Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 796
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 800

Îíëàéí ñåãà:
:: Mitko19
:: AlexanderKoz
:: LeoBedrosian
:: durak

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÊîìïîò
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: ostrov

Íå ñå îáëè÷àì ñàìî â ÷åðíî, íå ñúì ñ ãîëà ãëàâà, íå õîäÿ ïðåç ëÿòîòî ñ êóáèíêè, íå ñúì ñ ðàñòà, íå íîñÿ áðóêàòåíè íåùà.
Íå ñå ñìÿòàì çà ÷àñò îò ãðóïà, ãðóïèðîâêà, ñåêòà, áðàòñòâî. Íÿìàì íóæäà. Ñëóøàì êàêâàòî ñè èñêàì ìóçèêà, îáëè÷àì ñå íîðìàëíî è çà íèùî íå ïðåòåíäèðàì. Íå ñúì ãî ðåøàâàëà. Òàêà ñè å ñòàíàëî. Íå êàçâàì, ÷å äà ïðèíàäëåæèø êúì íÿêàêâà êàñòà å ëîøî. Êàçâàì, ÷å å òúïî è òî äîñòà ÷åñòî.

„Õîðàòà” ñå ñòðåìÿò äà áúäàò ðàçëè÷íè (êàâè÷êèòå ñà îò ñúîáðàæåíèÿ çà ñèãóðíîñò). Òîåñò, ïî ïúòÿ íà ëîãèêàòà - äà áúäåø ðàçëè÷åí å ñòðåìåæ!
Ðàçëè÷åí ñè, êîãàòî íå ñè â „öÿëîòî”. À „öÿëîòî”å ïúëíî ñ ðàçëè÷íè, íî òîâà ñå ðàçáèðà âèíàãè êúì êðàÿ, êîéòî åñòåñòâåíî íèêîãà íå å ðàçëè÷åí.
Çà ñòðåìåæà: åäíî âðåìå „õîðàòà” ñà ñå ñòðåìåëè êúì áîãà, äðóãè êúì äÿâîëà, òðåòè ñà ñå ÷óäåëè êîé å íàé-êðàòêèÿò ïúò íà ïîêàçàëåöà íà äÿñíàòà ðúêà êúì ëÿâàòà íîçäðà íà íîñà. Ðàçëè÷íè õîðà – ðàçëè÷íè ñòðåìåæè.
Àìà å áåçñìèñëåíî.
Òîåñò – íÿìà ñìèñúë. À êàòî íÿìà ñìèñúë å èçëèøíî. Êàòî å èçëèøíî – å çà êîôàòà, à êàêâî ñå ñëó÷âà ñ áîêëóêà çíàÿò ñàìî æèòåëèòå íà Ñóõîäîë.

Áåçñìèñëåíî å è äðàçíè.
Îòäåëíè íåùà, ïðàâåíè îò îòäåëíè õîðà, êîèòî èñêàò äà ñå ÷óâñòâàò îòäåëåíè îò „ñèñòåìàòà”, îòäåëíî îò âñè÷êèòå ñè êîìïëåêñè, êîèòî ñè ìèñëÿò, ÷å íÿìàò…
„Åé, áîãó” (êàêòî êàçâàøå åäíî âðåìå êëàñíàòà ïî èñòîðèÿ) âñè÷êè èìàò êîìïëåêñè. ×îâåêúò áåç êîìïëåêñè èëè îùå íå ñå å ðîäèë, èëè òîâà å áèë Ðîáèí Õóä, çàùîòî ñúì 100% ñèãóðíà, ÷å ñè å ìèñëåë „åé, àç ñúì áàõòè áðóòàëíèÿ ïè÷”... âïîñëåäñòâèå ðàçáèðà, ÷å öåëèÿ ñè æèâîò å ïðåêàðàë â ÷îðàïîãàùíèê è ñå ïðîñòðåëâà ñìúðòîíîñíî ñúñ ñîáñòâåíèÿ ñè ëúê. Ïðèìåðíî...

Ñåãà ïîíå ñè èìàìå ïðàâà – îò ïðàâîòî íà ãëàñ äî ëåãàëíàòà óïîòðåáà íà ëåêè íàðêîòèöè íà ìåñòà. Åäíî âðåìå è òîâà ñà íÿìàëè. Íàðêîòèöè ñà èìàëè, çà ïðàâàòà ñòàâà âúïðîñ. Ðàçáèðà ñå, íÿìà ïúëíî ùàñòèå è íà ìåñòà êî÷èíàòà îò ïðåäè 100 ãîäèíè ïðîäúëæàâà äà å ñúùàòà.  ÞÀÐ èìà òàáåëè ïî ïëàæîâåòå “For white man only”...
Íî è â îñíîâàòà íà ðàñèçìà îòíîâî ñà çàëåãíàëè ðàçíè êîìïëåêñè ñ áÿë îòòåíúê. Ðàçáðàëî å â åäèí ìîìåíò áÿëîòî ñòàäî, ÷å ÷åðíèòå ñà äîñòà ïî-ÿêè è ðåøèëè äà ñè îòñòðàíÿò ïðîáëåìà ïî íàé-äîáðèÿ íà÷èí – äà ãè èçáèÿò, êîëêîòî ñå ìîæå ïî-áðóòàëíî, è ñòàðàòåëíî äà ïî÷èñòÿò ñ Ìèñòúð Ïðîïúð ñëåä òîâà. Ãåíèàëíî å ïðîñòî, íÿìà êâî...

Èìàìå ïðàâà, çíà÷è. Àç èìàì ïðàâîòî äà èìàì êàêâèòî è äà áèëî êîìïëåêñè è äà ãè ïðîÿâÿâàì ïî êàêúâòî ñè íà÷èí èñêàì, áåç äà ñå ñòðàõóâàì îñîáåíî. Èëè: ñúáóæäàì ñå óòðå êúì 09:00 è ðåøàâàì, ÷å êîñàòà ìè å ïðåêàëåíî äúëãà è ÷å îò ñåãà íàòàòúê õîðà ñ äúëãè êîñè òðÿáâà äà áúäàò çàëèâàíè ñ ãîðåùî îëèî, çàùîòî íå ìè õàðåñâàò. Âòîðî: ïîíåæå òîâà ñúì ãî îñúçíàëà êúì 09:05 (çàùîòî ïðèíöèïíî êàòî ñå ñúáóäÿ ïúðâàòà ìè ðàáîòà å äà ñè ïðîâåðÿ êîìïëåêñèòå äàëè ñà íà ìÿñòî), âåäíàãà çàáðàíÿâàì ÷àñúò äà å 09:05! Íå ìè õàðåñâà è òîâà å. Îò óòðå ñëåä 09:04 ñòàâà 09:06, êîé êàêòî èñêà äà ãî ðàçáèðà. Ñëåäâàùàòà êðà÷êà: îðãàíèçèðàì êîìèòåò „Ñïðåòå ðàñòåæà, ïðååáåòå öúôòåæà!”, â êîéòî ðàçáèðà ñå, ùå ÷ëåíóâàò ñàìî îòáðàíè êúñîêîñè õîðà, âúîðúæåíè ñ íîæèöè è îëèî. Ñëåä òîâà íàñòúïâà ãîëÿìîòî êëàíå è ïîñëå âå÷å íèùî íå å ñúùîòî. -------> ìàêåò íà ñëó÷èëîòî ñå ïðåç Âòîðàòà ñâåòîâíà âîéíà. Ãîðå-äîëó. Âåëèê å áèë òîÿ Õèòëåð. Âåëèê êîìïëåêñàð. È òî äàæå ìàé ñâåòà íå ïîçíàâà ïî-ãîëÿì. Ö ö ö. Ñèãóðíî ðîäèòåëèòå ìó ñà áèëè ñòðàøíî ãîðäè ñ íåãî. „Åé, âèæ ãî íàøèÿ Àäîëô, ïàê ãî äàâàò ïî íîâèíèòå – äíåñ 450 åâðåè ïðàòèë â êàìåðèòå. Íà ìàìà òîé.” – ñèãóðíî òàêà ñè å êàçâàëà ìàéêà ìó. „À! Mîæå è ïî-äîáðå. Â÷åðà ïðåäè äà ñè ëåãíå, îòèäîõ äà ãî çàâèÿ è êàçà, ÷å ïðåáðîèë 500 çà äåíÿ. Èçäèøà íàøòî ìîì÷å, èçäèøà!” – íàé-âåðîÿòíî å êàçàë áàùà ìó.

Ñìåøíî å ïîíÿêîãà è ùåøå äà å ñòðàøíî, àêî íå áåøå ñìåøíî ïîíÿêîãà. Íî â îñíîâàòà íà ñâåòîâíèòå ëàéíà âèíàãè èìà íÿêîé ëàéíàð, êîéòî ðåøàâà, ÷å èìà èëè íÿìà íåùî ïîâå÷å.
Äà èìàø êîìïëåêñè íå å ñòðàííî, à íîðìàëíî. Äà çàìåðÿø „õîðàòà” ñ òÿõ íå å ãåðîéñòâî, à ïîçüîðñòâî è äà ñå êðèåø çàä îáùè èäåè è ñòèëîâå íå å ÿêî, à å ïðîñòî êðèåíå. Ïðîñòè÷êè ñà íåùàòà – íå ñúì ãî èçìèñëèëà àç.
Íå ÷å ñúì ñå âçåëà çà êàïèòàí ïëàíåòà...
È àç çàáðàâÿì ïîíÿêîãà êàêâî èñêàì äà êàæà...
Íàé-äîáðå äà èçïèÿ åäèí êîìïîò...îò òèÿ íà äÿäî...ìîæå è äà ñå ñåòÿ.


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 20.12.2008 @ 18:38:01 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   ostrov

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 3.66
Îöåíêè: 3


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 09:24:25 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Êîìïîò" | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (3 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Êîìïîò
îò Paisa (paisa@abv.bg) íà 21.12.2008 @ 09:54:50
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Îïðåäåëåíî ñè èìàëà íåùî çà êàçâàíå. Çà ìåí å öåííî êàòî ãëåäíà òî÷êà, êàòî íþàíñ, êàòî èíäèâèäóàëíîñò, êàòî îòêðîâåíèå àêî èñêàø, áåç äà ñå îáâúðçâàì ñ ïúëíî ñúãëàñèå ñ òåçèòå. Òîâà ñè òè. Àìè - çäðàâåé!


Re: Êîìïîò
îò HAVA íà 29.12.2008 @ 21:46:54
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Âñúùíîñò íà êàêâî òðÿáâàøå äà ñå íàó÷à îò òîçè òåêñò?! Ñ êàêâî äà ñå îáîãàòÿ?! Ìîæå áè ñ åäèí êîìïîò?! Äà, ïðàâà ñè - áåçÑìèñëîâ êîìïîò å åñåèñòè÷íîòî òè îòêðîâåíèå, à å è äîñòà äàëå÷ îò ðàçêàçà, îñâåí òîâà. Äå äà ñå çàÿæäàõ!!! Ùåøå äà å ïî-ëåñíî! Ïðîñòî î÷àêâàõ íåùî ïî-âïå÷àòëÿâàùî îò òàçè (ïî-ïðîñòè÷êî è ìíîãî ïî-òî÷íî êàçàíî) äóøåâíà áîëêà... À îïðåäåëåíî èìàø êàêâî äà êàæåø, íî íå è ïî òîçè íà÷èí - íàïðàâè ãî îòíîâî, íî êàòî ðàçêàç, ñúñ ñþæåò è äåéñòâàùè ëèöà, ñ äâèæåíèå, ñ íåî÷àêâàí êðàé - ùå ÷àêàì!!!


Re: Êîìïîò
îò ostrov íà 31.12.2008 @ 14:42:51
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íå å ðàçêàç, âÿðíî å. Ñúæàëÿâàì, ÷å íå ñúì îïðàâäàëà î÷àêâàíèÿòà òè (íå çíàì êàê ìîæåø äà èìàø î÷àêâàíèÿ îò íÿêîé èëè íåùî, êîåòî íå ñè ÷åë...). Íå ñòàâà äóìà çà äóøåâíà áîëêà. Æàëêî, ÷å òàêà ñè ãî ïðèåë/à. Íà÷èíúò, ïî êîéòî ñúì êàçàëà, êàêâîòî è äà ñúì êàçàëà - ñè å ìîé è íå âúçíàìåðÿâàì äà ãî ïðîìåíÿì. Èìà ìíîãî åíöèêëîïåäèè ïî ñâåòà íàïèñàíè, ÷åòè òÿõ, ùå ñå îáîãàòèø ñúñ ñèãóðíîñò. Íÿìàì çà öåë äà ïîó÷àâàì. Íàïèñàõ íåùî è ãî ïîñòíàõ, çà äà ñå ÷åòå, òîêó-âèæ íà íÿêîé ìó õàðåñà. Òîâà å.

]