Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 835
ХуЛитери: 5
Всичко: 840

Онлайн сега:
:: AlexanderKoz
:: LeoBedrosian
:: Oldman
:: pinkmousy
:: Elling

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСитуация с влюбени девици
раздел: Разкази
автор: radi_radev19441944

гротески


Завчера ми се обади от София приятелят ми д-р Г, където бил на някаква разпивка в СБП* и ме помоли да пусна обява от негово име във вестник Мариченска правда, че си търси медицинска сестра за приемната, понеже сестрата му забягнала към Германия и се видял в чудо какво да ги прави сам тия бабички, дето са го награкали и искат да ги подмладява. Обясни им – вика – на онези идиоти от обявите да бъде около петдесет – петдесет и пет годишна, не по-млада, защото младите си мислят повече за други работи и забравят преките задължения.
Изпълних поръчката акуратно, щото д-р Г ми е стар приятел, с когото често си пием ракията под асмалъка пред новия ми офис; най-накрая успях да преустроя оная съборетина на Понеделник пазара, дето закупих по-лани от оня тарикат арменец, та ми излезе дявол и половина. Каква беше покрусата ми, когато погледнах тая сутрин Мариченска правда и установих, че обявата е попаднала в рубриката „Ти и аз интимно”, а освен това се касае не за медсестра, а за съпруга, която на всичко отгоре да е млада, красива и около петдесет килограмова. Тоест – излезе, че вместо медсестра д-р Г си търси съпруга с конкретни параметри – млада, красива и петдесет килограма живо тегло без силикона. Мамка му на такъв късмет! Очевидно ония скапаняци от вестника са умували доста върху обявата и не са могли да проумеят за какво му е на един кандидат жених сестра /да не е някакъв извратен тип/ и освен това, по силата на някаква странна логика щом се касае за любов, дамата не може да бъде петдесет годишна, а петдесет килограмова, поради което са внесли нужните корекции в текста; с други думи разкрасили са го достатъчно, щото това не „ала-бала”, а „ти и аз интимно” – тоест – всичко трябва да бъде на ниво. Ядосан до немай-къде – вече се канех да затварям офиса и да ходя да се разправям, ето го дотича самият д-р Г – запъхтян и паникьосан – скрий ме – казва – някъде, че ме гонят и, ако ме хванат, направо съм загинал. Едва го набутах в камината, че няма къде другаде и връхлетяха цяла тълпа развълнувани хубавици – всички облечени като за конкурс „Мис Вселена” – млади, красиви, влюбени, мятащи задници и маникюри. Тя – тази камина – я ползвал някога бившият собственик, но сега служи само за декорация, понеже все не ми остава време да я изхвърлям и зазидам комина. Така или иначе напъхах д-р Г в нея; още се чудя как се побра вътре толчав мъж; той зорът к`во не прави и едва сколасал, те ти ги нахълтаха цяла сюрия; давай го, та го давай. Какво има – викам – бе момичета, кого търсите? Как кого – крещят всички в един глас – търсим нашия любим. Казвай къде си го скрил, казвай докато не сме изпочупили всичко; ние го обичаме!
Едва сега започнах да проумявам цялата безизходица на положението. Последствията от тази злополучна обява били /после проучих подробностите/, че пред кабинета на д-р Г на часа се оформила огромна тълпа кандидат съпруги и всички искали да влязат. Като видял, че работата става дебела, д-р Г се изхлузил през задната врата и търтил да бяга, но го подгонили, та чак до тука. Давай го, та го давай! Чакайте – говоря им – бе момичета, тук няма никой. Лъжеш, ние видяхме че тук влезе. Казвай къде е!
И започна едно претърсване, една олелия; направо ми се изправи единственият косъм на главата. Отвориха всички шкафове, всички бюра; надничаха в чекмеджетата, по рафтовете на библиотеката, в банята, в тоалетната, дори в тоалетното казанче. Аз седях като на тръни. Ей сега – мисля си – ако надникнат в камината и му е спукана работата на д-р Г. Действително след малко група настървени девици се насочи към камината с недвусмисленото намерение да я разкомплектоват и краката ми отмаляха. Изби ме вряла вода, после студена пот. Край – ето го възмездието, свърши се с ергенството на д-р Г; нахлузиха му безмилостно брачната халка, с кого сега ще си пия ракията... Вече виждах във въображението си как го измъкват отвътре като плъх и го повеждат с музика към гражданското. Мъка!..
Какво беше учудването ми, когато отвориха горния капак на камината и вътре нямаше никой. Ама съвсем никой. Изпарил се яко дим, сякаш не е бил д-р Г, а Светия дух. Настана гробна тишина.
Съвсем объркан като обикновен Мунчо, аз разбутах тъжните невести и започнах да оглеждам камината и да се зверя в кюнците. Констатацията беше недвусмислена – няма го и толкоз. Изумях. Самият Мистър Сенко не би могъл да погоди такъв номер.
Момичетата се повъртяха нажалени, поплакаха и си тръгнаха, а аз изпаднах в пълно умопомрачение. Припомних си безброй ситуации от библейските и религиозни саги за всевъзможни възкресения, възнесения и чудесии, но нито един не се връзваше с настоящото чудо. Нямаше случаи с възкресения през комина, нито един от светците още не беше го постигнал; кой знае дали докторът не е първият. Недоумявах дали не сънувам, дали не съм махмурлия от снощи, ощипах се по разни места, но така и не се събудих повече от това, което си бях. Не беше сън; истина си беше. Тъкмо се канех да разглася из махалата за поредното чудо – странното дематериализиране на д-р Г – и откъм комина се чу някакво неистово пухтене и топуркане, сякаш пристигаха на аудиенция всички рогати чудовища от преизподните, миг след което д-р Г се свлече в пепелището – черен като кюнец – тартора на сатаните, но в добра форма и дори с чувство за хумор. Да знаеш – казва – пич, никога да не вкарваш в леглото си журналистки от вестник Мариченска правда, ако нямаш намерение да си организираш собствен харем. А сега ми приготви нещо да облека и извикай специалисти от ВиК да ти продухат канализацията, защото възнамерявам да вляза в банята.

Р

п.п. Историята е измислена и няма истински аналози


* Съюз на българските пешеходци


Публикувано от alfa_c на 08.08.2009 @ 18:55:29 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   radi_radev19441944

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
388 четения | оценка 5

показвания 28748
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Ситуация с влюбени девици" | Вход | 13 коментара (29 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Ситуация с влюбени девици
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 25.08.2009 @ 18:13:26
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Търтил... Такава цветна дума. От дете и летните ми ваканции на село страшно я харесвам.
Приятел, пропуснала съм да ти кажа, че ме усмихна.


Re: Ситуация с влюбени девици
от radi_radev19441944 на 25.08.2009 @ 21:34:24
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Ами нали Наполеон беше казал, че за мъжа победата в любовта е бягството.
Здрасти.

]


Re: Ситуация с влюбени девици
от roza1 на 08.08.2009 @ 21:07:13
(Профил | Изпрати бележка)
Да се чуди човек защо им е в Съюза на българските пешеходци доктор?!
Да си вземат пеофесор- по математика:)
Да ги пази и брои....и скрива, че може и му отива:)))


Поздрави!:)))))))))))))


Re: Ситуация с влюбени девици
от radi_radev19441944 на 09.08.2009 @ 12:34:59
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Опасявам се, че ще ги накара да вадят квадратни корени от величина, която след определен период от време престава да нараства.

]


Re: Ситуация с влюбени девици
от voda на 08.08.2009 @ 21:06:26
(Профил | Изпрати бележка)
Интересно и забавно.
Поздрави!


Re: Ситуация с влюбени девици
от radi_radev19441944 на 09.08.2009 @ 12:00:55
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Ми то само с рев не се оправят нещата

]


Re: Ситуация с влюбени девици
от galina (diana610@abv.bg) на 08.08.2009 @ 19:30:15
(Профил | Изпрати бележка) http://galina10.blog.bg
Добра каша си забъркал! :)))
Поздрави!


Re: Ситуация с влюбени девици
от radi_radev19441944 на 09.08.2009 @ 11:58:25
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Вярно е; напоследък само каши забърквам

]


Re: Ситуация с влюбени девици
от sineva на 08.08.2009 @ 19:25:19
(Профил | Изпрати бележка)
Ох, как имах нужда от такова четиво!
БЛАГОДАРЯ!!!
Хубава вечер, но само с една ,,настървена девица,,!!!


Re: Ситуация с влюбени девици
от radi_radev19441944 на 09.08.2009 @ 11:57:15
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
И една ми е много, но както кажеш

]


Re: Ситуация с влюбени девици
от Usmiv4ica (willy_willy@abv.bg) на 08.08.2009 @ 19:15:58
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/usmiv4ica
свежо :)))))


Re: Ситуация с влюбени девици
от radi_radev19441944 на 09.08.2009 @ 11:56:12
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
ъхъ

]


Re: Ситуация с влюбени девици
от kasiana на 08.08.2009 @ 23:12:01
(Профил | Изпрати бележка)
Здравей, Ради!!!

И мен ме нямаше две седмици...

За лека нощ ми беше добре да прочета
твоята " Ситуация с влюбени девици"

ЧУДЕСЕН разказ!!!

Щастлива вечер!!!


Re: Ситуация с влюбени девици
от radi_radev19441944 на 09.08.2009 @ 11:54:59
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Благодаря ти; гледам, че и ти си била доста активна.

]


Re: Ситуация с влюбени девици
от mariq-desislava на 09.08.2009 @ 15:48:12
(Профил | Изпрати бележка)
Тук аз се накикотих здравата и от сърце, отдавна не ми се беше случвало.:) Благодаря ти, Ради, за доброто настроение!


Re: Ситуация с влюбени девици
от radi_radev19441944 на 09.08.2009 @ 17:15:25
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Здрасти.

]


Re: Ситуация с влюбени девици
от Alisa (kremenska@abv.bg) на 09.08.2009 @ 16:57:02
(Профил | Изпрати бележка)
Привет, Ради!
Засмя ме)


Re: Ситуация с влюбени девици
от radi_radev19441944 на 09.08.2009 @ 17:16:23
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Радвам се на присъствието ти.

]


Re: Ситуация с влюбени девици
от mariniki на 09.08.2009 @ 20:41:20
(Профил | Изпрати бележка) http://mariniki.blog.bg/
минах онзи ден през понеделник пазара...
де да съм знаела, че офис имаш там...
усмихна ме, Ради...много харесвам твоите гротески.


Re: Ситуация с влюбени девици
от radi_radev19441944 на 09.08.2009 @ 20:52:57
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Бе нямам никакъв офис; мъча се да правя литература

]


Re: Ситуация с влюбени девици
от vrabets на 11.08.2009 @ 11:20:30
(Профил | Изпрати бележка)
:) :) :) :) ми, тва е ... :) :) :)
признавам скоро не бях те чела, ще се поправя :)
:) Здравей!


Re: Ситуация с влюбени девици
от radi_radev19441944 на 11.08.2009 @ 21:10:13
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Ми заповядай

]


Re: Ситуация с влюбени девици
от kristi на 11.08.2009 @ 17:09:49
(Профил | Изпрати бележка)
Хм, хм... Не са виновни вестникосписателите, не са! Понякога- така. Междуредията по- силни са. То затова ги има и камините, и комините.
Предизвикваш труден смях, ради. Поздравления за което!


Re: Ситуация с влюбени девици
от radi_radev19441944 на 11.08.2009 @ 21:11:50
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Няма значение кой е виновен. Благодаря, че се отби.

]


Re: Ситуация с влюбени девици
от kristi на 11.08.2009 @ 21:19:46
(Профил | Изпрати бележка)
Брееей, отделеното време за прочит, супер сериозния ми коментар, само в категорията "отбивка" ли го слагаш, ъм?
Радииии

]


Re: Ситуация с влюбени девици
от radi_radev19441944 на 14.08.2009 @ 17:24:52
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Е добре де - ще пием по едночко

]


Re: Ситуация с влюбени девици
от Silver Wolfess на 11.08.2009 @ 17:21:24
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/silver
Поздрави, Ради! Майсторски написано.


Re: Ситуация с влюбени девици
от radi_radev19441944 на 11.08.2009 @ 21:12:45
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Ами стараем се. Добре си дошла.

]