Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 762
ÕóËèòåðè: 5
Âñè÷êî: 767

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: Elling
:: Boryana
:: LATINKA-ZLATNA
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÈíöèäåíò 2
ðàçäåë: Åðîòèêà
àâòîð: Heel

Çàïî÷íàõ äà ÿ ïîñåùàâàì âñåêè äåí. Âèíàãè ìè ñå óñìèõâàøå, êîãàòî èäâàõ è î÷åâèäíî é áåøå ïðèÿòíî äà ñè ãîâîðèì, íî ñÿêàø íåùî ÿ ïðèòåñíÿâàøå. Èìàøå íåùî, êîåòî ñòîåøå ìåæäó íàñ è ìîæå áè çàòîâà ÷åñòî ñå ñëó÷âàøå äà èçïàäíåì â íåëîâêî ìúë÷àíèå.
Îòíà÷àëî ñè ìèñëåõ, ÷å ñå òðåâîæè çà áúäåùåòî è å ïðèòåñíåíà îò áîëíè÷íàòà îáñòàíîâêà, íî ñêîðî ðàçáðàõ, ÷å ãðåøà. Ïðè÷èíàòà áåøå â ìåí. Âúïðåêè ÷å íå áÿõ âèíîâåí, àç áÿõ ÷îâåêà, êîéòî é áåøå ïðè÷èíèë òîâà íåùàñòèå.  åäèí ìîìåíò ñè ïîìèñëèõ, ÷å òÿ ñå ñòðàõóâà îò ìåí. Òîâà ìå íàêàðà äà ñå ïî÷óâñòâàì ìíîãî ãàäíî.  êðàÿ íà êðàèùàòà îòõâúðëèõ òàçè ìèñúë, íî ñòèãíàõ äî èçâîäà, ÷å ïúðâàòà ñðåùà å ìíîãî âàæíà. À â íàøèÿ ñëó÷àé, òÿ ñè áåøå íàïðàâî êàòàñòðîôà. Èñòèíàòà áåøå, ÷å Ìîíèêà èìàøå ëîøè ñïîìåíè îò ìåí. Íå ìîæåõ äà ÿ âèíÿ çà òîâà.
– Â äðóãè äåí ùå ìå èçïèñâàò – êàçà òÿ è ìå ïîãëåäíà ñòðàííî.
Àç ñå âòîðà÷èõ â ãèïñèðàíèòå é êðàêà, à òÿ íåðâíî ïðîêàðà ïðúñòè ïðåç êîñàòà ñè.
– Âñè÷êî ëè å íàðåä âå÷å?
– Íå áèõ êàçàëà, ÷å âñè÷êî å íàðåä. Òðÿáâà äà ñúì â ãèïñ ïîíå îùå äâà ìåñåöà, íî âå÷å íå å íóæíî äà êèñíà òóê.
– Âúâ Âàðíà ëè ùå õîäèø?
– Õîäåíåòî íå ìè å îùå íà äíåâåí ðåä – êàçà òÿ ñúñ ñàðêàçúì.
– Ùå ìè å ìú÷íî áåç òåá.
Òÿ ñå çàñìÿ è ìå ïîòóïà ïî áåäðîòî. – Íàëè íÿìà äà ïëà÷åø?
– Ìíîãî å âåðîÿòíî äà ñå äåõèäðàòèðàì îò ðåâ – êàçàõ àç è ñå íàöóïèõ.
– Ñàìî òîâà íåäåé, ìîëÿ òè ñå! – èçêèêîòè ñå òÿ, à ïîñëå äîáàâè: “Ìîæå ïúê íÿêîÿ äðóãà äà óñïååø äà ñãàçèø”
– Òîâà áåøå ãàäíè÷êî.
– Øåãóâàì ñå.
– Çàùî íå ìè ïîãîñòóâàø çà íÿêîëêî äåíà. Àïàðòàìåíòúò ìè íå å ìíîãî ãîëÿì... íî ïúê æèâåÿ ñàì è èìà äîñòàòú÷íî ìÿñòî.
Òÿ íàïðàâè êðèâà ôèçèîíîìèÿ, íî î÷èòå é ïðîäúëæèõà äà áëåùóêàò âåñåëî.
– Ìàé íå ìîæåø äà ðàçáåðåø, ÷å ïî÷òè íèùî íå ìîãà äà ïðàâÿ ñàìà.
– Îáåùàâàì ÷å ùå ñå ãðèæà äîáðå çà òåá. Ùå ñè âçåìà îòïóñê.
– Ñèãóðåí ëè ñè?
– Ðàçáèðà ñå. Àêî íå òè õàðåñà â êúùè ùå òå çàêàðàì äî Âàðíà.
Ïîãëåäúò é ñå çàðåÿ êúì ïðîçîðåöà, à ëèöåòî é ïîñòåïåííî ïîìðúêíà.
– Êàêâî èìà?
– Íèùî. Ïðîñòî ñúì ìàëêî îáúðêàíà.
– Èäâàø, íàëè?
– Äà – êàçà òÿ ñëåä äúëãî ìúë÷àíèå.

***

Ìîíèêà ëåæåøå íà íîñèëêà è ñå óñìèõâàøå ïðèòåñíåíî íà íÿêàêâà ñåñòðà. Áÿõà ÿ îáëåêëè â ñâåòëîñèíÿ ïàìó÷íà ðîêëÿ, êîÿòî ñòèãàøå ìàëêî íàä êîëåíàòà . Ãèïñèðàíîòî é áåäðî èçäóâàøå ôèíàòà ìàòåðèÿ è ëåêî ïîâäèãàøå ðúáà íà ðîêëÿòà. Îòèäîõ äî íåÿ è ñòèñíàõ ðúêàòà é. Òÿ ìè êèìíà. Ñåñòðàòà èçáóòà íîñèëêàòà íàâúí è òðúãíà ïî êîðèäîðèòå, à àç ÿ ïîñëåäâàõ. Ñëåä ïåò ìèíóòè ñòèãíàõìå íà ïàðêèíãà.
– Îòòóê íàòàòúê ñè òè – êàçà ñåñòðàòà è ñêðúñòè ðúöå.
Àç ïëúçíàõ ëÿâàòà ñè ðúêà ïîä êðàêàòà íà Ìîíèêà, à ñ äÿñíàòà îáõâàíàõ êðúñòà é. Ïîâäèãíàõ ÿ âíèìàòåëíî, óñåùàéêè êàê ðúöåòå é ñå îáâèâàò îêîëî âðàòà ìè. Òÿ èçïúøêà ëåêè÷êî è ñå ñãóøè êàòî ìàëêî êîòå. Ãúðäèòå é ñå ïðèòèñíàõà â ìåí.
– Äîáðå ëè ñè?
– Äà.
Òðúãíàõ êúì êîëàòà. Îáåçäâèæåí â êîëÿíîòî, äåñíèÿò é êðàê ñòúð÷åøå íàïðåä, à áîñîòî é ñòúïàëî ñå ïîêëàùàøå â ðèòúìà íà ñòúïêèòå ìè. Óñåùàõ çàäíàòà ÷àñò íà ëÿâîòî é áåäðî, òîïëà è ìåêà, ïîäïðÿíà íà ðúêàòà ìè. Ãèïñèðàíîòî é ñòúïàëî âèñåøå îòïóñíàòî íàäîëó è ñå êëàòåøå êàòî ìàõàëî. Ìàëêèòå é ðîçîâè ïðúñò÷åòà ñå ïîêàçâàõà ëþáîïèòíî îò ãèïñà.
– Êàêâî é èìà íà òàçè êàêè÷êà? Áîëíà ëè å? – íÿêàêâî ìîì÷åíöå ïîïèòà ìàéêà ñè.
Æåíàòà ãî äðúïíà íàñòðàíà è ìó èçøúòêà äà ìúë÷è. Êîãàòî ãè ïîäìèíàõ ÿ ÷óõ äà ìó ïðîøåïâà: “Íå å ñëóøêàëà, ìèëî”.
Íàáëèæèõ êîëàòà, êàòî ñå ÷óäåõ êúäå ñà ìè êëþ÷îâåòå. Äîêàòî ñå ñóåòÿõ çàáåëÿçàõ, ÷å Ìîíèêà ãëåäà âòðåí÷åíî â êîëàòà. Ëèöåòî é áåøå ïîáëåäíÿëî. Ãëåäàøå â èçêðèâåíèÿ ïðåäåí êàïàê íà Ïåæîòî. Çàâúðòÿõ ñå íàñòðàíè çà äà ñêðèÿ ãëåäêàòà.
– Ìîæåø ëè äà ìè ïîìîãíåø? – ïîïèòàõ àç.
– Ñòèãà äà íå ñå íàëàãà äà òè÷àì.
– Êëþ÷îâåòå ñà â äåñíèÿ äæîá íà ÿêåòî ìè ...
Ïðåäè äà óñïåÿ äà äîâúðøà, òÿ ãè èçìúêíà è ÷åâðúñòî îòêëþ÷è âðàòàòà.
– Äîáðå ðàáîòèì â åêèï – óõèëèõ ñå àç.
– Ú-õú.
Íàñòàíèõ ÿ óäîáíî è ïîäêàðàõ áàâíî êúì êúùè. Îïèòâàõ ñå äà èçáÿãâàì äóïêèòå ïî ïúòÿ, íî íà íÿêîëêî ïúòè òÿ èçîõêà îò áîëêà ïðè ðàçòðèñàíåòî íà êîëàòà.
– Íà êîé åòàæ æèâååø?
– Âòîðè.
– Å, ïîíå íÿìà äà ñå èçìú÷èø ìíîãî ïî ñòúëáèòå.
– Ëåêè÷êà ñè, à ïúê ñè è äîñòà ïðèÿòíà çà íîñåíå, òàêà ÷å íå ñå îïëàêâàì.
Î÷èòå é ñå ñòðåëíàõà çà êðàòêî êúì ìåí, à íà ëÿâàòà é áóçà ñå ïîÿâè ÷àðîâíà òðàï÷èíêà.


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 28.08.2008 @ 15:47:52 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Åðîòèêà

» Ìàòåðèàëè îò
   Heel

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 12:10:24 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Èíöèäåíò 2" | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (2 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Èíöèäåíò 2
îò ASTERI íà 28.08.2008 @ 17:10:58
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïîçäðàâè!


Re: Èíöèäåíò 2
îò mamcheto íà 28.08.2008 @ 18:42:00
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íåæíà äóøà å íàðåäèëà òåçè äóìè!
Ïîçäðàâ è óñìèâêè îò ìåí!