Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 790
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 792

Îíëàéí ñåãà:
:: LATINKA-ZLATNA
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÄæóäèò
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: Hank_Moody

Äæóäèò íÿìà êðèëå. Äæóäèò ñúîòâåòíî íå ìîæå äà ëåòè. Äæóäèò èñêà äà å ïèíãâèí, çà äà èìà íÿêàêâî îïðàâäàíèå ïîíå ïðåä ñåáå ñè. Ñåãà ùå ñå âúðíåì ìàëêî íàçàä. Ãîòîâè?
Âñè÷êè ðàæäàò äåöàòà ñè â Íåâèäèìîòî. Òàì íå å áÿëî, íå å ñ íèêàêúâ ïîçíàò öâÿò. Æèâååì â íåãî ñàìî íÿêîëêî ìèíóòè ñëåä êàòî ñå ïîÿâèì â òàçè èìèòàöèÿ íà íåùî ñè. Ïîñëå çàïî÷âàò ëúæèòå. Ëúæàò íè, ÷å íåùîòî, íà êîåòî ñåäèì, å ñòîë, à òîâà îò êîåòî ÿäåì – ÷èíèÿ. Ïîñëå íè ó÷àò íà âñè÷êè íàâèöè, êîèòî òå ïðåäè íàñ ñà ïðèäîáèëè îò ðîäèòåëèòå ñè. Íÿêîé ñå ñòîïÿâà, à òå íè ëúæàò, ÷å å óìðÿë. È âÿðâàò â òîâà. Âñè÷êè âÿðâàõìå. Ïîÿâÿâàõìå ñå è ñúùåñòâóâàõìå â îíåçè ëúæè, êîèòî ñà ñúçäàëè çà íàñ. Íÿìàøå ìàíèïóëàòîð. Íèå èñêàõìå äà âÿðâàìå . È âÿðâàõìå. Äæóäèò íå ïîâÿðâà, ÷å ñå å ðîäèëà. Äæóäèò íå ðàçáðà è íå îñìèñëè, ÷å âå÷å ÿ èìà. Òàçè Äæóäèò áåøå ùàñòëèâà ñ òÿëîòî ñè ïîä ñëúíöåòî è âñÿêî íåùî ÿ èçíåíàäâàøå. Òÿ íå ïðèå, ÷å Ñëúíöåòî å ñëúíöå è íå ñå ïðèâúðçà êúì áèîëîãè÷åñêèòå ñè ðîäèòåëè.
Äæóäèò íå óñåùàøå âêóñîâåòå êàòî ìåí è âàñ, çàùîòî íå áåøå íàó÷åíà íà òîâà. Òÿ íå ïîèñêà äà ñå äâèæè êàòî âñè÷êè. Íå ðàçáðà, ÷å æèâåå. Íå îñúçíà ðîçîâîòî êàòî òàêîâà, íèòî ãîð÷èâîòî, íèòî êðúâòà, íèòî ñúíëèâîñòòà, íèòî âðàòàòà, íèòî ñåêñà, íèòî ïèöàòà, íèòî ïåðîòî. Êàçàõà íè, ÷å Äæóäèò å àóòèñòêà. Çàòâîðèõà ÿ â íåùî, êîåòî íàðè÷àõà êëèíèêà. Èñêàõà äà ÿ ëåêóâàò. Èñêàõà äà ÿ âêàðàò â èçìèñëåíàòà ñõåìà, êîÿòî òå íå ìîæåõà äà íàïóñíàò. Íèå Æèâååì â íåùî, êîåòî íàðè÷àìå ðåàëíîñò. Àìè àêî ñàìî çà ìèíóòêà ïðèåìåì åäèí ôàêò è âñè÷êèòå ìó ïîñëåäñòâèÿ: êàêâî ùå êàæåòå – âñè÷êè ñìå â ãðåøêà è íå ñúùåñòâóâàìå. Èçîáùî íè íÿìà. Äîðè íÿìà òîâà “íÿìà”, êîåòî ñè ìèñëèì, ÷å ñìå îñúçíàëè ïðåäè ìàëêî. Ïóô.
Ïðåñòàâàìå äà îñúçíàâàìå ïðåäìåòèòå è äåéñòâèÿòà ñè êàòî òàêèâà. Íå êàçâàéòå íà Äæóäèò äà ñå óñìèõâà ïî-÷åñòî. Òÿ íå çíàå êàêâî å òîâà. Çà íåÿ êàòåãîðèèòå “ùàñòèå” è “òúãà” ñà òîëêîâà áåçñìèñëåíè, êîëêîòî çà íàñ äà çàáðàâèø, ÷å ñè ÷îâåê. Òÿ ñå ïîÿâè òóê áåç çíàíèåòî, ÷å å ÷îâåê è îöåëÿ ñ òîâà íåçíàíèå. È êàêòî áåáåòàòà ìîãàò äà ïëóâàò ñïîêîéíî âúâ âîäà áåç ñòðàõ îò óäàâÿíå, òàêà òÿ ìîæå äà ìèíàâà ïðåç ñòåíè, ìîæå äà ëåòè è äà áúäå êîãîòî è êàêâîòî ñè èñêà – òÿ ïðîñòî íå ïîçíàâà ñìèñúëà íà âñè÷êè òåçè íåùà è íå å çàïîçíàòà ñ íÿêîè íåâúçìîæíîñòè. Âñúùíîñò òÿ äîðè íå çíàå êàêâî å “íåâúçìîæíî”. Ìîæå äà õàðåñà èìåòî òè ïî èíòîíàöèÿòà, ñ êîÿòî ãî êàçâàø, íî òÿ íå çíàå ùî å “èíòîíàöèÿ”. Äæóäèò ìîæå âñè÷êî. Äæóäèò íå ìîæå íèùî. Ëåêàðèòå ñå îïèòâàò äà íàó÷àò Äæóäèò äà âúçïðèåìà ñâåòà êàòî òÿõ, à íà íåÿ òîâà é å èíòåðåñíî.Íå èì ãî ïîêàçâà, çàùîòî ïðîñòî íå çíàå êàê ñå ïîêàçâà òàêîâà íåùî. Íèêîãà íå å çíàåëà. Íèêîãà íÿìà äà çíàå. Íî òå èñêàò äðóãî. È ÿ çàäúëæàâàò äà ãëåäà òåëåâèçèÿ, äà ñå ó÷è äà ÷åòå. Äà, Äæóäèò çàïî÷âà äà âèæäà ïðåäìåòèòå, äà ãè äîêîñâà, ìèðèøå, âêóñâà. Ïî-êúñíî Äæóäèò çàïî÷âà äà æåëàå – õðàíà, êàíàïå, âåñòíèê. È äîêòîðèòå ëèêóâàò. Ðîäíèíèòå é âèæäàò òîâà ôåíîìåíàëíî ïîäîáðåíèå.
Ñíèìêà íà Äæóäèò ñå ïîÿâÿâà íà ïúðâà ñòðàíèöà íà âñè÷êè åæåäíåâíèöè. Òÿ ñå ïðåâðúùà â çâåçäà. È çàïî÷âà äà ãî îñúçíàâà. Äæóäèò äîðè ñå ãîðäåå ñúñ ñåáå ñè. Ñúùàòà Äæóäèò, ó êîÿòî ïðåäè ìåñåöè ëÿòîòî è òîàëåòíàòà ÷èíèÿ ïðåäèçâèêâàõà åäíàêâè åìîöèè èëè ïî-òî÷íî åäíàêâà ëèïñà íà òàêèâà. Äæóäèò âñå ïàê îöåëÿ. È òîâà å íàé-ùàñòëèâèÿò ìèã â æèâîòà ìè. Çàùîòî ìîÿòà êîòêà, ìîÿòà Äæóäèò, ïî÷òè ñòàíà ÷îâåê. Óáåäèõà ÿ â òîâà. Ïúðâàòà êîòêà ñ àáñîëþòíî ñàìîñúçíàíèå, ñ êîãíèòèâíà ïðèðîäà, ñ èíòåëåêò. Äæóäèò – ñóïåðêîòêàòà!
Äàëè íÿêîãà ùå èçìÿóêà?


Ïóáëèêóâàíî îò aurora íà 15.07.2009 @ 11:31:09 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   Hank_Moody

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 4


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 18:02:13 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Äæóäèò" | Âõîä | 4 êîìåíòàðà (9 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Äæóäèò
îò roza1 íà 17.07.2009 @ 18:23:55
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
âñè÷êè ñìå â ãðåøêà è íå ñúùåñòâóâàìå

Ñêëîííà ñúì äà ãî âÿðâàì....âå÷å:)

Ïîçäðàâè!


Re: Äæóäèò
îò Hank_Moody íà 20.07.2009 @ 14:23:33
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
10x

]


Re: Äæóäèò
îò Ufff íà 16.07.2009 @ 10:00:32
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íÿìà. Íå. ßâíî "÷îâåøêîòî" ùå íàääåëåå. Óâè.

×óâñòâàì ñå êàòî äúâêàíà, äúâêàíà è èçïëþòà (÷èòàòåëêà) ñëåä ïðî÷èòàíåòî íà òîçè ðàçêàç. È ñ íîêòè â ìîçúêà.
Áðàâî òè!


Re: Äæóäèò
îò Hank_Moody íà 17.07.2009 @ 10:31:06
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íîêòèòå ñà íà Äæóäèò. Àç íÿìàì âèíà.

]


Re: Äæóäèò
îò apostolicia íà 15.07.2009 @ 12:51:38
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ñòðàõîòíî ìè õàðåñà, ìàêàð êîòêàòà ìàëêî äà ðàçâàëÿ ñúùíîñòòà, àêî ñè áåøå îñòàíàëà ÷îâåê (âèäîâî), ùåøå ïîâå÷å äà ìè õàðåñà. Èìàø íóæäà ñàì/à äà ñå ðàìêèðàø è çà äà òè å ïî-ñïîêîéíî, ïðè÷èñëÿâàø áåäíàòà Äæóäèò êúì èçâúí÷îâåøêà êàòåãîðèÿ (âèäîâî).
Ìäà, áåç êîòêàòà ùåøå äà å ïî-äîáðå, ùå ñè ÿ ìàõíà â êîïèåòî çà àðõèâà ìè ñ ïðåêðàñíîñòè, ðàçðåøàâàø ëè?:)


Re: Äæóäèò
îò Hank_Moody íà 15.07.2009 @ 13:00:02
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Âñúùíîñò èìåííî êîòêîñòòà íà Äæóäèò å åñåíöèÿòà - àêî òÿ íàèñòèíà áåøå èçíà÷àëíî ÷îâåê, íÿìàøå äà ñå òîðìîçè ñ òàêèâà ãàòàíêè, íà êàêâèòî ñòàâàìå æåðòâè íèå.

]


Re: Äæóäèò
îò apostolicia íà 15.07.2009 @ 13:08:12
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Å, äà, äå! Àìà íà ìåí ïîâå÷å ñè ìè õàðåñâà àóòèñò. Ðàçáèðàø ëè, íÿêàê èäåÿòà äà ñè ñúùíîñò áåç óñëîâíîñòè è íàïëàñòåíà ðîäîâà ïàìåò ñòðàøíî ìå ïðèâëè÷à. Íàâÿðíî ñâåòúò áè íè èçãëåæäàë ñúâñåì ðàçëè÷åí â òîçè ñëó÷àé è çàùî íå - âñåêè äåí è âñåêè ìèã äîðè ðàçëè÷åí, îñâîáîäåíè îò ïðåäðàçñúäúöè è äîãìè!

]


Re: Äæóäèò
îò Hank_Moody íà 15.07.2009 @ 13:49:28
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Çâó÷è êàñòàíåäèàíñêî. Äîñòà.

]


Re: Äæóäèò
îò jezabel íà 15.07.2009 @ 11:54:08
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://littlejody.wordpress.com/
Ìèñëÿ ÷å íå. Ùîì å ñòèãíàëà äî òàêîâà íèâî íà ñàìîñúçíàíèå, íàé-âåðîÿòíî å ðàçâèëà è ÷óâñòâî çà ñðàì. Äîðè äà óçíàå, ÷å ìîæå äà èçìÿóêà, íÿìà äà ãî íàïðàâè, äà íå áè äà òðúãíå ñðåùó íîâèÿ ñè îáðàç. :)))

Ïðî÷åòîõ ñ óäîâîëñòâèå! :)