Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 841
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 844

Îíëàéí ñåãà:
:: AGRESIVE
:: Georgina
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÏàðèòå
ðàçäåë: Åñåòà, ïúòåïèñè
àâòîð: rozix

Ïàðèòå, ïàðèòå, ïàðèòå ñà âñè÷êî íà òîçè ñâÿò . . .
Íÿìà íåùî, êîåòî äà íå ìîæå äà áúäå êóïåíî ñ ïàðè. Åäèíñòâåíîòî íåùî, åäíî-åäíè÷êî å ñàìî è òî å áåçñìúðòèåòî. Öÿëîòî áîãàòñòâî íà ñâåòà – âñè÷êèòå ñêúïîöåííîñòè, ïàðè â áðîé, áàíêîâè ñìåòêè, àïåòèòíè èìîòè, ÿõòè, ïðîèçâåäåíèÿ íà èçêóñòâîòî, àêöèè â ïå÷åëèâøè êîìïàíèè, ïåòðîëíè êëàäåíöè, ïåòçâåçäíè õîòåëè è óìîïîìðà÷èòåëíî ëóêñîçíè âèëè íà áðåãà íà ìîðåòî ñ ÷àñòíè ïëàæîâå íå ìîãàò äà êóïÿò òîâà åäíè÷êî íåùî – áåçñìúðòèåòî.
Êîãàòî ÷îâåê èìà òîëêîâà ìíîãî è ìîæå äà ñè ïîçâîëè íà ïðàêòèêà âñè÷êî – â åäèí ìîìåíò çàáðàâÿ çà òîâà åäèíñòâåíî íåùî, êîåòî â êðàéíà ñìåòêà íå ìîæå äà ñè ïîçâîëè. Òúêìî íàïðîòèâ, òâúðäå ÷åñòî ïîäîáíè õîðà ñè êàçâàò: Õì, áåçñìúðòèå ëè êàçàõòå . . . Ìèñëÿ, ÷å èìàì äîñòàòú÷íî ïàðè, çà äà ñè ãî êóïÿ. Ñ äâå äóìè – ìîãà äà ñè ãî ïîçâîëÿ. Ñâúðæåòå ñå ñ áàíêåðèòå ìè.
Íî . . . âñúùíîñò òî÷íî òàì å óëîâêàòà. Íèêîé íå ìîæå äà ñè ãî ïîçâîëè. Íå å ìîãëà Äîðèñ Äþê, íå å ìîãúë Àðèñòîòåë Îíàñèñ, íÿìà äà óñïåÿò è Ìàéêúë Äæåêñúí, Ìàäîíà èëè ïúê Áèë Ãåéòñ.
Çà Áîãà, äîðè ïðîêëåòèòå Ðîòøèëäîâè óìèðàò, äà íå ãîâîðèì çà ñåìåéñòâî Êåíåäè.
Åäíè÷êîòî, êîåòî íè ïðàâè ðàâíè òîâà å, ÷å ñìå ñìúðòíè. Âñè÷êè äî åäèí, áåç èçêëþ÷åíèå – âñè÷êè íÿêîé äåí ùå ïàäíåì îò êëîíà, íåçàâèñèìî äàëè êëîíúò ñå îöåíÿâà íà 1 ìèëèàðä äîëàðà èëè íå ñòðóâà è ïóêíàòà ïàðà.
Å, ëè÷íî àç ïðåäïî÷èòàì êëîíúò ìè äà å ëóêñîçíî òàïèöèðàí, ìåê è óäîáåí, ñ êðàñèâà ãëåäêà êúì áåëè ïëàæîâå è áåçêðàåí ñèí õîðèçîíò, íà êîéòî ìîðå è íåáå ñå ñëèâàò. È ìîæå áè ïðåñòàðÿë, ñòàðàäàù îò õðîíè÷åí àðòðèò è çàòëúñòÿâàíå êîêåð øïàíüîë, êîéòî äà ìè ïðàâè êîìïàíèÿ.
Åòî òîâà ñè ïðåäñòàâÿì çà ñåáå ñè – äîñòàòú÷íî ïàðè, ñ êîèòî ìîãà äà ñè ïîçâîëÿ åäèí óäîáåí êëîí, îò êîéòî ñëåä âðåìå ñ äîñòîéíñòâî äà ïàäíà, íî è íå ïðåêàëåíî ìíîãî – çàùîòî â ïðîòèâåí ñëó÷àé ùå ïîâÿðâàì, ÷å ìîãà äà ñè ïîçâîëÿ äà íå ïàäàì îò êëîíà.
Ïàðèòå íîñÿò ùàñòèå ñàìî íà îíåçè, êîèòî íå çàáðàâÿò, ÷å ñà ñìúðòíè. À òîâà î÷åâèäíî çàâèñè íå îò õàðàêòåðà íà õîðàòà, à îò êîëè÷åñòâîòî íà ïàðèòå.
Çàùîòî, ïîâÿðâàéòå ìè, èìà òàêèâà êîëè÷åñòâà, òîëêîâà íåñìåòíè è íåèçáðîèìè êàòî â ïðèêàçêèòå, êîèòî áèõà íàêàðàëè âñåêè äà ïîâÿðâà, ÷å å áåçñìúðòåí.
Çàòîâà ïàðèòå ñà âñè÷êî íà Òîçè ñâÿò, íî íà Îíÿ ñâÿò íå ñòðóâàò è ïóêíàòà ïàðà . . .


Ïóáëèêóâàíî îò Amphibia íà 30.09.2008 @ 22:19:18 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Åñåòà, ïúòåïèñè

» Ìàòåðèàëè îò
   rozix

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 2


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 00:15:02 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ïàðèòå" | Âõîä | 4 êîìåíòàðà (12 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ïàðèòå
îò apostolicia íà 01.10.2008 @ 11:41:46
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïî îòíîøåíèå íà ïàðèòå (à è íå ñàìî íà òÿõ) äåëÿ åäíî ìíåíèå ñ Äúãëàñ Àäàìñ, à èìåííî, ÷å ïàðèòå áåç õîðàòà íÿìàò íèêàêâà ñòîéíîñò. Òå çíà÷àò íåùî, ñàìî çàùîòî íèå ñìå ñå óñëîâèëè äà çíà÷àò íåùî! Íèêîå äðóãî ñúùåñòâî íà ïëàíåòàòà - íåçàâèñèìî äàëè å ïðåäñòàâèòåë íà ôëîðàòà èëè ôàóíàòà - íå ãè èçïîëçâà. Íÿìà ëè íè íàñ, òå ñå ïðåâðúùàò â êóï íåíóæíè õàðòèè (ìîíåòè). Òàêà ÷å íà ìåí ëè÷íî ìè å óæàñíî ñòðàííî çàùî ïðåíåáðåãâàìå ïîíÿêîãà ÷îâåöèòå, çà äà ïå÷åëèì ïàðèòå, êàèòî áåç òÿõ îñòàâàò êóõà ìàòåðèÿ! Íàïðàâî íåäîóìÿâàì!


Re: Ïàðèòå
îò regina íà 01.10.2008 @ 00:40:19
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
êàê ñúì òå ïðîïóñíàëà?...ùå íàâàêñàì!
à çàñåãà - ïîçäðàâ!!


Re: Ïàðèòå
îò pc_indi (pc_indi@abv.bg) íà 30.09.2008 @ 22:45:10
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://indi.blog.bg/
:) Èìà åäíà êèòàéñêà ìúäðîñò, êîÿòî ùå îïèòàì äà öèòèðàì ïî ïàìåò è ìîæå áè íå â ñúùèÿ ðåä è âñè÷êî, íî.:
Ñ ïàðè ìîæåø äà ñè êóïèø ñïàëíÿ, íî íå è ñúí.
Ñ ïàðè ìîæåø äà ñè êóïèø õðàíà, íî íå è àïåòèò.
Ñ ïàðè ìîæåø äà ñè êóïèø ëåêàðñòâà, íî íå è çäðàâå.
Ñ ïàðè ìîæåø äà ñè êóïèø êðúâ, íî íå è æèâîò.
Ñ ïàðè ìîæåø äà ñè êóïèø êíèãà, íî íå è çíàíèå.
Ñ ïàðè ìîæåø äà ñè êóïèø ñëàâà, íî íå è ïðèçíàíèå.
Ñïàðè ìîæåø äà ñè êóïèø ñåêñ, íî íå è ëþáîâ.

Ïàðèòå ñà ïðîñòî íåîáõîäèìîòî çëî:)
Ïîçäðàâ, rozix !


Re: Ïàðèòå
îò Liulina íà 30.09.2008 @ 22:30:06
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://liulina.blog.bg/
"Çàòîâà ïàðèòå ñà âñè÷êî íà Òîçè ñâÿò, íî íà Îíÿ ñâÿò íå ñòðóâàò è ïóêíàòà ïàðà . . ".
Âñå ïàê è òîâà ñúì ñúãëàñíà äîíÿêúäå.
Ïàðèòå ñå ñðåäñòâî çà ïîñòèãàíå íà äàäåíè äðóãè æåëàíèÿ.
Ñ ïàðèòå íå ìîæå äà ñå êóïè :
Áåçñìúðòèå
÷îâå÷íîñò
èñêðåíîñò
äîáðîäåòåëè
ëþáîâ
çäðàâå
êàêòî è èñòèíñêè ïðèÿòåëè ... òàêà ÷å è íà òîçè ñâÿò íå ñà âñè÷êî.;)!