Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 874
ХуЛитери: 4
Всичко: 878

Онлайн сега:
:: idan1
:: LeoBedrosian
:: Georgina
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаГадняр!
раздел: Разкази
автор: eklekti4na

Казваш „вкисната”, така ли? Добре, така да бъде! Щом искаш да вляза в роля, ще го направя. Залепи ми стикер с цена от няколко стотинки, сложи ми срок на годност две седмици и на момента ще се превърна в кофичка нискомаслено кисело мляко.
Ще се престоря на изживял живота си качествен продукт от сърцето на Родопа планина. Непродаваем, вкиснат, никому ненужен брак. За да ме размажеш с всичка сила върху гланцирания си, лъскав като теб самия теракот. Щом това ще те направи щастлив... Готова съм на всичко, пич!

Вече почти година все за това се боря – да те направя щастлив. Смених стотици нюанси и дължини върху изстрадалата си и вече застрашена от изчезване коса. Нокти не ми останаха - и на ръцете, и на краката - от ноктопластики, фибро стъкла, акрилен прах и какви ли не още достижения на маникюрното изкуство. Ден не съм пропуснала без да търча като планинска коза по разните му там таебо-та, аеробики, каланетики. Да не говорим, че краката ми се счупиха да обикалят по ултра-модерни козметични салони, солариуми и спа-центрове. Силиконът да го споменавам ли, или ти е гузно, че едва не ме умори оная упойка, а ти след това – даже не го и погледна... А след липосукцията... помниш ли след липосукцията как ходих като ранен самолет близо месец.

Нито миг покой, само и само ти да си щастлив.

Нито веднъж не ме попита как се чувствам пред грамадите от непознати прибори в петзвездните ти бляскави ресторанти, където на закътаното сепаренце по цели нощи съм те гледала в очите... като куче...

Нито веднъж не се погрижи поне чаша с вода да ми поднесеш, като знаеш колко ме е страх да летя със самолети... И понеже съм войник, без дума да продумам, навсякъде се мъкнех с теб – то Малдивите ли не беше, то Бали ли, та Сейшелските острови, та чудесии. Само аз обаче си знам какво съм преживяла.

А що се отнася до Поршето, държа да отбележа, че с него преживях толкова инфарктни ситуации, колкото за цял живот не ми се беше случвало. Знаеш, имах огромно желание и положих безкрайни усилия да се науча да паркирам. И, въпреки че не успях, не съм го върнала, нито пък съм те ругала за глупавия избор. В крайна сметка - решил си, купил си ми го. Не мога да го върна и да кажа, че искам Майбах, примерно, понеже Поршето ми било голямо. А какво ми коства да го карам, само аз си знам. Ама си мълча, защото възпитанието ми е такова.

А ти? Ти какво правиш? С какво изобщо заслужих да се държиш така с мен? Толкова жертви, толкова компромиси. И накрая – пак съм ти крива. Пардон, „вкисната”. Отхвърли ме точно на втората седмица от нашето запознанство - точно толкова, колкото трае едно обикновено нискомаслено кисело мляко. На петнайстия ден вече се влачих, да, като влечуго се влачих след тебе. Защо ли? Защото те уважавам и не мога да допусна да те зарежа сам-самичък в този овълчен свят. Пазя те и те браня със зъби и нокти от хищните акули, наредени на километричната опашка пред входа на кокетния ти мезонет. Не мога да те оставя да те разкъсат. Прекалено скъп си ми!

А ти? Какво правиш ти – размазваш ме ден след ден като евтина кофичка кисело мляко. Вкиснато, при това, както казваш. Доскоро поне знаеше как да ми се извиниш след поредната обида. А сега какво – дори долнопробно колие на Сваровски няма за съкрушената ми от унижения душа.

Щом е така, днес си наказан – отивам при мъжа си, гадняр такъв!

Фръц!

(Посвещам на добрата ми приятелка, с която от години безуспешно търсим десетте разлики между кофичка вкиснато кисело мляко и жената от типа, описан по-горе)


Публикувано от hixxtam на 27.08.2008 @ 17:04:00 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   eklekti4na

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 23:35:58 часа

добави твой текст
"Гадняр!" | Вход | 2 коментара (6 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Гадняр!
от dumite (malisia@mail.bg) на 27.08.2008 @ 18:08:46
(Профил | Изпрати бележка)
Здравей, помощ от другарче:))
Има едно Огромнааа различка между кофичката кисело мляко и този тип жени. Кофичката НЕ избира срока си на годност, Не избира нехайността на доставчика, дето не я съхранява правилно. Не избира, този, които ще я захвърли с трясък, защото му е вкиснала мисълта за таротара.
А тези жени (ах тези жени) ИЗБИРАТ срока си на годност, ИЗБИРАТ температурата на съхранение и съответно, кофата за боклук, вместо купата за таратор.
А тя дали би ги избрала?
Поздрави за темата!


Re: Гадняр!
от eklekti4na (eklektika13@yahoo.com) на 27.08.2008 @ 18:39:08
(Профил | Изпрати бележка)
Или както е казала една по-умна от моята глава:

"Човекът да избира сам.
Едничката му мисия
да бъде,
ако поиска
да е малък и голям.
Омраза да е
и любов.
И светлина.
И мрак.
В небето да лети
или в земята кална да пълзи.
И да избира
нагоре ли
надолу ли ще спира.
Стремглаво да живее
или бавно да умира."

Благодаря ти! Поздрав! Да си пожелаем темата да става все по-малко актуална занапред.

]


Re: Гадняр!
от dumite (malisia@mail.bg) на 27.08.2008 @ 18:44:33
(Профил | Изпрати бележка)
Дано!

]


Re: Гадняр!
от apostolicia на 27.08.2008 @ 20:30:56
(Профил | Изпрати бележка)
Ето за това ти казах, че ми е мъчно. За изключителния ти талант да назавоваш нещата с точните им имена и да казваш от първо лице "прости ми, Боже, аз не знам какво правя!" Но ти пак си тук и нещата ще си дойдат по местата!


Re: Гадняр!
от eklekti4na (eklektika13@yahoo.com) на 28.08.2008 @ 09:11:16
(Профил | Изпрати бележка)
Черен гологан не се губи, нали знаеш ;-)

]