Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Anyth1978
Днес: 1
Вчера: 1
Общо: 14145

Онлайн са:
Анонимни: 698
ХуЛитери: 1
Всичко: 699

Онлайн сега:
:: valchebnica

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаРазпра с времето
раздел: Други ...
автор: sinner

Имах малко време днес .... глупости, времето ме имаше за малко...
Спрях се, защото нещо вече съм много изморена или просто ме домързя да се опитвам да му се изплъзна и да избягам от неговите пипала....
Днес му се отдадох ... Пуснах го в мен и то доброволно, обикновено не можем да се разберем.... аз искам пропуск, а то все няма. Връщам го да си намери, то търси, търси и се връща пак без пропуск....
Пита ме:
- кажи ми какъв е пропуска да вляза в теб и да живееш с мен за малко... поне за малко...
- Малко ли?! Че ти изобщо не си наясно какво е малко време, ти имаш някаква друга измерителна скала, която изобщо не отговаря на моята, и твоето малко за мене е цяла вечност ... а аз неискам да я прекарвам подчинявайки ти се
- Не, не, няма да ми се подчиняваш... просто ме пусни в теб, в живота ти за мъничко, ще видиш, че не е толкова зле, аз съм ти приятел, живея с хората, аз съм тяхната история, тяхното настояще и бъдеще... ти неможеш да бягаш постоянно.... все ще се предадеш и тогава ще ти е по-тъжно, защото изведнъж ще видиш много минало, объркано настояще и неясно бъдеще...
- Виж спора, е безмислен.... неискам да те допусна до себе си, ти си крадец на мигове и се храниш с тях без да си мръднеш стрелките, за сметка на хората, при които те не спират... Живеем, изживяваме много неща, мигове на болка, смях, възбуда, любов, нежност всички лигави моменти - ти ги взимаш и ги отнасяш в миналото.... всички тъжни също... всички успехи и провали, всички възходи и падения..., какво е това?! Егати - колко си ненаситно Време, храниш се с всякакви неща и си такъв чревоугодник.... ох... Не си ли се замисляло, че в един момент ще влезеш само в себе си и ... какво ще стане тогава??? Върви си от мен... не се ли умори, не ти ли писна, няма да излезеш на глава с мен, така предизвикваш ината ми още повече...
- Стига, понякога си жестока... не съм това, което казваш, освен това, вие хората ме създадохте такова. Знаеш ли колко хора искат да мине времето, защото им е скучно в някакъв момент, без дори да си дават сметка, че могат да живеят по-пълноценно и това зависи от тях... Знаеш ли колко хора казват... ще мине време и ще се оправиш... за хората аз съм лекарство. Оставят спомените си в мен и продължават нататък, а аз поглъщам това, което ви е изхвърляте... Неразбираш ли? Та аз дори мисля, че съм полезно... Вие ме направихте такова, и аз некрада от вас, просто вие не цените моментите си и ги захвърляте наистина лесно.... Само ако погледнеш какво е отстрани...
- честно казано, осъзнавам, че си право за много неща, но не се занимавай с мен, остави ме... да се надишам и натичам на воля... остави ме да те надбягам и да си откъсна от цветята преди да си ги стигнал и да са прецъфтяли, остави ме да легна на тревата преди да е поникнала, в съзнанието на всички останали, остави ме да се кача на дървото... на върха му , преди да е пораснало, остави ме .... да се насмея на себе си преди да съм забравила как става, и че е полезно да го правя... остави ме да се наплача на хиляди места които ме потрисат... остави ме да наобичам хората за които не ми стигаш никога... остави ме.. моля те. Някой ден ще влезеш в мен дори без пропуск... някой ден ще те повикам сама. Пропуска ще бъде желанието ми да се спра и да поспя малко и тогава ще влезеш спокойно в мен, ще ме оплодиш със стотните, които ще растат в утробата ми докато не родя минутите и незапочна да се грижа за тях, да ги разпределям, да ги гоня, да ги търся, да не ги откривам.... да ги пропускам... да ги превръщам в часове очакване или в мигове бягство... ще дойде и този момент...
А сега имаш толкова храна... живей от нея... когато си отида, ти ще останеш, както те е имало и преди да дойда... живей с хората, а не против тях...
- ами аз това искам... - каза Времето - но те не ми позволяват!


Публикувано от aurora на 29.07.2004 @ 12:16:24 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   sinner

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 03:02:01 часа

добави твой текст
"Разпра с времето" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.