Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 866
ХуЛитери: 1
Всичко: 867

Онлайн сега:
:: AGRESIVE

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаВ една есенна вечер, някъде в Галактиката...
раздел: Фантастика
автор: galachad

"Някога много много отдавна мили деца преди милиони години на нашата Земя живеели странни същества".
Историята унасяше дъртия все такива ги разказваше за лека нощ, но като не умееше да измисля друго и това ставаше. "Нали знаете за еволюцията" - заби из скучните дебри татко. "Да, да" - кимнаха децата и придърпаха завивките към раменете си. "В резултат на една обикновена случайност преди милиарди години възникнал животът. Нали се сещате ако разглобите една играчка сложите я в една тенджера и достатъчно дълго я раздрусвате след няколко милиона години тя може да се самозглоби сама. Ако живота беше направен от обикновени дървени части това нямаше да се случи но частите от които сме изградени си имат малки магнитчета, те са специални, освен това могат да си променят формата. Та в резултат на всички тези усложнения се получил достатъчно сложен жив организъм, но както казах преди милиарди години. След това за да станат по-силни тези малки живи структури се събрали заедно и подкрепяйки се и разпределяйки ролите си в създаденото общо тяло създали нещо изключително ново, общността на клетките. Които си взаимодействат едни с други както партиите в нашата държава. Разбрахте ли ме - изведнъж живна татко. "Да, да" - извикаха децата. Слънцето едва подаваше червените си лъчи над хоризонта от апартамента им разположен на 100 етаж гледката беше прекрасна. И децата изведнъж може би и под влияние на приказката се почувстваха в центъра на Вселената творци и съзидатели на всичко живо.
"След това бавно и постепенно се образували растения и животни, хиляди и милиони видове, затрептели цветовете на шипките появили се дъбовете, малките животинчета- Погали ги татко- големите животинчета. И интересно в началото всички били голи, нямали си такива хубави брони като вас” - каза татко и прокара пръст по веселите люспи на децата. Унесени от "еволюционните" истории на баща си децата заспиваха като размахваха в унисон опашките си. От кухнята се чуваше потропването на домакинските съдове докато мама приготвяше вечерята. днес празнуваха 70 годишнината от сватбата си и поводът беше специален.
"След това цялата планета се превърнала в родина на голите двукраки, те толкова се размножили, че с право тогавашната епоха може да се нарече епохата на голишарите. Странно е, че въобще са просъществували толкова години те нямали люспи като нас нито такива сладки муцунки с 200 зъба като вас"- целуна ги татко. "Нито такива сладки дълги опашки символ на цивилизацията. А и били съвсем неразумни, не владеели космическите полети и скоро след като се размножили и препълнили планетата изчезнали. Защо все още не се знае със сигурност но в геологическо време това станало много бързо. Но татко утре пак ще ходи на разкопките и може би ще открие нещо ново за тези странни същества. Поне с това си вади заплатата" Приключи разказа си татко и на пръсти като свиваше ноктите на дългите си четири крака напусна стаята. Когато затваряше вратата още веднъж погледна децата. С майка им бяха подготвили изненада, все още заспало тихо в яйцето си след седмица на бял свят щеше да се появи и третото им дете." Милите ми гущерчета помисли си разнежено той и затвори вратата на спалнята.


Публикувано от hixxtam на 02.10.2008 @ 10:03:15 



Сродни връзки

» Повече за
   Фантастика

» Материали от
   galachad

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 01:05:54 часа

добави твой текст
"В една есенна вечер, някъде в Галактиката..." | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.