Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 743
ХуЛитери: 3
Всичко: 746

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA
:: pinkmousy
:: Marisiema

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаГенетичен код
раздел: Други ...
автор: apostolicia

Хомосексуализмът е дълбоко закодиран в природата на мъжа.
Хрумна ми, докато четях ранно-християнски гностически текстове, които напълно противоречаха на официалната версия на Църквата за смъртта и възкресението на Иисус. (Аз имам навика да си изграждам разни налудничави теории, с които да си обяснявам, ако не всичко, то поне почти всичко. Без да претендирам за достоверност, се опитвам да си представя друга гледна точка.) Възникна ми резонният въпрос: Защо сред учениците на Сина няма нито една жена? Пардон – забравям Мария Магдалена, чиито образ (за удобство) в библейските текстове е представен просто като част от пейзажа - едно от потвържденията за мъдростта и добрината на Христос. Блудницата (защо ли точно блудница, а не готвачка, например?), която отпосле прегръща учението Му и (вместо като нормален човек да го пропагандира) става неотменна част от прислугата, само за да бъде близо до Учителя. Но защо пък Магдалена точно е избраната да върви с Него, а не Лазар например, който също е „жертва” на чудо? Добре, може да се предположи, че Лазар не се е справял добре с домакинството и затова е избрана Магдалена, която да речем е била по-сръчна. Но защо тогава ролята й е така старателно игнорирана? Защо така ожесточено е отхвърляна от официалната Църква? Защо се смята за недостойно жени да извършват свещенослужения? Според гностиците, които впрочем също са били подложени на гонения, Мария Магдалена е била тринайстият апостол, най-близък спътник на Иисус и учител наравно с него. Дори е открито евангелие от Мария, в него тя описва неща, които Иисус споделя единствено с нея (интересно в качеството й на каква?). Но защо то така разпалено се отрича? Мислих много и единственото, което ми хрумна е, че хомосексуализмът е дълбоко закодиран в природата на мъжа. Разбира се, в моята общо взето доста повърхностна теория, се намеси смело и художествената измислица под формата на знаменития „Шифър на Леонардо”. Обаче аз ни най-малко не се притеснявам от това, тъй като теорията ми си е за лична консумация и няма претенции за величавост изобщо. Слава Богу, че инстинктът за възпроизводство е силен, колкото и дълбоко закодираният хомосексуализъм, иначе мъжете отдавна да са изтребили женските си до крак. Хм! Макар че тук възниква резонният въпрос дали за това трябва да се благодари на Бога или да се смята за наказание. Не знам. Отивам да почета и да си изградя поредната налудничава теория...


Публикувано от alfa_c на 31.03.2009 @ 14:37:12 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   apostolicia

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 10:36:36 часа

добави твой текст
"Генетичен код" | Вход | 6 коментара (12 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Генетичен код
от mariq-desislava на 01.04.2009 @ 08:44:14
(Профил | Изпрати бележка)
Не смятам тази теория за налудничава, а за твърде вероятна.;)


Re: Генетичен код
от apostolicia на 01.04.2009 @ 09:54:40
(Профил | Изпрати бележка)
Нали? Ние, леко чалнатите, си пасваме на акъл:)) Добре дошла в клуба!:)

]


Re: Генетичен код
от voda на 01.04.2009 @ 00:08:27
(Профил | Изпрати бележка)
Нямам познания в тази област.
Интересно ми стана. Замислих се и ...още мисля.
Благодаря, Апостолиция!


Re: Генетичен код
от apostolicia на 01.04.2009 @ 09:53:54
(Профил | Изпрати бележка)
Моля, аз пък почетох, почетох и установих, че е верен Парадоксът на Архимед: "Колкото повече научавам, толкова по-малко зная!" Хи! Хубав ден, Водице!

]


Re: Генетичен код
от radi_radev19441944 на 31.03.2009 @ 23:15:29
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Интересни теории предлагаш. Може и да си права донякъде. Но по принцип това са следствия от патриархалните нрави. И сега в много области жената е игнорирана, особено в мюсюлманския свят. Но да си кажем честно има занимания, които са си чисто мъжка работа. Поне до скоро. Например казармите, военните игри. Затворите. /не че няма и жени там/, Пътуването по моретата. Разни други експедиции с повишена трудност. Нека добавим и по-голямата част от божиите служители. Естествено при някои екстрени условия /липса на женска среда и пр./, част от мъжете са склонни към изпедерастяване. Но при наличие на жени, това е почти изключено. Съвсем друга работа са типичните хомосексуалисти. При тях нещата вероятно са на психотична основа или се касае за болестни отклонения.


Re: Генетичен код
от apostolicia на 01.04.2009 @ 09:52:18
(Профил | Изпрати бележка)
А пък на мен ми се струва, че патриархалните нрави са следствие на дълбоко вкоренения хомосексуализъм у мъжете. Там е работата, че за морала обикновено се грижат женита, които всъщност възпитават децата. Та те са се постарали да вкоренят отвращение към въпросния хомосексуализъм и май това е причината да бъде и така яростно отхвърлян, защото мама е казала, че е срамно! Далеч съм от мисълта, че мъжете обикновено са гейове - не, харесвам си ги. Но смятам, че това е в природата им - погледни - мъжкото приятелство, мъжките спортове, мъжките професии, мъжките игри, мъжките надпревари... Затворени общества, в които не се допускат жени. Или ако се допускат, приличат на момчета. Хм!

]


Re: Генетичен код
от Silver Wolfess на 31.03.2009 @ 19:44:40
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/silver
И аз съм чела доста и противоречащи една на друга версии. Дори с нетърпение чакам да излезе книгата на онзи българин, който твърди, че Мария Магдалена е жаната на Иисус. Тя носи детето му в утробата си. Когато Иисус е на кръста, именно към нея се обръща той с: "Или, или! Лама Свбахтани!", което авторът превежда като заръка към Мария Магдалена да отиде при тракийския цар Сабезий. Тя действително идва по нашите земи и живее в древния Перперикон. Детето, което ражда умира на 2 години. То и майката са погребани в един гроб. Защо пък да не е възможно?
А за мъжете? :-))))))))))))))) Ние сме по-силната половина.


Re: Генетичен код
от apostolicia на 31.03.2009 @ 19:59:16
(Профил | Изпрати бележка)
Е, това с брака на Иисус и Мария Магдалена стана популярна версия след "Шифъра на Леонардо". Лично аз не виждам причина да не е вярно, както и не виждам причина да е вярно. Обаче пък защо наистина така яростно се противопоставят достолепните отци на идеята Иисус да е имал каквато и да било връзка, да не говорим с блудница? Ако просто бяха казали: "Хм, може и така да е, ама не вярваме много-много", вероятно нямаше да събудят любопитството и да развихрят фантазиите на толкова милиони души, за които идеята е благодатна тема за спор. Аз съм един от тези, за които е вярно твърдението "колкото повече някой отрича нещо, толкова е по-голяма вероятността това нещо да е вярно". Тогава започва да се вихри фантазията защо и какво би станало, ако... и то се навързва еднаааа - не ти е работа! Благодаря ти, Сребърна! А за това, че жените са по-силни, спор няма! Но пък без мъжете би било твърде скучно!:))))

]


Re: Генетичен код
от tiamat на 31.03.2009 @ 17:48:05
(Профил | Изпрати бележка)
И аз харесах. Добре написано.


Re: Генетичен код
от apostolicia на 31.03.2009 @ 19:49:38
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря:)

]


Re: Генетичен код
от mariq-magdalena на 31.03.2009 @ 17:04:13
(Профил | Изпрати бележка)
И аз като теб, все си измислям теории и си намирам своята истина, често пъти различна от тази на другите, от онази общоприетата и популярната. Все още в мъжки свят живеем, Ели. Е, полека започна да се променя и това, но все още е вярно - добре, че е инстинкта за самовъзпроизвеждане. Иначе както сме по-слаби и малки, погледнато в чисто физически аспект... Пък ако започнем да нищим всички останали начини, по които се опитват да ни покажат кой е по-силния или командвал, да ограничават свободата ни, и да ни подчинят по-конкретно казано, то край няма...
Исках да ти кажа, че и това, както почти всичко, което си публикувала ми харесва. Доставя ми огромно удоволствие да те чета! Благодаря ти! :) Поздрави!
Псевдонима ми няма общо с темата - просто ми харесва със звученето си и противоречивостта на асоциациите, които обикновено поражда.


Re: Генетичен код
от apostolicia на 31.03.2009 @ 17:51:22
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти, че прочете. Мария Магдалена е наистина изтъкан от противоречия образ, но за написването на това бях провокирана от образа на Юда Искариот по-скоро. Поздравления:)

]