Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 850
ХуЛитери: 1
Всичко: 851

Онлайн сега:
:: AGRESIVE

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаВ Кувейт на път за Индия
раздел: Разкази
автор: milcho

или Министерско шушукане


Декември 1985 г. беше знаменателен. Бях пълен с енергия и готов за нучни подвизи, за да покоря света. Един лъчезарин наивник - такъв бях тогава, а и сега съм си такъв, но съм по друг наивник. Навършил бях току що 40 г. и ми се уреди въпроса да получа покана от организаторите да участвам в Световния Астрономически конгрес в Индия, заедно с двама колеги, шефове, от института в който работех в БАН.
Независимо, че БАН отказа да проведе предишния конгрес по Астрономия у нас на МАС (Международния Астрономически Съюз) през 1982 г. и с това го постави почти пред фалит, неговия нов Генерален Секретар д-р Ричард Вест, беше благосклонен към нас и ни дадоха 3 стипендии – скромни, но важни, като аргумент БАН да ни купи билет за самолет и да потеглим за Индия, като Александър Велики. Освен нас (имената на моите двама колеги за сега няма да споменавам), в Индия срещнахме още един българин, талантливия млад студент Димитър Съсълов, който от неотдавна се беше преселил в Канада, и после от там в САЩ – в Харвард. Споменавам го отделно да се изфукам, понеже той сега е световно известен астроном, директор в Харвард и за мен е чест да го познавам лично и да му се радвам и да се чувствам страхотно поласкан от неговото внимание и коректност. Когато при моите редки визити там ме кани на обяд в Ресторанта на Харвардския Колеж – един страхотен ресторант, за който той обича да се шегува – това е, казва, нашия “студентски стол”...

Пътувахме до Ню Делхи с прекачване в Кувейт. До там имаше авио-линия на БАЛКАН и от там трябваше да вземем британския авио-лайнер “ТРИ-СТАР”, който да ни докара до Индия. Помня това мое първо далечно пътуване почти по часове. Толкова ме впечатли, че съм разказвал тия мои индийски-истории многократно, но сега ще ви разкажа само за краткия престой в Кувейт, прекачването на другия самолет, неочакваната среща с посланика ни там и други неща.

Кацаме в Кувейт на едно страхотно летище, като европейските и се нареждаме на опашката за паспортен и митнически контрол. Имам всичките нужни ваксини, за всички южни и тропически болести – т.н. жълта книжка. Предупредени сме и да на пием вода от чешмите - в Индия, понеже имала бацили и амеби и ако го сторим ще видим какво е това нещо “рядкото голямо щастие”. Затова аз си нося, “лекарства” 3 бутилки “Плиска” в една бежова чанта и още една бутилка водка “Столичная” за дезинфекция, за всеки пожарен случай. Ама тя е в другата ми чанта която давам на багаж. И след като си взимаме багажа т.е. чантите и минаваме паспортния контрол и чакаме на опашката за митничарите, при мен се доближава един от екипажа, на самолета и ме пита най-любезно: -Нали не носите алкохол в Кувейт, казва. Аз се усмихвам и казвам не, аз пътувам транзит за Делхи. –Ама нали ще влизате – ще спите в Кувейт, ме поглежда той, и улавям тревога в очите му. Да казвам 1-2 дни ще сме тук в хотел "Холидей ИН", така ни е поръчан билета, но коняка ще си го пазя за Индия.
Слушай, казва ми той, ако те хванат с алкохол на митницата, ще стане международен скандал, ще те арестуват, за контрабанда, ще те съдят и ще видиш Индия през крив макарон. Е и кво да правя сега, го питам. А той подсилва краските, а тук казва на такива като теб престъпници им режат и дясната ръка. При такава перспектива, веднага се отправям в близката тоалетна от естествени напъни, и гледам къде там да се отърва от 3-те шишета с коняк. Оставям ги долу до един ибрик и излизам да си измия ръцете, като Пилат, но там е моя черен ангел, който ме глада и се хили ...
Аааа казва, ама ти казва не видя ли видео камерите, - сага я загази брат. Вече те записаха и няма прошка за теб. Призлява ми. Връщам се и пъхам бутилките, обратно в чантата и излизам като на заколение в коридора, блед както платно. Чакам си реда на ешафода на кувейтската митница. Внезапно до мен се доближава един стегнат не висок господин, с връзка и ме пита: -Нещо лошо ли Ви е, казва, другарю. Гледам го- не е от нашия самолет понеже носи някаква табелка написана на арабски, но говори перфектен български. Да, изповядвам се, не ми е добре. Нося няколко бутилки коняк, и си мислих, като съм транзит, че няма да ми правят проблем, но тук един от екипажа на Балкан ме довърши. Сега чакам да ми отсекът дясната ръка. И да ме депортират като “контрабандист”. И в България после да ми светят маслото.
Той се усмихва. Дай казва тука чантата, ще ти я върна в хотела, аз съм от тукашното посолство и мен няма да ме проверяват – имам дипломатически имунитет. В ушите ми вече бият празнични камбани, като на възкресение Христово. Поглеждам моя ангел спасител и наистина той май има ореол...
Взима чантата ми и изчезва в тълпата към изхода. Боже, тогава се сещам и за бутилката водка в другата чанта, но вече е късно. Ех, казвам си за една бутилка, може да не толкова тежко наказанието. Ще ми ударят 25 тояги на голо, но все пак ще се довлека по корем до заветната Индия. После се оказа, че моя Ангел-спасител, е бил самия посланик на България в Кувейт. Пътувал съм доста и съм бил в доста наши посолства, но като тоя наш посланик, бивш ремсист, от квартал Мошино на Перник, по свестен не сам виждал.

Слагам на тезгяха пред строгия кувейтски митничар, чантата с водката, закътана в дрехите ми за да не се счупи и вече съм в неговите лапи. Оглеждам се дали някъде в ъгъла има тояга, с която ще ме налагат публично. Няма такава. Митничаря ловко пъха ръката си в чантата, гледа ме в очите и пита
“До ю хав Ал_кох_ол....”- “Нот ани о(й)л” мрънкам аз и се правя на ударен. Той набарва бутилката, държи я, и не си измъква още ръката, нито пък вади на показ бутилката. Гледа аз да се срина и да си призная сам. И тогава... да ме почне по кувейтски. Аз обаче, съм вече опарен от срещите с наши родни митничари (и съм получил хубав урок) и съм готов да отричам, всичко дори да ме изправят пред съда на Световната йезуитска инквизиция и да ми питат: -“Защо Вие нещастнико Милчо, твърдите, че има петна на Слънцето” – Не сам аз, ще сричам и отричам, той Галилей е, той пръв ги е видял, макар че, Ваше Височество, ако се вгледате в отраженията на слънчевите кръгове на пода във Вашите катедрали и с просто око, поради ефекта на “камера обскура” се виждат петната слънчеви. -Млък, казва той, нещастник такъв, да не ти пална фитиля като на Бруно! И млъквам и мълча като, на полицейски разпит у нас преди 9.09. и като пред зъл данъчен чиновник след 10.11. Кувейтеца ме поглежда с уважение, побарва си мустака и ми кима да минавам!
Не ми се вярва, че съм отървал кожата и боя.
Вземам си партакешите и излизам от Аерогарата. Там ме чакат моите колеги е една кола от посолството, която ще ни закара до хотела.
Поглеждам нагоре към небето. Боже казвам си, Аллах е милостив!
Но виждам само мачтите на двете Кувейтски кули, проектирани от някакъв югославски архитект.(Тогава все още имаше такава мощна “неутрална” страна наречена Югославия. ... (Следва)

Милчо КИ.

София 2009-03-14 7:55 ЕЕТ
Ано, ти първи коментира онова за “Езика”
и на теб се полага туй нещо.
Имаш от мен и едно “Министерско шушукане”!


Публикувано от aurora на 14.03.2009 @ 10:19:15 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   milcho

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 4


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 01:30:38 часа

добави твой текст
"В Кувейт на път за Индия" | Вход | 12 коментара (39 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: В Кувейт на път за Индия
от Hely на 15.03.2009 @ 23:40:07
(Профил | Изпрати бележка) http://hel.blog.bg/
Сайтът непрекъснато ме изхвърля, но реших да упорствам и той най-после "ме пусна" и сега мога да ти кажа, че много харесвам прозата ти. Бях до кувейтеца - видях как си побарва мустака. Видях и теб, как леко сведе глава и набързо си прибра партакешите... Абе, хареса ми...
Да си жив и здрав, Милчо, пак да ни разказваш!


Re: В Кувейт на път за Индия
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 16.03.2009 @ 00:51:06
(Профил | Изпрати бележка)
Здравей Хей_ли!
Благодаря, мила за рамато, ама ме бутате всички в тоя "батак"
а на мен колко ми е акъла!
Няма спасение Хей_ли.

Това са само част от единия - клон на пътуванията ми - Азитския.
Или по скоро Индо-Йндонезийския-Австралийския ...
Тази история за Индия би трябвало да се нарече,
"До Кришна и обратно" и включва най малко 10 истории,
Кувейт, Дубай, Делхи, Джантар-мантар, Калияр, Рурки,
Ганга Ченал, Харидуар и Кришна. И обратно почти по същия ред...
Ама кой ще ми пише статиите
Хей_Ли, а нали с това си изкарвам Хляба, а тук само си почивам...:)
Както повечато от нас! Тук!
Поздрав!
10х!

]


Re: В Кувейт на път за Индия
от Hely на 16.03.2009 @ 10:58:24
(Профил | Изпрати бележка) http://hel.blog.bg/
Аз пък се спасявам чрез сайта. А изкарването на хляба е болна тема за мен. Но вярвам в чудеса!

]


Re: В Кувейт на път за Индия
от aurora (vasia@hulite.net) на 14.03.2009 @ 10:21:42
(Профил | Изпрати бележка)
Развълнувах се от съдбата на бедните бутилки коняк и пребледнялата от ужас бутилка водка:)
Забавна история, развесели ме:)


Re: В Кувейт на път за Индия
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 14.03.2009 @ 10:45:08
(Профил | Изпрати бележка)
Ааа Аврора!
Ако знаеш а аз в какъв стрес бях с тия бутилки, но по-натам,
ще чуеш за тяхната нерадостна съдба, а може би и радостна за някои!
И за "Притчата за Носталтията" ще чуеш на Мошинския Ремсит-Посланник.
Който, казваше: "Дръжавни глави-Криминални престъпници"
Не знам кой визираше, а и не знам дали е жив още. Надали...
И тогава беше измъчен от горещия въздух на "самуна" веещ от пустинята. Пък и след промените, кой ще ти държи в МВнР стар Ремсист.
:))))
Поздрав,
Аврора,
бутилките, бутилките - 3рите бутилки с коняк! Това и въпросът на въпросите! Какво стана с тях!
Вася!


]


Re: В Кувейт на път за Индия
от Liulina на 14.03.2009 @ 10:27:44
(Профил | Изпрати бележка) http://liulina.blog.bg/
Е Милчо това което разказваш е интересно с факти които припомняш или разказваш за хора които не ги знаят поднасяш по едно откраднато питие, наздраве макар, че аз не пия ;)


Re: В Кувейт на път за Индия
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 14.03.2009 @ 10:53:39
(Профил | Изпрати бележка)
Ееее все пак все нещо пиеш Люли.
Признай си... няма да те мъча...
Кафе, чай, кола, сок или поне една минерална вода.
Ако пушиш - и затова имам ход - нося си по една запалка
за да паля цигарите на дамите, иначе ми е неудобно,
тъй като аз не съм нито пияч нито, пушач, сега съм и на диета,
по всички линии, т.е. сещай се, барам се чат пат и по гърба дали не ми
набождат крила, но не би! Имам само един малък недостатък - лъжа.
Но умерено. Хахахахахаааа!
Люли!

]


Re: В Кувейт на път за Индия
от Liulina на 14.03.2009 @ 10:58:17
(Профил | Изпрати бележка) http://liulina.blog.bg/
Е аз не пия и не пуша нямам време за пороци пък и средства нямам
лъжа умерено но не по тези въпроси защото това значи да лъжа себе си хи хи хи
иначе да пия си кафе и сок
понякога бира но рядко в петък вечер например една биричка е нещо готино
ти пък си лъжи умерено, но така лъжеш себе си Милчо мен и да ме лъжеш аз не съм съдник ;)))))))

]


Re: В Кувейт на път за Индия
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 14.03.2009 @ 11:16:48
(Профил | Изпрати бележка)
Ухааа Бира в Петък вечер, това си е направо разврат,
Люли!
А да лъжа себе си - това ми е любимия размер!
Другите и да ги лъжа не ми се хващат.
Ти си ме знаят какъв съм си будАла и кютук, и че все аз
опирам пешкира...но нейсе в тове ми е чара,
Люли!

]


Re: В Кувейт на път за Индия
от Liulina на 14.03.2009 @ 11:26:25
(Профил | Изпрати бележка) http://liulina.blog.bg/
е що не си присадиш други чарове то този чар които си си избрал вече може да бъде заменен
заповядайте на нашия щанд "Чар ви телето му шоп със шоп ..."
на него предлагаме
"чар на изпечен лъжец" струва само галон и половина водка, може да мине и със студена вода стига да излъжете лъжеца.
После "Чар на вълк във овча кожа" той върви с овес за примамка на овчици но се продава само на тъмно да не види някой
още имаме "Чар веселяк" той се продава на всеки ъгъл и за всяка компания можеш да го срещнеш на всяка шумна маса да е център на търговия.Продава се в комплект с мокър бар и сухи мезета.
Виж най - отлежал е твоят вид чар, него никой не го иска и всички го хвърлят в ъгъла и от горе на всичкото е досаден като се лепне няма отлепване братче от тук чаак до Индия през Кувейт.

]


Re: В Кувейт на път за Индия
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 14.03.2009 @ 16:50:56
(Профил | Изпрати бележка)
Нещо го увъртяхме много Люли,
та нещо изпускам, бръснача на Окама!
При мен е п- просто, един Благолаж!
Ако си чувала за Димитър Стоянов,
беше ми любим едно време ...
а и оня ден написах за първи път нищо за него.
и за неговита герои... и за АПОЛО-11 Люли,
става дума! Налли тази година стават 40 г...:)
от като станахме астронавти,...
И да не кажеш само, сега:
Ух, Ты, Ах, Ты -
все мы астронавты!!!
:))))))

]


Re: В Кувейт на път за Индия
от Liulina на 14.03.2009 @ 17:31:49
(Профил | Изпрати бележка) http://liulina.blog.bg/
Омар Хаям
че защо го изпускаш
21 юли 1969 в 2 часа 56 минути 20 секунди
има време
а в случай с Димитър Стоянов не знам за кого ми говориш
за художника за депутата или за член кореспондента ядрен физик?

пък самоиронията и аз също често я ползвам ти добре се самоусмиваш
извини ме че на твой гръб

]


Re: В Кувейт на път за Индия
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 15.03.2009 @ 02:27:55
(Профил | Изпрати бележка)
Не бе - за Елин Пелин ...Люли,
къде на Луната без Елин Пелин:)))
А Благолажа е любимия ми косач!
Люли...
Гръб... казваш, Люли - буташ ме в друга нива, но друг път,
ще го делнем и тоя въпрос за Гърба.
Може да ти препоръчам по тоя повод Джунглата на Надя Радева - о`Хенриета!
:))))
Люли!

]


Re: В Кувейт на път за Индия
от Liulina на 15.03.2009 @ 10:35:46
(Профил | Изпрати бележка) http://liulina.blog.bg/
е то благолажа си е направо игра, а пък Ян Бибиян ми е един от любимите герой от детството.Сега вече разбирам за кой Димитър Стоянов иде реч, че са много под слънцето известните с това име ;).Е той е много готин български писател.
Надя Раева ?- тук имам пропуски ?

]


Re: В Кувейт на път за Индия
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 15.03.2009 @ 21:05:22
(Профил | Изпрати бележка)
За гърба на Надя, после тя има страхотен "Гръб" BTW.
Сега чуй:
"Кувейт не ви е Фамагуста"
Деси!

Понеже е щуротия, може и да не го пуснат на първа,
та поглежждай и в моя сайт.
Иначе е смехория:) Люли!

]


Re: В Кувейт на път за Индия
от Liulina на 15.03.2009 @ 21:07:48
(Профил | Изпрати бележка) http://liulina.blog.bg/
Ще ;)

]


Re: В Кувейт на път за Индия
от Liulina на 15.03.2009 @ 21:09:39
(Профил | Изпрати бележка) http://liulina.blog.bg/
значи и в Кипър си бил
Едрите звезди над Фамагуста ;)

]


Re: В Кувейт на път за Индия
от Liulina на 15.03.2009 @ 21:09:46
(Профил | Изпрати бележка) http://liulina.blog.bg/
значи и в Кипър си бил
Едрите звезди над Фамагуста ;)

]


Re: В Кувейт на път за Индия
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 15.03.2009 @ 21:54:34
(Профил | Изпрати бележка)
Не там е бил Бай Кольо("македонеца" от Банско) като млад.
Но колко му е Кипър... на една ръка разстоняние е от Крит.
Не е Пунта Аренас или Озорно или Норд кап:))))
А Крит... Кастро Люли...
Казандзакис ...Това е друга сага...ама съвсем друга сага.
Пуснах го, и сега гледай сиер и ще се смеем!

]


Re: В Кувейт на път за Индия
от mariniki на 14.03.2009 @ 10:30:38
(Профил | Изпрати бележка) http://mariniki.blog.bg/
да...Милчо...
резвесели ме... но малко тъжна е усмивката ми...
бая перипетии си преживял...има какво да разказваш...
а пък и както го умееш... слушам те с интерес...
а някой ден ...и на чай...с боровинки...ех...


Re: В Кувейт на път за Индия
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 14.03.2009 @ 10:47:10
(Профил | Изпрати бележка)
Няма Мариники! Няма шанс да се отървеш от мен без чай!
Денят и мястото на сращата не са извистни, нооо и ти и аз знаем
че ще я има тая среща и тоя чай с боровинки.
Г.Т.К. Иде Мариники!

]


Re: В Кувейт на път за Индия
от anonimapokrifoff на 14.03.2009 @ 11:03:12
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти за историята, Звездоброецо! Ти поне имаш интересен живот - разказвай ни!


Re: В Кувейт на път за Индия
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 14.03.2009 @ 11:13:13
(Профил | Изпрати бележка)
Покорно благодаря Ано,
че прие подаръка, има и още ...
т.н. "Притчата за носталгията" ...

Скоро ги смятах в колко стани съм бил.
В Еропа не съб бил в Албания и Португалия.
Иначе по другите континенти имам повече пропуски.
Особено в Африка.
Но както дойде. Ако беше ту жена ми, щеше да ме сръга,
веднага ...айдеееее ...пак започна да се фука нашия ...
Ано,
Драги.

]


Re: В Кувейт на път за Индия
от rajsun на 14.03.2009 @ 12:05:43
(Профил | Изпрати бележка)
Милчоо!
Това е кино, не е разказ)))
Бъди!


Re: В Кувейт на път за Индия
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 14.03.2009 @ 16:55:58
(Профил | Изпрати бележка)
Брате, ще ми се да го докарам до края ...
но ми е смешно, като си спомня, цялата сага...
е и тъжно ми е по някой път.
Но е така , двете неща вървят ръка за ръка.
Райсън!

]


Re: В Кувейт на път за Индия
от Hulia на 14.03.2009 @ 12:10:18
(Профил | Изпрати бележка) http://liternet.bg/publish17/ul_paskaleva/index.html
Страхотен разказвач си, Милче:))) Много ме развесели:)))


Re: В Кувейт на път за Индия
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 14.03.2009 @ 16:57:30
(Профил | Изпрати бележка)
Ули, радвам се, че оцени именно хумора...
такава беше и идеята.
Поздрав Ули!

]


Re: В Кувейт на път за Индия
от zinka на 14.03.2009 @ 13:25:08
(Профил | Изпрати бележка)
Не може на друг да се случи това !
Защото няма друг с такова сърце и такъв живец!
Ама и че и Разказвач с голямото Р- като РАдост и РАдуга !

Поздрави !
Твори и твори !

СГНР!

/припътува ми се .../ :)))


Re: В Кувейт на път за Индия
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 14.03.2009 @ 17:04:18
(Профил | Изпрати бележка)
Зинка, няма проблем...:)
Само затвори очи и давай!
Накъдето ти видят очите Зинка!
Защо ни е дадено да влизаме в това
пространство! Оттук навсякъде Зинка ...
На все четыре стороны, ...
както го пее Ала Пугачова,
по стихове на Марина Цветаева:
...
Весенные поля в росе,
над ными вороны,
Благасловляю Вас (3)
на все 4-ыре стороны!
Зинка.

]


Re: В Кувейт на път за Индия
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 14.03.2009 @ 13:45:08
(Профил | Изпрати бележка)
Супер разказ, очаквам с нетърпение продължението!
Милчоооо! Направо се гордея, че те познавам!!!

СГНР!!!
:-*


Re: В Кувейт на път за Индия
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 14.03.2009 @ 16:53:04
(Профил | Изпрати бележка)
Иде Жени, Г.Т. К.
Иде!
10Х!!!!
много.

]


Re: В Кувейт на път за Индия
от mamasha на 14.03.2009 @ 14:56:04
(Профил | Изпрати бележка)
Четох няколко пъти! И всеки път се усмихвах все по-широка!!!

Чудесно умееш да споделяш случките от живота си - и сериозно, и с лека ирония към себе си! Хареса ми! 5 наздравици с чаша от неизхвърления коняк - за хубавия разказ и за продължението, което си обещал!!!

Чакам!!!


Re: В Кувейт на път за Индия
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 14.03.2009 @ 16:52:15
(Профил | Изпрати бележка)
Мам - Стига да има кой да ме слуша,
още има със тази Индия...:)
Поздрав Мам и 10х!

]


Re: В Кувейт на път за Индия
от storozi на 16.03.2009 @ 12:23:34
(Профил | Изпрати бележка)
Спасявай водката, че коняка няма да ти го върнат и във втора част, допускам...
Хубав хумор...очаквам продължението...
Поздрав!


Re: В Кувейт на път за Индия
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 16.03.2009 @ 22:17:43
(Профил | Изпрати бележка)
Здравей 100-рози!
Нали е смишно, ама и не дотам...затова написах и
нещо подобно в стихотворна форма, преди да подхвана
продължението:)
Поздрав и
101 рози!

]


Re: В Кувейт на път за Индия
от kasiana на 17.03.2009 @ 17:37:34
(Профил | Изпрати бележка)
Привет, Александър Македонски!!!

Великолепно!!! !!! !!!

След като си на "ти" със звездите,
съвсем естествено е да си Бог
сред смъртните!!!

Чакам продължението.

касиана


Re: В Кувейт на път за Индия
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 17.03.2009 @ 18:14:57
(Профил | Изпрати бележка)
Касиана:
10х!!!
Пиша доклад, ама не ми спори и както си седях днес написах поемата
Бета! Кучката на моя издател Иля Петров!
Не знам дали мога да я пусна, в сайта... но може да опитам:)
да ти го пратя ...:)
Касиана!


]


Re: В Кувейт на път за Индия
от kasiana на 17.03.2009 @ 19:37:36
(Профил | Изпрати бележка)
Преглеждах есета на учениците си...
Бях се ядосала, че 50% от тях са изтеглили
от интернет готови две есета и с малки
редакции, са мислили, че номера може
да мине... Не обичам да пиша двойки,
не ги написах и сега, но утре ще имат
последно предупреждение...

И малко след това влязох в Хулите...
Така, ядосана, не видях, че не някоя си Бета
ми праща стихотворението, а ти господин
Звездоброецо...

касиана

]


Re: В Кувейт на път за Индия
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 18.03.2009 @ 06:13:56
(Профил | Изпрати бележка)
Горе главата,
Двойки казваш ...
Един амбициозан учител в 8 клас и мен ме отказа от литературата,
- отдавна беше.
Затова не научих граматиката ни и съм почти неграмотен
в това отношение.
Затова не и стана от мен и литератор, а това което съм.
От тогава знам и имената на всички съзвездия(88) на български,
и на латински - в иминителен и в родителен падеж: например
Козирог - Каприкорниус - Каприкорни - Capricornius-Capricorni)
или Andromeda-Andromedae - Андромеда-Андромеде ...
и така 88.
Но може, да е било пък е за хубаво,
както казват Илф и Петров,
"Това да е било суровата шаячна правда"
Кас,
- Добър ден!

]