Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 708
ХуЛитери: 3
Всичко: 711

Онлайн сега:
:: AlexanderKoz
:: LeoBedrosian
:: mitkoeapostolov

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаИз житието, битието грешного Bedrosiana II
раздел: Хумор и сатира
автор: LeoBedrosian

Бях обещал да продължа разказа си за многострадалните ми похождения из края Врачанский и неговите околии. Та ето какво ми се случи при служебното ми посещение в една друга община,
при един друг представител на местната общинска власт - кмета на всички селяни от община Борован, незабравимия и многообичан Пени мишока.

Из първом нека ви позапозная с туй китно кътче, това пре-богато /душевно разбира се/ българско село Борован. Разположено всред богатата угар на Дунавската равнина, редовно оросявано от всеблагия Бог селото и неговите обитатели се радват на богат урожай и пълни хамбари. Колкото по-задоволени са хората му и угоени говедата им, толко са по-разбираеми претенцийте им селото да се нарече град. Имат си даже няколко блока. Нищо, че Революционера, Ботьова де, като минал с четата си през селото всички се били изпокрили по къщята, треперейти за добичетата и пълните си сайванти.

Та въоръжен с позания от енциклопедии и дипляни един слънчев есенен предиобед заедно с мои колеги пристигнахме в приятната община. Бяхме натоварени с не леката задача да съберем дълговете на общината към фирмата ни хранителка, чието име отново няма да спомена от чиста липса на комерсиализъм. Масивната стара сграда с още по-масивна бронзова табела "Община Борован" ни предразположи към приятна и задушевна среща със стопанина й. Какво беше нашето изумление когато влязохме в преобширната канцелария на кмета, декорирана в пост комунистически стил с твърде масивни кожени кресла и едно огромно тежко и всяващо респект писалище, стил късен Леонид Брежнев. Дори съзрях в ъгъла стар портрет на Първия ни Партиен и Държавен Ръководител с характерната лукава усмивка и ведър държавнически поглед.

Зад масивното орехово бюро седеше едно олисяващо същество с подпухнало сивеещо лице и въз хитри присвити очички. Съществото ни поздрави с премерена учтивост, придружена с потропване по плота и почти никакво друго движение на тялото. Сега разбрах Ботьова и неговата язвителност към "гостоприемството" на местното население. След като се осведоми за целите на посещението ни Съществото придоби съвсем друг вид, форма и съдържание. Изведнъж тялото му се изпълни с динамизъм, думите изригнаха като вулкан, а отношението му придоби твърде заплашителни и с особено язвителни размери. Кулминацията настъпи след като го осведомихме, че позицията ни е непреклонна и се изрази в грабването на един, /и сега внимавайте, съвсем не се шегувам/ истински тежък боздуган и нанасянето на няколко тежки и красноречиви удара по голяма кожена папка.

С това разговора приключи скоротечно и безапелационно.

Още сред висшето ръководство на фирмата се разказва един мой доклад, за това как няколко предани служители в изпълнение на служебните си задължения са били заплашени със "средновековно бойно оръжие тип боздуган" и как са щели да понесат физически щети върху телата си, защитавайки горещо интересите на фирмата.


Публикувано от alfa_c на 14.11.2008 @ 13:40:48 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   LeoBedrosian

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Рими с ..ив
автор: LeoBedrosian
544 четения | оценка 5

показвания 43927
от 50000 заявени

[ виж текста ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Из житието, битието грешного Bedrosiana II" | Вход | 3 коментара (6 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Из житието, битието грешного Bedrosiana II
от karabalak на 14.11.2008 @ 13:59:40
(Профил | Изпрати бележка)
Колко ли още преживявания имаш да разказваш, с колко ли още кметове и пазванти? Я разкажи за срешата ти с Градоначалника врачански та да се посмеят и другите в сайта ;))


Re: Из житието, битието грешного Bedrosiana II
от seso-sms-o на 14.11.2008 @ 19:47:14
(Профил | Изпрати бележка)
борован, майка, май си е ....Още от Четата са виквали -3 пъти !!!да го бастисат! Чети "Към върха" - последните сто часа от живота на Христо Ботев - Николай Антонов 1976г.Сф, изд."Нар.младеж"


Re: Из житието, битието грешного Bedrosiana II
от esperanca на 14.11.2008 @ 16:38:17
(Профил | Изпрати бележка)
Здравей, нали знаеш как Борован е бил прокълнат от Ботев , защото никой не се е присъединил към четата, ами не само това, но и комат хляб не са им дали. Говоря за Ботевата алея, по пътя на четата му от Козлодуй до Вола. Като ученичка съм я минавала.
Поздрави!