Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 702
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 702

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÇâåçäíèÿò îñòðîâ /øåñòà ÷åñò/
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: Narwal

Îòíîâî íàñòúïè íîùòà. È îòíîâî âëþáåíèòå îñòàâàõà íàñàìå ñ ìèñëèòå ñè. Íî òîçè ïúò ìèñëèòå áÿõà òåæêè. Çàùî âèíàãè, êîãàòî ùàñòèåòî òè å íà åäíà ðúêà ðàçñòîÿíèå, öåëèÿò ñâÿò ñå îïèòâà äà òè ïîïðå÷è äà ãî ñòèãíåø? Çàùî âèíàãè âëþáåíèòå ïðå÷àò íà “ðàçóìíèòå õîðà”? Êàêâè ñà òåçè çàêîíè, êîèòî íå ïîçâîëÿâàò ðàçâèõðÿíåòî íà òåçè êðàñèâè ÷óâñòâà? Òàêèâà ìèñëè áèåõà êàòî êàìáàíè â ãëàâàòà íà Ëàñêàðèíà.
Ãåîðãè ñòîåøå áåçìúëâåí â ìðà÷íàòà êàþòà íà “Àãàìåìíîí”. Äî íåãî ïîëóñòîïåíà ñâåù ãîðåøå è ìó ïîêàçâàøå ìðà÷íèòå î÷åðòàíèÿ íà ìàëêîòî ñëàìåíî ëåãëî, êúäåòî ìó áå ïèñàíî äà ïðåêàðà ïîñëåäíàòà íîù íà òîçè êîðàá. Ìèñëèòå ìó ñúùî ëåòÿõà èçâúí íåãî. Òîé äîðè íå áå çàáåëÿçàë êàêâî ñòàíà ïðåç èçìèíàëèÿ äåí. Ìèñúëòà çà òðèáóíàëà, çàñåäàòåëèòå, îìðàçàòà è ....ïðèñúäàòà ñÿêàø èçîáùî íå ãî âúëíóâàøå. Âñè÷êî òîâà íå ñå îòíàñÿøå äî íåãî. Òîé áåøå òàì ... ïðè íåÿ. Ïðè íàé-êðàñèâàòà ìîðñêà íèìôà. Ïðè îíàçè ïðèêàçíà ôåÿ, êîÿòî ãîðäî âîäåøå ñâîÿ íàðîä êúì ñâîáîäà è íåçàâèñèìîñò è êîÿòî áå ïðåâçåëà ñúðöåòî ìó. Êàêâà ñèëà èìà ñìúðòòà äà ãî ðàçäåëè îò òàçè íåãîâà ìå÷òà? Íèêàêâà! Êîãàòî Áîã å îïðåäåëèë äâå äóøè äà ñå ñðåùíàò è äÿâîëúò äà èçëåçå íå ìîæå äà ãè ñïðå!
Çàòâîðíèêúò íå çàáåëÿçà êîãà âðàòàòà íà êàþòàòà ñå îòâîðè è â íåÿ âëåçå......åäíà íåâèæäàíà äîñåãà äàìà. Áåøå îáëå÷åíà â êàñèâà ãðúöêà íàöèîíàëíà íîñèÿ ñ âåçàíà ðèçà è çëàòîòúêàíà ôóñòà. Êðàñèâèòå è êîñè áÿõà ïðèáðàíè è áÿëà êúðïà íå ãè çàêðèâàøå, à ñàìî ïîä÷åðòàâåøå âåëèêîëåïèåòî èì.
Ãåîðãè ñòàíà íà êðàêà è î÷àðîâàí ñå ïîêëîíè. Âãëåæäàéêè ñå òîé ïîçíà Ëàñêàðèíà. Íî òÿ ñåãà íå áåøå â òðàäèöèîííàòà ñè îäåæäà ñúñ çàïðåòíàòè ðúêàâè è ïðåïàñàíè ñàáÿ è ïèùîâè. Ñåãà áåøå ÆÅÍÀ! Êðàñèâà è îáàÿòåëíà. Óñìèâêà îçàðè ëèöåòî íà ìëàäåæà.
Ëàñêàðèíà îáèêîëè ìëàäåæà è âïè êàòî íîæîâå ÷åðíèòå ñè î÷è â íåãîâèòå. Ñÿêàø èñêàøå äà ïðîãëåäíå âúòðå â äóøàòà ìó.
- Å! – êàçà òÿ – Áúëãàðèíî ñ áúëãàðñêî èìå! Óäîáíî å òàêà, íàëè?! Îò âèñîêî äà ãëåäàø... Îò âèñîêî äà ìåðèø õîðàòà. Ñåãà ðàçáèðàì, ÷å ìèíèòå, êîèòî ïîñòàâè, íå çà Èáðàõèì, à çà ìåí ñà áèëè ïðèãîòâåíè....- Ëàñêàðèíà ñå çàäúõà, íî ïðîäúëæè – È àç êàòî ïàòêà èì íàëåòÿõ. Óäîáíî å äà ïðîâÿâàø âåëèêîäóøèå...áëàãîðîäñòâî! Ðàçáèðà ñå! Òà òè ñè ÁÎÃ! Òè ìîæåø äà ñè ãî ïîçâîëèø.
Ãíåâúò çàïî÷íà äà íàääåëÿâà ñèëíî â ðå÷òà íà ãðúöêàòà ãåðîèíÿ.
- Âåëèêîäóøèå è áëàãîðîäñòâî êúì âñè÷êè ïðîÿâè. Ãúðöèòå ñïàñè! Òóðöèòå ñïàñè! Êúì âñè÷êè ïðîÿâè ìèëîñúðäèå ....ÍÎ ÍÅ È ÊÚÌ ÌÅÍ!
Ðúêàòà íà Ëàñêàðèíà çâó÷íî ñå ñòîâàðè âúðõó áóçàòà íà ñìàÿíèÿ çàòâîðíèê. À áåøå äîñòà ñèëíà è òåæêà ! Ëàñêàðèíà ïðåãëúòíà íàïèðàùèòå åìîöèè è ïðîäúëæè:
- Óäîâîëñòâèå å çà òåá äà ãëåäàø êàê ñå èçìú÷âàì. Êàê òðÿáâà áóøóâàùè ñèëè íå ñàìî â ìîðÿöèòå, íî è â ñåáå ñè äà óäúðæàì. Ìèã íå ìèíàâà áåç äà ìèñëÿ çà òåá! Ñòàâàì è ëÿãàì è ñàìî òâîÿò îáðàç ìå ñëåäâà. À òè ñå ëàñêàåø îò òîâà è âñå ïî-íàâúòðå â “çàáðàíåíàòà çîíà” íàâëèçàø! Íà êàêâî íå ïîñåãíà?! Ñåãà ñúì òóê áåç ñèëè è áåç íàäåæäà....
Ñúëçè èçïúëíèõà î÷èòå íà Ëàñêàðèíà. Òÿ èçâàäè ìàëêà äàíòåëåíà êúðïè÷êà è ãè èçáúðñà. Ñëåä òîâà ñ òðåïåðåùè ðúöå õâàíà Ãåîðãè çà ðèçàòà è ãî ïðèäúðïà êúì ñåáå ñè. Óñòíèòå è ñòðàñòíî ñå âïèõà â íåãîâèòå. Ïðåãðúäêà ñïëåòå òåëàòà èì.....Ëàñêàðèíà âå÷å íå ìèñëåøå. Òÿ áåøå â ðúöåòå íà ñâîÿ ëþáèì, êîéòî ñúùî ÿ îáè÷àøå è ......ñÿêàø íèòî èçìèíàëèÿ äåí ñúùåñòâóâàøå, íèòî óòðåøíèÿ ùåøå äà ñúùåñòâóâà çà òÿõ. Èìàøå ãî ñàìî ÑÅÃÀ ....ÒÎÇÈ ÌÈÃ!
Íî òîé ñúùî ñâúøè! Ëàñêàðèíà ñå îòäåëè îò áúëãàðèíà è âå÷å ñúñ ñòðîã ãëàñ ìó êàçà:
- À ñåãà ïðîèçíàñÿì ïðèñúäàòà ñè! Àêî òàçè âå÷åð íå ñè òðúãíåø çà òâîÿòà çåìÿ, òî óòðå ........Íå! Íå âúæåòî ùå òå óïëàøè! Òîâà ãî çíàì! Íî ïðåäè äà ãî ïðåìåòíàò íà òåá, ñúùîòî òîâà âúæå íà ìîÿ âðàò ùå ãî âèäèø! È íå ñè ìèñëè, ÷å íÿìà äà ãî íàïðàâÿ. Ùå ãî íàïðàâÿ, ÇÀ ÄÀÒÅ ÇÀÁÎËÈ! Êàêòî ñåãà ÌÅÍ ÌÅ ÁÎËÈ! Çà äà ðàçáåðåø è òè êàêâî å áîëêà. È ñ íåÿ íå áèâà äà ñè èãðàåø. Ñàìà ùå ïðåìåòíà âúæåòî íà âðàòà ñè è ñëåä òîâà Ïàíàéîòèñ ñ ãîëÿìî óäîâîëñòâèå ùå òå îáåñè.
Ëàñêàðèíà íàïðàâè íÿêîëêî êðà÷êè è ñúëçè çàìåíèõà ãíåâà è.
- Âúðâè ñè, Ãåîðãè! – êàçà òÿ çà ïðúâ ïúò íàðè÷àéêè ãî ïî èìå – Âúðâè ïðè ñâîÿ íàðîä! È íà íåãî ïîìàãàé! Äîñòàòú÷íî ïîìîãíà íà ÷óæäèòå. Àêî èìà îùå åäèí ïîíå òàêúâ êàòî òåá, òâîÿò íàðîä èìà ïðàâî íà ñâîÿ öúðêâà, íà ñâîè ó÷èëèùà è íà ñâîÿ ñâîáîäà! Âúðâè è ìó ïîìàãàé!
Ñúëçèòå ïîòåêîõà îùå ïî-ñëèíî îò î÷èòå íà Áóáóëèíà. Òÿ èçâàäè îò ïîÿñà ñè êåñèÿ ñ ìîíåòè è ãè òèêíà íàñèëà â ðúöåòå íà áúëãàðèíà.
- Âçåìè! Òîâà ñà äâå õèëÿäè ëèðè! Ùå òðÿáâàò íà òâîèòå õîðà. Ñèãóðíî ùå èì òðÿáâàò! È ïîìíè, ÷å àêî Áîã íå å ñ òåá, ÒÎ ÀÇ ÙÅ ÁÚÄÀ! È àêî åäèí äåí å ïèñàíî ùå ñå ñðåùíåì íà Çâåçäíèÿ îñòðîâ. Òàì âñåêè îò íàñ ùå âèäè äåëàòà ñè è ùå ñå ......çàñðàìè îò òÿõ!
Ãåîðãè ïðèáðà ïàðèòå â ïîÿñà ñè è èçëåçå îò êàþòàòà. Ïðåêîñè ïàëóáàòà íà “Àãàìàíîí” è ñêî÷è â ìàëêàòà ëîêà, çàâúðçàíà çà ëåâèÿ ìó áîðä. Çàãðåáà ñ âåñëàòà êúì áðåãà, à íà êîðàáèòå íà Ëàñêàðèíà ìîðÿöèòå ïðèñïóñíàõà ôëàãîâåòå â çíàê íà ïî÷èò!


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 03.07.2009 @ 12:21:37 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   Narwal

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 9


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 01:34:58 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Çâåçäíèÿò îñòðîâ /øåñòà ÷åñò/" | Âõîä | 10 êîìåíòàðà (24 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Çâåçäíèÿò îñòðîâ /øåñòà ÷åñò/
îò LATINKA-ZLATNA íà 25.08.2009 @ 17:54:52
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
"...Àêî èìà îùå åäèí ïîíå òàêúâ êàòî òåá, òâîÿò íàðîä èìà ïðàâî íà ñâîÿ öúðêâà, íà ñâîè ó÷èëèùà è íà ñâîÿ ñâîáîäà! Âúðâè è ìó ïîìàãàé!" !!!

Ïðî÷åòîõ çà òðåòè ïúò!
Ïîçäðàâëåíèå!


Re: Çâåçäíèÿò îñòðîâ /øåñòà ÷åñò/
îò Narwal íà 25.08.2009 @ 18:44:03
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ òè! Öåëóâàì òè ðúêà!

]


Re: Çâåçäíèÿò îñòðîâ /øåñòà ÷åñò/
îò mariniki íà 04.02.2010 @ 20:32:47
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://mariniki.blog.bg/
íàïèñàë ñè ÷óäåñíà òâîðáà, ðàäâàì òè ñå îò ñúðöå...
ñ íàé-òîïëè ÷óâñòâà...


Re: Çâåçäíèÿò îñòðîâ /øåñòà ÷åñò/
îò Narwal íà 05.02.2010 @ 07:12:10
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïðåêðàñíà ñè, Ìàãè! Áúäè áëàãîñëîâåíà!

]


Re: Çâåçäíèÿò îñòðîâ /øåñòà ÷åñò/
îò Hulia íà 06.07.2009 @ 19:58:46
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://liternet.bg/publish17/ul_paskaleva/index.html
Áåç äà ñúì ïðî÷åëà îñòàíàëèòå ÷àñòè, áúðçàì äà òå ïîçäðàâÿ çà òàçè, ìíîãî å èíòðèãóâàùî íàïèñàíîòî îò òåá, çà ïîðåäåí ïúò ñå óáåæäàâàì êîëêî óìåëî ðàçêàçâàø:)))


Re: Çâåçäíèÿò îñòðîâ /øåñòà ÷åñò/
îò Narwal íà 06.07.2009 @ 22:27:06
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ çà ïîäêðåïàòà!

]


Re: Çâåçäíèÿò îñòðîâ /øåñòà ÷åñò/
îò victoria íà 04.07.2009 @ 07:21:35
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî ìè õàðåñà! Âúçõèòåíà ñúì!
ÏÎÇÄÐÀÂÈ!


Re: Çâåçäíèÿò îñòðîâ /øåñòà ÷åñò/
îò Narwal íà 04.07.2009 @ 08:54:27
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî Âè áëàãîäàðÿ çà ïîäêðåïàòà!

]


Re: Çâåçäíèÿò îñòðîâ /øåñòà ÷åñò/
îò sineva íà 03.07.2009 @ 17:04:24
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
,Áúëãàðèíî, ñ áúëãàðñêî èìå,, ...
Ñàìî òîçè èçðàç ìè å äîñòàòú÷åí çà äà ðàçáåðà, ÷å ñè èñòèíñêè áúëãàðèí, Harwal!
Áðàâî!:)))


Re: Çâåçäíèÿò îñòðîâ /øåñòà ÷åñò/
îò Narwal íà 03.07.2009 @ 17:20:56
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ Âè çà õóáàâàòà îöåíêà!

]


Re: Çâåçäíèÿò îñòðîâ /øåñòà ÷åñò/
îò kasiana íà 03.07.2009 @ 13:27:28
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
- Âúðâè ñè, Ãåîðãè! – êàçà òÿ çà ïðúâ ïúò íàðè÷àéêè ãî ïî èìå – Âúðâè ïðè ñâîÿ íàðîä! È íà íåãî ïîìàãàé! Äîñòàòú÷íî ïîìîãíà íà ÷óæäèòå. Àêî èìà îùå åäèí ïîíå òàêúâ êàòî òåá, òâîÿò íàðîä èìà ïðàâî íà ñâîÿ öúðêâà, íà ñâîè ó÷èëèùà è íà ñâîÿ ñâîáîäà! Âúðâè è ìó ïîìàãàé!
.................

Àïëîäèñìåíòè, Narwal !!!

Êàñèàíà


Re: Çâåçäíèÿò îñòðîâ /øåñòà ÷åñò/
îò Narwal íà 03.07.2009 @ 13:29:39
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Îòíîâî òè áëàãîäàðÿ, Êàñèÿíà!

]


Re: Çâåçäíèÿò îñòðîâ /øåñòà ÷åñò/
îò mariniki íà 09.08.2009 @ 21:17:57
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://mariniki.blog.bg/
âúçõèùàâàì ñå...
íà ïîçíàíèÿòà è òàëàíòà òè íà ðàçêàçâà÷...


Re: Çâåçäíèÿò îñòðîâ /øåñòà ÷åñò/
îò Narwal íà 09.08.2009 @ 21:24:22
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ òè! Òâîÿòà îöåíêà ìíîãî ìè ïîìàãà!

]


Re: Çâåçäíèÿò îñòðîâ /øåñòà ÷åñò/
îò florans (florans_x@mail.bg) íà 19.09.2009 @ 09:05:58
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Çäðàâåé, Narwal!
Õàðåñâà ìè ñèëàòà íà òâîåòî ñëîâî, óìåíèåòî äà ðàçãðúùàø äèàëîãà è èíòðèãóâàùîòî ïîâåñòâîâàíèå!
Ôëîðàíñ


Re: Çâåçäíèÿò îñòðîâ /øåñòà ÷åñò/
îò Narwal íà 19.09.2009 @ 22:34:42
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî Âè áëàãîäàðÿ! Ïðåêðàñíà ñòå!

]


Re: Çâåçäíèÿò îñòðîâ /øåñòà ÷åñò/
îò _katerina_ (lili_ket@abv.bg) íà 26.10.2009 @ 14:49:23
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
ïîçäðàâè Êàïèòàíå!!!
ïðî÷åòîõ âñè÷êè øåñò ÷àñòè è íàïðàâî ñúì îìàãüîñàíà, ÷óäåñíî ðàçêàçâàø, íà ìîìåíòè ÷îâåê ñå ÷óäè êúäå ñâúðøâà èñòîðèÿòà è êúäå çàïî÷âà ïðèêàçêàòà;ïðåêðàñíî è äàâàé ñëåäâàùàòà ÷àñò, ÷å âå÷å ìè ñå ïðèèñêà äà ñúì Êàïèòàíèöà è ñå âëþáèõ â òîÿ Ãåîðãè:)
õóáàâà ñåäìèöà:)))


Re: Çâåçäíèÿò îñòðîâ /øåñòà ÷åñò/
îò Narwal íà 26.10.2009 @ 15:23:49
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ òè, Êàòåðèíà! Ïðåêðàñíà ñè! Áúäè áëàãîñëîâåíà!

]


Re: Çâåçäíèÿò îñòðîâ /øåñòà ÷åñò/
îò _katerina_ (lili_ket@abv.bg) íà 26.10.2009 @ 18:00:05
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
ïðèêàçêàòà çà çâåçäíèÿ îñòðîâ ìè íàïîìíè çà ðàçêàçà íà Åëèí Ïåëèí çà áåëèòå è ÷åðíèòå ãðåõîâå íà Îòåö Íèêîäèì:)

]


Re: Çâåçäíèÿò îñòðîâ /øåñòà ÷åñò/
îò Narwal íà 26.10.2009 @ 19:47:35
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Îòíîâî òè áëàãîäàðÿ, ÷å ìå ñðàâíÿâàø ñ íåñðàâíèìèòå òèòàíè íàøàòà ëèòåðàòóðà, íî çà ñúæàëåíèå òðÿáâà äà òè êàæà, ÷å çàñåãà ðàçêàçúò ñâúðøâà äî òóê. Àêî ãî ïðîäúëæà òâúðäå ìíîãî ùå ïðîìåíÿ èñòîðèÿòà. Íî ñêîðî ùå òå çàðàäâàì ñ íîâ ðàçêàç.

Áúäè áëàãîñëîâåíà çà õóáàâèòå äóìè êúì ìåí!

]


Re: Çâåçäíèÿò îñòðîâ /øåñòà ÷åñò/
îò Narwal íà 26.10.2009 @ 15:23:50
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ òè, Êàòåðèíà! Ïðåêðàñíà ñè! Áúäè áëàãîñëîâåíà!

]


Re: Çâåçäíèÿò îñòðîâ /øåñòà ÷åñò/
îò _katerina_ (lili_ket@abv.bg) íà 01.11.2009 @ 19:05:30
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
÷åñòèò ïðàçíèê Êàïèòàíå è âäúõíîâåíà âå÷åð!


Re: Çâåçäíèÿò îñòðîâ /øåñòà ÷åñò/
îò Narwal íà 01.11.2009 @ 19:52:25
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Äà å ÷åñòèò è íà òåá! Äà ñè æèâà è çäðàâà!

]