Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 1005
ХуЛитери: 6
Всичко: 1011

Онлайн сега:
:: Mitko19
:: pc_indi
:: p12a28n
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: Marisiema

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКак се става сериен убиец
раздел: Хумор и сатира
автор: Lisica

/по напълно действителен ден/

7,45 часа Първи в програмата, старият грохнал фолксваген загрухтява в предчувствие на онзи свински развой на събитията, който предстои да се стовари само за час върху нещастната ми глава..
Понасям се бързо из малките улички към булеварда. Има-няма 2 минути обаче и на един обратен наклон и пред знак „Стоп” гадината взима, че угасва. Айде, бе! Няма. Пак? Не.

7,48 часа. Дъждът тихо тропа по покрива. В купето цари едно тъпо и безпомощно мълчание, в което само собствените ми ругатни кънтят зловещо. Говоря й на колата на глас и хич не ми пука. Не съм подозирала даже, че знам толкова интересни думи. После си викам – ще вземе да се заинати тая кола като я псувам. Почвам да й се подмазвам:„Айде, пиленцето ми, моля те, хайде да ходим на работа, а? Я виж какъв хубав ден за правене на новини!”
Леле, звуча като Боне Крайненеца, надупен над кравата Сивушка, докато я моли да стане да оре.

7,52 часа. Тишина. Телефонът ми звънва. Майка ми. Най-безцеремонно я прекъсвам. След секунда – пак звъни – този път класната на сина ми. Вдигам и казвам само „Сега не мога да говоря.” И пак затварям, но с хъс, а пустият телефон пада и се завира под седалката. Ей, спокойно, бе жена! Зад мене обаче почва да се образува опашка и някакви мъже с коли тръгват да ме заобикалят. И всичките ми говорят едни неща, дето ясно ги разбирам и без звук – както на Стоичков всичко му се разбира като говори отдалече на футболен съдия. Виждам и два средни пръста. Е, какво пък толкоз, викам си, и нас вас същото, и ваш’та майка също. Сигурно няма гориво.

7,54 часа. В багажника има туба. Взимам я и шляп-шляп – стигам до най-близката бензиностанция. Е, един тир ме прави на кална мишка по пътя. И съм мокра. Изцяло. Но... съм мишка с мисия и с туба.

8,32 часа. Като се връщам до колата обаче, без да се усетя завивам фунията към тубата накриво и когато я накланям да пълня резервоара, половината бензин ми се излива по краката. Подскачам и викам, ама все малко влиза и в гърлото на тая ламя, пуста, стара, не се наяде и тя....
Отгоре ми продължава да вали. Много важно! Нали зареждам вече! Така съм загряла от разходката до бензиностанцията и обратно, че чак когато чувам клаксоните на минаващите коли си давам сметка как изглеждам отстрани. Съблякла якето, само по блузка, надвесена с голямото деколте над резервоара... Ами че аз все едно я кърмя тая кола, бе! А на мъжете, които ме заобикалят с колите си, пак им се разбира всичко само по устата. Ама тоя път не са сърдити.
А телефонът ми звъни изпод калната постелка в колата, звъни.....Вадя го от мръсотиите, намирам още: 20 стотинки, два фаса и дребни камъчета. Под ноктите ми вече има достатъчно черно като за къртица първи разряд. Телефонът и той – като телефон за къртица. Имам шест пропуснати разговора! Нищо. Пак ще се обадят....Да вземем да запалим, а?
Я сега стани, Сивушке, да орем, миличката ми.....
Тая кола крава да беше, по-бързо би ме разбрала!

8,50 часа. Мокра, препотена няколко пъти, носът ми тече, с крака вонящи на бензин, опръскана с кал, с мръсни ръце, се довличам на работа ужасно закъсняла.
Още от вратата обаче – бедствие. Камера се счупила, две пресконференции отложени, един репортер болен, в краен квартал има пожар. И майка ми звънила два пъти. И шефът ме търсил.
8,53 часа. Включвам си компютъра и пускам скайпа. Правя си сметката, че там ще намеря говорителката на полицията или поне две други колежки от други медии и ще ги разпитам за пожара. Няма ги на линия.

8,55 часа. Започват да звънят и двата телефона на бюрото ми – външен и вътрешен. Заедно, да не им е скучно поотделно. В стаята насреща двете колежки ми говорят за промени в графика. Ходи ми се до тоалетната, ама ...стискам. Какво толкоз, така се калява волята...Може пък и на Же-точката да влияе добре....
Вдигам и двата телефона, поетапно – през 3 секунди.
На вътрешния телефон директорът започва да ми чете една дълга лекция за превишения лимит на телефоните – какво имало толкова да говорим и с кого, на външния – ха – майка ми:
„Знаеш ли какъв сън сънувах тая сутрин, никак не е на добро.” Сменила е тактиката – знае, че на мобилния ще я прекъсна и умело ме приклещва на този стационарен телефон.
Държа и двете слушалки притиснати към двете ми уши, надигнала съм рамене, за да мога да си използвам що-годе ръцете, че да отворя два текста, които мен чакат.
Пиша и слушам. И приличам на многоръко, многоухо извънземно. Няма не искам, няма недей.
„Сънувам”- разказва майка ми- „че на вилата на село ни е дошъл на гости Ален Делон. А пък аз нямам чисти чаршафи да му постеля на човека. И отивам у кака Иванка да искам да ми услужи, а у тях - тъмно и на вратата - некролог. Чуваш ли ме? Какво значи тоя сън, бе маме?”
„Налага се да говорим и с мобилни телефони все пак” – оправдавам се пред шефа.
„Че аз на кака Иванка и нямам номера.Ти знаеш ли го?”- пита майка ми в едното ухо..
„От понеделник ще ви спра телефоните, да знаеш”, вика шефът в другото ухо.
„Да взема ли да й се обадя на жената да я чуя дали е добре, как мислиш?” , допълва майка ми.
„Как ще работим без телефони, няма как да стане.”- мрънкам пред шефа.
В задния джоб на дънките ми започва да вибрира мобилният. Ужасно ми се ходи до тоалетната. Стискам.
„Ами като й нямам номера, как да стане, наистина?” – риторично пита майка ми.
В стаята започват да звънят и другите два телефона, на вратата се появява охранителят от пропуска и води възрастно семейство:”На тези хора им разбили вилата, питат дали искате да правите репортаж? ” Ох, оглеждам се - сама съм в стаята, колежките са излезли някъде.
„Аз на тебе вече трябва да ти наложа някакво наказание, чудя се какво да е. ”- нарежда шефът в ухото ми.
„Ще отидем на вилата ви, но къде се намира?” –казвам на бабата и дядото.

”На нашето село, как къде?” – пояснява майка ми.
„На Горно Лозево, ама пътят е много лош.”- казват старците.
„На моята вила ли?! ” – изуми се шефът.
„А пък Ален Делон през това време заспал облечен на кушетката” – обажда се пак майка ми.
„Стига с тоя Ален Делон, бе!” – кресвам на майка си в другата слушалка.
„На наклон, да, вилата ни е на големия наклон.” – вика със всичка сила дядото през стаята.
„Я, сега пък стига с Ален Делон, че това си е моят сън, когото искам ще си сънувам!”, сопва ми се майка ми и затваря.
„Охооо, Ален Делон? Значи и с Франция говорите, а? Да не се наложи да се уволняваме! ”, виква шефът и затваря.
Трясвам слушалките и аз. И двете!
А, в скайп имам някакво съобщение. Отварям – някакъв непознат мъж. „Имам много красив член. Искаш ли да го видиш?”
Ах, мамицата ти, какъв си ти бе?! Блокирам го с такъв яд, че покрай него без да искам изтривам и профила на моя съученичка, омъжена в Щатите.
Ох, забравих хората с вилата! Оглеждам се в стаята - бабата и дядото са си тръгнали без да кажат на кой наклон точно е пустата им разбита вила.
Вече са се натрупали 3 текста, по които спешно трябва да работя.
Часът е 9,00.

9,34 часа. Спасявам се от стаята. Я сега - на бегом към тоалетната, че ми се разби Же точката от напрежение!

9, 38 часа. В най-близкото барче до работа съм за едно кафе. Ще си открадна 15 минути само за мен! Заслужила съм си ги!

9, 42 часа. Носят ми кафето. До мене на бара в претъпканото кафене затрещява някаква люта чалга. Явно така звъни мобилният телефон на някаква дребна хилава блондинка. Тя си вади апаратчето от розово калъфче, отваря капачето и започва да чурулика на някакъв Жоро. Сигурно тоя същият Жоро й е купил марковите дънки и ботушките. Оглеждам я с прериферното си зрение. Натъкмена, кръстосала кълките и с кръстословица и химикал пред нея. На всяка фраза надига перманентно-татуираните си веждички рязко нагоре и така приличат на пиявици. Сигурно тук убива време между фитнес и боядисване на корени.
Без да искам се заслушвам, защото уж разговорът е сериозен, а пък тембърът й е рядко природно явление – все едно порно актриса се опитва да чете по радиото бюлетина на КАТ, но в същото време се преструва на анимационния мишок Спийди Гонзалес.
„Милинко, знаеш ли какъв тежък ден имам? Главичката ме боля сутринта, а преди малко си счупих и нокътче даже! И нямаше плодове за фрешче вкъщи като станах! Забравил си да купиш! Затова чак до центъра дойдох, нали знаеш колко ми липсват витаминчета! И сигурно ще настина, че тука знаеш ли как духа край вратата?”

9,44 часа. Хвърлям 2 лева на бара с ръката, на която ноктите са ми по-малко черни, и ставам. Майната му и кафе!
Бързам да се отдалеча от патката, дето „имала лош ден”.
Че иначе.... после четем по вестниците как уж някои убийства били случайни и нямало мотив....
А като гледам и колко много същества с розови телефончета и кръстословици има в това кафене...Хммм.
Ей така се става сериен убиец.


Публикувано от valka на 23.01.2010 @ 12:25:32 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   Lisica

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 10:11:06 часа

добави твой текст
"Как се става сериен убиец" | Вход | 10 коментара (24 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Как се става сериен убиец
от diva_voda на 06.02.2010 @ 14:28:55
(Профил | Изпрати бележка)
" като гледам и колко много същества с розови телефончета и кръстословици има в това кафене" - ами има, че как :))) то и за това се иска даденост природна - айде напъни се да бъдеш толкова тъпа...аааа - видя ли, че не е лесно:)))
Поздрави!


Re: Как се става сериен убиец
от Lisica на 02.03.2010 @ 15:47:32
(Профил | Изпрати бележка) http://bntruse.tv/licata.php?id=12
Заболя ме главичката от напъване....и без малко накътче да си счупя...:)))))))

]


Re: Как се става сериен убиец
от Mia2442 (mia2442@gmail.com) на 23.01.2010 @ 16:55:55
(Профил | Изпрати бележка) http://www.youtube.com/watch?v=NxBTchwLQ3g
Адски сладко чувство за хумор!:)
Само не разбрах-това ли е алгоритъма за G-точката или има и по-приятни!;)
Усмивки!:)


Re: Как се става сериен убиец
от Lisica на 24.01.2010 @ 16:01:29
(Профил | Изпрати бележка) http://bntruse.tv/licata.php?id=12
Благодаря, Мия! Дано си се забавлявала и дано това ти е като заклинание - да нямаш такива дни......

Е, това е компилация от 2-3 дни, но събитията са си реални...Почти...С две щипки художествена измислица. Малки щипки.;))))

Лиса Проучванията за Же точката не се оправдаха в извън-лабораторни условия.

]


Re: Как се става сериен убиец
от mariq-desislava на 24.01.2010 @ 09:59:17
(Профил | Изпрати бележка)
Леле, ако така започва деня ти, започвам да се чудя как ли завършва?:) Насмях се на воля!


Re: Как се става сериен убиец
от Lisica на 24.01.2010 @ 16:02:41
(Профил | Изпрати бележка) http://bntruse.tv/licata.php?id=12
Завършва се с ясното съзнание, че малко неща на този свят могат да те извадят от равновесие....

Благодаря, че прочете.

Лиса

]


Re: Как се става сериен убиец
от ranbo_silek на 24.01.2010 @ 16:25:41
(Профил | Изпрати бележка)
Така е кой както я нареди.На едни не стигат парите за хляб,а на други за хеликоптер.Поздрави за хубавия разказ. :)


Re: Как се става сериен убиец
от Lisica на 24.01.2010 @ 16:31:17
(Профил | Изпрати бележка) http://bntruse.tv/licata.php?id=12


Съвсем правилно си ме разбрал в относителността на "лошия ден"...
Благодаря, че прочете!

Лиса

]


Re: Как се става сериен убиец
от zkuceva на 23.01.2010 @ 13:13:45
(Профил | Изпрати бележка)
Според един лит. критик самоиронията била типично българска черта. Е, в краен случай - славянска.
Ама си е постижение да се попогледнем с намигване от страни. И облекчение ...
Поздрав!


Re: Как се става сериен убиец
от Lisica на 24.01.2010 @ 16:10:38
(Профил | Изпрати бележка) http://bntruse.tv/licata.php?id=12
Скъпа, има дни, от които без самоирония е трудно да се оцелее.....
А после наистина е смешно. Най-малкото - за оцелелия.

Благодаря!

]


Re: Как се става сериен убиец
от sradev (sradev за пощите go.com go2.pl wp.pl) на 23.01.2010 @ 13:42:03
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
най-добре звъни мобилният, като му е изключен звука,
а на шефа най добре се отговаря: "няма да чакаме понеделник" и му се затваря слушалката - нека дойде на крака да си довърши тирадата.


Re: Как се става сериен убиец
от Lisica на 24.01.2010 @ 16:12:33
(Профил | Изпрати бележка) http://bntruse.tv/licata.php?id=12
Това при твоя шеф работи ли? Често ли си на вибрации?

Да ти звънна? Не вдигай веднага......:)))))))))))))

Лиса

]


Re: Как се става сериен убиец
от sradev (sradev за пощите go.com go2.pl wp.pl) на 24.01.2010 @ 20:32:32
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
обичам да разигравам шефове

]


Re: Как се става сериен убиец
от Lisica на 24.01.2010 @ 20:37:38
(Профил | Изпрати бележка) http://bntruse.tv/licata.php?id=12
:)))))))))))))

]


Re: Как се става сериен убиец
от rajsun на 23.01.2010 @ 13:46:10
(Профил | Изпрати бележка)
Самоирония, времеирония, смешно уж, а пък тъжно(((
Значи - майсторско)))


Re: Как се става сериен убиец
от Lisica на 24.01.2010 @ 16:13:28
(Профил | Изпрати бележка) http://bntruse.tv/licata.php?id=12


Щом ти казваш, бате Райчо. Тебе ще те послушам.:)))))

Благодаря!

]


Re: Как се става сериен убиец
от kasiana на 23.01.2010 @ 16:00:08
(Профил | Изпрати бележка)
Великолепна сатира!!!

Поздрави!!!

:)))


Re: Как се става сериен убиец
от Lisica на 24.01.2010 @ 16:18:39
(Профил | Изпрати бележка) http://bntruse.tv/licata.php?id=12


Великолепен комплимент!!! Благодаря!!!

]


Re: Как се става сериен убиец
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 23.01.2010 @ 16:03:53
(Профил | Изпрати бележка)
това,което не ни убива , ни прави по-силни!
поздрави сърдечни:)))
и аз днес тръгнах с колата на пазар, но преди това разчистих снега около колата с една лопата
и едни полицаи се спряха да ми се радват
какво да се прави, а уж мъжете били по-силни;)))
прегръдка


Re: Как се става сериен убиец
от Lisica на 24.01.2010 @ 16:23:41
(Профил | Изпрати бележка) http://bntruse.tv/licata.php?id=12
Че ти си била приятна гледка, но и...опасна - с хладно оръжие в ръка....

Чух скоро израза, че Господ никога не ни праща по-голямо изпитание от това, което наистина можем да преминем....

Лиса

]


Re: Как се става сериен убиец
от vikito_1960 (vikito_60@abv.bg) на 26.01.2010 @ 14:42:47
(Профил | Изпрати бележка) http://viktoriaivanovaa.blog.bg/
Лелеееееее, лисе, той и твоя ден не е за завиждане...но ми стана мъчно за Ален Делон, за нощта му де, - как ли е спал, човечеца, без чаршафи ?... И за нокътчето на русата празноглавка ми домъчня...как ли е спаднало самочувствийцето й?...
Много готска сатира. Поздрави, Лиса !


Re: Как се става сериен убиец
от Lisica на 31.01.2010 @ 08:10:05
(Профил | Изпрати бележка) http://bntruse.tv/licata.php?id=12
Ален Делон направо се разочарова от нашето село, ако питаш мене.....

Благодаря, Вики!

]