Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 2
Â÷åðà: 1
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 562
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 565

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy
:: poligraf
:: mariq-desislava

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÇâåçäèòå
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: milcho

íà Ñàìè, Êàëèíà è Ëåîí!

"Õîðàòà èìàò çâåçäè, êîèòî íå ñà åäíè è ñúùè.
Çà íÿêîè, êîèòî ïúòóâàò, çâåçäèòå ñà ïúòåâîäèòåëè.
Çà äðóãè òå ñà ïðîñòî ìàëêè ïëàìú÷åòà.
Çà àñòðîíîìèòå òå ñà ïðîáëåìè... :)
À Âèå - Âèå ùå èìàòå çâåçäè, êàêâèòî íèêîé äðóã íÿìà"!

(Ïî Àíòîàí äüî Ñåíò-Åêçþïåðè)

Àç ñúì àñòðîíîì. Îòêàêòî ñå ïîìíÿ ìå ïðèâëè÷àò çâåçäèòå. Íå ñè ñïîìíÿì êîëêî áÿõ
ìàëúê, âåðîÿòíî ñúì áèë 3-4 êëàñ êîãàòî áàùà ìè, ìè îáÿñíè ñúâñåì ïðîñòî ñâåòîâíàòà êîñìîãîíèÿ. Òîé ïîñòîÿííî ëèïñâàøå îò êúùè, ïðåç ëÿòîòî – ðàáîòåøå ò.í. ñåçîííà ðàáîòà â åäíà ôàáðèêà çà ïðåðàáîòêà íà ïëîäîâå ñëåä êàòî ñå óâîëíè îò ÁÄÆ. Çàòîâà ïúê çèìíî âðåìå ïî÷èâàøå ïî öÿë ìåñåö ñëåä íîâà ãîäèíà. Òîãàâà è àç áÿõ âúâ âàêàíöèÿ è òîé ìè îáðúùàøå ïîâå÷å âíèìàíèå. Ïðåïèòâàøå ìå ïî ñìÿòàíå, è ìå ó÷åøå íà ïðîñòî-òðîéíî ïðàâèëî. Òîãàâà ìè ïîêàçâàøå è òåòðàäêèòå ñè ïî äåñêðèïòèâíà ãåîìåòðèÿ, ñ êîèòî ìíîãî ñå ãîðäååøå. Ìåæäó äðóãîòî ñïîìåíàâàøå è çà Äèì÷î Äåáåëÿíîâ, êàê íàïèñàë åäíî ñú÷èíåíèå çà íåãî, êîåòî áèëî íàãðàäåíî â ãèìíàçèÿòà. Ñòèõîâåòå íà Äåáåëÿíîâ, áÿõà òúæíè è íå ìè õàðåñâàõà òîãàâà. Íå ìîæàõ äà ðàçáåðà, çàùî áàùà ìè è áèë òîëêîâà òúæåí è çàùî å íàïðàâèë åäèí ãîëÿì ïîðòðåò íà äÿäî ìè Ìèëàí. Ïîñëå ñå äîñåùàõ îò òóê îò òàì, ïî íÿêîè ïîäìÿòàíèÿ è íåäîìëúâêè, íî åäâà òàçè ïðîëåò ðàçáðàõ çàùî å òàêà ñúñ ñèãóðíîñò, íî íÿìà äà ñå ñïèðàì íà òîâà ñåãà.

Åäèí äåí, êàêòî ñè ëåæåõìå ñ òàòêî íà ñïàëíÿòà – ñàìî òîé è àç, è òîé ìè ðàçêàçâàøå ðàçíè íåùà – î’áëàæåíè ìèãîâå, àç ãî çàïèòàõ çàùî ñâåòè Ñëúíöåòî. Òîé âåðîÿòíî ñå èçíåíàäà, íî áåç äà ñå ñìóòè ìè ðàçêàçà çà òîâà êàê Ñëúíöåòî ñå å îáðàçóâàëî îò åäíè ãèãàíòñêè îáëàöè ïðàõ è êàìúíè. Òå ñå çàâúðòåëè âçàèìíî è çàïî÷íàëè äà ñå ñãúñòÿâàò è ñãúñòÿâàò è äà ñå íàãðÿâàò è ëåêà ïîëåêà äà ñâåòÿò. Ïîñëå ïðîäúëæèëè è îùå, è îùå ñå ñãúñòÿâàëè è âúðòåëè âñå ïî áúðçî è ïî áúðçî. È òîãàâà, Ìèøî, êàçà òàòå, ñå ïîëó÷èëî íåùî êàòî åäíî îãðîìíî íåáåñíî êîëåëî íà êàðóöà. Òîâà íåáåñíî êîëåëî ñå âúðòÿëî ñ áÿñíà ñêîðîñò è ñïèöèòå ìó íå èçäúðæàëè íàêðàÿ è êîëåëîòî ñå îòêúñíàëî, è çàïî÷íàëî äà ñå âúðòè ñàìîñòîÿòåëíî è òîâà êîåòî îñòàíàëî â öåíòúðà ñòàíàëî Ñëúíöå, à êîëåëîòî èëè ïî ñêîðî ìíîãîòî êîëåëà êîèòî ñå îòêúñâàëè, åäíî ïî-åäíî ïðè òîâà áÿñíî âúðòåíå ñòàíàëè ïëàíåòèòå. À Ñëúíöåòî ñè îñòàíàëî â öåíòúðà è çàïî÷íàëî äà ñâåòè. È òàêà, Ìèøî, çàêëþ÷è òàòå, ñå îáðàçóâàëà íàøàòà Ñëúí÷åâà ñèñòåìà. È â öåíòúðà é å íàøåòî Ñëúíöå, íàøàòà çâåçäà è Çåìÿòà îáèêàëÿ îêîëî íåãî, à òî ñâåòè çà äà íè äàâà òîïëèíà è æèâîò.

Âñè÷êî áåøå ïðîñòî è ëîãè÷íî. Àç áÿõ íàïúëíî óäîâëåòâîðåí îò òîâà îáÿñíåíèå è äúëãè ãîäèíè òî áåøå çà ìåí îòêðîâåíèå. ×óâñòâàõ è ïðåäèìñòâî ïðåä ìîèòå ñúó÷åíèöè è óëè÷íè äðóãàðè. Àç çíàåõ êàêâî å Ñëúíöåòî. È òàêà àç ñòàíàõ àñòðîíîì. Îùå òîãàâà, îò êîãàòî òàòå ìè îáÿñíè ñòîåæà íà Ñëúí÷åâàòà ñèñòåìà. Òîé âåðîÿòíî áåøå çàïîìíèë òîâà îáÿñíåíèå îò ñâîÿ ó÷èòåë ïî ôèçèêà â ïåðíèøêàòà ïðîãèìíàçèÿ èëè ãèìíàçèÿ, ïðåäè äà ñå ïðåìåñòè â Ñîôèÿ è äà çàâúðøè 2-ðà ìúæêà ãèìíàçèÿ. Àìà òóê âå÷å, êàòî ó÷åíèê ñå çàíèìàâàë ïîâå÷å ñ ïîëèòèêà è â äóõà íà ñâîåòî âðåìå å áèë ðåìñèñò è äàæå íåùî êàòî øåô íà ïåòîðêàòà ïî ñòå÷åíèå íà îáñòîÿòåëñòâàòà.

Òîçè Êàíò-Ëàïëàñîâñêè ìîäåë íà ñâåòà, êîéòî òàòå ìè ïðåïîäàäå ïðåç îíàçè çèìà, êîãàòî ìó íàïèñàõ è åäíî ïèñìî çàòîâà êàê ìè ëèïñâà, ìè îñòàíà êàòî íàé-ñêúï ñïîìåí è óðîê. Áèë ñúì íà 9 ãîäèíè. Ïîñëå èç÷åòîõ íàïúëíî ñàìîñòîÿòåëíî âñè÷êè êíèãè è ïî-ñêîðî ðåêëàìíè áðîøóðè îò áèáëèîòåêàòà íà 22-ðî ÑÏÒÓ (ñúùàòà 2-ðà ìúæêà ñîôèéñêà ãèìíàçèÿ), êîÿòî è àç çàâúðøèõ ïðåç 1963 ã. ñ ñêðîìíèÿ óñïåõ îáùî îò 4.54. Íî ïî àñòðîíîìèÿ èìàõ òâúðäî 6.00 ïîñòàâåíî ìè íàïúëíî çàñëóæåíî îò ó÷èòåëÿ ìè ïî àñòðîíîìèÿ äðóãàðÿ Âåëêîâ. Òîãàâà, âå÷å â ãèìíàçèÿòà, çàåäíî ñ íÿêîëêî ñúó÷åíèöè - Ïåòêî Ïðàìàòàðîâ, Êîíñòàíòèí Ìàðêîâ, Ãåîðãè Òîï÷åâ, Ãåîðãè Êúð÷åâ, Èâàí Áàé÷åâ, Òîäîð ßíåâ, Ñòåôàí Ãåêîâ è äð. îñíîâàõìå êðúæîê ïî àñòðîíîìèÿ, êîéòî êðúñòèõìå ñ ãðúìêîòî èìå Àñòðîíîìè÷åñêî äðóæåñòâî – „Óéëÿì Õåðøåë” (ÀÄÓÕ), êðúñòåíî íà âèäíèÿ àíãëèéñêî-íåìñêè àñòðîíîì îòêðèë ïðúâ ñòðóêòóðàòà íà íàøàòà Ãàëàêòèêà.

Òàêà, ÷å òàòå, ìå íàïðàâè àñòðîíîì. Êîãàòî òîé ïî÷èíà ïðåç 1994 ã çàíåñîõ ïàñïîðòà ìó â ñúâåòà, çà äà ïîëó÷à ò.í. ñìúðòåí àêò. Æåíàòà îò ãèøåòî, ïðèáðà îðèãèíàëà è ìè âúðíà êàëúôêàòà íà ïàñïîðòà. Âçåõ ÿ è âèäÿõ â íåÿ íÿêàêâè ìàëêè ëèñò÷åòà, ïîæúëòåëè îò íîñåíå. Îòâîðèõ ãè è ñ èçíåíàäà ïðî÷åòîõ, ÷å òîâà ñà ñòèõîâå. Íàïèñàíè ñ íåãîâèÿ êðàñèâ ðàâåí ïî÷åðê êàòî íà êàëèãðàô. Àç ïèøà ìíîãî çàáúðçàíî è íåðàçáðàíî. Ïî÷åðêà ìè å êàòî íà ìàéêà ìè. Ñòèõîâåòå â ïàñïîðòà íà òàòêî áÿõà íà Ãåî Ìèëåâ è çàâúðøâàõà ñ „Çåìÿòà ùå áúäå Ðàé, ùå áúäå”(!) è ðàçáèðà ñå íà Äèì÷î Äåáåëÿíîâ: „Àç èñêàì äà òå ïîìíÿ âñå òàêà...” è „Ïîìíèø ëè, ïîìíèø ëè òèõèÿ äâîð, òèõèÿ äâîð ñ áåëîöâåòíèòå âèøíè…”

È äî ñåãà âñå îùå ìå ìàìÿò çâåçäèòå è íÿìà êàê äà å ïî äðóã íà÷èí, â òîÿ æèâîò!
 òîÿ ìè æèâîò, â êîéòî ñïóñêàéêè ñå ïî ñêëîíà ñúì çàãëåäàí â çàëåçà íà Ñëúíöåòî, â òàçè íàøà çâåçäà, îêîëî êîÿòî ñå âúðòè âñåêè áîæè äåí íàøàòà ìàëêà çåëåíà ïëàíåòà, íàðå÷åíà îò íàñ ñàìèòå Çåìÿ! È ïàê ìå ìàìÿò çâåçäèòå!
È…Ñàìè, Êàëèí÷å è Ëåîí÷èê:

„Íèùî íå èñêàì è Âñè÷êî!
Äî ïîñëåäíèÿ ìèã ïîä çâåçäèòå!”
À ïîñëå…”
Çâåçäèòå!

Ìèë÷î ÊÈÐÈËÎÂ

Éåíà, 2009.05.29 00:03 ÑÅÒ


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 29.05.2009 @ 10:30:37 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   milcho

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 5


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

24.04.2024 ãîä. / 20:16:25 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Çâåçäèòå" | Âõîä | 5 êîìåíòàðà (13 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Çâåçäèòå
îò regina íà 29.05.2009 @ 12:49:25
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
òè, ñèãóðíî, çíàåø ïî-äîáðå îò ìåí, êîëêî îùå çåìíè ãîäèíè ùå ñâåòè çâåçäàòà Ñëúíöå...
íî åäâà ëè çíàåø, ìàëêèòå òè ïàð÷åíöà æèâîò íàïèñàíè òóê, êúäå îòèâàò è êîëêî îùå ùå æèâåÿò, Ìèë÷...


Re: Çâåçäèòå
îò milcho (milchokirilov@yahoo.com) íà 29.05.2009 @ 14:05:01
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
È ïúðâîòî è âòîðîòî íå ãî çíàì Ðåã!
Ïúðâîòî ïîðàäè ïðîôåñèîíàëíà äåôîðìàöèÿ.
Åäèí-êàçâà åäíî, äðóã äðóãî, à è Ìèøà Íîñòðàäàìóñ ñå íàìåñâà
è ìå ñìóùàâà ñ Àíòèõðèñòà:)

À âòîðîòî, å ïî-ñèãóðíî, ÷å íå ãî çíàì.
 ñúùíîñò, ìè êàçàõà - ñ 90% âåðîÿòíîñò, ÷å àêî èçäàâàì
íåùî (ïîíåæå âå÷å ìè ñòàíà õîáè äà ñè èçäàâàì è ÷åòà ñàì ïèñàíèÿòà è
äà èì ñå ðàäâàì) ùå ãî ÷åòúò ìîæå áè åäâà 3 äóøè.
Êîè ñà, ùå çàïèòàø Ðåã? Àìè ìîèòå âíóöè, íÿêîé äåí!
Ñàìè, Êàëèíà è Ëåîí.
È ìîæå áè è Àëåòà...îùå åäíà ôàíòàñòè÷íà âíó÷êà - ùåðêà íà äúùåðÿòà íà ñåñòðàòà íà Êàòÿ.
Òà çàòîâà, è ùå ãè èçäàâàì ïî ñúâåòà, íà Èëÿ Ïåòðîâ íàé-ìíîãî â 5 åêçåìïëÿðà. Ò.å. è åäèí çà ìåí ñè! :)
Ðåã!
:)
È òè áëàãîäàðÿ!
Òîâà çà "Òóðñêèÿ ãðîá" íàèñòèíà ìå ïîòðåñå.




]


Re: Çâåçäèòå
îò kasiana íà 29.05.2009 @ 16:01:43
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Âåëèêîëåïíà ñòðóêòóðà:
* ïîñâåùåíèå íà âíóöèòå;
* ïðåëþäèÿ ïî Åêçþïåðè;
* ñâåòîâíàòà êîñìîãîíèÿ, îáÿñíåíà òè îò áàùà òè;
* âúçäåéñòâèåòî íà áàùèíèÿ ðàçêàç çà òâîåòî ðàçâèòèå;
* íåî÷àêâàíîòî îòêðèòèå â êàëúôêàòà íà áàùèíèÿ ïàñïîðò ( êîåòî
îáÿñíÿâà ãåíåòè÷íîòî òè âëå÷åíèå íå ñàìî êúì çâåçäèòå, íî è êúì
ñëîâîòî;
* ïîñâåùåíèåòî êúì âíóöèòå è êúì ñåáå ñè.

È âåëèêîëåïíî èçïúëíåíèå!!!

Àïëîäèñìåíòè, Çâåçäîáðîåöî!!!

Êàñ


Re: Çâåçäèòå
îò milcho (milchokirilov@yahoo.com) íà 29.05.2009 @ 17:58:32
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Êàñèàíà!
Ùå òå îáè÷àì îùå ïîâå÷å, ñëåä òàêèâà àíàëèçè!
Êàñ!

]


Re: Çâåçäèòå
îò milcho (milchokirilov@yahoo.com) íà 30.05.2009 @ 21:39:12
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íè éîòà ïî ìàëêî!
Êàñ!
Ïîâå÷å!
:)

]


Re: Çâåçäèòå
îò kasiana íà 05.06.2009 @ 00:39:05
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íå òå êîìåíòèðàì, çà äà ìå îáè÷àø
ïî-ìàëêî èëè ïîâå÷å, à çàùîòî
ïèøåø íåùà, êîèòî ñà ìè èíòåðåñíè è
ìå âúëíóâàò, Çâåçäîáðîåöî!!!

Êàñ

]


Re: Çâåçäèòå
îò milcho (milchokirilov@yahoo.com) íà 05.06.2009 @ 11:13:46
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òîâà íå ïðîìåíÿ íåùàòà
Êàñ!
:)))
íè íà éîòà.

]


Re: Çâåçäèòå
îò zinka íà 30.05.2009 @ 16:10:51
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íàïèñàíîòî îò òåá å òîëêîâà óâëåêàòåëíî, òà êàòî ãî ïðî÷åòà ,è çâåäíúæ îñúçíàâàì, ÷å íà ëè÷íî íà ìåí ãî ïèøåø... :))
Òàêèâà ìè òè íåùà!
Ïîçäðàâè íà áëèçêèòå òè áúëãàðè â Éåíà! :)


Re: Çâåçäèòå
îò milcho (milchokirilov@yahoo.com) íà 30.05.2009 @ 21:36:37
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïðèÿòåëñòâîòî Çèíêà, å äâå äóøè â åäíî òÿëî.
Êîé ëè ãî áå êàçàë òîâà?
Íå áåøå ëè îíÿ âåëèê ãðúê, ó÷èòåëÿ íà
Àëåêñàíäúð Âåëèêè,
Çèíêà!
ÑÃÍÐ!
10õ!

]


Re: Çâåçäèòå
îò Liulina íà 30.05.2009 @ 21:43:19
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://liulina.blog.bg/
Òîâà å íîñòàëãè÷íî.
Íà÷àëîòî íà èñòîðèÿòà íà àñòðîíîì Ìèë÷î Êèðèëîâ ...
÷àêàì ïðîäúëæåíèå ...


Re: Çâåçäèòå
îò milcho (milchokirilov@yahoo.com) íà 30.05.2009 @ 21:49:35
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Åõ è òè Ëþëèíà,
Íÿìàø ñè ðàáîòà äà äúðïàø àñòðîíîìà çà îïàøêàòà!
:))))
Ëþëè!

]


Re: Çâåçäèòå
îò mariniki íà 31.05.2009 @ 17:24:13
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://mariniki.blog.bg/
òåçè áàùè , Ìèë÷î...
àõ, òåçè áàùè...òàì ïðè çâåçäèòå...ãðåÿò, ãðåÿò...
çàùî ìå ðàçïëàêâàø, Ìèë÷î...


Re: Çâåçäèòå
îò milcho (milchokirilov@yahoo.com) íà 01.06.2009 @ 16:08:53
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íèùî è âñè÷êî
ðàçäåë: Ïîåçèÿàâòîð: milcho

Íèùî íå èñêàì è âñè÷êî!
Äî ïîñëåäíèÿ ìèã ïîä çâåçäèòå!
À ïîñëå äà ìó ìèñëÿò îíåçè,
ñëåä êàòî ìè çàòâîðÿò î÷èòå!

.....

Èìåíà, èìåíà, çíàìåíà, çíàìåíà...
çàðåæè òèÿ ãëóïîñòè Ãåî,
äðóãè âå÷å ñà äíåñ òåç âðåìåíà.
Àç òå ÷àêàì âúâ Êàñòðî íà êåÿ.

Àç òå ÷àêàì íà êðúñòà,
íà ðèäà ñúñ ìàñëèíèòå,
ñòèãà ìå ñî÷è ñúñ ïðúñòà.
Íåäåé äà ñå áàâèø îòìèíàâàò ãîäèíèòå
À êðúâòà ìè êàïå â ïðúñòòÀ.

Åòî íîñÿ îêîòî òè, êîåòî ìå ñòðÿñêà,
îò êîåòî íå ìîãà äà ìèãíà.
Âçåìè ãî ñåãà, ñòèãà å áëÿñêàëî,
ïîãëåäíè ñ íåãî è äàëå÷å ùå ñòèãíåø.

È ùå âèäèø Ó÷èòåëþ, è ùå ÷óåø
íàèñòèíà, êàê âå÷å äðóãà å ìàñàòà.
Ãëåäà òå òúïî, ñ áèðà ñå äóå
è ïðåäèìíî ÷àêà íà êàñàòà.

Òîâà å ïðèÿòåëþ, òîâà å ðåàëíîòî.
Çàòóé ëè òè ñëîæèõà ïðèìêàòà?
Êàê ìè å ìú÷íî çà òåáå Ó÷èòåëþ!
Íå ìå ãëåäàé ñúñ óêîð îò ñíèìêàòà!

....

Íèùî íå èñêàì è âñè÷êî!
Äî ïîñëåäíèÿ ìèã ïîä çâåçäèòå!
À ïîñëå äà ìó ìèñëÿò îíåçè,
êîèòî ñè çàòâàðÿò î÷èòå!


18.11.2007 02:50h MEZ

Ìàðèíèêè
Áîðîâèíêè!


]