Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 528
ХуЛитери: 2
Всичко: 530

Онлайн сега:
:: Icy
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаГолемият смисъл ...
раздел: Други ...
автор: mamcheto

Живея си аз обикновения си живот и все му търся смисъла,
а този смисъл все ми убягва!
Говоря и споря с много хора по този въпрос и всеки /разбира се/ има своя теория, ама никой не е сигурен, че баш това, дето го казва е верния отговор.

Едни казват – децата?!
Разбира се! Няма по-изпепеляващо чувство от това да си родител!
Когато това щастие те сполети - изтриваш себе си от списъка с желанията, но това е за известно време. Децата порастват и няма по-голямо щастие от това да можеш с гордост да кажеш: “Този Човек е моето дете!”.
Е, аз хубаво ще се гордея с тях! Ами те с мен?
Аз се гордея с родителите си! Питам се: ако съм откъсната страница, ще има ли с какво да се гордеят моите деца? Едва ли.
Така че хващаш молива и отново се записваш в книгата на собствения си живот!

Други казват – любовта!
Любовта към един човек е нещо прекрасно, обсебва те, изважда най-хубавото от теб навън...
Да, ама рано или късно си отива! Или поне се променя, вече не е онова изпълващо цялото ти същество чувство. И започва да те човърка нуждата от още нещо /нямам предвид друг човек/ просто още нещо, нещо друго, нещо различно, нещо, което отново да те накара да се чувстваш жив.

Трети казват – работа, кариера!
Е, че на къде без нея!
Отдаваш се, развиваш се, вървиш напред, покоряваш върхове ... И ...?

Аз не знам отговора на великия въпрос – КАКЪВ Е СМИСЪЛЪТ НА ЖИВОТА? Но мисля, че си струва да се живее и за децата, и за любимия човек, и за работата /стига да ти е по вкуса/ ...
И като ги обединиш всичките тези неща, и като добавиш някой и друг приятел и май отговорът става прост – докато вървиш по пътя си, да оставяш по нещо малко от себе си в хората, с които животът те среща. Едни ще го вземат, други не, но ти ще си протегнал ръка, ще си казал “Добър ден”, ще си се усмихнал ... И от това, че си такъв, добърденски усмихнат, от това, че си честен и поне се опитваш да бъдеш добър – светът става с една идея по-усмихнат, с една идея по-честен и малко по-добър.
На мен ми се струва, че за това си струва да се живее!
Пък така и децата ти, и любимият ти човек и самият ти ще живеете в един свят, с една идея по-добър, от това, което е.
Съзнавам, че звучи налудничаво, но искрено вярвам в това!

А за ГОЛЕМИЯ СМИСЪЛ ...
Идва ми на ум един нецензурен израз, но ще го оставя на въображението ви :о)!


Публикувано от valka на 04.11.2008 @ 13:42:20 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   mamcheto

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 12:18:55 часа

добави твой текст
"Големият смисъл ..." | Вход | 4 коментара (8 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Големият смисъл ...
от mariniki на 15.01.2009 @ 19:31:38
(Профил | Изпрати бележка) http://mariniki.blog.bg/
понякога красотата на едно цвете и усмихнати детски очи...
ни правят щастливи...и добрата дума...
замисли ме...и още...когото обичаме дугите...благодаря ти...


Re: Големият смисъл ...
от mamasha на 04.11.2008 @ 15:03:25
(Профил | Изпрати бележка)
Остави, мамче! Просто няма смисъл! Защото май смисълът е във всичко - и в дребните радости, и страшните болки и грижи, че дори и в безсмислените ни постъпки. Просто защото така "... на старост се учим да бъдем разумни" . Това е казал старецът Софокъл, а той го е търсил смисъла на живота по-дълго от нас. Значи може да му вярваме.


Re: Големият смисъл ...
от iasmina (zdravets196562@gmail.com) на 05.11.2008 @ 15:45:09
(Профил | Изпрати бележка)
...ami ako golemia smisal e v tova, 4e avtorat, t.e. samia jivot e otsiakal taka: "avtorat ne jelae da se otseniava proizvedenieto mu!" ?... :)))


Re: Големият смисъл ...
от LudotoLenche на 15.12.2008 @ 21:41:29
(Профил | Изпрати бележка)
Само ще допълня, че ако отсреща са ти отвърнали с "Добър ден" и са ти се усмихнали, усещането ми прилича на щастие(не, че съм сигурна какво е щастие). Случвало ми се е да ми отговорят, на теб-също...мисля, че ако всеки ден се сещаме за тези моменти и продължаваме да си протягаме ръка, светът всеки ден ще става с една идея по-добър...