Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: StudioSD
Днес: 1
Вчера: 0
Общо: 14144

Онлайн са:
Анонимни: 511
ХуЛитери: 8
Всичко: 519

Онлайн сега:
:: Lombardi
:: idan1
:: Icy
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian
:: mariq-desislava
:: pastirka
:: pc_indi

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаДа преспиш с богомолка
раздел: Разкази
автор: milcho

През 1994 се отбих до Индонезия. Айде стига бе, Милчо, ще си кажете сега. Стига с тия фукни, там бил, онам бил… и кво от това? Ами какво, жив съм, ще ви кажа, Тротц дем!
– въпреки всичко т.е. От тия с, които бях там - двама от тях вече ги няма, а аз въпреки, че при това спах с богомолка съм жив, все още. А и по този начин маркирам, територии – като куче, за да знаете колко много още съм длъжен да ви разказвам. И за Австралия и за Чили и Аржентина и за още куп места, така че търпение, докато не съм почнал. Почна ли, мама мия: спиране няма. Дум сперо спиро(респираре) :)

Та кацам в Джакарта и право в посолството: Тук нямам заслуга. Жена ми ме уреди. Една нейна колежка работеше там, в същност тя бе съпруга на посланика. И ме чакаха на аерогарата и спах в посолството, като бял човек. С други думи от всички посолства в които съм отсядал, май там се чувствах най-приет и уважаван. Само да не беше оная хлебарка в банята, която ми изкара акъла. Къпя се аз и изведнъж нещо долу, под душа гледам, нещо голямо лази с едни пипала. И аз прас с джапанката. После гледам какво е: гигантска хлебарка. Със зъби, нейната вера екваториална! Ако те захапе – месо къса като вампир. Но ме успокои, една мъничка тяхна прислужница, не бойте се сър, те са питомни, на нападат хора. ИскАло пък и да се срещна с диви, си викам на себе си.

И посланика ме води насам натам с колата си с БГ знамето, и съм като някой принц, ама съм със маратонки и къси гащи АДИДАС, часовник Сейко, и една Т-шъртка от Калифорния. Да, от там, си я купих от Сан Хосе, където едно време „практикувах” занаят на „БГ-научен просяк”. За такъв ме взеха тогава, на за това друг път ще ви занимавам. А това, тогава с хлебарката, хич не ми беше до смях. Акъла ми изкара.

И минава успешно симпозиума и моя доклад, с който ме изпратиха колегите мина и дори ми зададоха 3(три) въпроса и аз им отговорих и екскурзията мина в плантациите на милионера Бош, и банкета мина и след симпозиума проф. Бамганг Хумаят, местният гуру – виден световен учен завършил в Щатите ни покани трима-четрима души – един холандец сега супер астро шеф, един американец супер-гринго, един дебел гигантски унгарец, същи Маркиз Карабас, и моя многозначителна милост да прекараме няколко дни у тях – да му гостуваме в Лембанг в обсерваторията „Боша” почти на екватора, в джунглата на склона на действащия, но спокоен вулкан „Тенгуман перахо”. И ни настаняват мен и супер-грингото – американеца, в култовото холандско бунгало на „Антон Панекук”. Който не знае защо толкова холандци има в Индонезия, пояснявам: тази велика страна и в същност най-големия архипелаг в света, населен с индо-полинезийци е била колония на Холандия… Изобщо били са „поробени” от холандци. Те, холандците, веднага прокопали канали в Джакарта, същите като в Амстердам и Хага, но като тия канали тинясали и се пръкнали от тях комари, като свраки, зарязали каналите и Джакарта и Индонезия получила независимост и Сандокан възтържествувал.

И влизаме в бунгалото всеки в своята стаичка, и е жега и аз вадя от хладилника една купа с лед, а от моята чанта една бутилка сливенска перлова и минавам в хола! Абе Бай Ганьо в профил и анфас! „Към, към хиар май френд (Ела, ела тука мой приятелю), казвам на супер-грингото! Ду ю лайк съм шнапс-ракия! (Харесваш ли шнапс-ракия!)
Той се смее! Маха с ръка, че не пие, но сяда да масата и за дезинфекция дръпва такава широка глътка от перловата, че аз почвам да съжалявам, че му предложих. И започва един такъв сладък лаф, не мога да ви опиша. След по две чаши перлова сме братя по оръжие – той „сиромаха” е работил и установявал телескоп в Мерида-Венецуела, а аз съм се трудил в Армения в Бюракан на подобен телескоп. Той ми показва едни фокуси с 3 топки, като ги подхвърля едновременно и не им дава да паднат, а аз запявам въодушевен „Широка страна моя радная”, той отвръща с „Глори, глори аелуя ”, аз тържествувам с „Тих Бял Дунав се вълнува”, той ме приканва с „Джони би гууд”, аз му крещя тръгнала е „Рума, мома, през гора зелена” …. И така докато съвсем се освиним и вече няма граници и на земята и на небето!

По едно време с периферното си зрение нещо ми пробягва в дъното стаята и се шмугва под бюрото. Аз да ви кажа имам щуро периферно зрение, малко нещо съм късоглед – минус 5.0 диоптъра, но на периферно съм дзвер – професионална деформация. И му викам, -Ей пич, някакво животно има в тая стая, да го утрепем!
Той се смее, и отвръща, - това е екватор, тук има всичко, от опит го знам, казва, живял съм 5 години във Венецуела. Е какво, какво има във Венецуела, и тъкмо си мисля да го питам за Драган де Орхеда…Но той ме обърква – ами жена си взех от там, казва венецуелка! И ми показва една симпатична госпожа до него на един шезлонг в щата Мериланд, Америчко! Добре казвам, пич (с това пич, той си мисли, че нещо го будалкам за някаква праскова, нали праскова е пийч по техно му) Дай да видим що е то под бюрото. И взимам нещо, като метла с дълга дръжка и започвам да ръчкам и в тоя момент от там изкача един гигантски паяк птицелов …о, ужас! И се щръква към мен! Аз като храбрия шивач, замахвам с метлата и тупа-лупа, тупа-лупа птицелова по главата! Да не съм ти, му крещя аз, някоя балканска курица, та ми налиташ и го осмъртявам! Грингото ме гледа с учудване и после това учудване преминава във възхищение. Изобщо му взех страха и от там на натъка ме заобича още повече и допихме бутилката ми и на другия ден още една, която той пък сложи на масата. Ама не беше като моята перлова, на която той и казваше „писко”, а най-обикновено „Джони Уокър”. И той пак пя „Джони би Гууд” и ме прегръщаше и повтаряше „гууд, гууд” ! А паяка го изметохме извън бунгалото – но го снимах преди това, да го показвам, че никой няма да ми повярва. И на сутринта отивам пак да го видя и да се насладя на моята победа, но йок! Няма паяк – изчезнал! Не може да бъде казвам си, да се е съживил. И се вглеждам в някакви пипалца – и пак ме полазват тръпки – паяка е ошушкан до дупка от месните бели термити. И те така! Екватор маааму, си казвам! Затова слънцето в 12 часа по обяд ми пече отгоре право от зенита, и в 16 часа като по-поръчка руква порой от небето и всичко е зелено, зелено, зелено и чай расте, и кафе и авокадо, и „Канела и карамфил и Габриела” …
И се катерих по вулканите, и дишах сярата на „Тенгуман перахо” и се къпах под водопадите, ей така с дрехи, и се гмурках без дрехи във местните реки и плувах като улав, абе щурава работа. Още, още, още съм си щур, е по щур ставам като си спомня тия мигове и когато ви разказвам тия неща. И Зигфрид Маркс, може да ги потвърди и Бари Ласкер, ама ги няма. Те ме чакат там на оня небесен екватор, под ония южни звезди седнали на едни звездни шезлонги. Хайдееее бе сър Милчо, ми се хилят, стига си се бавил, че ще се стопли бирата, нали не обичаш топла бира и потни мацки!
Така е, не обичам, хиля им се аз и знам, какво ще ми отговорят: Ами тогава драги ми учен-червен ще ходиш в отпуска зимата, а няма да се моткаш по конференции в Индонезия!

Къде остана Богомолката, ще кажете, пак ни заля с екваториални звезди и ни будалкаш, а я кажи най-накрая за Богомолката и как остана ти жив! Не знам, как да ви кажа мили хули! Видимо имам имунитет за богомолки. Тук у нас те са малки, ама на екватора са просто ужасни - ще те ошушка, само ако посмееш да спиш с нея. Аз не съм искал да спя с Богомолка, абе шубе си е. За едно голо спане и да те схрускат. Но пък от друга страна си е емоция. Но случая тук беше по-друг. Ако тя, екваториалната богомолка, иска да спи с теб и си спи с теб, и е също така индонезийска богомолка, и живее на склона на вулкана „Тенгуман перахо” може да оцелееш. Например, като мен.

Та напускаме Вилата-бунгало на „Антон Панекук” и си оправям чаршафите на леглото за да не покажа, че учените от България, страната, която никой от местните хора не предполагаха, че съществува, е един пълен простак. Полу може, може да е пияница и непукист, и т.н., но простак зад граница никога! Там не! У нас тук бол, а и кой ме бръсне за слива. Тук всичко и възможно и тук други са велики. Както казваше академик Балевски: „Премерил се комара на своя кантар и излязъл 100 оки!” Но в чужбина – сакън, строго се пазя и не се давам на богомолките и особено на индонезийските.
И си тупам чаршафа – долния и от него изпада една 20 см тъмно зелена богомолка с която сме спали 4 дена заедно! Но аз ли преспах с нея и оцелях, тя ли ме пощади…казва ли ти някой, ама съм още жив.Факт!

Милчо КИ

София, 2009-05-19 14:56 ЕЕТ


Публикувано от valka на 19.05.2009 @ 15:43:20 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   milcho

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 12


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 20:39:01 часа

добави твой текст
"Да преспиш с богомолка" | Вход | 16 коментара (48 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Да преспиш с богомолка
от PeterVan на 19.05.2009 @ 21:11:35
(Профил | Изпрати бележка)
Супер си в белетристиката! Я, зарежи римите и карай на ЕДРО! Поздрав от родопските камънаци!


Re: Да преспиш с богомолка
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 19.05.2009 @ 21:30:23
(Профил | Изпрати бележка)
Петре,
Абе жал ми е Петре!
Тъкмо се правех на поет, и сега ме карате да се
правя на белетрист:)

Виж сега, нека се разберем така,
ще пиша квото дойде, а Вие ще стискате зъби и
ще четете квото искате.
Иначе тате ще ми се кара!
Ще каже, че съм предал Димчо, и Гео!
А аз току що му отвесих един дълбок поклон
на Димето!
Поздрав Ване!
И до скоро!
:)))))

]


Re: Да преспиш с богомолка
от galina (diana610@abv.bg) на 19.05.2009 @ 16:13:21
(Профил | Изпрати бележка) http://galina10.blog.bg
Ееех Милчо, размечта ме!


Re: Да преспиш с богомолка
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 19.05.2009 @ 17:49:22
(Профил | Изпрати бележка)
Само кажи какъв цвят са ти мечтите Мина!
Най-ме бива на мечти в индо-джалански цвят!
А мечти и "мечети" са толкава близки думи!
:)))
Калияр, знаеш лш къде е Мина-Галина!
Как пък ще знаеш, нейсе ще ти кажа!
В Индия: между Рурки и Харидуар!
Това е източната Мека!
Мина!
и там съм минавал, бай дъ уей(BTW).
Но и до там ще стигнем,
търпение спасение.
И малко време ми дай!

]


Re: Да преспиш с богомолка
от galina (diana610@abv.bg) на 19.05.2009 @ 17:56:23
(Профил | Изпрати бележка) http://galina10.blog.bg
Давам ти всичкото време на света. Пиши, пиши приятелю, а като решиш да ги спретнеш в книга тия твои преживелици, ще искам един екземпляр с автограф, та да се хваля наляво и надясно с какъв велик пътешественик съм била биз-бизе... Намиг.

]


Re: Да преспиш с богомолка
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 19.05.2009 @ 18:00:06
(Профил | Изпрати бележка)
Става!
Чак пък велик!
и аз намиг!!!
Мина!

]


Re: Да преспиш с богомолка
от Alisa (kremenska@abv.bg) на 19.05.2009 @ 16:19:20
(Профил | Изпрати бележка)
Жив да си, Милчо!
Зарежи богомолките и си гледай боровете и игличките ими на игличките бодличките)
Поздрави!


Re: Да преспиш с богомолка
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 19.05.2009 @ 17:43:20
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря Алиса!
Ама теб не те мързи да ме четеш!
Много съм трогнат! Ще взема та да ти посветя
един разказ Алиса!
Брагодаря ти много!
Но най-много за петицата за тате!
Той така се радва милия на тия петички!
Алиса,
(3.14яна!)
:)))
От мен по една щура перлова имаш със салата от авокадо!
Знаеш ли къде се научих да ям авокодо?
Баз държа, не може се сетиш!
Алис!

]


Re: Да преспиш с богомолка
от Alisa (kremenska@abv.bg) на 19.05.2009 @ 18:58:57
(Профил | Изпрати бележка)
Къде ти такава мисъл да ми тече, та чак да се сетя къде си се научил, мили ми Милчо)

]


Re: Да преспиш с богомолка
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 19.05.2009 @ 20:48:42
(Профил | Изпрати бележка)
Е, предавам се: в Осло!
Но после в Чили се направо пристрастих!!!
Ще му дойду времето и на "Авокодо за Алиса!
Алис!

]


Re: Да преспиш с богомолка
от Alisa (kremenska@abv.bg) на 20.05.2009 @ 09:25:08
(Профил | Изпрати бележка)
Я по-хубаво чили, вместо авокадо))))))

]


Re: Да преспиш с богомолка
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 20.05.2009 @ 10:15:38
(Профил | Изпрати бележка)
Чили, казваш, може някой да помисли, че ти предлагам нещо люто! или хот:)))
Ама ти нали си по хот-новините все натам ме теглиш.
Не, Авокадото е по-готино от Чили-то.
Особено когато омекне, и го посолиш леко
и му капнеш малко сок от свеж лимон!
МММММММММММММММ! супер става,
а беше време когато го пуснах небрежно в буклука, също като хурмата(райската ябълка) в Ереван. Която благоволи от немай къде да ме почерпи "Иванът" - габровеца
с който една случайност ме срещна в живота ми.
така, така
Алис

]


Re: Да преспиш с богомолка
от razkovni4e на 19.05.2009 @ 17:31:01
(Профил | Изпрати бележка)
Милчо...хубаво, Индонезия, посолство, бял човек...
ама тия хлебарки, паяци и богомолки...как си оцелял човече?!
ужас ...кракът ми никога няма да стъпи там
дори със златна каляска да ме калесват...
но ракийката си я бива...и тук може да пийнем...
ама най-добре си е...на чай с боровинки, приятелю...


Re: Да преспиш с богомолка
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 19.05.2009 @ 17:37:46
(Профил | Изпрати бележка)
Не! Разковниче!
Не става!
Я келнер, дай тука два коняка!
Сваталък с чай не става, Разковниче!
Дори да ме каниш на чай с боровинки! Не!
Два коняка и толкоз!
А за петицата спасибо!
Разковниче!

]


Re: Да преспиш с богомолка
от Remembrance на 19.05.2009 @ 17:53:51
(Профил | Изпрати бележка) http://remember-solitude.blogspot.com/
Изкефи ме на макс, пич!!!! Готино! Дерзай!


Re: Да преспиш с богомолка
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 19.05.2009 @ 18:04:05
(Профил | Изпрати бележка)
Мерси Remembrance!
Мерси Пич!
И ти ме изкефи! И ти дерзай!
Ще взема да ти спретна и на теб една история
та да има да ме помниш и ти с добро!
Remembrance!

]


Re: Да преспиш с богомолка
от Remembrance на 20.05.2009 @ 13:45:00
(Профил | Изпрати бележка) http://remember-solitude.blogspot.com/
Ще съм в екстаз!
А от мен ще имаш ода за авокадото - с и без салата! Обожавам го! :)

]


Re: Да преспиш с богомолка
от ANG на 19.05.2009 @ 18:32:29
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
абе пи4
от три-четири години играя спортен бридж под индонезийски флаг - само да се появя в сайта и веднага се надпреварват да ме канят на 2-3 отборни, на двойков и други турнири - шляпам по 5-6 отборни на денонощие, даже и в този момент 4 индо ме дърпат към 4 турнира... Имам некъде 50-60 приятели, някои от тях ме канят да посетя Индонезия, а повечето дори ме мислят за техен и ми шляпат на индонезийски некъф. Обаче, всичките 50-60 се обръщат към мен с Босс - видя ли ква мафия съм си организирал... Та, тегли ме сърцето нататък и често си разглеждам каквото има като инфо и снимки, доста често съм там - ВИРТУАЛНО...

ВИРТЕАЛНО не съм спал с богомолка, но когато стане, ще ти пиша... Блазя ти че си одил в третата ми духовна родина... или четвъртата, обаче в момента ПЪРВАТА


Re: Да преспиш с богомолка
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 19.05.2009 @ 20:46:20
(Профил | Изпрати бележка)
ОК АнGеле!
Няма геле при теб! От всякъде грееш!
Та виж едното ми давнейшо стихо написано на
индонезийски!
Джалан-Джалан! се казва.

http://www.hulite.net/modules.php?name=News&file=article&sid=80586&mode=thread&order=1&thold=0

Интересни хорица са, много са и са много бедни.
Но не чак толкова както в Индия.
Какво чакаш се питам!
Щом си имаш мафия там а и богомолките са милостиви!

]


Re: Да преспиш с богомолка
от shtura_maimunka на 19.05.2009 @ 18:47:50
(Профил | Изпрати бележка) http://smile999.blog.bg/
Добре, че те е пощадила гигантската, че иначе, кой щеше да ни разказва толкова увлекателни историйки?!
Исрени поздрави Милчо Ки!(брат по щуротии) ;-) :-)))


Re: Да преспиш с богомолка
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 19.05.2009 @ 19:18:20
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря Май-муун-че!
Абе щура работа щуро маймунче!
Да не ти дава господ да спиш и ти с богомол!
Ще ти се наложи да го ошушкаш, въпреки че
те знам колко си добро шуро-
май-мун-че!
:))))

]


Re: Да преспиш с богомолка
от shtura_maimunka на 21.05.2009 @ 23:40:51
(Профил | Изпрати бележка) http://smile999.blog.bg/
Мнооого време спя с такова чудо.Не, че не го ошушках... ама взе да прави шкембенце. ;-) :-)))

]


Re: Да преспиш с богомолка
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 22.05.2009 @ 09:47:43
(Профил | Изпрати бележка)
Ух ты, ах ты, все мы ...
със шкембенца!
:)))
Това е не от друго!
Май-мун-че!
От обич към вас са тия шкембенца!
:)))
Иначе ако, бяхме като Сталоне или като Брад Пит ...
аааа, Май-мун-че...?? аааа!
Тогава що щеше да е...
Иска ли питане!
Май-мун-че!

]


Re: Да преспиш с богомолка
от dimension на 19.05.2009 @ 19:07:06
(Профил | Изпрати бележка)
Тез, богомолките, не бяха ли дето изяждат първо главата на мъжкия, докато правят секс, после го доизяждат?...
(Няма пък да ида в Гугъл, Ако и да греша...)
Както и да е, за кой път се убеждавам, че автентичното просто човешко говорене прави увлекателни разкази, за разлика от престараването и напъването в някои писания.
Поздрави, Милчо!


Re: Да преспиш с богомолка
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 19.05.2009 @ 19:29:02
(Профил | Изпрати бележка)
Ох Така си е Димми!
пръво главата захапват и после да не ти разправям - става
страшно. Така са ме учили и мен в 22-СПТУ другарката Забунова.
По биология ни преподаваше и дарвинизъм и ботаника.
И бях почти отличник докато не изкърсих една глупост от
оргиналничене пред съученичките и тя Забунова, ми друсна една цвайка, и си развалихме дослука!
И после някой и измисли прякор "Забунозавър" и и се подиграваше, че говори диалектно и казва:
"Хиштньие рибие акульие" Да знаеш кой е тоя зевзек, и щурак...
Май се досещам и аз... ама това беше отдавна!
Преди 100 лета!!!!!!
А ми се струва и, че май не е било,
Петя,
И май аз не съм написал за теб първия си разказ,
нали така? - онова "Искрено писмо до Петя!
Преди година и нещо!!!!!!!!!!!!!!!!

]


Re: Да преспиш с богомолка
от dimension на 19.05.2009 @ 19:36:02
(Профил | Изпрати бележка)
Ти го написа, докат` в лични си говорехме за Карафейзията, султан Селим, аяните и кърджалиите, мале... де да съм знаела, че такъв летописец ще излезе от теб!
Мож` да не сме големи таланти, друго, друго е важно, Милчо!
Хубава вечер!

]


Re: Да преспиш с богомолка
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 19.05.2009 @ 20:37:09
(Профил | Изпрати бележка)
Е и сега си ги праскаме тия неща направо в сайта!
Димми!
Малко време мина, но доста вода изтече,
и се радвам че те познавам още от тогава!
Ти си една от тези които ми даде кураж да не се
откажа да съм сред вас.
А това е най-ценното
Петя!!!
Благодаря ти!

]


Re: Да преспиш с богомолка
от anonimapokrifoff на 19.05.2009 @ 19:08:18
(Профил | Изпрати бележка)
Страхотни са ти мемоарите! Давай още!


Re: Да преспиш с богомолка
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 19.05.2009 @ 19:20:07
(Профил | Изпрати бележка)
Колко ти/душа сака драги Ано!
Стой та слушай!
:))))
А кой ще пише стихове????
Ано!
:))))

]


Re: Да преспиш с богомолка
от zinka на 19.05.2009 @ 22:19:57
(Профил | Изпрати бележка)
Верно било ! :))
И трябва да ти призная , че и на първия ред да си беше изтупал чаршафа - пак, със същия интерес, щях да прочета цялата богомолка.
Чудна работа...

СГЪНЪРЪ!
:)




Re: Да преспиш с богомолка
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 21.05.2009 @ 16:29:56
(Профил | Изпрати бележка)
!!!!
Зинка!!!
Чудно яре, Моне!
Дзадни му ногье кико предни, а предни му кико дзадни!"
Чудно яре, Моне!
...!!!
ако питаш какво е това!
ще ти кажа,
Зинка!
СГНР!

]


Re: Да преспиш с богомолка
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 21.05.2009 @ 16:42:38
(Профил | Изпрати бележка)
!!!!
Зинка!!!
Чудно яре, Моне!
Дзадни му ногье кико предни, а предни му кико дзадни!"
Чудно яре, Моне!
...!!!
ако питаш какво е това!
ще ти кажа,
Зинка!
СГНР!

]


Re: Да преспиш с богомолка
от Hely на 19.05.2009 @ 23:47:20
(Профил | Изпрати бележка) http://hel.blog.bg/
И до Индонезия ни разходи... Цяло приключение си беше!
Пътешественико!


Re: Да преспиш с богомолка
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 20.05.2009 @ 00:12:00
(Профил | Изпрати бележка)
Ох Хей-ли!
Неотдавна ги броих, ей така от спортна злоба.
47 страни се оказаха където съм бил, но от тях,
най-интересни са ми били тази в които мога да живея
и за тях ми е най-трудно да пиша.
За България, Германия, Гърция и Чили.
Иначе, щом ме четеш, а това е голяма чест за мен,
ще чуеш и за други такива, само здраве да е:)
Благодаря ти за всичко и за живеца!
Хей-ли!

]


Re: Да преспиш с богомолка
от varq2 (valissa@abv.bg) на 20.05.2009 @ 08:53:06
(Профил | Изпрати бележка)
Друго си е НИК-ът от сайта да оживее.Щастлива съм, че се запознахме. От разказа, разбирам, че има още много да ни разказваш...Очаквам с нетърпение. Изказът ти е очарователен. Поздрави.Варя


Re: Да преспиш с богомолка
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 20.05.2009 @ 10:11:42
(Профил | Изпрати бележка)
Варя,
удоволствието беше мое!
Да са живи и здрави АНГ и бай Желяз!
Благадаря ти
и до нови срещи!
Варя!

]


Re: Да преспиш с богомолка
от angar на 20.05.2009 @ 14:15:46
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Клеветят ги богомолките!
Някой наблюдавал ли е богомолка да изяжда мъжкия? Но не по ТВ, там всичко може да е монтаж.
Преди около 25 години, в района на един дивизион, видях да се любят две зелени богомолки, и зачаках да видя как ТЯ ще го изяде. Гледах ги половин час - колкото траеше обедната почивка. Сношението продължаваше, женската забележимо едрееше, но никакъв признак за назряваща драма. Тогава ги взех внимателно, сложих ги в един буркан, завързах го с вестник, пробих във вестника дупки да им влиза въздух, и ги ставих. Сношението продължаваше. След още три чАса, когато да си тръгваме, сношението продължаваше. В рейса, от друсането по пътя, по едно време се разделиха. Ето сега вече сигурно ще го изяде - помислих си. Нищо подобно - след половин час те отново се съвокупиха. Прибрах се вкъщи, извадих ги от буркана и ги поставих върху едно цвете. Съвокуплението продължаваше, а женската беше неимоверно наедряла. Легнах си, а на сутринта ги открих - мъжкият кацнал на едното перде, женската - на другото. Хванах мъжкия и го хвърлих през прозореца - той отлетя, та се не видя. Женската беше станала огромна - в издутия й от яйцата корем не би се намерило място за никаква храна - дори с размера на главичката на топлийка. Хвърлих и нея, от седмия етаж, през прозореца. И тя полетя, но поради теглото си не можеше да се задържи във въздуха, спускаше се с планиране надолу и падна на платното на асфалта. Какво е станало после не знам. Но се уверих, че богомолките са оклеветени!



Re: Да преспиш с богомолка
от zinka на 20.05.2009 @ 14:43:33
(Профил | Изпрати бележка)
Екпериментът ти /с откъсване от естествената среда на насекомото/ е пълен провал!
Закючението - напълно нелогично. :))))

А финалът на споделеното е - отчайващ!!!

Ентомолог с ентомолог !
:))))))



]


Re: Да преспиш с богомолка
от angar на 20.05.2009 @ 15:25:56
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Всеки според ума си, Зинка. Моят експеримент и умозаключения бяха такива. А ти какви заключения би направила.
Чудя се защо клеветите богомолките - освен може би за да отвлечете вниманието от людоедските инстинкти на жените. "На жените дай им да ядат мъже, докато им се подуят коремите!" - пише Шекспир, а той е автор, на който може да се вярва!

]


Re: Да преспиш с богомолка
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 21.05.2009 @ 16:47:44
(Профил | Изпрати бележка)
Може Ангаре!
Може да са оклеветени и те! Богомолките!
То кой ли в тия времена не бе оклеветен!
Но май така е било и от както свят светува!
Като кажат на едно куче" Бясно е"!!!
и то милото не му остава нищо друго освен да побеснее!
Нали така брате,
Ангаре!

]


Re: Да преспиш с богомолка
от LiRa на 20.05.2009 @ 14:57:14
(Профил | Изпрати бележка)
Милчооооо:))))))))) Загина ме от хилеж:))))) Стра:)хотно ги редиш!!! Още!!! Здравей! :)))


Re: Да преспиш с богомолка
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 21.05.2009 @ 15:52:40
(Профил | Изпрати бележка)
10х! Лира!
В същност 100пъти 10х!
Ще, ще е Лира!

]


Re: Да преспиш с богомолка
от kasiana на 20.05.2009 @ 17:44:26
(Профил | Изпрати бележка)
Четох "Да преспиш с богомолка" още вчера като се върнах от
матурата по математика(бях квестор) и хем ти се радвах на словесните изблици, хем ме напушваше смях за хитринката ти с тази богомолка.
Каква е тази паника, джанъм?! Ти да не си богомол, че да те хруска?
И отде знаеш, че не е била мъжка, която, бягайки от канибалката женска, не е намерила убежище при тебе?!
Обаче 10х10 за хитринката с този детайл. Може и случайно да е
станало, ама си е попадение!!!

Каква ще бъде следващата изненада, Господарю на земните и извънземните светове?!

Поздрав!!!

Кас


Re: Да преспиш с богомолка
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 21.05.2009 @ 15:49:59
(Профил | Изпрати бележка)
Кас,
няма хитринка! Хитринката е, че тази история
с богомолката съм я разказвал десекти пъти, но като един
детайл от пътешествието до Тенгуман перахо и назад.
Оня ден ме хрумна да я споделя и с вас.
Другите неща са 2-3 които пиша почти едновремено,
с подгатавката за пътуване - ако не смогна до утре,
не ме корете ... ще се обадя когато спра на едно място!
Не че по пътя не мога, но малко да успокоим топката!
Кас
10х!

]


Re: Да преспиш с богомолка
от kasiana на 21.05.2009 @ 16:20:57
(Профил | Изпрати бележка)
Хаям, преди всичко здравето!!!

Знам, че копнееш като приятеля си Милан да се докажеш и в астрономията, и в словото. Знам, че и като Омар Хаям искаш да си
велик и в двете, защото те са до последната фибра в същността ти -
не защото си вманиачен във всичко да бъдеш първи, а защото имаш
мисия, дадена ти от Бог.
Ще попиташ откъде знам, като нито очите сме си виждали, нито словата сме си чували...
Аз просто съм Касиана, чиетто сърце вижда и невидимото, и нечутото.
Където и да бъдеш, бъди здрав и щастлив с всички обични за теб хора. И когато си свободен - пиши!!!
10х! (каквото и да значи)

]


Re: Да преспиш с богомолка
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 22.06.2009 @ 00:40:46
(Профил | Изпрати бележка)
Кас!
Ами, сега видях този твой, както винаги доброжелателен Коментар!
Хората които обичам силно се увеличи, Кас. Противно на моите очаквания,
след като изведнъж останах сам-саменичък.
Около година хората, които обичам, силно нарасна с прописването ми в Хулите.
И на това, ако не му кажеш, че е едно чудо...
Здраве му кажи, Кас.
В същност повтарям това което ти ми каза.
Здраве да е!
Кас!

]


Re: Да преспиш с богомолка
от jelyaznovski на 22.06.2009 @ 01:12:02
(Профил | Изпрати бележка)
по-добре да закъснееш, нежели да не пристигнеш.
хей ме на, и в индонезия стигнах с теб, прищя ми се да преспя с богомолка- представях си я с фередже, нали там са мюсюльмани. обаче ми остана само кефът от златните ти приказки, бе звездане.
не че съжалявам, ама ща та замоля да ма вземеш и по друга дестинация и пак така да ма излъжеш.
прегръдка с възхищение, звездане.
дяд желяз


Re: Да преспиш с богомолка
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 22.06.2009 @ 14:47:17
(Профил | Изпрати бележка)
Здравей дяд Желяз,
Първо сполай ти са добрите слова.
Редно е, аз като по невръстен, да се наведа и
да ти целуна ръка, дяд Желязе.
Да те попитам дали си Хаджия дяд Желязе?
Нищо лично. За да си пълен хаджия трябва да
покриеш 4 изисквания, като онова време, когато
се покриваха нормите за 100-те национални Обекта!
Даваха едни книжки, и га се отбиеш на някоя от стоте
значими наши места ти удряха по един печат!(не шамар)
и като ги събереш 100-те тогава те провъзгласявава за
старши-турист и Патриот, и ти даваха една значка!
Но не и тетлата БГ-хаджия.
Аз съм пълен Хаджия. За да си пълен Хаджия трябва да посетиш
последователно 4 свети места.
1. Рилския манастир; 2. Охрид, Гроба на Климент оф Охрид и
черквата на св. Наум на края на Охридското езеро.
После 3. Да отидеш до Атон, света Гора - Зоографския Манастир.
И най-накрая 4. До се покланиш на Божи Гроб в Ерусалим.
И е добре това да го направиш със свои пари.
а не де отидеш като Държавен служител и на държавна сметка.
Тогава Дяд Желязе, Ставаш пълен Хаджия и без тапия си такъв.
Та като се върнах от Божи Гроб - последната инстанция,
майка ми ме посрешна и ми целуна ръка.
Та ще те взема с мен на хаджилък!
Дяд Желязе
И ще видиш, няма да съжаляваш.
Поздрав и благодаря!
Хаджи Милчо

]