âèñîêî íàä ðàìîòî é. Åäíà òúìíà, íî âñå ïàê ïî-ñâåòëà îò ìðàêà íàîêîëî èâèöà ñâúðçâàøå ðàíàòà ñ ìåòàëíîòî îðúæèå - òîâà áåøå ÷àñò îò åíåðãèÿòà é. Ñåãà áîëêàòà îñòàâÿøå ñëåäè ïî íåéíîòî ëèöå. Ñëåä êàòî èâèöàòà ñòàíà äîñòàòú÷íî øèðîêà è çäðàâà íîæúò ïðåñòàíà äà ñå âúðòè, à ðåøèòåëíî ñå íàñî÷è êúì öåíòúðà íà ïîðòàëà.  î÷èòå íà æåíàòà ñå ÷åòåøå èçíåíàäà. Íå. Èñòèíñêè óæàñ.
- Äà… ùå ñâúðøèì áúðçî.- ïðîìúëâè òîé.
Êîãàòî íîæúò äîñòèãíà äî ïîðòàëà ïîòúíà â òúìíèÿ ìó öåíòúð,à åíåðãèÿòà, ñâúðçâàùà ãî ñ æåíàòà ïîâëå÷å è íåÿ íà òàì. Òÿ ñúùî ñå èçãóáè â ìðàêà.
Ïîðòàëúò ïîòðåïåðè çà ïîñëåäåí ïúò, áåçäíàòà â öåíòúðà ìó èç÷åçíà, êúðâàâî÷åðâåíîòî èçáëåäíÿ è íà ñâîé ðåä ñúùî èç÷åçíà.
Ìúæúò ñå ïîñòíà ïî î÷è íà çåìÿòà.
- Ó÷èòåëþ!- ïî-ìëàäèÿò îò çàêðèëàòà íà äúðâåòàòà å ñå ñïóñíà êúì äðóãèÿ. Îáúðíà òÿëîòî ìó è çàïî÷íà äà ãî ðàçòúðñâà.- Ñúáóäè ñå! Ñúáóäè ñå!
Çàñòàíàë íà êîëåíå äî íåãî ïî-ìëàäèÿò âäèãíà ïîãëåä êúì íåáåòî.
- Íå, íå óìèðàé!-òîé çàïî÷íà äà ðàçòúðñâà äðóãèÿ âñå ïî íàñòîé÷èâî.
Åäíà îò ñåíêèòå íà äúðâåòàòà íàîêîëî ïîòúìíÿ. Íå, íå áåøå ñÿíêà. Áåøå íå÷èÿ ôèãóðà, ôèãóðàòà íà áåçìúëâåí íàáëþäàòåë. Òîé îáúðíî ïîãëåä êúì ïîëÿíàòà.
- Îòíîâî ñå áè äîñòîéíî…íèå ïîìíèì.Çàñëóæàâàø äà æèâååø.-ôèãóðàòà îòíîâî ñå ïðèëåïè êúì ñÿíêàòà íà äúðâîòî è ïîñòåïåííî èçáëåäíÿ
- Íå, íåäåé äà óìèðàø!
Òîé ïðîäúëæàâàøå äà ðàçòúðñâà ïî-âúçðàñòíèÿ. Ïîñëå ïîãëåäíà íàãîðå. Îáëàöèòå ïîêðèâàõà íåáåòî, êàòî îáðàçóâàõà ïðè÷óäëèâè ôèãóðè âúðõó ñàìàòà ëóíà, à íåéíîòî ñèÿíèå îáðàçóâàøå êðàñèâ îðåîë îò ñâåòëèíà, ïðîöåæäàùà ñå ìåæäó òÿõ. Âÿòúðúò øóìåøå ëåêî è ãàëåøå ëèñòàòà íà äúðâåòàòà.
Çàâàëÿ.


Ïóáëèêóâàíî îò valka íà 03.02.2010 @ 19:58:03 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ôàíòàñòèêà

» Ìàòåðèàëè îò
   KamataOstra

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 22:45:01 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ïîðòàë" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ïîðòàë
îò KamataOstra íà 05.02.2010 @ 19:04:17
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ùå ñúì íàèñòèíà áëàãîäàðíà íà âñåêè êîéòî îòäåëè âðåìå è íàïèøå êàêâî ìèñëè çà ðàçêàçà. Ïðàâÿ ïúðâèòå ñè ñòúïêè â ïèñàíåòî è âñÿêà êðèòèêà, áèëî òî îòðåöàòåëíà èëè ïîëîæèòåëíà, ùå ìè å ïîëåçíà.
Áëàãîäàðÿ!