Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 841
ÕóËèòåðè: 6
Âñè÷êî: 847

Îíëàéí ñåãà:
:: AlexanderKoz
:: LeoBedrosian
:: razkrivashtiq
:: Oldman
:: pinkmousy
:: Elling

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÒåàòðî 4
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: merkator

Ì:È äðóãî ñå ïèòàì...àç ïîçíàâàì ëè ãî,â ñìèñúë âèçóàëíî,íå ÷å îáùóâàì ñ ïåðñîíè îò òàêúâ ðàíã,íî íÿêúäå ïî òåëåâèçèÿòà ìîæå äà ñúì ãî âèæäàë ïîíå!Íàëè ñúì äåæóðåí ïî åêðàí,à è ïîíÿêîãà íå çíàì ÷àøàòà ñ âîäêà ëè ñòèñêàì èëè äèñòàíöèîííîòî!
Ì:Õì...ìúë÷àíèåòî òè íå îïðàâÿ íåùàòà,èäâàì äà ìå ïîãëåäíåø â î÷èòå!Òîâà ùå ìè å äîñòàòú÷íî,çà äà ðàçáåðà íà êúäå äóõà âÿòúðà!-òîé ïî÷âà äà âúðòè êîëåòà íà êîëè÷êàòà ñè ïðåç êîðèäîðà êúì êóõíÿòà.Òÿ ñåäè íà ìàñàòà ñ ÷àøà âèíî â ðúêà è ãëåäà ñ ïðàçåí ïîãëåä â åäíà òî÷êà.
Æ.:Òè îò êúäå ðàçáðà?!-îòíåñåíî.
Ì.:Åäèí ìîé ïðèÿòåë å äåòåêòèâ îò òèÿ äåòî òè÷àò ñëåä íåâåðíèòå ïîëîâèíêè íà äðóãèòå íåâåðíè ïîëîâèíêè.Òîâà âå÷å íÿìà íèêàêâî çíà÷åíèå,ïðîñòî å ñòàòèñòèêà...
Æ.:Ìíîãî ñúì óìîðåíà...àêî ìîæåøå äà íå âîäèì òîçè ðàçãîâîð...áèõ äàëà âñè÷êî çà äà íå âîäèì òàçè ñëîâåñíà êàñàïíèöà...íà êðàÿ è äâàìàòà ùå ñìå ãðîçíè è æàëêè ñêåëåòè.Äóìèòå ñà ïèðàíè...
Ì.:Ïàê ïî÷íà äà ìå ïðèñïèâàø!Ïðîñòî òå ïèòàì,ïðîñòî ñè ÎÁÙÓÂÀÌÅ...èëè ñïîðåä òåá,ìîçúêà ìè å âå÷å ïðåêàëåíî ðàçÿäåí îò àëêîõîëà çà äà äîñòèãíà âèñèíèòå íà äóõîâíèòå òè ïðåæèâåëèöè âúâ âìèðèñàíàòà,õîòåëñêà ñòàÿ?!
Æ.:Íå ñå çàÿæäàé,íå ñè òàêúâ ÷îâåê.Äîðè êîëè÷êàòà íå ìîæà äà òå ïðåâúðíå â äðåáíàâ ÷îâå÷åö,òîâà òè ãî ïðèçíàâàì...ñ ïîìîùòà íà âîäêàòà,ìàé óñïÿ äà äà ñå êîíñåðâèðàø,êàòî åìáðèîí ñ òðè ðúöå è äâà çàäíèêà â áóðêàí ñ ôîðìàëèí-óñìèõâà ñå êèñåëî è ïîãëåæäà êúì íåãî.Òîé å çàñòàíàë ñ êîëè÷êàòà îò äðóãàòà ñòðàíà íà êóõíåíñêàòà ìàñà è ñúùî ñå âçèðà â íåÿ.Ëèöåòî è íà äâàìàòà ñà áåçó÷àñòíè è ñòóäåíè,ëèøåíè îò åìîöèè.
Ì.:Íå,íå èñêàì äà òå ñúäÿ èëè îáâèíÿâàì.Àç ñúì äîñòàòú÷íî âúçðàñòåí çà äà çíàì,÷å òàêèâà ðàáîòè ñòàâàò,íî èìà åäíî óñåùàíå...âñå ñè ìèñëèø,÷å òå ñòàâàò,íî ïî ôèëìèòå,ïî òåëåâèçèÿòà...íà äðóãèòå,ñÿêàø ñè çàñòðàõîâàí ñðåùó ñåìåéíè äðàìè!À ïðè ìåí òîâà ÷óâñòâî ñå çàñèëâàøå îò ñêàïàíîòî ìè ñàìîñúæàëåíèå-"Î,òîâà íà ìåí íå ìîæå äà ñå ñëó÷è,àç âå÷å ñè ïëàòèõ...ÿ ìå âèæòå íà êàêâî ïðèëè÷àì!".Íî ñå îêàçà ÎÒÍÎÂÎ,÷å èìà îùå çà ïëàùàíå,îùå ïîâå÷å ìîæå äà ñè ïðååáàí,îùå ïîâúðíÿ òðÿáâà äà çàêóñèø ñëåä òåæêàòà,ïèÿíñêà íîù íà áåçãðèæèå è ñëÿïî âåñåëèå!Òè ñè óìíà æåíà,èìàø áîãàòà ôàíòàçèÿ...ïðåäñòàâè ñè çà ìîìåíò,êàê ñå ÷óâñòâàì àç!Êàê ãëåäàì íà âñè÷êî è âñåêè îêîëî ìåí ñëåä êàòàñòðîôàòà!
Æ.: Íÿìàì ñèëè çà òàêúâ åêñïåðèìåíò.Íå ìîãà,íàäöåíÿâàø ìå!Êàêòî òè êàçàõ è àç èìàì ïðåäåë.Å,ñòèãíàõ äî íåãî,ñêúïè!Íå çíàì êàêâî çíà÷è âñè÷êî òîâà,êîåòî ìè ñå ñëó÷âà...íè ñå ñëó÷âà,íî íåùî â ìåí ñå ïðåêúñíà è íå óñåùàì íèùî...âñå åäíî ñúì çðèòåë â íÿêàêâî êèíî è ãëåäàì óæàñíà è äîëíîïðîáíà òðàãåäèÿ,íî çíàì,÷å ùå ñâúðøè...ùå äîéäàò ñïàñèòåëíèòå íàäïèñè íà êðàÿ è íàé-öåííîòî â òîçè êîøìàð-ïîñëåäíàòà äóìà ïðåäè äà çàïàëÿò ëàìïèòå,ìàãèÿòà íà êèíîòî...äàæå ñè ìèñëÿ,÷å òîâà å ÍÀÉ-ÂÀÆÍÎÒÎ,êîåòî ïðàâè òîâà èçêóñòâî òúé âåëèêî-"The End"!!!Èñêàì âå÷å äà ïðî÷åòà ñîáñòâåíèÿ ñè êðàé íà ìîÿ ñè ôèëì,íÿìàì ñèëè çà ïîâå÷å...
Ì.: Ìàëêî ïðåèãðàâàø ìàé,à?!Õâàíàõ òå â êðà÷êà è õàéäå ñåãà...êðàé,íÿìàì ñèëè.Âñúùíîñò àç íå èñêàì äà ñå ÷óâñòâàø âèíîâíà èëè äà ñè ìèñëèø,÷å ìè äúëæèø îáÿñíåíèå è...äðúí,äðúí,äðúí!Ïðîñòî ñè ãîâîðèì.Íÿìàø ïðàâî òî÷íî ñåãà äà ñå ïðàâèø íà óìîðåíà.Òà àç èìàì ïðàâî íà ðàçãîâîð ñ òåá...âñå îùå...íàëè?
Æ.:Íå,íå...òè íå ìå ðàçáèðàø,àç íå ñå ïðàâÿ,íå ìè å ãóçíî,íå ìå å ñòðàõ,íå èñêàì äà òè ìðúíêàì,íå ìîãà äà òè äàâàì îáÿñíåíèÿ è íå èñêàì ïðîøêà!!!ÍßÌÀÌ ÏÎÂÅ×Å ÑÈËÈ!È òîâà íÿìà íèùî îáùî ñ òåá,ñ íåùàñòíèÿ ðåæèñüîð èëè ñ êîãîòî è äà å èçâúí ìåí.À íàé-ëîøîòî å,÷å ñå ñúìíÿâàì íà ñóòðèíòà äà ìè å ðàçìèíàëî,ïðîñòî â ìîìåíòà èäâà ìîÿò "The End",íî ëàìïèòå íÿìà äà ñâåòíàò!À òè,áåç äà òå âèíÿ çà òîâà,ñè ñå çàãëåäàë â íÿêàêâà òúïà èçíåâÿðà,â íÿêàêúâ ðàçâðàò....ìåæäó äðóãîòî â÷åðà âñè÷êî ñâúðøè ìåæäó ìåí è...íî òîâà íÿìà çíà÷åíèå!Âå÷å íå ìîãà äà îáè÷àì...íèêîé,íèòî òåá,íèòî íåãî,íèòî Ìèêè Ðóðê...à êîãàòî íå ìîæåø äà îáè÷àø è ñåáå ñè ñëåäâà ïîñëåäíèÿ íàäïèñ,ñêúïè!Ñúæàëÿâàì,äàíî íå ñòèãíåø äî...òè ñè ìíîãî ïî-ñèëåí îò ìåí,òè ìîæå è äà ñè ñå ïðîïèë,ìîæå è äà ñå ïîáúðêàø åäèí äåí,íî ùå îöåëååø!Àç ñå ïðåäàâàì...
Ì.: Çâó÷è ìàëêî ñòðàøíî!Êîãà ùå ñè ñúáèðàø áàãàæà è äðóãè òàêèâà ðàáîòè,äåòî ñå ïðàâÿò â òàêúâ ñëó÷àé?È êúäå,ìàìêà òè ùå îòèäåø?!
Æ.: Ñåãà ùå èçïèÿ áóòèëêàòà ñ âèíî è ùå ñè ëåãíà.Óòðå ùå ðåøà..êàêâî,êúäå è êàê.Èçâèíè ìå çà âñè÷êî,êîåòî òè ïðè÷èíèõ!Ìîæå áè íÿìàøå äà ïîñòúïÿ òàêà,àêî íå áÿõ ñèãóðíà,÷å òè ùå ñå ñïðàâèø...òè ìîæåø âñè÷êî.Çíàì,÷å å òàêà è çà òîâà ñå ÷óâñòâàì ñâîáîäíà ñ ïðàâî íà èçáîð.Èçâèíÿâàé îùå âåäíúæ è çíàé,÷å àç íå òå ïðåäàâàì â òîçè ìîìåíò,à ïðàâÿ...êàêòî è äà å!Íàçäðàâå.
Ì.: Ìíîãî òåàòðàëíî çâó÷èø?!Ïðèõâàíàëà ñè íåùî îò òàçè ñðåäà.- òîé ñå óñìèõâà,òÿ ñúùî-Íàçäðàâå.Óòðîòî å ïî-ìúäðî îò âå÷åðòà,îáåäà îò ïðåç íîùòà.Êàêâîòî è äà íàïðàâèø,êúäåòî è äà çàìèíåø...çíàåø,÷å òè ñè íîñèø êðúñòà!Àç îòäàâíà î÷àêâàõ äà âèäà êóôàðèòå òè â àíòðåòî.
Æ.: Æàëêî,÷å ñè ñè ìèñëèë çà ìåí òàêèâà íåùà!Åäâà ëè ãî çàñëóæàâàì,íî çà òîâà ùå ãîâîðÿ ñ Âñåâèøíèÿ,äîêàòî ñå âàðÿ â êàçàíèòå ñ êàòðàí!
Ì.: Àìè òàì â àäà ùå ñè îáùóâàø ñ äÿâîëà è ÷àñò îò íàêàçàíèåòî òè ùå áúäå äà ìå ÷àêàø â ïîäîáåí àïàðòàìåíò,äîêàòî ìè äîéäå ðåäà!Íå ñè ëè ñå çàìèñëÿëà,÷å àäà ìîæå äà å ïðîäúëæåíèå íà ôèëìà òè!Óìèðàø è õîï,âëèçàø â ñåðèÿë...åïèçîä 2,òðåòè ñåçîí!
Æ.: Ìèñëèø ëè,÷å ñòðàäàì ìàëêî,ìèñëèø ëè,÷å ñúì íåïîáåäèìà è êîðàâà,è ÷å íèêàêâà ñúäáà íå ìîæå äà ìå ñìà÷êà è óíèçè!?Âÿðâàø ëè ñè,÷å ñúì áèëà ñ ïðîêëåòèÿ òåàòðàë,çàùîòî òàêà ñúì ñå ÷óâñòâàëà ùàñòëèâà!?
Ì.: Å,àç íå ñúì òå êàðàë íà ñèëà äà ñå òúòðèø âñÿêà âå÷åð â îíèÿ õîòåë,òîâà íå å ìîÿ çàñëóãà!Íå ìè êà÷âàé íà ðàìåíåòå è òîçè ãðÿõ,àç ñúì îïèÿí÷åí èíâàëèä è òîâà å...íå ñúì âèíîâåí,÷å íå èñêàì îùå äà óìðà!!!
Æ.: Òîâà å,âñåêè äúðïà ÷åðãàòà êúì ñåáå ñè!Õîðàòà ñà íàé-ãîëåìèòå åãîèñòè â Âñåëåíàòà!Äà ïèåì çà êðàÿ íà ÷îâåøêàòà ðàñà!Íàçäðàâå,ñêúïè...
Ì.: Íå ìîãà äà ïîâÿðâàì,êàê òè ñå íàëèâàø è âúîáùå ñåäèø ñ ìåí íà åäíà ìàñà.Îïèêàíèÿò ïèÿíäóðíèê ñúñ ñúãðåøèëèÿ àíãåë...à,àíãåëà ñ öèöè!
Òÿ ñå óñìèõâà åäâàì-Ëÿãàì ñè!
Ñòàâà îò ìàñàòà è âëèçà â áàíÿòà.Òîé ñå îòïðàâÿ ñ êîëè÷êàòà ñè êúì õîëà è òàì óâåëè÷àâà çâóêà íà òåëåâèçîðà.


Ïóáëèêóâàíî îò valka íà 12.11.2008 @ 16:59:26 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   merkator

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ëîïàòà218
àâòîð: nickyqouo
387 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 28418
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Òåàòðî 4" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.