Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: StudioSD
Днес: 1
Вчера: 0
Общо: 14144

Онлайн са:
Анонимни: 539
ХуЛитери: 7
Всичко: 546

Онлайн сега:
:: Lombardi
:: Icy
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian
:: mariq-desislava
:: pastirka
:: pc_indi

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаBG нАучен просяк
раздел: Разкази
автор: milcho

Тази история е срамна. Срам ме беше да я разказвам месеци и години след като се случи. По скоро онази част, където ме взеха за просяк. Мен, гордия български млад учен и просяк – две несъвместими неща. Но наистина така стана и как беше ще чуете сега!!

В 1988 точно преди да запраша за Германия, като Хумболтов стипендиант се случи че имах приет доклад на един симпозиум в Калифорния в Стенфордския университет, в Пало Алто! Близо до Фриско(т.е. Сан Франциско). Така стана, че командировката се осъществи и кацнахме с един старши колега който, беше се представил добре пред едни американци и най-вече пред една влиятелна астро-дама, която ни взе под-крилото си и ни уреди да отседнем в един евтин студентски кампус в Санта Клара. Веднага ще ви кажа, че бях потресен от две неща: автобуса от Сан Франциско до Сан Хосе преминаващ по цялата „силиконова долина” струваше в една посока само 1.5 долара… и втората, че във всеки град по това направление имаше безплатни червени автобуси с романтичното име „Маргаритка”. Този факт и на фона на безбожно евтините стоки у тях в магазините им, почти предадох фронта на нашата кауза. Тук почти беше реализирано това изобилие и тази свобода към, която нашите страни от нашия лагер се стремяха. Т.е. мита, че ще ги надминем - „раз-два” за две-три години - това което те са постигнали за столетия, бе силно разколебан, да не кажа силна дума сринат. Освен това с нас се държаха така приятелски и подкупващо и любезно до наивност и братски, че направо ме спечелиха завинаги за тяхната кауза. Каузата на обикновения американски човек за, който така бях чел в романите на Джон Стайнбек. И до там стигнах - до родината на Джони - Салинас-Монтерей и до „Улица консервна” при това пътуване, но за това по-късно или друг път.

На симпозиума ни дадоха на нас българите възможно най-големите субсидии - с които после успях да върна онези 250 долара, които не ми стигнаха за да си закупя Ладата от Кореком, и които долари взех тогава на заем съпруга на братовчедка ми неотдавна върнал се от работа в чужбина. После с тая кола, с тая заветна Лада отпътувах за Европа и я карах 10 години докато не ми я откраднаха в 1998 г от пред дома ми и до сега, чакам вест от 6-то районно МВР в София някой да я открие и да ми я върне…
Но и те в МВР-то чакат от мен да им се обадя и да ги зарадвам, че са ми я върнали и така си чакаме добра вест взаимно. И докато си чаках и взех та се изнервих от това чакане си купих едно Опелче-К (Кадет-капка), което ми стана втори дом за 10 години и което и до сега си го пазя и обичам и карам.

Е ето ме в Калифорния - в кампуса на Санта Клара с ходатайството на видната астро-дама и ни дават по една стаичка с колегата - евтиния. Вечер ние се събирахме заедно и правехме разбор на изминалия ден. Купувахме си по една „ботъл” кока-кола и по кило банани и сядахме на лаф. Шумно споделяхме нашите емоции и впечатления. По едно време, чуваме на стената се почука и после взе още по-силно продължи да се думка … и някой викаше силно нещо от съседната стая. Май, ми се дочу, че е било късно и му пречим преведох и измрънках аз, но колегата-шеф не реагира и ние си продължихме лафа! И след малко и на вратата на стаята - Дум, Дум Дум! И колегата –шеф отваря и гледа един възмУтен до дъно американски господин, който гневно жестикулира като грузинец и протестира, че не може да спи от нас и страшно настоява да спазваме вечерния час. Колегата, който знаеше перфектно немски, но имаше големи затруднения с английския и аз му „превеждах” на гьотере, изведнъж се ядоса и му кресна. – „Гооо андаре хотел!” (на българо-немски- английски това означаваше, „Чупката в друг хотел, щом тук не ти изнася бе”. И ти драги „гринго”, щом си на нашето дередже и си опрял до тоя мизерен кампус , за тая пуста „кумания” ще си траеш : ) Пък и да спиш искаш, ааа …!Я чупка да не стане лошо. И веднага оня сви платната и си обра крушите и повече не ни безпокои и ние се лафихме още дълго. Ама не викахме толкова силно. Аз бях стресиран от случилото се, но същевременно получих един добър урок от колегата ми как за се оправям в подобни ситуации. В Германия после се оправих набързо с транспортния „ампт”(служба) по подобен груб начин, след като ме мотаха 5 месеца и не ми легализираха шофьорската БГ-книжка.

И настава деня-Х, и един местен астроном, голям добряк с потекло от прибалтика, ни води (по препоръка на астро-дамата) по телескопите на планината Маунт Хамилтон, в така наречената световно известна ЛИКска обсерватория, и виждаме чудесии: тук младите студенти изобщо не са чували за фотографични наблюдения с астроплаки, а от години вече използват ССД дигитална техника, за която ние тогава само мечтаехме на сън. А едно малко черничко, момченце, (абе какво ви будалкам аз вас- направо си беше едно малко негърче) което аз взех за слуга-чистач, а то се оказа докторант, който сам прилагаше най-супер нова методика с оптическа-влакнова система за директни астронаблюдения… Спечелило един проект и му дали зелена улица … е ние само по червена улица движехме. Хайде да не се ядосам и да почна да приказвам и пиша глупости.

И астрономите там живеят в квартири - пак до обсерваториите си и във всяка къща има басейн и зелена трева около него. И ме кани Арнолд, така се казваше колегата от ЮеСА – елате казва Милчо (като все едно, че сме пили и яли с него 100 лета) в Санта Круз в института да ви покажа скенера и да поговорим. Все едно Санта Круз е ей така, на една ръка, на един хвърлей разстояние. Аз кимам с глава и обещавам привидно. Но после след като не спя една две нощи, решавам да се жертвам и взимам буса и отивам до Санта Круз. Това беше щуро, невероятно пътуване. За тях, атлантите, може би да е нищо и никакво пътуване на за мен и до сега ми е свидно и както се казва „приятно вспомнить”.

И ми показа, всичко бай Арнолд и ядох (черпиха ме) двамата с видния тогава астроном Бъртън Джонс в тяхната „кънтина”. И се опитвам да им обясня къде е България и Рожен планина и им обяснявам, че и ние имаме обсерватория на Рожен и че тя е като тяхната на Маунт Хамилтон, но е на 1700 метра над морското равнище („абове сии левъл”) и тук Арнолд ме шамаросва - на 1756 м казва небрежно… И аз съм потресен, как, как така знаете това дори в БГ не го знае всеки, пък и е нещо като „секретно” : )
А той ми обяснява, че като разбрал за нас и за моята визита, направил библиотечна справка, за нашите публикации, взел списанието „Йена Рундшау”- една престижна рекламна брошура на фирмата „Карл Цайс-Йена” където имало описано всичко за Роженските телескопи – всичките произведени в Йена и „воала”.


Но къде тук, ще кажете е BG-просяка, Милчо?
-Тука е…като казва внук ми Сами…при друга такава комична ситуация.

Сутринта рано тръгвам сам за град Санта Круз с прекачване в Сан Хосе. Т.е. от Санта Клара за 75 цента до Сан Хосе, по евината тарифа като за пенсионери и после от там с друг бус „Грей Хунд” (на фирмата „Сивата хрътка”). Колегата ми ме е изоставил да си чукам сам главата и да харча грешни пари в чужбина. Пък и може да попадна в лапите на кой знае кой там от дивия запад. Рано е. Много е рано, някъде около 7 часа сутрин местно калифорнийско време. И слизам в Сан Хосе на автогарата и веднага разбирам от разписанието, че буса ми „Хрътката” пристига и тръгва след 1 час. И решавам да се помоткам из улиците на Сан Хосе и да разгледам „тет а тет” тази столица на Силиконвовата долина.
За тези които имат други асоциации за „силикона” под влияние на нашумялата нова 24-часова култура и уроците на „Шоуото не Слави” пояснявам: там не се правят само силиконови подплънки за женски гърди, а най-модерните компютри, още от тогава базирани на силициеви – т.и. силиконеви технологиите на чиповете. Там в Сан Хосе в едни кристални ниски офиси им бяха седалищата на фирмите. А защо ниски, понеже е силно земетръсна зона тая пуста Калифорния и тоя пусти „разлом” „Сент Ендрюс”…

И почвам да смятам колко пари в монети имам и колко доларчета и „даймове” ще ми глътне това пътуване до Санта Круз – до Университета на Санта Круз в Калифорния и дали там ще ме чака бай Арнолд, и дали да не за взема там веднага безплатния червен бус „Маргаритката” …да не се мина да давам грешни парици – още повече във валута.
И няма никой – пусто е в тази ранна утрин в тоя ранен Сан Хосе. Никой няма по улиците и съм сам и самотен. Само на автогарата, има 3-4 сънни пътници, които дремят в нещо, като зона за чакане под зоркия поглед не един местен полицай. Той пази спокойствието ни и се грижи за сигурността на пътуващите.
И пак тръгвам още де се моткам понеже не ми се влиза в тая кошара – нещо ми се струва, че ще съм като арестуван. Рано е, и няма никой като казах. Спирам до една телефонна кабина и я разглеждам. Вече имам опит как се звъни з САЩ, даже да нямаш пари. Може да продиктуваш номера на градския телефон на който си застанал и този с който искаш да говориш и ако той иска да те чуе може веднага да ти звънне на място.

И се отдалечавам малко на 10-тина крачки и не знам, как ми хрумва щурата идея да си преброя сега монетите и центовете, които ми дрънкат в джоба на сакото. Забравих да ви кажа, а това е важен детайл, особено в случая, че съм супер официален – изтупан в костюм с връзка, и гладен панталон. Изобщо горд млад надежден БГ-учен! И си премятам в шепата подпрян до една ограда, стотинките от единия в другия джоб и ги броя в шепата си и им се радвам колко са много и как ще ги пробутам на касата или на водача за да не ми късът джоба и именно сега като си платя билета до Санта Круз и обратно. Но изведнъж става каквото трябва да става!

В далечния край на улицата, се задава един човек. Поглеждам го небрежно, но с напрежение, кой ли е пък тоя подранил сега. Забелязвам че е облачен небрежно в нещо като анцуг, държи в ръка ранен вестник и някакъв пакет, май беше със закуски, за който беше бил път по ранина до лавката на автогарата. Иначе всичко друго е затворено. Отмествам поглед, няма нищо обезпокояващо в тоя ранен пешеходец. И продължавам да си броя центовете в шепата. Пешеходеца се доближава към мен и аз вдигам приветлив дружелюбен поглед. Той ме забелязва и забавя крачка. Аз вече се чувствам леко не уютно от това, че той може да ме запита нищо. Не го знам тоя пусти език, и техния американски акцент, и тоя жаргон в Калифорния. И точно това става пешеходеца с дружелюбен поглед с лека усмивка и той неочаквано спира пред мен и ме казва нещо. Аз не само, че на го разбирам, но и не искам да го разбера. Той ме пита май нещо. После с един дълбоко извиняващ се поглед се пресяга и ми пуска в шепата няколко долара и центове. Монети. Честно и със и от състрадание ги дарява на един ранен БГ-Научен просяк, в град Сан Хосе на път за Санта Круз, на университета на Санта Круз, където аз съм официално поканен и сам си облякъл нов супер костюм.

В този момент аз не съм разбрал още, какво се е случило. Ранния американски пешеходец, се усмихва със състрадание, и отминава. В следващата секунда разбрал, какво се е случило аз извиквам едно „Ноооооооууу!!! Но само нещо като стон, като сподавен стон се изтръгва от устата ми, само мърдам с устни като риба на сухо, като една аризонска емирова риба и протягам ръка към моя благодетел… да му ги върна. Но той вече е отминал надолу по улицата. И изчезва, но остава завинаги в живота ми. Аз мълча и стискам в шепата си неочаквано, но честно изпросените монети. После ги прибирам, пъхам ги в джоба си и не ги броя. И сега де ме питате колко ми даде пешеходеца от Сан Хосе , не мога да ви кажа. Те са смесиха с моите си монети и центове. Няколко минути дишах, дълбоко зачервен и засрамен и после като дойдох на себе си се казах: Какво пък толкова се е случило.
Та аз и без това си бях един BG-нАучен просяк. Почти като и сега.

Милчо КИ

Йена-(СанХосе) 2009-05-26, 05:32 СЕТ


Публикувано от alfa_c на 26.05.2009 @ 15:05:04 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   milcho

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 7


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 20:46:24 часа

добави твой текст
"BG нАучен просяк" | Вход | 11 коментара (31 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: BG нАучен просяк
от Liulina на 26.05.2009 @ 15:14:16
(Профил | Изпрати бележка) http://liulina.blog.bg/
май БГ научните просяци и днес са си такива кто става въпрос за стандарт на живот

Поздрав Милчо КИ!


Re: BG нАучен просяк
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 27.05.2009 @ 19:02:38
(Профил | Изпрати бележка)
Тъжен факт!
Люли.
Тъжен.
Благодаря, за рамото!
Деси!

]


Re: BG нАучен просяк
от persian на 26.05.2009 @ 16:35:34
(Профил | Изпрати бележка) http://persiangb.blogspot.com/
Не всичко е пари приятелю.Важното е,че ти не си просил,а защо са те приели за просещ е друг въпрос.Не го приемай на сериозно,а от към смешната страна.Ние сме българи и затова сме бедни,но умни и красиви и поради това сме по стойностни от богатите и в повечето случаи тъпи и дебели американци.Поздрави.


Re: BG нАучен просяк
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 27.05.2009 @ 19:00:22
(Профил | Изпрати бележка)
А как иначе, Персияне!
как бих могъл да прося, аз гордия БГ учен!
Но в същност, се оказах просяк понеже това положение - което
сме поставени и в момента - на колене ... сме си както и да го погледнеш учени ПРОСЯЦИ. Балкански научни просяци.
Унизително е, това положение, брат...
То кога ли обикновените учени не са били "просяци" и
зависими от благоволението на големците.
И от тяхните капризи и настроения.
А иначе сме си стойностни хора, - ти го каза,
за което ти благодаря!
Персияне!



]


Re: BG нАучен просяк
от persian на 28.05.2009 @ 09:59:45
(Профил | Изпрати бележка) http://persiangb.blogspot.com/
Напълно те разбирам,защото и аз съм в категорията "горд и беден български учен".Докато не започнат да ни управляват горди,честни и достойни български политици-ще е така.Да се надяваме,че и това време и то съвсем скоро ще дойде.Все пак трябва да сме оптимисти и да вярваме в доброто бъдеще на България.Иначе сме загубени.Поздрави.

]


Re: BG нАучен просяк
от mirei на 26.05.2009 @ 16:36:18
(Профил | Изпрати бележка)
сладкодумец си, и това си е :))

благодаря! ;)


Re: BG нАучен просяк
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 27.05.2009 @ 18:26:07
(Профил | Изпрати бележка)
Mirei!
Ами, спомени мила!!!
И аз ти благодаря!
:)!

]


Re: BG нАучен просяк
от fey на 26.05.2009 @ 20:00:06
(Профил | Изпрати бележка)
Много талантлив разказвач си, Милчо!
Поздрав!


Re: BG нАучен просяк
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 27.05.2009 @ 03:22:02
(Профил | Изпрати бележка)
Мерси,
Ф.!

]


Re: BG нАучен просяк
от biala_liastovica (biala_liastovica@abv.bg) на 26.05.2009 @ 21:28:13
(Профил | Изпрати бележка)
А бе, Милчо! :)))
Хубаво ме разсмя. Тука и да си подложиш шепичката, няма кой да ти пусне монетка, а там хората - виж какви състрадателни...
:))))))))))))))

Поздрави, приятелю!


Re: BG нАучен просяк
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 27.05.2009 @ 03:21:02
(Профил | Изпрати бележка)
Здравей Рух!
Късно отговарям, но имам 2 причини - първата е че скачам насам натам и при тия подскоци трудно се пише и втората е че още нямам приличен интернет в тоя викториански хотел:))))
И ти много се радвам!
Лети,
Рух!

]


Re: BG нАучен просяк
от biala_liastovica (biala_liastovica@abv.bg) на 27.05.2009 @ 22:19:19
(Профил | Изпрати бележка)
Летя, Милчо, летя! :)))
А ти как си, приятелю? И защо подскачаш?
:))))

]


Re: BG нАучен просяк
от kasiana на 27.05.2009 @ 06:20:00
(Профил | Изпрати бележка)
В следващата секунда разбрал, какво се е случило аз извиквам едно „Ноооооооууу!!! Но само нещо като стон, като сподавен стон се изтръгва от устата ми, само мърдам с устни като риба на сухо, като една аризонска емирова риба и протягам ръка към моя благодетел… да му ги върна. Но той вече е отминал надолу по улицата. И изчезва, но остава завинаги в живота ми. Аз мълча и стискам в шепата си неочаквано, но честно изпросените монети.
......................................
Четох го вчера, но нямах време да пиша коментар.
Този отрязък по-горе те откроява като отличен психолог!!!

Бъди!!!
И продължавай да пишеш, Звездоброецо!!!

Кас


Re: BG нАучен просяк
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 27.05.2009 @ 12:19:26
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря за анализа Кас.
Така го чувствам и така се получава.
Иначе казано една гола емоция Кас,
нищо лично!:)))))
С нищо повече!
И затова съм ти още повече мерси!
:)))

]


Re: BG нАучен просяк
от dumite (malisia@mail.bg) на 27.05.2009 @ 20:35:41
(Профил | Изпрати бележка)
Бива си те:))


Re: BG нАучен просяк
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 29.05.2009 @ 01:48:53
(Профил | Изпрати бележка)
Ау!
Ей това е изненада!
И при това много приятна!
Думите!
Думите!
Думите!

]


Re: BG нАучен просяк
от Ufff на 28.05.2009 @ 20:36:05
(Профил | Изпрати бележка)
Браво! Виждам, че "романът" върви с пълна пара, при това работата е съвсем натюр и едно към едно. Вопиющ реализъм (това е мой лаф, молим никой да не ми го краде;) )
))))


Re: BG нАучен просяк
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 29.05.2009 @ 02:08:08
(Профил | Изпрати бележка)
Натам!
Натам ме тластате Вие,
Уффф!
Ама после Вие ще пишете предговора.
То май е по добре да го напишете вече, за да седна и да го
завърша. Иначе ще се моткам още.
Уфффф!
:)
:)
:)

]


Re: BG нАучен просяк
от Ufff на 03.06.2009 @ 19:04:53
(Профил | Изпрати бележка)
Мдааа, ако не се вземеш в ръце, опасявам се, че предговорът ще стане по-дълъг от романа;
;)
;)
;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
...сииинитеее вълнииии...~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

това беше плич-плич за разсънване)

]


Re: BG нАучен просяк
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 03.06.2009 @ 20:41:30
(Профил | Изпрати бележка)
Е, и това става!
За предговор!
Вече си го копирах.
:))))

Но може да добавите, Уфф! и няколко думи, за тава
как сме се запознали, как сме пътували заедно от Варна до Стара Заагора, и още куп неща, които си ги приказвахме тогава,
и ...
абе хайде да не са набивам:)))))
Ти си знаеш!
Уффф!

]


Re: BG нАучен просяк
от Ufff на 04.06.2009 @ 09:23:51
(Профил | Изпрати бележка)
Виж сега, предлагам да оставим попътните ни високоакадемични разговори на въображението на читателя)))))). И за вицовете - млък!;)
Но можем да сложим бонус. Една от песничките, които пяхме с пълно гърло:

Студенческая

В свободные минуты
Бог создал институты.
Адам его студентом первым был.
Он ничего не делал,
Ухаживал за Евой,
И Бог его стипендии лишил.
Дааа-дааа-дааа!
Он ничего не делал,
Ухаживал за Евой,
И Бог его стипендии лишил.

У Адама драма.
Вызвали Адама
За прогулы в божий деканат!
И на землю прямо
Сбросили Адама -
Так пошли студенты, говорят.
Даааа-дааа-даа!
И на землю прямо
Сбросили Адама -
Так пошли студенты, говорят.

Адам не растерялся -
На станцию подался.
С картошкою вагоны разгружать
Ах, Ева, Евушка,
хорошенькая девушка,
За тебя приходится страдать.
Дааа-дааа-дааа!
Ах, Ева, Евушка,
хорошенькая девушка,
За тебя приходится страдать.

...От Евы и Адама
Пошёл народ упрямый,
Лихой, неунывающий народ.
От сессии до сессии
Живут студенты весело,
А сессия всего два раза в год.
Дааа-дааа-дааа!
От сессии до сессии
Живут студенты весело,
А сессия всего два раза в год.

Олé!

]


Re: BG нАучен просяк
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 04.06.2009 @ 11:34:07
(Профил | Изпрати бележка)
:)
Това също, може да влезе в предговора:)
Ама май наистина той ще се получи по-голям от самата книга!
Уфик!
:)

]


Re: BG нАучен просяк
от ANG на 29.05.2009 @ 12:29:05
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
Мил4а,
и аз имам срамна история на BG-нАучен просяк - искаш?


Re: BG нАучен просяк
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 29.05.2009 @ 13:48:28
(Профил | Изпрати бележка)
Давай!
Дорогой!
По всяко време, на деня и нощя!
И едина усмивка за Анди!
АНГ!

]


Re: BG нАучен просяк
от ANG на 30.05.2009 @ 01:19:27
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
1990г април. За първи път напускам БГ с цел "прогниващия капитализъм". Едноседмична конференция в Южна Италия, плюс още седмица пътуване в двете посоки с влак. Държавата ни позволи по 30 долара на калпак. само за тоалетна не стигат. В Белград продавахме консервни кутии и ракия, за да спасим положението. След 3-4 денонощия пътуване със спане в мръсните коридори на влака пристигнахме, по черни от негри... хората там ни съжалиха и дори сладолед ни даваха без пари...За първи път видях огромни червени ябълки и грозде послед зима - цените ... Сега ги има във всеки супермаркет в БГ - по онова време магазините тук бяха с празни рафтове. Такива неща никой от младите не може да разбере.

]


Re: BG нАучен просяк
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 30.05.2009 @ 14:51:55
(Профил | Изпрати бележка)
Така е АНГ! хахааха!
А един чичко, наш хазяин по стечение на нещата ... едно време в
Буда (настаниха ни при него - той беше български унгарец - преводач!) ми каза: Момче, изглеждаш ми интелегентен! Ама си малко занесен. Да ти кажа, аз съм се отял на банани, знаеш ли къде? -Къде, питам го? в Коста Рика? -Не бе момко! във Финландия. Там ходихме не един симпозиум на преводачите и се отядох на банани! АААА, значи казвам, Финландия е страната на бананите - и се хиля... Ама тогава АНГ беше, 1977 г. И кой да ти каже..., че и Германия е страната на бананите и на дините:)
(Това ти го пиша АНГ и си режа поредното парче диня...тук в Йена:)

А преводача имаше млада щерка и ме запозна, с нея...белким се харесаме, но не стана работата...аз бях младо-женен и те така!
Ако знаех, че на стари години ще ме налегне тая графомания...
май щях да си помисля и толкова да не си "бягам от късмета" :)))
Но както казваше дядо..." С видени, карти лесно се играе" !
Драги,
АНГ,
приятелю!

]


Re: BG нАучен просяк
от zinka на 30.05.2009 @ 16:16:33
(Профил | Изпрати бележка)
Просяк, просяк, ама си имал излъчване. Затова човекът се е бръкнал!
Я помисли- да видиш!

ТО и аз затова те коментирам...
:)))))))

ПОЗДРАВИ, МИЛЧО!
СГНР!!!


Re: BG нАучен просяк
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 30.05.2009 @ 21:47:02
(Профил | Изпрати бележка)
Зинка,
Първо да ти благодаря за коментара.
И второ, Зинка, ако някой ти каже, че не ми
липсвате...не му вярвай,
Зинка.
СГНР!

]


Re: BG нАучен просяк
от Virgo99 на 18.06.2009 @ 14:14:02
(Профил | Изпрати бележка)
Невероятен разказвач!Поздравления,Милчо!


Re: BG нАучен просяк
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 20.06.2009 @ 20:50:45
(Профил | Изпрати бележка)
:))))))
Някой беше ми казал,
Така е Милчо!
След време, ще се гордееш с учениците си.
Е и аз се гордея, почи съм вице-световен
шампион по гордеене...

И особено се гордея с твоите картини Вирго99!
И особено с една от тях много се гордея, тази която ми я подари миналата година...
Ех, Вирго99!

Прочете ли "Моят Радноти" - това е силен стих, но трябва
да си преживял Радноти, Вирго.
А той труден за преживяване.
Нали немците имат една такава реклама.
Ерлебен зи ...това и тва (Филипс нпр.).
А при мен стана "Ерлебен зи Радноти"
По скоро не стана
Вирго99.
10х!

]