Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Anyth1978
Днес: 1
Вчера: 1
Общо: 14145

Онлайн са:
Анонимни: 722
ХуЛитери: 3
Всичко: 725

Онлайн сега:
:: Mitko19
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаНещастник
раздел: Други ...
автор: well

Беше спал нещастника дълги години, беше изпуснал много. Събуди се сред руините на новия живот.
Всичко наоколо вонеше на фекалии. Изправи се бавно и се огледа внимателно. Но къде беше неговия спокоен живот, та нима нищо не бе останало от него! Погледа още малко с погнуса и разбра - нямаше го. Какво ли друго му оставаше освен да го търси. Да трябваше да го търси, защото не искаше и миг да остава в този нов живот.Пое дълбоко въздух, издиша шумно и тръгна през разрухата. Вървеше и не вярваше на очите си. Но какво беше това, не приличаше на живот а на бойно поле. Димяха грозни останки, миришеше на изгоряла човешка плът. О, Боже, да не би това да бяха останките на 'неговия' живот ! Не, не вярваше, тези останки бяха от нещо друго, за което не искаше да знае.Дали посокота, в която вървеше беше вярната, не знаеше, но мислеше,че натам разрухата ще свърши. След доста препятствия 'Нещастника' забеляза група хора. Зарадва се и хукна към тях, всички те бяха приведени до земята и правеха нещо. Когато ги приближи се олюла и едва не припадна. Насъбралите се разкъсваха човешки труп. Виждаше се само част от красивото му лице. Хората го подушиха и се обърнаха. О, Боже, но това човешки същества ли бяха, вълчи лица с хищнически нюх. Изправиха се и тръгнаха към него, бавно се разпръскаваха и го обграждаха. Погледите им бяха лукави и злокобни, издаваха апетита, който изпитваха за плътта му. "Нещастникa" усети какво предстоеше и се опита да избяга. Вече беше късно, бяха направили обръч около него. Той започна да размахва ръце срещу тях, това не ги трогваше. Продължаваше и си мислеше в какво се бяха превърнали тези хора, нима новия живот ги бе направил такива мутанти гладни за човешка плът. "Нещастникa" разбра, нямаше да намери своя живот. Тези "хора" го бяха унищожили. Този, който разкъсваха преди малко беше такъв като него, заспал и не разбрал за новите условия в новия живот. Същата съдба сполетя и "Нещастника", той бе разкъсан от тези "нови хора"


Публикувано от BlackCat на 28.07.2004 @ 18:29:32 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   well

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 09:46:25 часа

добави твой текст
"Нещастник" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.