Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 443
ХуЛитери: 5
Всичко: 448

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: pc_indi
:: Marta
:: Icy
:: Heel

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифта''Обичам те!''-през годините
раздел: Любовна лирика
автор: difelia

"Обичам те!"- Каква прекрасна фраза,подарена или получена-тъй красива.В очите ти се крие силно чувство.Този поглед тъй познат и обичан,какво не бих дала да го имам до края и с него да умра.Поглед мил и топъл,даряващ светлина и сигурност.
Усмивката ти-нежно цвете в моята градина,цъфтящто само за мен.Безгрижие и невинност на дете.
Топлата прегръдка за нищо не бих заменила.В ръцете ти заспивам сладко и се събуждам с нова сила за живот.И ти подарявам това блаженно чувство.
В твоите думи никога не видях лъжа.Само думи мили и скрит копнеж...
"Обичам те!"чувам го още...а моята любов,загинала по пътя черен,не успя да те открие.И още имам желание да те потърся,да те открия,да те обичам..
И не мога...Защо съдба жестока тъй ни отреди?Далеч един от друг сърцата в клетки да държим,в оковите на утрешния ден и днешния затвор.
И ще умра!Сърцето не ще издържи.То иска,търси те и те обича!И таз преграда между двама ни убива го бавно.
Как сега да живея?Спомени хиляди идват нощем и ме будят...и ме връщат към нас.Без теб не мога да открия себе си.И не знам каде да се търся.Дали в улиците прашни или в хорските очи?Къде да търся аз вина?В тези,които ни разделиха или в нас?Защо отстъпихме така и всичко толко красиво позволихме да ни отнемат?Дали любовта ни беше истинска?...Не!Не мога да повярвам.Това би осквернило паметта на таз погубена любов.Да се лъжем,че не се обичахме,а изгаряхме в огъня на любовта!
Но младостта на годините...как не вдъхна смелост в душите ни,как не се опълчи на тази жестокост?Но хората казват-"Господ някаде дава, другаде взема!"На нас даде тази любов пламтяща и опустошаваща.Такава само на младостта може да се подари...и ето взе си Господ.Таз младост създаде нашата любов и я погуби...
И сега в сенките на старостта се взираме назад.И таз прекрасна фраза-"Обичам те!" ни става някак близка и позната.И дали времето не е заличило следите,които тя остави в нас?Нека разберем-"Обичам те!'-ти казвам и плахо чакам същото да изречеш...


Публикувано от BlackCat на 27.07.2004 @ 01:14:43 



Сродни връзки

» Повече за
   Любовна лирика

» Материали от
   difelia

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 11:36:32 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"''Обичам те!''-през годините" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: ''Обичам те!''-през годините
от flame на 28.07.2004 @ 09:55:48
(Профил | Изпрати бележка)
През годините...
Любовта не познава граници, не понася клетки - дори златни; не може да бъде затворена дори и в сърцето. Тя е преди всичко свобода. Тя иска простор - за полет, за изява, за да намери сама своето място и светлината ...
Любовта е и мъдрост. Трудно се ... озаптява :), а и не трябва да се мъчим. Дай и себе си и Господ ще ти я даде - в най-висшата си форма. Младостта или старостта? Все едно е ... ако е в нас - горим истински. Гори и ти за нея. Нито километри, нито време могат да я уплашат и спрат. Нито пречки. Трудно е. Зная, но не е страшно. Щом има вяра. Вяра не само във фразата, а и в съдържанието!