Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 2
Вчера: 1
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 491
ХуЛитери: 4
Всичко: 495

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: Nela
:: LioCasablanca
:: Lombardi

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаМоят опит с врачки
раздел: Хумор и сатира
автор: copie

(продължение)
Истината е, че винаги съм избягвала гледачки.
Оптимист съм по дар Божий. Предсказването на съдбата ме потиска.
Свободната воля е всичко. Баба ми, майката на мама, беше близка с „кака Ванга”. Никога не съм си помислила дори да мина такъв кастинг. Какво ще стане... Каквото трябва! Страх ме е от предсказания. В един много отдавнашен ден излизах от някакъв общински офис на ул. „Париж” и усетих (на една площадка пет-шест стъпала над тротоара), че ми прилошава. Без причина, за секунди ми стана много зле, залюлях се. И внезапно фиксирах сред многолюдието една циганка синеока – беше ме ковнала с поглед. Вървеше към мен, сякаш навиваше влакно на въдица. Успях да концентрирам някакви сили и се откачих от куката. Направо побягнах! Щом й обърнах гръб, влиянието отслабна, и макар че ми трепереха краката и имах сърцебиене – тичах десетина минути, да съм по-далече.

Години наред този първичен ужас ме държеше далече от всякакви гледачки и врачки. Мъдро... но нали и най-мъдрият си е малко прост, накрая им паднах в лапите. Изцяло.
Беше по времето, когато любимият започна да ходи със смъкнати панталони, а моето сърце се разкъсваше. Той взе да се крие, когато говори по джиесема, закъсненията му станаха правило, изведнъж тръгна по някакви странни командировки... абе знаете как е... Като го издебнах и прочетох няколко есемеса (съветвам ви никога да не си го причинявате!) – и ми стана ясно. Той разбиваше душата ми, а аз нямах идея как да го спра. Оставаше един път, и аз поех по него.
Отначало беше Катето. Заведе ме Жени. Постепенно щях да си дам сметка, че много от близките ми жени са редовни пациенти на окултните практики и че се сума народ е като тях. Предстоеше ми да се влея в тези гъсти редици. Бях заложила на Катето и нямах идея, че тя е само първата.
При Катето отидохме една пролетна привечер в дома й в „Младост”. Това беше специална привилегия на Жени, която сигурно бе оставила там немалко двайсетачки. По принцип Катето приемаше в офиса си в един безистен до „Пиротска”, където тепърва щях да вися на опашка и да си придавам незаангажиран вид пред множеството чакащи мъже, жени, девойки, младежи – един вид аз съм случайно тук, не че имам проблеми.
Носех в чантата една тениска на любимия и бях напрегната, уплашена и все пак изпълнена с надежда – щом Жени идва тук, значи не може да не помага! Катето взе тениската, подържа я, и обърна към мен белязаното си лице:
- Много късно идваш...
Изстинах.
- Магията е отдавна и е силна. Ще пробвам... но не ти гарантирам...
Даде ми подробни указания, които аз с трепереща ръка записах, и ми определи ден и час за следващо посещение в офиса.
И се започна.
Първата задача беше да счупя яйце върху нагорещен котлон и да внимавам много каква форма придобива белтъкът и дали се пука жълтъкът. Трябваше също да казвам записаните от мен думи – молитва ли, заклинание ли, и аз ги казвах от цялото си сърце. Не помня вече подробностите, освен с каква мъка почистих печката. Важното беше, че Катето одобри резултата от печенето. Духът ми се повдигна, обнадеждих се – ще си върна любимия! Той пък тъкмо тогава се беше поукротил. Но не задълго.
Отбивах се в офиса й поне веднъж седмично. Катето беше мило момиче, разказваше ми интересни и поучителни истории за непознати хора, в които преобладаваше оптимизъм, даваше ми съвети. Дори започна да ме окуражава - нищо определено, нали, но все пак имало подобрение... Много ме ободряваше, което си е право. Излизах от там понякога с нови задачи, друг път с дребни предмети – верижка, висулки от синьо стъкло, сушени цветя (всe облъчени от силата й талисмани), но винаги с олекнала душа. И без една двайсетачка, но какво значение имат парите, когато се бориш за любовта си!
Изпълнявах послушно указанията й, които щяха да разрушат магията. Един амулет, хартиено пликче с нещо в него, го носих в портмонето си един месец и след това от моста пред Военна академия го разкъсах и изсипах. Дребни семенца се понесоха по мръсния канал, но така трябваше – по течаща вода и в никакъв случай в тоалетната.
Малко се затрудних със седемте чешми. Значи - да напълня бутилка с вода от седем крана. Един в кухнята, един в мивката на банята, един на душа, един на бидето, един на мивката в тоалетната, един в двора... За последния нахълтах у съседката с чаша и с безумно обяснение. От водата трябваше да пием и двамата с любимия. За мен беше лесно. А на него правех чай, когато по случайност осъмваше у дома.
Без да се усетя, бях започнала да живея по напътствията на Катето. Извън „специалния раздел” те си бяха смислени, житейски правила, които в ревността и болката просто забравях. Тя успокояваше разтерзаната ми психика и единственото, което ме смущаваше, беше, че непрекъснато споменава Бог. Някак не можех да вържа тази набожност с развалянето на магии. По-нататък щях да открия, че всички гледачки обичат да се позовават на Бог (само един използваше Аллах, но той си беше ходжа, човекът). Все още нямам добро обяснение защо.

И така, с Катето преживяхме няколко месеца, през които имаше още едно яйце – този път пуснато цяло и сурово в буркан със светена вода и поставено под спалнята, точно под главата на любимия. Тогава се наложи да купя дълга покривка за леглото, за да виси и да скрива съоръжението, особено от погледа на детето. Трябваше да престои там дълго време, аз да проследя промените... такива неща, но не помня какво стана с това яйце. Във всеки случай едва ли е подействало, защото вкъщи не вървеше на добре и аз престанах да ходя при Катето. Тя не ми гарантираше нищо, за да бъда честна, нали?

(следва продължение)


Публикувано от valka на 28.10.2008 @ 12:48:45 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   copie

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 4


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 18:15:54 часа

добави твой текст
"Моят опит с врачки" | Вход | 5 коментара (13 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Моят опит с врачки
от sradev (sradev за пощите go.com go2.pl wp.pl) на 01.11.2008 @ 13:12:48
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
май че си сбъркала - яйцето е трябвало да вземеш от него, сигурно е, че второто ще подействува


Re: Моят опит с врачки
от copie на 04.11.2008 @ 02:20:24
(Профил | Изпрати бележка)
:))))))) две по-добре от едно! хухуху

]


Re: Моят опит с врачки
от dona на 28.10.2008 @ 13:00:51
(Профил | Изпрати бележка)
Аха...не се получило с развалянето на магията, а за яйцето(последното)...побеля ли?!;))

Пжздрави!:)


Re: Моят опит с врачки
от copie на 28.10.2008 @ 15:03:39
(Профил | Изпрати бележка)
не помня :)))))
но не се получи, де :)

]


Re: Моят опит с врачки
от Silver Wolfess на 28.10.2008 @ 21:12:33
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/silver
Иииии, ама начи... Ще взема да се преквалифицирам. Без това си чета хората ей така, без речник за чуждите думи....


Re: Моят опит с врачки
от copie на 29.10.2008 @ 18:51:56
(Профил | Изпрати бележка)
:))))))) става :)
щот хората са еднакви на всички езици :)

]


Re: Моят опит с врачки
от viatarna (viatarna@abv.bg) на 03.11.2008 @ 09:22:03
(Профил | Изпрати бележка)
Чакам ли чакам продължението...
:-)


Re: Моят опит с врачки
от copie на 04.11.2008 @ 02:19:32
(Профил | Изпрати бележка)
пуснах го :)

]


Re: Моят опит с врачки
от Ufff на 04.11.2008 @ 02:27:10
(Профил | Изпрати бележка)
Ади де, чакам го!) Поздрави ти!


Re: Моят опит с врачки
от copie на 03.12.2010 @ 16:22:32
(Профил | Изпрати бележка)
Ей, Уфич! Баси, всичко съм пуснала, ама отдавна :(

]