Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 737
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 740

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: pastirka

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàopus2
ðàçäåë: Õóìîð è ñàòèðà
àâòîð: paradizo

Tîâà ëÿòî íàêàçàõ áúëãàðñêîòî ÷åðíîìîðèå, ëèøàâàéêè ãî îò ñâîåòî îáëàãîðîäÿâàùî ïðèñúñòâèå. Íà ïðîâåäåíèÿ îò Ñåìåéíèÿò ñúâåò „òúðã ïî äîêóìåíòè è íàäâèêâàíå”,
”, ôèíàëà ñïå÷åëè Òðîÿíñêèÿò áàëêàí ïðåä Ñåâåðíà Ãúðöèÿ. Ñåìåéíèÿò ñúâåò ñå ñúñòîè îò Ðåøàâàù ãëàñ (àç) , Ñúâåùàòåëåí ãëàñ ñ ïðàâî íà âåòî (æåíà ìè) è Êîíñóëòàòèâåí ãëàñ ñ ïðàâî íà ïúëíî íåïîä÷èíåíèå. Ñëåä íÿêîëêî óòî÷íÿâàùè ôóíäàìåíòàëíè è åêçèñòåíöèàëíè âúïðîñà „ðàáîòè ëè äèñêîòåêàòà â Àïðèëöè” „ñ êîãî ùå áúäåì” è „íàëè àêî íå ñìå â ÷óæáèíà, íÿìà âå÷åð äà ìå êàðàòå äà ñåäÿ ñ âàñ”, Ãúðöèÿ ãóáè ñ íåîñïîðèìèÿ àðãóìåíò - „òàì å àäñêè òúïî” – ïðèñúäà, îïîâåñòåíà îò Êîíñóëòàòèâíèÿò ãëàñ, çà êîéòî âñÿêî ìÿñòî ñ êîíöåíòðàöèÿ ïîä 10 òèíåéäæúðà íà êâàäòàðåí ìåòúð å ... (íå çíàì êàê ñå ïèøå, íî ñå îáÿñíÿâà ñ æåñò íà áúðêàíå â ãúðëîòî, ñáðú÷êàíà ôèçèîíîìèÿ è ñòðàííè çâóöè). Ñúâåùàòåëíèÿò ãëàñ ñå ñúãëàñè ñ âúçäèøêà, ñòðàäàë÷åñêà ôèçèîíîìèÿ è èçìúðìîðâàíå íà íåùî îò ñîðòà „òàì å ïðåêðàñíî, òîëêîâà å ñïîêîéíî, àìà ùîì äåòåòî...”. Òàéíàòà íà òîâà äà ñè Ðåøàâàù ãëàñ å äà âëàäååø èçêóñòâîòî íà èçíåíàäàòà – çàòîâà íàñðåä î÷àêâàíåòî çà ãðúì è ìúëíèè ñ îãðîìíî âúòðåøíî çàäîâîëñòâî è êèñåëà ôèçèîíîìèÿ ðåçþìèðàì „Äîáðå, íî ïîñëå äà íå ìè îïÿâàòå”. Âñúùíîñò â Ãúðöèÿ ñè å ñêóêà, òàì íÿìà çà êàêâî äà ñå ÿäîñàø. Å êàê äà ñè ïî÷èíåø àêî íèùî íå îñìèñëÿ ïðåñòîÿ òè ñ àíàëèçè, ïñóâíè, íàòÿêâàíèÿ è àäðåíàëèííè ñêàíäàëè òèï „å ñåãà âå÷å ùå èì ....” çà êîèòî ùå ñè ñïîìíÿòå ñ êóìåöà ïîíå äî äðóãàòà ïúëíà ñ ïîäâèçè ãîäèíà, à èçáðàíè ãåðîè÷íè ìîìåíòè ùå ðàçêàçâàòå è íà âíóöèòå.
Àïðèëöè å ÷óäåí êóðîðò, èçâåñòåí â ìèíàëîòî ñ ëèíèÿòà íà ïàðòèÿòà, à äíåñ ïîðàäè ëèïñàòà é – ñ êðèñòàëåí âúçäóõ, ñïèðàùè äúõà ãëåäêè è âåëèêîëåïíà êóõíÿ. Õîòåë “Àïðèëöè” å ïðèêàçíà, ïðèëè÷íî ðåèíîâèðàíà ÷àñò îò ðàÿ, ñ ïîêúðòèòåëíè „åêñòðè” - çåëåíà ìîðàâà , ÷åðâåí òåíèñêîðò è ñâåòëî ñèí áàñåéí. Íàé-ãîëåìèÿ ìó êîç å, ÷å íå å ÑÏÀ. Êîãàòî íåùî å ÑÏÀ, òî å áúêàíî ñúñ âñÿêàêâè ñúîðúæåíèÿ çà èçòúí÷åíè èçòåçàíèÿ, çà êîèòî ïîâå÷åòî îò íàñ ñàìî ñà ÷óâàëè èëè ÷åëè â öåíîðàçïèñè, ïîñëåäíîòî ïðèäðóæåíî ñ ëåêî íàêîêîøèíâàíå. Âñúùíîñò âñè÷êè íîðìàëíè õîðà ðàíî èëè êúñíî ñòèãàò äî èäåÿòà „íåêà åäèí ïúò è íèå êàòî äðóãèòå”, àêîñòèðàò â íÿêîå ÑÏÀ, îáèêàëÿò ïúðâèòå íÿêîëêî ÷àñà ñ âúçãëàñè „ÿÿÿÿ, âèæ áå ....” ñëåä êîåòî çàñÿäàò â ìåõàíàòà è äî êðàÿ íà ïðåñòîÿ ñå ïîëçâàò îò èìaíåíòíèòå ÑÏÀ áëàãà – ðàêèÿ, ñàëàòà, ìåøàíà ñêàðà, êàðòîôêè è ñòóäíà áèðà. Ïðè ñîöèàëèçìà íÿìàøå ÑÏÀ, ïîðàäè êîåòî áèðàòà àêî ÿ èìàøå áåøå çàäúëæèòåëíî òîïëà. Ñòóäåíà áèðà ! Òîâà å òî ÑÏÀ – ãëåçîòèÿ, íî ïðèÿòíî.
Èìà è åäíà êàòåãîðèÿ õîðà, òâúðäî ðåøåíè äà çàïî÷íàò íîâ æèâîò èìåííî îò ïúðâèÿ äåí â êîéòî îòèäàò íà ïî÷èâêà. È ãî çàïî÷âàò - ïàçÿò äèåòè, ñïèðàò öèãàðèòå è áèðàòà, è ðàçáèðà ñå ñïîðòóâàò êàòî çà ïîñëåäíî, ïðè êîåòî íà òðåòèÿ äåí èìàò òîòàëíà ìóñêóëíà òðåñêà, èçêúë÷åí ãëåçåí, òðåïåðåùè ðúöå è ñâèðåï îò ãëàä ïîãëåä. Õóáàâîòî â ñëó÷àÿ å , ÷å òîâà ÿâëåíèå âèíàãè å âðåìåííî. Âðúùàíåòî â íîðìàëíî ðóñëî å íåèçáåæíî è ñúâñåì ñêîðî ìîæåòå äà ãè ïîçíàåòå ñàìî ïî ëåêîòî íàêóöâàíå, ïóøåíå íà äâå öèãàðè åäíîâðåìåííî è ïèåíå íà áèðà â ïðîìèøëåíè êîëè÷ñòâà.
Íèå ñ êóìåöà îáà÷å ñè ñïîðòóâàìå öåëîãîäèøíî. È íå áèõìå ñå ëèøèëè îò òîâà óäîâîëñòâèå çàðàäè íÿêàêâà ñè ïî÷èâêà.  Àïðèëöè ïî÷âàìå äåíÿ ñúñ òåíèñ. Çà öåëòà îáà÷å òðÿáâà äà ñå èçëåçå îò ñòàÿòà áåç äà ñúáóäèø æåíàòà. Òÿ íÿìà íèùî ïðîòèâ äà ñå ðàçêàðàø ðàíî ðàíî, íî ìíîãî èñêà äà ÿ ñúáóäèø çà äà òè ãî íàòÿêâà öÿë äåí. Êîíòðîëèðà ïðîöåñà ñ åäíî îêî è òàìàí ñè ñòèãíàë äî âðàòàòà ñëåä ñåêâåíöèÿòà: ïúøêàíå (îáóâàíå íà ÷îðàïèòå); òðîïàíå (èçïóñíàòè ðàêåòè è òîïêè) è ìúðìîðåíå (êúäå ñà ìè êúñèòå ãàùè), èçñúñêâà „õàâëèèòå” .
Ïî ïîäðàçáèðàíå ìåñòàòà îêîëî õîòåëñêèòå áàñåéíè ñà êúò. Ïúðâèòå íÿêîëêî äíè, çà äà íå ðàçî÷àðîâàø áåçâúçâðàòíî ïîëîâèíêàòà ñè, ñå âêëþ÷âàø â íàäïðåâàðàòà „ëàñò ìèíèò” çà îñèðîòåëè äâà øåçëîíãà – êàêòî ïî-êúñíî ñå îêàçâà – ñ÷óïåíè. Íà òðåòèÿ äåí ïðåìèíàâàø êúì ïðàêòèêóâàíå íà åçè÷åñêè ðèòóàë „çàïàçâàíå íà øåçëîíã”. Äåéñòâèÿòà ñå ðàçâèâàò íà ãðàíèöàòà íà ñâåòëèíàòà è òúìíèíàòà, áúðçè áåçïëúòíè ñåíêè ïðèòè÷âàò è ðàçõâúðëÿò õàâëèè ïî ñòîëîâåòå îêîëî áàñåéíà íàðåäåíè íà öåíòðàëíèòå ìåñòà. Öåíòðàëíè ìåñòà ñà òåçè, êîèòî ñà âèäèìè îò âñè÷êè òî÷êè íà áàñåéíà, îò áàðà, îò áàëêîíèòå è ïðîçîðöèòå íà õîòåëà, ïî âúçìîæíîñò è îò ïàðêèíãà. Çàùîòî ÷àñò îò óäîâîëñòâèåòî íà ïî÷èâêàòà å äà áúäåø çàáåëÿçâàí.  òîçè ðèòóàë ó÷àñòâàò èíäèâèäóàëíè èãðà÷è è ïðåäñòàâèòåëè íà ðàçëè÷íèòå êëàíîâå. Êëàíà îáõâàùà ãîëÿìà è øóìíà êîìïàíèÿ ñ òèïè÷íà ñòðóêòóðà – àëôà æåíñêà, ïîäðàæàòåëêè, çàâèñòíè÷êè, áàáàèò, òàðèêàò-ìåðàêëèÿ, øóò è îáèêíîâåííè áåëîò ïèÿíäåòà, äåöà êîëêîòî ïîåìå è ïîíå åäèí ïóäåë. Æåíèòå â êëàíà ñè ïðèëè÷àò êàòî êëîíèðàíè. Ôðèçóðèòå, äðåõèòå è àêñåñîàðèòå ñà óíèôèöèðàíè, ñúùîòî å ñ æåíñêèòå íîñîâå è óñòíè, à çà æåíñêèòå ïðåëåñòè íÿìà êàêâî äà ãîâîðèì. Íàâðåìåòî ïðèÿòåë âîäîïðîâîä÷èê èìàøå ñàìî òðúáîðåç ñ äæàäæà çà ðåçáè ¾ öîëà, äðóãèòå ìó îòêðàäíàëè èëè çàãóáèë, òà ïðàâåøå âñè÷êî íà òîçè ðàçìåð òðúáè, îò çàõðàíâàíå íà äâîðíàòà ìè ÷åøìà äî ìàãèñòðàëíèÿ âîäîïðîâîä íà åäèí îò íîâèòå ñòîëè÷íè êâàðòàëè. Êàòî ñå çàìèñëÿ îò íåãî áè èçëÿçúë ñòðàõîòåí ïëàñòè÷åí õèðóðã. Ìúæåòå â êëàíà ñà íàé ðàçëè÷íè ïî ðàçìåð, ôîðìà íà øêåìáåòàòà è ñòåïåí íà ïëåøèâîñò, íî êàòî öÿëî íÿìàò îñîáåííî çíà÷åíèå çà æèâîòà íà êëàíà, ãëàâíîòî èì çàíèìàíèå å ïèåíå íà áèðà è ìàçàíå íà æåíñêè ãúðáîâå ñ êðåì.
Êëàíîâèòå æðåöè íà õàâëèåíèÿ ðèòóàë âå÷å áÿõà îêóïèðàëè „ëîæèòå” íà áàñåéíà, íî íèå ñå äîðåäæäàìå äî „ïúðâè ðåä íà áàëêîíà” è ñ ÷óâñòâî íà èçïúëíåí äúëã ñå îòäàâÿìå íà òåíèñà. Íàïðàâî ñìå ñè áàðîâöè – èìàìå ñè ÷àñòåí êîðò - çà öÿëàòà ñåäìèöà äðóãè èãðàåùè íå âèäÿõ. Äà ñå ÷óäèø – ïîñòîÿííî ñå ðàçìèíàâàìå ñ ðàçíè õîðà â ñïîðòíî îáëåêëî ñúñ ñïåöèôè÷åí òåíèñ äèçàéí è ìàðàòîíêè ñïåöèàëíî çà ÷åðâåí êîðò. Ïîâå÷åòî ñà ñ ðàêåòè â ðúöå, èìà è òàêèâà äåòî ìúêíàò îãðîìíè òåðìîáåãîâå ..... ïúëíà ìèñòåðèÿ å îáà÷å çàùî. Ìîæå ïúê äà èãðàÿò íîùåì èëè äà íè äåáíàò è êîãàòî íå âíèìàâàìå äà ðàçâèõðÿò áåçøóìíè, íî êúðâàâè òåíèñ äðàìè.
Ðàçáèðà ñå, àç áèÿ (ñïîðåä êóìåöà èìàì êúñìåò), ÷åòêàìå êîðòà, ïðàâèì ñè äóø, ñêà÷àìå âúâ áàñåéíà è ïëóâàìå íà âîëÿ ....å... 100 ìåòðà îáùî, àç 20 êóìåöà 80 (òîé íà ïëóâàíå èìà êúñìåò). Èçëèçàìå è åòî ãî íàøèÿ ìèã – ëÿãàìå íà øåçëîíãèòå à íàîêîëî êðàñîòà è òèøèíà. Íî íå çà äúëãî – ïúðâî ñå ïîÿâÿâàò ïðåäíè ðàçóçíàâàòåëíè ïîñòîâå ñúñòîÿùè ñå îò íåâðúñòíè êàìèêàäçåòà, êîèòî ñëåä 2 ñóõîïúòíè îáèêîëêè ñ íåðàçóìíà ñêîðîñò è ïîäíàñÿíå ïî çàâîèòå, ðàççóâàò äæàïàíêèòå çàäúëæèòåëíî ïî åäíà â äâàòà ïðîòèâîïîëîæíè êðàÿ íà áàñåéíà, ñëåä êîåòî ñêà÷àò ïàíè÷åñêè âúâ âîäàòà ðàçìàõâàéêè ðúöå è êðåùåéêè òàêà, ÷å âèíàãè ñå îãëåæäàì çà ðîÿê äèâè ï÷åëè. Òîçè õîä å ïå÷åëèâø, çàùîòî ìåæäóâðåìåííî îñíîâíèòå âîéñêîâè ïîäðàçäåëåíèÿ ñà äîñòèãíàëè ïðåäíèÿ ðóáåæ, ðàçãúðíàëè ñà ñå, çàåëè ñà ïîçèöèè è ñëåä êàíîíàäà çàáåëåæêè, êàòåãîðè÷íè çàïîâåäè è íåèñòîâè çàïëàõè ïðåìèíàâàò êúì åíåðãè÷íè îáõîäíè ìàíåâðè ñ íåäâóñìèñëåíà öåë – îøàìàðîñâàíå íà êàìèêàäçåòàòà.
Íî ÒÀÇÈ ñóòðèí èçëèçàéêè îò áàñåéíà ÷óâàì çâóê, êîéòî åäèí ìúæ ðàçëè÷àâà è íàñúí – òðàêàùè æåíñêè òîê÷åòà ... Òðàêàíåòî íà æåíñêè òîê÷åòà âèíàãè ïðåäàâà ìîðçîâî ïîñëàíèå âîäåùî äî íåçàáàâíà, ïúëíà è ïîâñåìåñòíà áîéíà ãîòîâíîñò. Èíòåðåñíîòî å, ÷å ñå ïðèåìà ïî ñúùèÿ íà÷èí è îò æåíèòå, ðàçáèðà ñå êîíòåêñòà, êàêòî è âðàãà, å ðàçëè÷åí.
Êóìåöà ñè ïëóâà, çàñåãà å èçâúí èãðàòà. Ïîãëåä êúì îáåêòà, äèñêðåòíî, ïðåç ðàìî è – îîîîî ... äà. ÄÀ. Äàëå÷å å îùå, íî àç ãè ðàçáèðàì òèÿ ðàáîòè – äåñåòêà. Ïúëíà äåñåòêà, áåç çàáåëåæêè, âñè÷êè åêñòðè, òóíèíãîâàíà, äúëãà áàçà, ñïîðòíî îêà÷âàíå, îòîðèçèðàí ñåðâèç, ãðèæîâåí ñòîïàíèí (ñèãóðíî ïåíñèîíåð, äà å íàâúðòÿë äà å íàâúðòÿë - êîëêî äà å íàâúðòÿë). È åúðáåöè, ÅÚÐÁÅÖÈ … ïåðôåêòíè ! È òîâà âñè÷êî ñàìî ñ åäèí ïîãëåä ïðåç ðàìî. Òîëêîç. Çà ñïåöèàëèñòà ñòèãà.
Èñòèíñêèÿò ìúæ ñè ëè÷è â åêñòðåìíà ñèòóàöèÿ, äàëè ìèñëè áúðçî è äàëè äåéñòâà ðåøèòåëíî! Áÿõ êàòî ñâåòêàâèöà - ìîìåíòàëíî äðúïíàõ õàâëèÿòà íà æåíà ìè îò øåçëîíãà äî ìîÿ è íàëè ñúì óìåí, íÿìà äà å ñàìà, âñå ïî íÿêîå âðåìå è íàâëåêà ùå ñå äîìúêíå, õîï – è íà äåòåòî øåçëîíãà ñäàâàì, ïîñëå ùå ãè ìèñëÿ. Òàêààà, âðåìå å çà âòîðè ïîãëåä – áÿë áàíñêè , ìíîãî èíòåëåêòóàëíî, çà äà íå ïðîçèðà ìîêúð òðÿáâà äà å àäñêè ñêúï, áåëè ÷åõëè âèñîê òîê , íå ñà çëàòíè – ìîäåðíèòå çà ñåçîíà, òàÿ å åäèí ñåçîí íàïðåä, (êîëêî ñúì âèñÿë ïî ìîëîâåòå - „ïóõ÷î, ñàìî äà ïîãëåäíà” - íàïðàâî ñòàæ çà ïåíñèÿ ñúì íàòðóïàë) , öèêëàìåíà ÷àíòà, áåç îãðîìåí íàäïèñ – çíà÷è ìîæå äà å ìàðêîâà, (êîëêî ìàðêîâà ùå ðàçáåðåì ïîñëå êàòî âèäèì òèãåëèòå), ïàðåî (çàùî íå ñúì èçíåíàäàí – íå å òèãðàê). Íîñè îãðîìíè î÷èëà, çàêðèâàùè ïîëîâèíàòà ôèçèîíîìèÿ, òåíäåíöèÿ íåíàâèæäàíà îò êîçìåòèöèòå, íî åäèíñòâåíîòî ðàáîòåùî ðåøåíèå çà ïðîáëåìà ñ áðú÷êèòå îêîëî î÷èòå. Èäâà, èäâà, êèìà ìè … áîæåååå … Ñòèë, îáàÿíèå è ÷àð – ïåðôåêòíà ! Çàìàéâà ìå ñ ïàðôþìà ñè. Òß äîáëèæàâà îïàñíî áëèçî, ïîñî÷âà çàëîæåíèòå êàïàíè - øåçëîíãè, óñìèõâà ñå (ðàçáèðà ñå ïåðôåêòíè çúáè) è ïðåäè äà êàæå è äóìà àç ìàõâàì íåáðåæíî íî êðàñíîðå÷èâî ñ ðúêà – å êàê, ñâîáîäíè ñà !!! Òÿ ñÿäà ãðàöèîçíî íà ïî-áëèçêèÿ äî ìåí, ïðè êîåòî ñå ïîÿâÿâàò ïî÷òè íåâèäèìè ñàòåíåíè ãúíêè íàä ðúáà íà áàíñêèÿ, êîñàòà è å âúðçàíà ñ öèêëàìåíà ïàíäåëêà è íåùî êàòî ìðåæè÷êà, òúìíà è åñòåñòâåíà, çàòâàðÿì î÷è çàùîòî òàêà èëè èíà÷å íå ìîãà äà èì âÿðâàì.. ÏÅÐÔÅÊÒÍÀ !!! Ñòúð÷à òúïî è îáìèñëÿì êàê äà ëåãíà ñ äîñòîéíñòâî. Ïî ïðèíöèï å äîñòà òðóäíî äà ëåãíåø íà øåçëîíã äîñòîéíî, âèíàãè ñå ìèíàâà ïðåç ñåäÿùà ôàçà ïðè êîÿòî êîðåìà íàïîìíÿ ãîëÿìà âúçãëàâíèöà áåç íè íàé-ìàëúê íàìåê çà âúîáðàæàåìèòå áàêëàâè÷êè, çà êîèòî ðàáîòèø ïî 1 ÷àñ âñåêè äåí íà êèëèìà â õîëà è ïî 2 ÷àñà ñðàäà è ïåòúê âúâ ôèòíåñà. Ìîæå äà ñå èçïðîáâà âàðèàíò íà ñòðàíè÷íî ïîëÿãàíå, íî òîâà ïîìàãà ñàìî àêî å ñ ãðúá êúì îáåêòà. Èíà÷å å îùå ïî òðàãè÷íî, íÿêàêâà ñòðàííà ìàñà ñå èçñóëâà íàäîëó, âèñâà è äîñòèãà øåçëîíãà äîñòà ïðåäè òåá, ðàçñòèëàéêè ñå èçäàéíè÷åñêè... Òúé êàòî íàäàëè ìîæåø äà ñå íàäÿâàø, âñè÷êè íàîêîëî äà ïîëó÷àò âðåìåííà ñëåïîòà, òî òðÿáâà äà ñå äåéñòâà áúðçî, êàòî íàé-äîáðå å äà ïàäíåø íà øåçëîíãà çàäíèøêîì, ïðàâ êàòî òàëïà. Íàïðàâèõ ãî – âèå îáà÷å íåäåéòå ! Áîëè ! Àìà àç íå óñåùàì ! Ëåæà ñè òàêà, â êàòàòîíè÷åí ñòóïîð, óïîåí è îòíåñåí, ñâåòêàâèöè èçïèñâàò îãíåíè âúïðîñè - ….åõ àêî…äàëè … êàêâî ïúê ….çàùî äà íå …
Ãîñïîäè, Ãîñïîäè, Ãîñïîäè – ÏÅÐÔÅÊÒÍÀ !!!

Òîãàâà ÷óõ ãëàñà è, àíãåëñêî ÀËÜÎÎ, ÇÄÐÀÂÅÉ – îáàæäà ñå íà íÿêîãî .
- Àõà, àç ñúì ìóöêà. Òóêàé ñóïèð, ìíîî ÿêî. È ÷îâåêà è ñóïèð, íàïðàî âèëèêóëåïèí. È ìóöêà, øè ïàäíèø, ÈÁÀ ÌÀ ÏÈÐÔÅÊÒÍÎ !!!
Íå çíàì çà „ìóöêàòà”, íî àç ïàäíàõ. Òàêà êàêòî ñè ëåæàõ, òàêà ïàäíàõ. Òîçè ïúò íàèñòèíà áîëè, ëåäåíè ïðúñòè ñòèñêàò ñúðöåòî, êîíâóëñèâíà îïèòè çà ïðåîäîëÿâàíå íåäîñòèãà íà âúçäóõ.... Ãëàâàòà íà êóìåöà ñòúð÷åøå íàä ðúáà íà áàñåéíà, âîäà ñå ñòè÷àøå â çÿïíàëàòà ìó óñòà. Òÿ çàòâîðè òåëåôîíà, ñòàíà, ïîãëåäíà ìå êîêåòíî è ïîïèòà :
- ÄÅÉ ÄÈËÁÎÊÎÒÓ ?
Òóê íå èçäúðæàõ, ñêî÷èõ, õâàíàõ ÿ çà ðúêà, íàïðàâèõìå íÿêîëêî êðà÷êè êúì áàñåéíà è ñ áåçóìíè î÷è ïúëíè ñ ãíÿâ èëè ìîæå áè îò÷àÿíèå, íî ñ êàòåãîðè÷íà ìîëáà äà íå ñå ìåñè êàêâîòî è äà ñòàíå, èçðúìæàõ êúì êóìåöà :
- ÄÅÉ ÄÈËÁÎÊÎÒÓ ?!!!!!


Ïóáëèêóâàíî îò valka íà 17.01.2010 @ 16:19:29 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Õóìîð è ñàòèðà

» Ìàòåðèàëè îò
   paradizo

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 15:27:05 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"opus2" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: opus2
îò beche íà 17.01.2010 @ 18:37:31
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Èçêåôè ìå.:)))
×àêàì ïðîäúëæåíèå.




Re: opus2
îò doriana-doriana íà 15.07.2010 @ 21:42:50
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://doriana129.wordpress.com/
Åáàñè!
Sancta simplicitas, òàêà å!

]