Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 409
ХуЛитери: 4
Всичко: 413

Онлайн сега:
:: Mitko19
:: Marisiema
:: LeoBedrosian
:: mariq-desislava

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЧукче за пържоли
раздел: Хумор и сатира
автор: silence

Някъде около Коледа счупих чукчето за пържоли. Както си замахвах с ентусиазъм и сплесквах пържолите, главата на чукчето изхвръкна, прелетя цялата дължина на кухнята и остави лека следа на мазилката на една педя от главата на мъжа ми.

Тогава дръжката на чукчето беше изтръгната от ръката ми с решителност. Бях обявена за опасна за здравето на околните и почти на сила бях изтикана от кухнята. От собствената ми кухня, представете си.
Аз, в пристъп на несправедливо обидена, каквато си и бях, заявих, че няма да приготвям пържоли докато главата на семейството купи чукче, което не би застрашавало живота на домашните хора.
Той, все още в пристъп на уплаха за ценната си глава, решително заяви, че ще намери най-здравия в целия свят чук за пържоли.
Естествено, 10 месеца вече ние не ядем домашно приготвени пържоли, тъй като той не е купил чукче. Децата, които отвреме-навреме се присещаха, че им се ядат от моите пържоли, неизменно получаваха отговор „Баща ви не е купил чукче”. В края на краищата когато поемеш ангажимент, трябва да го изпълниш, нали?
И ето предната вечер таткото се завръща от чужбина. Още стоварил-не стоварил куфара в коридора, децата вместо „добре дошъл” му викнаха в един глас „кога ще купиш чук за пържоли?”.
Той, след секунда освестяване викна:
- Аз пътувам през девет планини в десета и ми казваш, че не можеш да купиш един чук за пържоли, а трябва да го донеса аз от майната си?
Ако трябва да бъдем точни, той всъщност пътува през четири планини, а не през девет, но реших да не се заяждам за тази съществена според мен подробност. Вместо това с невинно изражение и още по-невинен глас заявих:
- Съжалявам, но ти пое ангажимента да доставиш най-здравия чук за пържоли. Аз не мога да предположа от къде си възнамерявал да го купиш.
- Забравил съм. Ти десет месеца не можа ли да ми напомниш?
Интересни хора са това мъжете. Когато напомниш ти се сопват, че не са забравили, а когато не напомниш, ти се сопват, че са забравили.
Затова веднага смених невинното си изражение с физиономия, която изразява обида и възмущение и почти аха-аха да се разплача от несправедливостта, която се излива върху мен (едно перфектно построено изпълнение, на който професор по актьорско майсторство направо би ми завидял).
- Съжалявам – борбено изпъчих гърди и кръстосах ръце пред тях давайки вид че едва-едва преглъщам обидата – ако ми беше казал, че си забравил, щях да ти напомня.
Той отвори уста за да изкрещи срещу нелогичността на моето изказване, но видя настръхналата ми и готова за борба до край стойка, затова избута куфара и тръгна към магазина ядно затръшвайки вратата.
Нека се сърди пък! Той като един уважаващ себе си съпруг трябва да знае, че сега съм хвърлена в обятията на ПМС и че в този период не може да разчита да се държа логично!!!
Ама-ха!


Публикувано от alfa_c на 24.10.2008 @ 14:44:01 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   silence

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 17:50:27 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Чукче за пържоли" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Чукче за пържоли
от Ufff на 25.10.2008 @ 02:24:55
(Профил | Изпрати бележка)
Смятам, че човекът не е донесъл чук от пътуването си, защото най-свестните такива ги продават точно зад девет планини, а не зад четири (уточнението за бройката възвишения в разказа е важно;) ). Има си обективна причина, това е.)
А бе, мъчи ме един въпрос. Онова чукче в началото да не би все пак да е целило точно... мхм, ами героя, м? Не ми отговаряй, остави ме да тъна в догадки!))))))