Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 768
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 768

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÊîãàòî ñòàíàõ Êðèøíà
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: milcho

õ õ õ

Òîâà å ïðîäúëæåíèå íà èñòîðèÿòà çà ïúòóâàíåòî ìè äî Èíäèÿ. Íå èñêàõ äà ÿ ïðåòóïàì òîãàâà è çàòîâà íå âè ÿ ðàçêàçàõ öÿëàòà. Òÿ çàïî÷íà ñ Êóâåéò. Ñ êàöàíåòî è ïðåñòîÿ â Êóâåéò, àêî ñè ñïîìíÿòå è ñúñ ñðåùàòà ñ êóâåéòñêèòå ìèòíè÷àðè, êîèòî çà ìàëêî íå ìå îçàïòèñàõà ïîíåæå íîñåõ 4 áóòèëêè êîíÿê. Ïî ñêîðî 3 áóòèëêè Ïëèñêà è åäíà âîäêà Ñòîëè÷íàÿ. Âîäêàòà óñïÿõ äà ïðåêàðàì, íî Ïëèñêàòà íå.
Áóòèëêèòå „Ïëèñêà” ïîïàäíàõà â è ïîòúíàõà â äåáðèòå íà áúëãàðñêîòî ïîñîëñòâî â Êóâåéò, òîãàâà íî â çàìÿíà ïîëó÷èõ 20-òèíà äîëàðà çà äà ñè êóïÿ áúðáúí îò çàõàðíà òðúñòèêà çà äåçèíôåêöèÿ â Íþ Äåëè. È òðè âèöà ïîëó÷èõ îò òîãàâàøíèÿ íàø ïîñëàíèê, ðåìñèñòà îò êâ. Ìîøèíî â Ïåðíèê. Ñòîðè ìè ñå ÷åñòåí ÷îâåê. Íàäàëè å æèâ âå÷å – è òîãàâà áåøå íà âúçðàñò, è áåøå èçòîùåí è îòñëàáíàë îò æåãèòå òàì. Òîãàâà ïîñëàíèêà íè ÿâè êàòî àíãåë íåáåñåí â ÷àêàëíÿòà ïðåäè ìèòíèöàòà, è íå ñïàñè îò ñêàíäàë, âçå è ïðåíåñå(âíåñå) âúïðîñíèòå áóòèëêè â Êóâåéò, êîèòî íå âèäÿõ ïîâå÷å. Òà òîãàâà òàì èìàøå ñóõ ðåæèì, à ìàé è ñåãà ãî èìà, çà ïðîñòîëþäèåòî.

È çàïî÷âàì îòíîâî òàÿ èñòîðèÿ â íÿêîëêî ÷àñòè, çà äà ñå îòúðâà îò íåÿ. Òÿ ìîæå áè îùå ïúòè ùå ñå âðúùà ïðè Âàñ, ìèëè ÷èòàòåëè, íî íåêà äà âè êàæà ïúðâî îñíîâíèòå íåùà, à äåòàéëèòå ùå ãè óòî÷íÿâàìå êàêòî ñå êàçâà „íà õàäó”.

Ïðåç Êóâåéò è Äóáàé çà Íþ Äåëõè

Òà äî êúäå áÿõìå ñòèãíàëè... Íàé âàæíîòî å, ÷å âñå îùå ñúì â Êóâåéò. Âñå îùå íå ñúì ïîñåòèë â Çëàòíèÿ Ñóê (ïðî÷óòèÿ ïàçàðà íà çëàòî) íà Êóâåéò. Ñïèì â íàé-ïî-ñóïåð õîòåë îò âåðèãàòà Êàðëòîí, òàêà ñà íè êóïåíè áèëåòèòå îò ÁÀÍ, ñ ïðåñïèâàíå, è ÷àêàìå äâà äåíà çà äà íàïðàâèì âðúçêà ñ ïðåçîêåàíñêèÿ áðèòàíñêè àâèî-ëàéíåð „Òðè Ñòàð”, êîéòî ùå íè äîíåñå êàòî ïòèöàòà Ðóõ, â Íþ Äåëè –ñòîëèöàòà íà Èíäèÿ, êîÿòî ïî îíîâà âðåìå áåøå è ñâåòîâíà àñòðîíîìè÷åñêà ñòîëèöà – â íåÿ ñå ñúñòîÿ ïîðåäíèÿ Ñâåòîâåí àñòðîíîìè÷åñêè êîíãðåñ. Çà ñâåäåíèå ãîäèíàòà áåøå 1985, à àñòðîíîìèòå èìàò òàÿ äîáðà òðàäèöèÿ äà ñå ñúáèðàò íà âñåêè 3 ãîäèíè íÿêúäå ïî ñâåòà. Òà îò 1985 ã â êîÿòî çà ïúðâè ïúò îòèäîõ íà òàêúâ êîíãðåñ, è êîãàòî ìè äàäîõà ñóïîðò-ãðàíò-ñòèïåíäèÿ-ïàðè îò ÌÀÑ(Ìåæäóíàðîäíèÿ Àñòðîíîìè÷åñêè Ñúþç) - ò.å. íèùî íà ðúêà, íî ìè ïëàòèõà õîòåëà è òàêñàòà çà ïðàâîó÷àñòèå è äàæå ìè äàäîõà íÿêëîêî äåñåòêè ñêðîìíè ðóïèè çà äà ñå õðàíÿ, íî àç ãè ïåñòèõ çà åêçîòè÷íè ïîäàðúöè è ÿ êàðàõ ñàìî íà êîêà-êîëà, áàíàíè è àêî íÿêîé íè ïîêàíè íà ÿäåíå. À ñúùî ñå õðàíåõìå, ìóôòà ïî âðåìå íà „áåçïëàíòèòå” îáåäè è ñîöèàëíè ìåðîïðèÿòèÿ íà êîíãðåñà. Ïîçíàòà èñòîðèÿ òîãàâà (ïúê è ñåãà) íà áúëãàðñêè ÁÃ-Íàó÷íè ðàáîòíèöè(ïðîñÿöè).

Òîãàâà íà ïðàâîâåðíèÿ íàó÷åí ñúòðóäíèê-êîìàíäèðîâàí â ÷óæáèíà ìó ñå ïîëàãàõà 27 äîëàðà. Äà ñè ãè çàêóïè... è ñ òÿõ, è äà ñå øèðè íà âîëÿ â êîÿòî è äà å ñòðàíà íà ñâåòà è äà áëàãîäåíñòâóâà. Íà ïî-ñòàðøèòå – ïðîôåñîðè è ò.í. íà÷àëíèöè èì ñå ïîëàãàõà ïî-ìàëêî ïîâå÷å. Çàáðàâèõ äà Âè ñïîìåíà, ÷å íå áÿõ ñàì íà ïðè òîçè íàó÷åí êðóéç. Àç áÿõ íàé-ìëàäèÿ è íàé-íåîïèòíèÿ, íî ñàìî àç íàçíàéâàõ ìàëêî àíãëèéñêè. À è èìàõ ïðåä ñåáå ñè øêîëàòà íà êîìàíäèðîâêè â Ãúðöèÿ, Èòàëèÿ, Àíãëèÿ-Øîòëàíäèÿ è Ãåðìàíèÿ. Ìåêî êàçàíî ñëåä êàòî óñïåøíî ïðåìèíàõ èçïèòàíèåòî íà „Àéäå äðîìîñ” â áðàòñêà Ãúðöèÿ ìè ñå îòâîðè ïàðàøóòà, à è ïîêðàé ëèïñàòà íà æåëàåùè äà ñå æåðòâàò è äà ïîñåòÿò Èòàëèÿ â îíàçè 1983 è ò.í. Ñ ìåí áÿõà äâàìà ïî ñòàðøè êîëåãè, òîãàâà ãè ìèñëåõ è çà ñòàðè… À ñåãà ïðåñìÿòàì, ÷å ñà áèëè òîãàâà íà 53-55 ãîäèíè….Áîæå, â ðàçöâåòà íà íàó÷íàòà ñè ñèëà. À àç áÿõ òîãàâà åäâà íà 40 ã.! Íàïðàâî çàåê!
Ñòàðøèòå êîëåãè áÿõà íà Âèå ñ àíãëèéñêèÿ. À àç ñå ïú÷åõ, ïîíåæå áÿõ çàó÷èë íÿêîëêî ôðàçè, êàòî Õåëîî, Õàé, Õàó àð Þ è ÎÊ! ÎÊ å íàé-âàæíàòà ôðàçà íà àíãëèéñêè! Ùîì çíàåø ÎÊ âñè÷êî ùå áúäå ÎÊ, êúäåòî è äà ïîïàäíåø. Ìîæå äà òå âçåìàò è çà ïîåò! Ïîíåæå òîâà ÎÊ å è íàé-êðàòêîòî ñòèõîòâîðåíèå, ïîñâåòåíî íà Áóðãàñêèÿ êåé, îò âèäíèÿ áúëãàðñêè ïîåò Òðåíäàôèë Àêàöèåâ! Î,Êåé! Òà ñàãà êàòî ñè ñïîìíÿì êàêâè íåùà ñúì ïðèêàçâàë òîãàâà, ñå èç÷åðâÿâàì. Òî áèâà ñìåëîñò, áèâà íî òàêàâà ãðàíè÷åùà ñ òàçè íà Ðàéìîíäà Äèåí…èëè Ìàòðîñîâ …ìàíè, ìàíè:). Ïî-íàòàì ùå ñòåíå äóìà è çà òîâà ïðè ïîñåùåíèåòî íè â ãðàä Ðóðêè – â Óíèâåðñèòåòà ìó.

È åäèíèÿò êîëåãà, êîéòî èìàøå íÿêîé ëåâ ì ïîâå÷å, èìàøå çàäà÷àòà è çàðúêàòà äà êóïè ïîäàðúê åäèí ïðúñòåí, ñ ÷åðâåí ðóáèí. Çëàòåí ïðúñòåí ñ ÷åðâåí ðóáèí. Çàùî Çëàòåí – ïîíåæå çëàòîòî ñè å çëàòî âèíàãè. À ÷åðâåí …ìîæå áè ïîíåæå ðóáèíà å ÷åðâåí, à è çâåçäàòà íè áåøå ðóáèíåíà èëè ðóáèíåíî ÷åðâåíà, è êðúâòà íè å ÷åðâåíà, è ðîçèòå ñà ÷åðâåíè è òå òàêà. È ìå ïîìîëè äà ìó ïðåâåæäàì ïðè ñäåëêàòà. Àç ïðåâîäà÷à îò àíãëèéñêè è ñïåöà ïî ñäåëêè íà çëàòíè ïðúñòåíè ñ ÷åðâåí ðóáèí. È îòèâàìå â Çëàòíèÿ Ñóê íà Êóâåéò. Òàì ñàìî íàñ íè íÿìà. È ãëåäàì îò åäíà ëèìóçèíà ñå èçìúêâàò 4 êàäúíè ñ ôåðåäæåòà. È òðúãâàò è òå êúì ñóêà. Åäíàòà ãè ïðåäâîæäà. Àêî ìèñëèòå, ÷å ñìå ñàìè ñ êîëåãàòà …íàïðàçíî. Ñ íàñ å è åäèí ïðèäðóæèòåë îò ïîñîëñòâîòî. Òîé íè îñâåäîìÿâà âåäíàãà, ÷å òîâà, òåçè 4 êàäúíè ñà 4-òå æåíè íà íÿêîé îò ìåñòíèòå øåéõîâå. È ÷å çà âñÿêà èìà ïîñòðîåíà îòäåëíà êúùà, êàòî ìàëúê ïàëàò. È ïîñëå îò êîëàòà íè ãè ïîêàçâà…åäèí ìàëúê êâàðòàë, ñ íàðåäåíè òàêèâà 4õ4 êúùè – êðàñèâè âúâ îðèåíòàëñêè ñòèë. Çàùî ñàìî 4 òàêà è íå ðàçáðàõ. Ñèãóðíî âñå ïàê çà íÿêàêâî ïðèëè÷èå. È çàùî êúùèòå ñà åäíà äî äðóãà? Ìîæå áè äà èì å ïî ëåñíî äà ñè ñúòðóäíè÷àò 4-òå îôèöèàëíè æåíè íà äàäåíèÿ øåéõ. À è çà íåãî å ïî äîáðå äà ñà íàáëèçî. Àêî åäíàòà íåùî ãî ÿäîñà, èëè íå ãî óâàæàâà íàïðèìåð, òîé òóòàêñè äà îòñêî÷è ïðè ñëåäâàùàòà. È ñàìî àêî è 4-òå ñà ñè íàãîâîðèëè äà ìó áèÿò äóñïàòà äàäåíà âå÷åð, åäâà òîãàâà äà ïîòúðñè óòåõà â íÿêîé áàð â õîòåë „Ìåðèäèàí” èëè äðóãàäå. Ìåñòà òàêèâà è óòåøèòåëêè íà øåéõîâå áîë, â Êóâåéò è äðóãàäå â ñòðàíñòâî. Íî ñàìî 4 ñà îôèöèàëíè óòåøèòåëêè – 4 íàïúëíî îáåçïå÷åíè êóâåéòñêè æåíè, òà ÷àê äî 3òî ïîêîëåíèå.

 Ñóêà óäðÿìå íà êàìúê. Íÿìà òàêèâà çëàòíè ïðúñòåíè ñ ÷åðâåí ðóáèí, ïúê è íå ìó ñå èñêà íà êîëåãàòà, ÿâíî äà àôèøèðà òàçè ïîêóïêà è ïðèñòðàñòíîñò êúì çëàòåí ïðúñòåí ñ ÷åðâåí ðóáèí ïðåä äðóãè õîðà. È ñà äîãîâàðÿìå äà îòèäåì ïî-êúñíî ñàìè. Óæ íà ðàçõîäêà äî ïðî÷óòèÿ õîòåë „Ìåðèäèàí”. Òàêà è ñòàâà. Ñëåä îáÿä ñå èçìúêâàìå ñàìî äâàìàòà, ïî áåëè ïàíòàëîíè è ïðàâî â õîòåëà. Òàêúâ ðàçêîø íå áÿõ âèæäàë äî òîãàâà.
Õîòåëà å äî ïðî÷óòèòå Êóâåéòñêè âîäíè êóëè, êðàñèâè êàòî ñêóëïòóðè, ìàé íàïðàâåíè îò íÿêàêúâ àðõèòåêò þãîñëàâÿíèí. Òå áÿõà è ñà ìàé è ñåãà ñèìâîëà íà Êóâåéò.
Âåäíàãà ìå îáçå çàêîííà çàâèñò, çàùî ïúê áúëãàðèí íå å ïîñòðîèë – ò.å. äàë èäåÿòà çà òèÿ êóëè. Íî ñèãóðíî èìà çàùî.
 „Ìåðåäèàí”-à íÿìà è ïîìåí îò æåãàòà íàâúí. Âñè÷êî å ñ êëèìàòèöè, ìàãàçèí äî ìàãàçèíà è âñå îòáîðíè ìàðêè. Íà Øàíåë, íà Àëåí Äåëîí, íà Àðìàíè, íà .. íà êîé ëè íå.
È ïðåä âñåêè ìàãàçèí (íà òîâà ñåãà ìó âèêàò „ìîë” ñåäè ïî íÿêîé àðàï ñ áÿëî íàìåòàëî è ÷àëìà íà ãëàâàòà îïàñàíà ñ åäíà ÷åðíà âðúâ è êàíè… àìà êàê òå êàíè, âñåêè åâðåèí áåäåí ñîôèéñêè òúðãîâåö íà ïëàòíà, ÷îðàïè èëè áàëòîíè ìîæå äà ìó çàâèäè.
Íå ïðîïóñêàò êëèåíò äà ïðåìèíå áåç äà ãî ïîêàíÿò â ìàãàçèíà ñè è äà ÷åðïÿò ñ ïî ñòóäåíà êîëà è ÷àøà ñòóäåíà âîäà â äîáàâúê áåçïëàòíî. È ïîñëå äà ãî óãîâîðÿò äà êóïè ïðúñòåí ñ ÷åðâåí ðóáèí çà 5000 äîëàðà. Íå å âàæíî êàê ùå ñòàíå ïëàùàíåòî, â áðîé, ñ ÷åê èëè ñ êðåäèòíà êàðòà, VISA, MASTER CARD, èëè Àìåðèêàí Åêñïðåñ èëè Äèíúðñ Êëúá. Íè ïðàâèì âïå÷àòëåíèå íà òàêèâà êëèåíòè, ñ ëåòíè êîñòþìè ñìå, ñ âðúçêè è ñ áåëè ðèçè. Íàïðàâî ñìå êàòî çàïàäÿöè. Ãú÷êàíè ñ ïàðè. È âåäíàãà ïàäàìå â êàïàíà. Íî íèå íå ñå ïðîòèâèì ìíîãî – íàëè çà òîâà ñìå òóê. Âêàðâàò íè â ìàãàçèíà. Çëàòî, çëàòî è çëàòî. Áÿëî çëàòî ò.å. ïëàòèíà è äèàìàíòè áîë. Íîîî íàñ íè èíòåðåñóâà ñàìî çëàòåí ïðúñòåí ñúñ ãîëÿì ðóáèí. ×åðâåí ðóáèí, ìàêàð, ÷å ðóáèíúò ñè å ÷åðâåí ïî óñëîâèå.
Äâàìàòà ïðîäàâà÷è â áåëè ðîáè è íèùî êàòî ÷àëìè ñå ðàçãîâàðÿò ïî êóâåéòñêè è âåäíàãà åäèíèÿò îò òÿõ èçìúêâà ìå÷òàíèÿò ïðúñòåí. Øèêàðíà ðàáîòà. Òî÷íî ñòàâà íà áåçèìåííèÿò ïðúñò íà êîëåãàòà, êîéòî çà öåëòà íå ñè íîñè ïðåäâèäëèâî áðà÷íàòà õàëêà.
Âúðòè ãî íàñàì íàòàì, îãëåæäà ñå ñ íåãî íà áëèçêîòî îãëåäàëî. Ïðúñòåíà îñâåí ðóáèíà èìà è ïî 4 ìàëêè êàìú÷åòà îò âñÿêà ñòðàíà íà ðóáèíà. Íî òå íè èíòåðåñóâàò, âàæíîòî å ÷å ïðúñòåíà å çëàòåí è èìà ÷åðâåí ðóáèí. Ðåçîííèÿ âúïðîñ ñëåäâà. Êîëåãàòà ìè ÿâíî å äîâåëåí è ìè ïðàâè çíàê ñ î÷è …ïèòàé êîëêî, êîëêî ñòðóâà! È àç ïèòàì: Êîëêî ñòðèâà òîâà áèæó, òîçè ïðúñòåí, ãîñïîäà øåéõîâå. Òå ñà ñïîãëåæäàò è êàçâàò, ñóìàòà. Àç ñìÿòàì, ÷å íå ñúì ðàçáðàë è ãè êàðàì äà ïîâòîðÿò. Òå ñ÷èòàò, ÷å òîâà å ïúðâèÿ àêò íà ïàçàðåíå. Íà íà÷àëîòî íà ñäåëêàòà. Àç îáà÷å ñúì ïîòðåñåí. Ñ ìåí ñàìî äà íå ñòèãíåø äî ïàçàðåíå. Íå ñúì ñêðúíçà, íî îïðå ëè äî ïàçàðåíå, äà íå ñè ìè íàñðåùà. Åøà ñè íÿìàì. Çàâúðøèë ñúì êóðñîâå íà âèñøî ïàçàðåíå íà ñòàðèÿ Åðåâàíñêè ïàçàð. È ó÷èòåë ìè å áèë íå êîé äà å, à Àøîò Ãàðèáäæàíÿí. Ñåãà òîé ñå ïàçàðè â Êàëèôîðíèÿ ñúñ æåíà ñè Çîÿ – òàì ñå ïðåìåñòèõà.
-Êîëêî å? Êîëêî èñêàò? Ïèòà ñ íåòúðïåíèå ñòàðøèÿ êîëåãà. – Ñàìî 5000 äîëàðà êàòî äà íàñ, îòâðúùàì,àç è ñå óñìèõâàì. Î÷àêâàì íåãîâàòà ðåàêöèÿ, êàòî çíàì ÷å å îòäåëèë ñàìî îêîëî äî 80 äîëàðà çà òîÿ ïðúñòåí. Òàêèâà ñà ïðîó÷âàíèÿòà ìó â Ñîôèÿ. Êîëåãàòà âåäíàãà ñâàëÿ ïðúñòåíà êàòî óæèëåí. Âñå åäíî ãî å îïàðèë. Ïúê ìîæå áè ñè ìèñëè, ÷å ñàìî äà ãî ïðîáàø òîÿ ïðúñòåí ùå òè ïîèñêàò 80 äîëàðà, õàõàõà! Ñâàëÿ ãî è ãà äàâà íà ìåí çà äà ñå îòúðâå îò íåãî èëè äà ïîäåëèì åâåíòóàëíî ðàçõîäèòå îò ïðîáàòà. Àç ãî âçèìàì è ãî ïðîáâàì. Ìåí íå ìè ïóêà. Àç èìàì ñàìî 27 äîëàðà, ñ êîèòî òðÿáâà äà îòèäà äî Èíäèÿ, äà ñå âúðíà è äà êóïÿ ïîäàðúöè.
Çàùî å òîëêîâà ñêúï, çâåðè ñå êîëåãàòà. Ïèòàé êîëêî å êàðàòà çëàòîòî? È ñî÷è -Êîëêî êàðàòà ãîëä? – Øåéõîâåòå ñå ñïîãëåæäàò è ñè êàçâàò íàâÿðíî: -Àìàí îò ñêðúíçè åâðîïåéöè. Ïî åäíà æåíà èìàò òèÿ ïðîøëÿöè è åäèí ïðúñòåí èì ñå ñâèäè äà è êóïÿò. À è ëþáîâíèöèòå èì è òÿõ íàïðàâî äà ãè îæàëèø. Íî ëþáåçíî ñå óñìèõâàò è ïðîäúëæàâàò ïàçàðëúêà. Àìà ñúðððð!, îáðúùàò ñå òå êúì ìåí, íî âèçèðàò íåãî.Òîâà òóê ñà îùå 8 äèàìàíòà ñúð… âñåêè å íå çíàì ïî êîëêî ñè êàðàòà. Çëàòîòî å 18 êàðàòà, ìàëêî ïî òâúðäî çà äà äúðæè äèàìàíòèòå è òîçè êðàñèâ ÷åðâåí ðóáèí. Ààà, òàêà ëè áèëî…êëàòÿ àç ãëàâà, êàòî ñå ïðàâÿ, ÷å íå ñúì ðàçáðàë çà äèàìàíòèòå îò ñàìîòî íà÷àëî íà ïàçàðëúêà. Ñòðåìÿ ñå äà çàïàçÿ è äîñòîéíñòâî, è äà íå íè ïîèñêàò ïàðè çà êîëàòà, êàòî íè ðàçáåðàò ùî çà ñòîêà ñìå. Øåôå êàçâàì, óñåòèõà íè, äà áÿãàìå! Äîêàòî íå å ñòàíàëî êúñíî. Îñòàâÿì âåäíàãà ïðúñòåíà ñ 8-òå äèàìàòà è ðóáèí÷åòî íà ñòúêëåíàòà âèòðèíà è ìó êàçâàì ìèñëåíî:
–Ñáîãîì ïðúñòåí÷å ñ îñåì äèàìàíòà è åäèí ÷åðâåí ðóáèí. Íàäàëè äðóã ïúò ùå èìàì òîçè øàíñ äà ïðîáâàì íà ðúêàòà ñè ïðúñòåí çà 5000 äîëàðà. È òîâà ñå îêàçâà ãîëàòà èñòèíà â ñëåäâàùèòå ãîäèíè, òà ÷àê äî ìîìåíòà.
Èçìúêâàìå ñå, ïî àíãëèéñêè, àç ïðîìðúíêâàì ïðåä øåéõîâîòå-ïðîäàâà÷è, ÷å íèå òúðñèì òàêúâ ïðúñòåí ïî-ñåìïúë, ñàìî ñ ðóáèí… áåç äèàìàíòè. Òå êèìàò, -Åëàòå óòðå ùå èìàìå òàêúâ ïðúñòåí è ùå å ïî „÷èï”(åâòèí) – ñàìî 500 äîëàðà. Ïî íèñêî íå ìîæå äà ñâàëÿò. ÎÊ! Êàçâàì àç, äî óòðå! È ñå ðàçäåëÿìå ïðèÿòåëñêè. Òå ñ íàäåæäàòà, ÷å íå ñà çàãóáèëè íîâèòå ñè êëèåíòè, íèå ùàñòëèâè, ÷å íå ñà íè ïîèñêàëè ïàðè çà ïðîáàòà è çà êîêà-êîëàòà ñúñ ñòóäåíàòà âîäà.

È íà ñóòðèíòà ñìå âå÷å íà „ëþáèìàòà” Êóâåéòñêà àåðîãàðà. Çà ïðåäïîñëåäåí ïúò ÿ âèæäàì è òî÷êà. Êàöàìå â Äóáàé. Èìàìå íÿêîëêî ÷àñà ïðåñòîé.  ñúçíàíèåòî ìè ñå âèõðÿò ñöåíè îò ôèëìà „Åìàíóåëà” (òîãàâà äå, õàõàõà, ìëàä áÿõ), íî Åìàóåëà éîê. Ñ ìîèòå äîëàðîâè îãðàíè÷åíèÿ ñàìî ñå ìîòàÿ ìåæäó ùàíäîâåòå è ùðàêàì ñ ôîòîàïàðàòà Çåíèò.

Êîëåãàòà ìè îáà÷å å ùàñòëèâ. Íà ðúêàòà ìó, íà ëÿâàòà ìó ðúêà ñå ìúäðè çàâåòíèÿ „çëàòåí” ïðúñòåí ñ „ðóáèí” (ìåíòå) çà 35-40 äîëàðà. Èìà ñäåëêà! Êàçâàì ìó àç.
È ñúì äîâîëåí, ÷å åäíà ãîëÿìà ÷àñò îò ìèñèÿòà íè – „Äî Èíäèÿ è íàçàä” å ñâúðøåíà.
È àç ïîâå÷å íÿìà äà ïàçàðóâàì ñ êîëåãèòå. Íàïðàçíè íàäåæäè. Òîâà êîåòî ìå ñå ñëó÷è çà òèÿ 15 äíè â Èíäèÿ îñòàíà êàòî íàé-ÿðúê è íåçàáðàâèì ñïîìåí. È ñåãà, åäâà ñåãà ùå ãî ñïîäåëÿ ñ Âàñ. Èìàéòå òúðïåíèå, îáà÷å - èñòîðèÿòà å äúëãà. Ïðåç Íþ Äåëõè (Äåëè) – Äæàíòàð-Ìàíòàð, äî Ðóðêè, Õàðèäóàð, Êàëèÿð, è îáðàíî â Äåëè è ïîñëå ïàê ñúñ ñàìîëåòà ïðåç Êóâåéò òà â Ñîôèÿ!

È êîãàòî ñìîãíà. Ñàìî íå ìå ïðèøïîðâàéòå. Èìàéòå ìèëîñò. Âñå ïàê òðÿáâà è äà îòäåëÿì âðåìå è íà àñòðîíîìèÿòà, íàëè ñ íåÿ ñè âàäÿ õëÿáà.
Òà ñëåäâàùèÿ ðàçêàç ùå áúäå çà „Äæàíòàð-Ìàíòàð” - äðåâíà îáñåðâàòîðèÿ íà íÿêîé ñè èíäèéñêè ìàõàðàäæà - Ñèíãõ æèâÿë ïðåç ñðåäíèòå âåêîâå. È ëåêî ïî òåìàòà, íî è îùå íåùî…

È òàêà ñàìîëåòà, ëàéíåðà „Òðè Ñòàð” êàöà íà àåðîãàðàòà â Íþ Äåëè. Èçëèçàì îò ñàìîëåòà è îùå íà ñòúëáè÷êàòà íà ëàéíåðà ìå îáãðúùà åäíà ìèðèçìà, åäíî óõàíèå.
Íÿêàêâà ñìåñ îò àðîìàòè íà äèìíè ìèðèçëèâè ïðú÷êè, íà êúðè, íà åêçîòè÷íè öâåòÿ è íà õîðà, íà ìíîãî, ìíîãî õîðà.
Óõàíèåòî íà ÈÍÄÈß!


ÊÈ

Áóäà, Àòèëà óòöà, 2009-06-11, 03:11 ÑÅÒ
Î, Êåé? Éåñ ñúð! Îîî, Êåé!


Ïóáëèêóâàíî îò valka íà 11.06.2009 @ 18:27:33 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   milcho

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 5


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 04:51:04 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Êîãàòî ñòàíàõ Êðèøíà" | Âõîä | 5 êîìåíòàðà (11 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Êîãàòî ñòàíàõ Êðèøíà
îò kasiana íà 11.06.2009 @ 22:08:02
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ñúð!

Êàñèàíà å îò æåíèòå, êîèòî
íå ñå èíòåðåñóâàò îò áèæóòà,
çàòîâà î÷àêâà ïî-âúëíóâàùè
çà íåÿ ñëó÷êè.

Íî íå ìîãà äà îòðåêà, ÷å
òîçè åïèçîä îò æèâîòà Âè
å ðàçêàçàí äîáðå!!!

Ñúð!

Êàñ


Re: Êîãàòî ñòàíàõ Êðèøíà
îò milcho (milchokirilov@yahoo.com) íà 12.06.2009 @ 12:26:59
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Êàñ,
áèæóòàòà íàñòðàíà:)
Ñëåäâà Äæàíòàð ìàíòàð, íî ïúðâî Äèàãíîçà ïîåçèÿ.
Êàñ!

]


Re: Êîãàòî ñòàíàõ Êðèøíà
îò Liulina íà 11.06.2009 @ 21:34:00
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://liulina.blog.bg/
Íàé-ñåòíå ñìå â Èíäèÿ èèè?


Re: Êîãàòî ñòàíàõ Êðèøíà
îò milcho (milchokirilov@yahoo.com) íà 12.06.2009 @ 12:31:35
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Éååå!
Äåñè.
Èäâààà.
Óòðå ìîæå áè.
Äæàíòàð ìàíòàð, îùå íå ñúì ãî ïî÷íàë,
íî ïî÷íà ëè ãî ñïèðàíå íÿìà.

]


Re: Êîãàòî ñòàíàõ Êðèøíà
îò mariniki íà 11.06.2009 @ 20:52:02
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://mariniki.blog.bg/
èíòåðåñíî ñå ïúòóâà ñ òåá, Ñúð...ñåäÿ ñè ïðåä êîìïþòúðà...
à òè òó òóê...òó òàì ìå âîäèø...
è çíàåø ëè íÿêîëêî ïúòè ñè ïîãëåäíàõ ïðúñòåíà...áåç äà èñêàì...
ìàëúê ñ áÿëî êàìú÷å...

åõ, Ìèë÷î...Ñúð...çà ìåíå áåøå óäîâîëñòâèå...


Re: Êîãàòî ñòàíàõ Êðèøíà
îò milcho (milchokirilov@yahoo.com) íà 12.06.2009 @ 12:35:20
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Äà íå å äèàìàíò Ìàð!??
Òîâà áÿëî êàìú÷å...:)
ß ãî ïîòúðêàé íà ñòúêëî è àêî îñòàâè ñëåäà
ñèãóðíî å äèàìàíò.
Å íÿìà äà òå ïèòàì îò êúäå òè å òîÿ ïðúñòåí...
íî ïðîñòî ñúì ëþáîïèòåí äà ÷óÿ íåãîâàòà èñòîðèÿ.
Èñòîðèÿòà íà ìàëêèÿ ïðúñòåí ñ áÿëîòî êúìú÷å íà
Ìàðèíèêè.
:)))
10õ!

]


Re: Êîãàòî ñòàíàõ Êðèøíà
îò Silver Wolfess íà 11.06.2009 @ 20:43:56
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.slovo.bg/silver
Âóëêàí îò åìîöèè ñè. Îâëàäåé ãè ìàëêî. Ñåãà ÷àêàì ïðîäúëæåíèåòî.
Ïîçäðàâ, Ìèë÷î!


Re: Êîãàòî ñòàíàõ Êðèøíà
îò milcho (milchokirilov@yahoo.com) íà 12.06.2009 @ 12:25:52
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ëèëè!
Òè ìå ðàçáðà. Ïúðíî å ñ ãðåøêè. Ïðàâîïèñíè ïîâå÷åòî.
Íî òîâà å ïîëîæèíèåòî Ëèëè. Ïèøà íàïðàâî è ãî ïóñêàì îí ëèéí.
Àâàíòþðèñò, êàêòî ìå êëàñèôèöèðà Ëóíà. Íî èíà÷å íå ìîæå,
êîãàòî çàïî÷íà íåùî äà ïèøà äî êàòî íå ãî ñâúðøà íå ìîãà äà ñïðà. Ïîñëå ùå îïðàâÿìå ãðåøêèòå êàòî ñòàíå âðåìå çà êíèãà.
Àêî ñòàíå òàêîâà Ëèëè. Àêî íå äðóã äà ìó ìèñëè.
Ïîçäðàâ!
è òè áëàãîäàðÿ.
Ëèëè Êà÷îâà!

]


Re: Êîãàòî ñòàíàõ Êðèøíà
îò anonimapokrifoff íà 11.06.2009 @ 19:01:48
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Àç ñúì îò ÷àêàùèòå ïðîäúëæåíèåòî!


Re: Êîãàòî ñòàíàõ Êðèøíà
îò milcho (milchokirilov@yahoo.com) íà 12.06.2009 @ 12:37:21
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Àíî,
ñïåöèàëíî çà òåá áúðçàì!
íî ðàáîòà ...ìå ãîíè.
Òàçè íîù...
ÀÍÎ!
:))))
10õ!

]