ПосещенияПривет, Anonymous
ВХОД Регистрация ХуЛитери:
Нов: darya
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14139
Онлайн са:
Анонимни: 614
ХуЛитери: 0
Всичко: 614
Календар
П |
В |
С |
Ч |
П |
С |
Н |
|
|
|
|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
[ добави събитие ] | От малки режат ни крилете,
след туй ни учат да летим.
Високо да не гледаме, а във нозете, с чужди стъпки да пристъпваме
и редом в чужди крачки да вървим.
От малки учат ни да борим се с мечтите,
да ги пронизваме, обстрелваме. Да ги убиваме.
Да бъдем като другите ни умоляват,
да роним сълзи – Твърдо Не!
Пречистени те бързо ни сломяват,
отнемайки душата на дете.
Човек започва вече да прозира,
да търси истината е самотно,
емоциите си да контролира -
приел го е, макар и неохотно.
Публикувано от valka на 11.02.2009 @ 18:40:50
| Рейтинг за текстСредна оценка: 0 Оценки: 0Отдели време и гласувай за текста.Ти си Анонимен. Регистрирай се и гласувай. Р е к л а м аПролет иде (по К. Христов) | автор: arhiloh | 1310 четения | оценка 5 | показвания 112728 от 125000 заявени | [ виж текста ] |
|
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Почти конформистко" | Вход | 4 коментара (13 мнения) | Търсене в дискусия | Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание. |
Re: Почти конформистко от alabross на 11.02.2009 @ 18:55:40 (Профил | Изпрати бележка) | това е опасността - от конформизъм да стигнеш до комфорт... |
Re: Почти конформистко от drama на 11.02.2009 @ 21:02:28 (Профил | Изпрати бележка) | Комфорт в чужда кожа :) |
]
Re: Почти конформистко от anelim на 11.02.2009 @ 19:16:40 (Профил | Изпрати бележка) | Въпросът вече е не в това, което е било, а в това, което ние ще направим... Ще подрежем ли нечии криле, ще забием ли нечия глава в нечии нозе...?
Поздрави! |
Re: Почти конформистко от drama на 11.02.2009 @ 21:04:23 (Профил | Изпрати бележка) | За съжаление, порочния кръг е по-силен от всичко . . .почти винаги.
Благодаря за изказаното мнение, замисли ме все пак. |
]
Re: Почти конформистко от k2 на 11.02.2009 @ 19:30:23 (Профил | Изпрати бележка) | От мънички подрязват ни крилете
а след това ни учат да летим.
Да гледаме виновно във нозете си
и с чужди крачки бодро да вървим.
От мънички ни учат по мечтите
да стреляме, додето прокървят.
А паднат ли във низкото на дните
от кал не могат да се извисят.
Човек със времето се учи
да търси Истините сам.
Но след прекършеният порив
надига се едвам едвам едвам
:)))))))))))))) |
Re: Почти конформистко от drama на 11.02.2009 @ 21:06:42 (Профил | Изпрати бележка) | хе хе, много интересен прочит!
По-изпипано е от моето, ама така е като пиша със сърцето!
Благодаря за отделеното внимание . . .и труд:) |
]
Re: Почти конформистко от k2 на 13.02.2009 @ 09:48:05 (Профил | Изпрати бележка) | Аз пък използвам стара индианска хитрост и пиша с клавиатурата:)
А тестът, който съм пратил за коментар, не е "интересен прочит", а забележка. Не е "по-изпипан", а само повтаря твоят текст. Няма поет, който да не пише "със сърцето", затова оправданието не се приема:)
Обърни внимание на заместените редове - там, където разказваш в проза се е превърнало в показване с образ. Идеята е, че щом имаш идея и я намяташ на листа, не е лошо да седнеш и да я огледаш. После още веднъж, после още веднъж, после още веднъж... За да стане художествен текст.
Моят "вариант" е само илюстрация, няма претенции, писан е на "прима виста", затова и съм ти оставил последните редове с повторение, колкото да има горе-долу ритъм и рима. Приеми го като приятелска закачка и не се сърди.
:)))) |
]
Re: Почти конформистко от drama на 13.02.2009 @ 10:42:17 (Профил | Изпрати бележка) | Благодаря за критиката приятелю, който и да си /подозирам, че си дева/,
и в никой случай не ти се сърдя.
Съгласна съм с теб, само едно ще кажа в своя защита.
Не смятам за нужно в поезията задължително да има рима, дори смятам, че тя понякога пречи, за да се предаде убедителност на емоцията.
Мое усещане, зная, че много хора не го споделят......но пък коя съм аз с моите лаишки опити...
Благодаря ти още веднъж за отделеното време и внимание,
за мен означава много:))))) |
]
Re: Почти конформистко от k2 на 13.02.2009 @ 14:11:22 (Профил | Изпрати бележка) | Няма нужда от защита, защото няма нападение.
В поезията съвсем не е нужно да има рима, това е абсолютно вярно. Но твоят текст е опит в графата "класически стих", затова римата е съвсем на място. НО, голямото НО идва ако липсва ритъм и художествен образ. Тези атрибути вече СА задължителни. Дори в неримуваните поетични произведения трябва да има ритъм, дори и когато се нарича "вътрешен". Но точно как се постига не мога да ти кажа, нямам представа. А колкото до образите - без тях минаваме в графата "стихоплетство". Ако няма и "послание" минаваме в графата "графомания":))
Така че твоят опит да пресъздадеш някаква емоция е похвален, има идея, просто трябва да я облечеш в образи. И да се натъкми ритъмчето.
Забравих - близнак съм, не дева.
:)))))) |
]
Re: Почти конформистко от drama на 13.02.2009 @ 14:39:04 (Профил | Изпрати бележка) | Така е, прав си...като отворихме астрологичната тема,
овните първо действат после мислят, та в този ред....
първо пиша, после мисля.
Още веднъж благодаря, че ми отдели от времето си!
Прочетох всичко внимателно.
и ти си прав, няма нападение, ама пусто....всичко на война приемаме, та от там и речта ми е такава:) |
]
Re: Почти конформистко от voda на 11.02.2009 @ 21:59:27 (Профил | Изпрати бележка) | Някои "малки" се опълчват...
Това са обикновено по-умните деца.
И си плащат скъпо.
Но си запазват крилата.
Болезнена тема, Драма.
Струва си...
Поздрав! |
Re: Почти конформистко от drama на 12.02.2009 @ 09:50:02 (Профил | Изпрати бележка) | Аз лично смятам, че много малко хора имат криле,
но това е лично мнение!
Макар, че сега се загледах в логото на сайта:)))
Ама той пък Пегас не е човек
....отнесох се малко,
благодаря, че се отби, Вода! |
] | |