Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 722
ХуЛитери: 0
Всичко: 722

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЦел
раздел: Разкази
автор: OmeRga

Имаше големи плътни мигли и очи в тъмен нюанс на кафяво. Тези мигли криеха и показваха едновременно, но веднъж преодолени, те пускаха да усетиш уюта, на който е способен именно този нюанс на кафяво.
Кристално чисто, в същото време с тъмна кадифена дълбочина. Нещо в което би потънал, понеже си сигурен, че там е хубаво. Впрочем тази комбинация пораждаше известен парадокс: кристалният отблясък е остър, докато кадифето – напротив. Може би за това обичам да ги гледам в различни светлини. Трябва да отбележа, че не съм почитателка на онези светли очи, които променят цвета си според светлината. За мен възхитата на хората от подобна промяна е напълно посредствена. Без свян и капка съмнение се наричам истински ценител в това отношение. Обичам онези очи, които с единия си и същ цвят раждат различни нюанси и усещания. Такива, които те предизвикват с потайнствените си метаморфози, които, обективно погледнато, сякаш са единствено плод на собствената ни фантазия. Въображаеми или не обаче, тези настроения на окото те променят. Ако трябва да направя паралел между онези хамелеони и този кафяв цвят ще трябва да се обърна може би към вкусовите удоволствия – разликата между един мазен кебап от улицата и една изкусно приготвената вечеря. Разбира се, и двете нахранват, но очевидно културата на храната е еволюирала дотолкова, че да не задоволява само с количество калории: тя трябва да е преживяване, поредица от удоволствия и усещания за, отново, нюанси.

Тези очи бяха притежание на един мъж, когото срещнах в един парк на една пейка. Веднага ги зърнах. На фона на развихрилото се през юли зелено те блажено шареха в тържество, може би съвсем наясно със своята неповторимост. Веднага разбрах, че искам тези очи до себе си. Като всяко влюбване, веднъж вкусила от тази прелест, всичко у мен се пренастрои така, че вече не можех да си представя живота без тях. Влюбването е една тежка стена, която се стоварва с ужасяваща сила между твоето преди и твоето сега и после. Тя те разделя завинаги от досегашното и те попада в ново място с нови неща. Любопитна е скоростта на адаптацията към това ново: макар онова „преди“ да е било преди 5 минути, дистанцията, която ви разделяизглежда необозрима. Предишното е далечно и презряно: празно, кухо и отблъскващо. Тук, където си от пет минути е там, където искаш да бъдеш, сигурен, че другаде не можеш.

Веднъж наясно с невъзможността да бъда без тези очи (реализация, която отне извървяването на петте крачки, които ни разделяха), аз отидох при този мъж и го заговорих. Знаейки какво искам, веднага разбрах и как да го постигна: какво да кажа, как да погледна, как да застана. Впрочем разговора не помня, той беше маловажен за мен. Беше само ключов инструмент за постигането на целта. Разбира се, фундаментът на този инструмент бе събеседникът ми да си мисли, че разговорът сам по себе си е интересен за мен, а не че е част от някаква стратегия. Това се постига лесно. Когато една жена знае какво иска, тя го постига по най-безскрупулни начини, съвсем естествено: може би за това природата често лишава жените от това знание. В подходящия момент (който един зорък стратег разпознава без колебание), го поканих на вечеря. Втори важен инструмент – храна. Хората се разсейват когато са доволни. След като погъделичках духовните и физически сетива, остана да пусна последната ниша на тази паяжина: сливането на двата компонента в сексуален акт. Подобно на добре приготвената вечеря, смесването на удоволствия изиска нюх и правилни пропорции Мога да кажа, че умея и двете. Защото (и това не е първият случай) всичко мина, както се казва, по мед и масло. Той бе деструктиран от удоволствия, точно както трябваше да бъде. Сам той може би го съзнаваше, но дори и това му доставяше радост. Леко започна да придремва и вече заспиваше. Това беше моментът, който чаках: желанието вече трепереше в мен от усещането за края на пътя към целта. Отидох до чантата си, извадих грижливо прибрания в кожена кесийка скалпел, върнах се до леглото и седнах отстрани. Наистина, хубав мъж; добър, приятен, умен. Сигурно няма да е същият без тях. Той няма да ме види повече, но това впрочем е без значение, защото ще ме гледа вечно.


Публикувано от valka на 09.12.2009 @ 20:39:30 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   OmeRga

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
317 четения | оценка няма

показвания 5844
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Цел" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Цел
от diva_voda на 10.12.2009 @ 05:56:55
(Профил | Изпрати бележка)
"Влюбването е една тежка стена, която се стоварва с ужасяваща сила между твоето преди и твоето сега и после" -

това звучи интересно, както и разсъжденията около цвета на очите, но останалото...Просто не е моят жанр. Дори ми е странно, че нечие въображение е склонно да се вихри в подобна посока . Но светът е голям и , слава богу, шарен!
Усмивки!
Дива вода