Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 793
ХуЛитери: 1
Всичко: 794

Онлайн сега:
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЗапустялата вятърна мелница
раздел: Други ...
автор: kuklara

куклена пиеса
моноспектакъл
(по приказка разказвана от баба на внучка и после пак и пак)

Актьор-Моля ви, по-тихо! Коте,котенце,писсс ,писсс.Да сте виждали тука
някъде едно малко бяло котенце? Едно такова миличко и може да казва мяууу.Тука някъде трябва да е.Някой от вас да не го е уплашил? Не е.Къде ли се е скрило? Аз без него нищо не мога да направя. Без него съм едно голямо нищо.Така е, защото то ми разказва всички приказки, които аз после ви изигравам.То нали е такова малко и умно, ходи при старите баби, помага им да си размотават кълбетата с прежда и ги слуша като си разказват приказки.А старите баби знаят най-хубавите приказки .И са ги научили от своите баби, които пък са ги чули от своите баби, които пък са ги научили от своите баби ,ох и така безкрай...Как да го накараме да се покаже? А, може да го привлечем, като пуснем една мишка и то като дойде да я хване, ще го помолим да ни разкаже приказка.Някой от вас да носи жива мишка? Не носи - значи не става.Какво друго можем да направим? Ако искате заедно да го повикаме.Хайде, като кажа три -четири и всички да извикаме: Коооотееее,елаааа .Три -четири.Пак не стана.А дали ако му изпеем една котешка песен, няма да доиде?Я да опитаме!
Мяуу ,мяуу, мяу.
Къде ли се е скрило
Котето ми мило.
Пис- пис- писс.
Бързо тук ела
Да играеме сега.

Започва музика. Актьорът и децата пеят. На сцената се появява малкото котенце .Голяма радост.
Котенцето-Мяууу ,здравейте! Не съм се скрило, ами съм заспало.И дали защото се бях завило с едно старо одяло,дето е останало от баба, сънувах една приказка. Разказвала ми е баба Цона, която я чула от баба си Цоца.Ама незнам дали да ви я разказвам.
Актьор-Защо?
Котенцето-Защото е страшна и ме е страх да не се изплашите.Аз като я сънувах, и като се събудих, цялото бях плувнало в пот от страх.
Актьор-Да питаме децата ,ако са смели ще ни я разкажеш.Деца, вас страх ли ви е от приказки? Нали всички сте смели и знаете, че в приказките всичко е наужким.Тогава разказвай!
Котенцето-А ти ще играеш ли?
Актьора-Ще играя ,какво ще правя.
Котенцето-Тогава подреди декора! Всичко това се случило в една малка къщичка, където живеело едно добро котенце.То по цял ден си играело с едно малко добро момиченце...
Актьорът подрежда сцената и разговаря с котенцето.
Актьор-Чакай малко ,котенцето ли си играело с момиченцето или момиченцето с котенцето?И защо момиченцето било добро?Защото си играело с котенцето ли?
Котенцето-Не може едно момиче да си играе с котенце и да не е добро.Освен това докато си играели двамата с котенцето, помагали на майката на момиченцето.
Актьор-Как помагали?
Котенцето-Ами момиченцето миело съдовете, носело прясна вода, поливало градинката и такива работи. А котенцето меучело и мъркало много отговорно. Всички му благодарели за помощта и го гушкали ,хранели и обичали.
Актьор-Еее, я аз да изиграя какво ставало, а ти иди някъде отговорно да мъркаш.
Котенцето-Ох ,отивам, но ти разказвай правилно, защото ще те контролирам.

Момиченцето излиза пред къщичката и пее в дворчето.

Хоп- хоп- хоп ,троп- троп –троп.
Плич- плич -плич , лей- лей- лей.
Цветето с любов полей.

Коп –коп- коп, троп –троп- троп.
Хей- хей- хей, пей –пей- пей.
Копай зеленчук и пей.

Мама-Мими-и-и !
Мими-Моята мама!Да, мамо!
Мама-Ела да ми помогнеш.
Мими-Какво трябва да направя, мамо?
Мама-Нахрани кучето и петела. И виж къде се е дянало това немирно коте.
Мими-Веднага, мамо.
Мама –Ох на мама най -доброто дете.
Мими излиза,а на сцената се появява котенцето.
Котенцето-Мяуу ,да , да! Тя е най -доброто дете, а аз най -немирното коте.Ще видят те някой ден като избягам, има да плачат и да съжаляват най -безцеремонно.
Петелът-/Появява се от на най- високото място на сцената/
Кукуригу-у-у кукуряк !
Ще ядем ,ще ядем
Пържени мекици с крем!
Ще ядем, ще ядем
Пържени мекици с крем
Кукуриигу кукуряк.

Идва и кученцето:
Кучето-
Рок, рок, рок !
Рок за закуска !
Рок за обяд!
Рок за вечеря!
Много съм як.

Мими-Ех,миличките ми! Големи певци сте.Хайде сега елате да ви нахраня. После да поспим, а утре пак ще си играем.

Етюд на весело прибиране, след което котенцето се появява и продължава разказа.

Котенцето-И всички били много щастливи .Но както казваше пра- баба ми, една много учена персийска котка на име Геновева : -Много хубаво, не е на хубаво.Майката на момиченцето се разболяла и умряла.Бащата на Мими се чудил какво да прави ,чудил се и накрая се оженил повторно за жена, която си имала едно момиченце. То се казвало Златка, но всички й викали Злата, защото била много зла.Никак не обичала животните и постоянно ги преследвала.Чакай да се скрия ,че Злата идва.
Петелът:
Кукуригу-у-у, кукуряк!
Светло е и няма мрак.
Бързо ставайте от сън.
И излизайте навън.

Кукуригу-у-у кукуряк!
Раз –два- три ! Раз- два –три !
Физзарядка започни !
Раз –два- три ! Раз- два –три !

Злата хвърля предмети по петела,гони го - изобщо етюд на преследване и криене.
Злата: Ах ти, гадно животно! Ще ми пречиш да спя!Само още един път да ти чуя гласеца и ще кажа на мама, че съм болна! И само от петелска супа ще оздравея !(прибира се)
Петелът-(тихичко) Това не е живот.Какъв петел ще съм, ако не кукуригам.Ще избягам от тази къща .Не, не, това не е живот.Ще се махна от тук, та ако ще от глад да умра . И ако ще лисицата да ме изяде , и ако ще да става каквото ще.(излиза)
Кучето-(с китара)
Ааууу, бау- баф –баф !
Блус на гладнооо оо – гадно!
Ааууу, джаф –аф-аф !
Блус на жаднооо оо – гадно!

Ааууу, бау -баф –баф !
Блус за миналото славно.
Ауууу, джаф –аф- аф !
Блус за кученцето жално.

Мащехата-Сега ще ти дам да разбереш , животно безполезно.Ще пееш, когато дъщеря ми спи. Ще те пребия. Махай се от тази къща, докато не съм те обесила.Никаква полза няма от теб, квичащо безполезие.(преследване, гонене и двамата напускат сцената)
Котенцето-Мяууу !(преобръщайки се ,пада на сцената)Олеле-е-е ,помо-о-о-ощ.Ще ме убияяят.
Злата-Ще ти дам да разбереш.Мръсно, подло ,гадно ,мяучещо изчадие.Ще ти отрежа гадната опашка .(излиза с ножица в ръка и се мъчи да го хване. Идва и майка й. Двете преследват котенцето.то се катери ,промъква, и накрая избягва.
Мащехата –Трябва да се отървем от тези прости животни.Никаква полза няма от тях.И от неистинската ти сестра трябва да се отървем. От нея също няма никаква полза.Но най- напред да измислим как да изгоним кучето ,котката и петела.Петелът няма да го гоним ! Ще го хванем , ще го заколим и ще го изядеем.
Злата-Ооо, мамоо, как така ще го изядеем ?
Мащехата-А от перушината му ще напълним възглавничката ти, за да спиш на мекичкооо.
Злата-Ооо, мамоо, как ще спя на мекичкооо.
Мащехата-Само тази отвратителна Мими да не ни обърка плановете. Къде се губи ? Отдавна я пратих за вода, трябва да си идва вече.О-о-о, и нея ще изгоним от къщи .Но първо да се справим с тези гадни животни.(Излизат)


Публикувано от aurora на 28.01.2010 @ 13:00:59 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   kuklara

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 16:58:05 часа

добави твой текст
"Запустялата вятърна мелница" | Вход | 2 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Запустялата вятърна мелница
от rajsun на 28.01.2010 @ 14:18:22
(Профил | Изпрати бележка)
!:)))
Янкооо!
Аз съм специалист по корабите.
Навремето в Музикалния театър, в оперетата "Хубавата Елена" на сцената имаше един кораб, който трябваше да пътува в буря. Аз отзад с рамото: люш, люш)))
Измисли някоя пиеса с кораб, да мога да се включа)))

Бъди!


Re: Запустялата вятърна мелница
от kuklara на 28.01.2010 @ 14:24:04
(Профил | Изпрати бележка)
Ще се напъна та акоще буря да отвее платната.Щом е за тебе ако трябва и ще потъне кораба

]


Re: Запустялата вятърна мелница
от zkuceva на 28.01.2010 @ 13:43:49
(Профил | Изпрати бележка)
А - как без хепи енд?!

Здрасти - кога пак ще поставишщ нещо а нас - райковци?!

Ама с хепи енд ;)))

Поздрави от всички тук!


Re: Запустялата вятърна мелница
от kuklara на 28.01.2010 @ 14:09:59
(Профил | Изпрати бележка)
Чакай де това е началото хепиенда е накрая

]