Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 858
ХуЛитери: 1
Всичко: 859

Онлайн сега:
:: AGRESIVE

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаРазговори с Учителя
раздел: Други ...
автор: dyx

...-Какво означава да вярваш в Бога Учителю?
--Да вярваш в Бога означава,първо-да повярваш в себе си,второ-да повярваш в ближните си,и трето-да вярваш в цялото творение.

И все пак какво означава да вярваш в Бога?
--Виж сега,в своята истина ти разбираш какво означава Бога.До тази истина се стига чрез БОЖИЯ ЗАКОН.А вярата представлява да позволиш на своята енергия да се издигне до нивото,в което можеш да схванеш тази истина,тук в материалното си тяло.
-Значи вярата е нещо като "закон за хранене"?
--Вярата в Бога ти дава достъп до Божествената любов,а това е силата/енергията,в която живее твоя дух.
-А намерението на този дух е да изживее тази любов,докато е въплътен в тялото ми на Земята?
--Да това е намерението на духа.Фокусирането върху вярата дава достъп до Божествените енергии.Тези енергии,които се наричат любов и които превръщат живота ти в рай.
-Какво е рая?
--Това е мястото,в което живее твоя дух.Това е мястото,което искаш да пресъздадеш на Земята като дух....а вярата прокарва път,по който този рай да дойде в "СЕГА"-то на твоето съществуване като човек.
-Какво е любовта?
--Това е единство,осъзнатост.Любовта е Себесътворяващ се екстаз.Любовта е да знаеш и да можеш.Любовта е да приемаш и да прощаваш.Любовта е да разбираш и да лекуваш.Любовта е да чуваш и да виждаш.Любовта е пълно отдаване на Цялото.
-Ние всички сме в ЕДНО.
--Да ние всички сме в ЕДНО,любовта е това,което изживяваме докато сме в ЕДНОТО.
-А какво става,когато едното стане две?
--Тогава става възможно Себепознаването.
-А вярата?
--Вярата позволява цялостния процес по изживяването на Божествеността ни да се разгърне пред нас с пълни сили.
-Красиво е!Красиво е да виждам любовта пред себе си Учителю.
--Да,да!-но това е само началото,началото на едно незабравимо пътешествие в света на необикновеното.
-Хубаво ще е повече хора да видят това,което виждам сега...а на Тебе благодаря Учителю,защото ти ми отвори вратата си са да срещна пътя си-благодаря Ти.
--Моята врата е винаги отворена и винаги ще бъде така...който иска нека да пристъпи с вяра и пламенно сърце.АЗ СЪМ храната за душата,и ако искаш ела и вземи,ако си гладен яж,давам ти в изобилие...
-Наистина Твоите обещания карат сърцето ми да играе от радост,признателен съм...а и за ангелската закрила,която ми прати,благодаря и за нея.Бъди благословен.
--Приемам благословията ти и я пращам на всички,които търсят ИСТИНАТА МИ,защото Аз съм Истината,Пътят И Живота и освен чрез Мене друг път няма.
-Но сега ти не говориш като човек.Нали така,сега казваш това като...
--Казвам го като Цялото.Казвам го като Единното.Всички пътища водят към Мене и минават през Мене.
-Как може всеки един от нас да изживее своето единство?Как можем всичките,които сега бродим по майката Земя да видим истината и да разберем кои цме в същостта си?
--Ако вярваш достатъчно силно,ще повлечеш след себе си и други...и ако те повярват,така както ти вярваш,и всички вие повярвате с вярата,с която Аз вярвам във вас,така всеки на тази земя би се събудил от своя сън.Трансформацията би била неизбежна,защото силата на любовта,усилина от вярващите ще преобразува всички отрицателни влияния,и така раят би бил възможен за всички.
-Значи не е необходимо всеки един човек да повярва,но да повярват достатъчно, така че да повишат енергиите на Земята и останалите да се трансформират от самосебеси.
--Това е,но за първопроходците не е лесно.За това повечето падат убити,или биват разпнати,защото те носят един вид тежестта на света.
-Но не е задължително да има смърт.
--Не,не смърт няма.Има само намерения,вяра,има любов.И всичко е следствие на желанието на Бога да разбере Себе си чрез изживяване."Първите" знаят,че се иска жертва...и когато "умират"(такова нещо като смърт не съществува),те не се съпротивляват в душата си защото разбират илюзията на смъртта.
-И все пак!?
--Виж,всичко вие хората си го правите.Аз искам всички да се радвате...и така става,че накрая страданието ще ви принуди да се предадете пред мен...в смисъл ще прогледнете за Мене,защото само Аз съществувам и всички вие сте част от Мен и от моя замисъл...така,че се замислете на кои служите в сърцата си?
-Учителю,как ние хората,можем да се обичаме така,както Ти ни обичаsh?
--Приемете това,което носите в себе си и отворете съзнанието си широко,така че от него да излезе всичко срато и на неговото място да вляза Аз.Така можете да обикнете,така както Сам ви любя.
-Нека любовта ти бъде в нас.
--Бдя и се моля за вас.Изборyt е в ръцете ви.Просто повярвайте в МЕН И ВИЖТЕ КАКВО ЩЕ СЕ СЛУЧИ СЛЕД ТОВА!
-Чудото?
--РАЗБЕРЕТЕ САМИ....


Публикувано от alfa_c на 24.11.2008 @ 12:44:06 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   dyx

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 00:50:43 часа

добави твой текст
Авторът не желае да се коментира това произведение.