Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 748
ХуЛитери: 3
Всичко: 751

Онлайн сега:
:: pc_indi
:: Marisiema
:: LATINKA-ZLATNA

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаХайде, покажи ми!
раздел: Разкази
автор: fey

На четири години Гошко вече беше наясно, че момиченцата не са като момченцата, но искаше да се увери, по-точно искаше по-обстойно да разгледа онова непознато нещо, с което момиченцата се отличаваха.
Беше лято и децата тичаха по гащички в общия двор. Гошко си беше набелязал двегодишната Ани и кроеше хитри планове как да я накара да си събуе гащичките, за да може да разгледа спокойно интересуващото го. Разбира се майка й не трябваше да види, а хлапето не трябваше да се усети, че прави нещо нередно.
В единия край на двора някоя от домакините на многолюдната къща беше забравила голям леген. Гошко бързо съобрази, че това е удобно скривалище. Огледа се. Други деца нямаше, а майките шетаха в кухните и от време навреме надничаха през прозорците, за да проверят всичко наред ли е с децата. Беше подходящ момент. Ако някоя майка се провикнеше, Гошко щеше да се обади: “Тук сме” и всичко щеше да утихне. Значи сега трябваше да привика Ани.
- Ани, виж, ей там има един интересен леген. Хайде да идем до него.
Ани за миг се поколеба, но баткото я хвана за ръка и я поведе. Стигнаха да дълбокия леген, който стигаше до гърдичките на Ани.
- Хайде да се скрием вътре – предложи Гошко.
Той беше едро и силно момченце. Приклекна, повдигна Ани, и я прехвърли в легена. Тя се огледа тревожно, но в следващия миг Гошко също влезе.
- Е-ха – възкликна подкупващо той.
Гласът му беше малко неестествен. Момиченцето усети това и се почувства несигурно.
- Хайде да си свалиш гащичките!
Ани буквално зяпна от изненада. Усещаше, че правят нещо нередно без да е наясно какво. Гошко не се предаваше.
- Срамуваш ли се? Я виж!
Гошко сръчно смъкна гащичките си до коленете.
Ани закова поглед в непознатия и неподозиран момчешки орган. Замря и остана дълго неподвижна сякаш някой зъл вълшебник я бе докоснал и омагьосал. Какво е това, което имаше Гошко? Съзнанието й попиваше всяка подробност. Долу ниско на коремчето имаше дълбока гънка, после мястото се издуваше и накрая се удължаваше. Ели недоумяваше. Какво беше това? И зад него висеше нещо друго, нещо топчесто.
- Разгледа ли всичко? – извади я от вцепенението гласът на Гошко.
Момчето се чувстваше голям батко, който владееше положението. Беше горд, че има с какво да изненада симпатичното хлапенце. А сега беше негов ред да види!
- Интересно ли беше? Сега ти! Хайде, покажи ми! – настоя той.
Ани се почувства неловко. Нещо й подсказваше, че не е редно да са тук и е да се оглеждат. Но в същото време някаква неосъзната справедливост я подканяше и тя да направи като Гошко… Защото и той…
Ани хвана с пръсти ластика на гащичките си, изви срамежливо глава вдясно… после ги смъкна… Изправи се и остана известно време с извита глава, забила поглед надолу и колкото може по-назад… Не се интересуваше от реакцията на момчето. Усещането за нередност я правеше неспокойна. Цялото й същество искаше да избяга и тя бягаше, бягаше, бягаше… с погледа си.
Гошковият глас отново я върна в реалността.
- Хайде, готово!
Той беше свършил с оглеждането. Внимателно й помогна “да се облече”, а после и да излезе от легена. Затича доволен и безгрижен към къщата и забрави за нея. Тя тичаше след него, но се чувстваше изоставена и пренебрегната.
Никога по-късно не можа да си спомни как и кой й е обяснил за разликата между мъжете и жените. Как е реагирала? Дали го е свързала с преживяното в легена на две години и половина.

По-късно като девойка, а и като жена Ани се чувстваше некомфортно, когато останеше насаме с някой от другия пол. За нея това беше необяснимо. Тя се упрекваше, ядосваше се, повтаряше си, че е нелепо… Голям човек е… Дори когато беше с някой харесван и желан младеж, тя се чувстваше неспокойна, несигурна и неадекватна. Без да разбере обръщаше глава и мислено бягаше, бягаше… Някъде дълбоко в подсъзнанието й беше заложена програма – ако си с някой от другия пол, той ще те накара да направиш, каквото иска, а после ще те забрави. Винаги, когато беше насаме с някого, поведението й се ръководеше от това неосъзнато правило и тя предприемаше своето вътрешно бягство. Така се разминаваше с мъжете, които харесваше, и въпреки че имаше взаимно привличане, не можеше да се отпусне и да постигне пълноценна интимна връзка.


Публикувано от alfa_c на 14.05.2009 @ 14:40:44 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   fey

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 6


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 13:31:11 часа

добави твой текст
"Хайде, покажи ми!" | Вход | 9 коментара (18 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Хайде, покажи ми!
от abcddcba (abcddcb@abv.bg) на 14.05.2009 @ 17:33:42
(Профил | Изпрати бележка)
Поредният ти силен разказ...Дълбок психологизъм и много истина...Очаквам с нетърпение следващия...Поздравления!


Re: Хайде, покажи ми!
от fey на 14.05.2009 @ 19:29:19
(Профил | Изпрати бележка)
Твоя коментар ме прави щастлива!
Сърдечно благодаря.

]


Re: Хайде, покажи ми!
от sineva на 14.05.2009 @ 22:29:47
(Профил | Изпрати бележка)
За пръв път те чета, но много харесах, Фей!
Ще прочета и останалите ти неща.
Хубава вечер!:)))


Re: Хайде, покажи ми!
от fey на 14.05.2009 @ 22:34:50
(Профил | Изпрати бележка)
Радвам се, че си тук и че хареса, Синева!

]


Re: Хайде, покажи ми!
от mariniki на 14.05.2009 @ 22:46:32
(Профил | Изпрати бележка) http://mariniki.blog.bg/
направо ме разпиля...
наистина си чудесна разказвачка...и определено много мъдра,
с лекота описваш уж така простичките неща от живота...
докосна ме и ме трогна.


Re: Хайде, покажи ми!
от fey на 14.05.2009 @ 23:00:11
(Профил | Изпрати бележка)
Много се радвам на присъствието ти. Като у дома се чувствам.

]


Re: Хайде, покажи ми!
от mariniki на 14.05.2009 @ 22:46:35
(Профил | Изпрати бележка) http://mariniki.blog.bg/
направо ме разпиля...
наистина си чудесна разказвачка...и определено много мъдра,
с лекота описваш уж така простичките неща от живота...
докосна ме и ме трогна.


Re: Хайде, покажи ми!
от fey на 14.05.2009 @ 23:11:57
(Профил | Изпрати бележка)
Живеем чрез "простичките неща". Благодаря за прекрасния коментар, Маги!

]


Re: Хайде, покажи ми!
от Vesan (proarh92@abv.bg) на 14.05.2009 @ 23:12:19
(Профил | Изпрати бележка)
Аз пък си мисля, че почти всички сме имали подобни преживявания в детството си.


Re: Хайде, покажи ми!
от fey на 15.05.2009 @ 00:48:08
(Профил | Изпрати бележка)
Да. И не всяко дете израства непълноценно. Има си значение и рождената настройка на детето. Подобни случки само отключват вече заложеното.
Благодаря за коментара, Весан!

]


Re: Хайде, покажи ми!
от Liulina на 16.05.2009 @ 00:51:51
(Профил | Изпрати бележка) http://liulina.blog.bg/
травма май е това една
мъжки женски начала
и нормалните неща ...


Re: Хайде, покажи ми!
от fey на 16.05.2009 @ 01:05:24
(Профил | Изпрати бележка)
Често травмите ни пречат да изживеем пълноценно живота си...

]


Re: Хайде, покажи ми!
от iar на 16.05.2009 @ 15:09:36
(Профил | Изпрати бележка)
Фей, досега не съм видял някой да пише "за тези работи" от детството така! Това, което си написала, е удивително! Иска се, освен талант, и смелост. Ти явно имаш и двете. Затова искрено ти желая успехи!
Сега, за края. Някак не ми се връзва от чисто техническа гледна точка, като повествование, като стил... Онова, горе, за децата е друг стил, там ти е силата. Може би трябва да поставиш жената /Ани / в някаква подобна ситуация - и пак да стане с диалог - и в диалога ти е силата!...

Радвам се, че те прочетох!
Поздравления!


Re: Хайде, покажи ми!
от fey на 17.05.2009 @ 09:34:19
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря за този хубав, задълбочен, професионален (вероятно) коментар. Мислех си, че диалогът е демодиран и няма да се приеме, но наистина там съм в свои води. Разказите са стари. Не бих посмяла да ги радактирам поне в този момент.
Благодаря и хубав ден iar!

]


Re: Хайде, покажи ми!
от kasiana на 23.05.2009 @ 04:03:06
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря за вълнуващото изживяване
с твоите герои, Фей !!!

Наистина си майстор на разказа!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Бъди благословена!!!!!!!!!!!!!!

С обич!:)))))))))))))))))

Касиана


Re: Хайде, покажи ми!
от fey на 23.05.2009 @ 10:37:50
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря от сърце, Касиана!
Обич!

]


Re: Хайде, покажи ми!
от joy_angels на 23.05.2009 @ 18:58:53
(Профил | Изпрати бележка)
Здравей, Фей!
Позарових се в писаните от теб неща и съм сигурна, че пред мен стои разказвач с много големи възможности!
Поздравления за този разказ - за идеята и реализацията.
Краят обаче е декларативен. Стилът е съвсем друг- все едно си излязла от текста и наяве обясняваш за какво става дума. Мисля, че би могла да помислиш за друг начин на изразяване.
Поздрави :)))


Re: Хайде, покажи ми!
от fey на 23.05.2009 @ 23:03:55
(Профил | Изпрати бележка)
Трогната съм, че си се застояла в страницата ми и че ми вярваш.
Ти си вторият човек, който ми обръща внимание за финала. Ще го имам предвид. Благодаря от сърце.
Поздрави, радостна. Харесвам разказите ти и ценя мнението ти.
Усмихната неделя!

]