Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 765
ХуЛитери: 3
Всичко: 768

Онлайн сега:
:: Elling
:: pinkmousy
:: Heel

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаВ търсене на страха
раздел: Разкази
автор: eklekti4na

Един през нощта. Навсякъде мрак. По февруарски непрогледен и просмукващ. Пълзи и поглъща всичко по пътя си. Не оставя даже сенки.

Сама съм в стаята, потънала съм в непрогледност, а не ме е страх. Доскоро това ме вцепеняваше, а сега съм цинично безразлична. Дали, защото за страха е нужно въображение, а последното отлита все по-безвъзвратно с годините?

Пипнешком се промъквам до люлеещия се стол. Не искам никого, не ми се мисли за нищо. Бих поплакала, ще подхожда на мрака, но няма за какво. Напрягам се да си измисля подходящ сюжет, но въображението пак ми играе лоша шега. Катранено мрачна нощ, посипана с влудяващо безсъние, а аз я пропилявам с безразличие. Непростимо!

Безчувствието ми ме кара да се съмнявам, че съм жива. Нужна ми е душевна дефибрилация. Трябва ми по-мощен импулс. Искам волтаж, който да ме разтърси, да ме изхвърли с енергичен тласък обратно към загубената чувственост. Излизам с колата. Това е! Ще се потопя още по-дълбоко в мрака и.. каквото сабя покаже.

Млад шофьор съм, на всичкото отгоре не съм добре с очите. Не бива да рискувам да се качвам сама зад волана нощно време, още по-малко пък през зимата. Кой, аз ли?! В главата ми отеква назидателния глас на инструктора, но закачливите момински напеви на Доли Партън успешно го заглушават. „Ето едно полезно приложение на кънтри музиката”, казвам си, но някак все още не мога да се засмея.

Отново обърках скоростите, но учудващо не загасих колата. И в живота съм така. Понякога избързвам, самопришпорвам се и се опитвам да се движа на четвърта, а ускорението на битието ми е едва за втора. И угасвам. Друг път на големите кръстовища си стоя на полусъединител и пропускам купища зелени светлини, без да потегля. Е, случвало ми се е и да сека като прицеп най-острите си житейски завои - с мръсна газ, без да мисля за последствията... Да, това съм аз. Ще ме познаете по убедеността, с която в крайна дясна лента правя ляв завой. Но винаги със страст!

Страст, която сега временно съм загубила. И може би тази нощ ще си я върна обратно, препускайки през непрогледния мрак на спящия град. Сама, в колата. Най-големите ми страхове, събрани в една нощ. Безчувственост ли е това или безразсъдство? Нямам време да анализирам. В момента си оказвам неотложна медицинска помощ, след която се надявам да се събудя отново жива.

Събудих се... По пладне. Навън – сърдито февруарско слънце. До мен – най-верния спътник. На колко житейски кръстовища съм се инатила като магаре на мост - нито веднъж не ме е освиркал, камо ли да ме изпревари. Колко безпомощна и плаха съм била - с голи ръце ме е бутал, само и само да потегля. Колко пъти е скачал в канавката заради мен. Колко бой е изял вместо мен. Боже мой, не искам да си спомням...

Ето го, тук е пак. Спи до мен. Обърнат към мен. Явно пак е бдял над мен до последно, пазил ме е да не хукна подир поредната си безрасъдна приумица. Спи кротко, но дълбоко. Не искам да повярвам, че пак му причиних това. Не искам да повярвам, че го накарах да обикаля безлюдните улици посред нощите, за да ме пази от... самата мен.

Не можах да повярвам и когато, мислейки как да изкарам колата си от гадната софийска дупка, го видях как пристъпва бавно към мен. С поглед хем мъжкарски, хем и малко виновен. Сякаш малко гузен, че е нарушил среднощното ми уединение, но пък и уверен, че пак е на точното място, за да ми спаси щурата глава. Карал е след мен, Боже мой. Цяла нощ е пердашил по улиците зад гърба ми. За да ме пази. Да ме пази.

„Здравей, малко помощ?”

Разплаках се, значеше ли това, че съм жива? После говорихме. Кротко, влюбено, по човешки. Не престана да ме прегръща. Гледаше ме сякаш току-що сме се запознали. Отвреме навреме нежно приплъзваше пръсти по лицето ми, за да попие поредната ми щастлива сълза. Слушаше ме като баща. Без наставления и без мъдри поучения. Зададе ми само няколко въпроса, но точно толкова и точно така, че да си кажа и майчиното мляко. Целуваше ме по челото. Обичаше ме. Чувствах го. Искаше да го пусна при мен. Водеше ме към дълбокото, така че пак да се открия. Достигнах онова болезнено дълбоко, но пречистващо откровение, което само той умее да ме провокира в мен.

Един час с него и вече сякаш бях почнала да ставам отново аз. Усетихо го по събуждащия се страх... от тъмното. Помолих го да се прибираме. Може би наистина бях започнала да възвръщам сетивата си.

Навръщане кара той. Зарязахме другата кола, защото мен ме беше страх... да шофирам. Може би вече бях аз. Когато пускаше скоростния лост, за да ме разроши, както само той си знае, усещах все по-силно възкръсналата си чувственост. Смяхме се. Много. По целия път обратно към дома.

Жива съм, не мога да повярвам! Толкова жива, колкото мога да бъда само в това легло и само с този човек.

Как те обичам, само ако знаеш как те обичам...


Публикувано от Administrator на 25.08.2008 @ 18:31:23 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   eklekti4na

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 19:40:24 часа

добави твой текст
"В търсене на страха" | Вход | 2 коментара (5 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: В търсене на страха
от kakafreud на 26.08.2008 @ 11:53:12
(Профил | Изпрати бележка)
Харесва ми да чета стойностни четива:)
Това е малко декадентско, но ми харесва.
Вероятно малкото коментари показват точно това-чече дяволски добро:)
Ако беше ефимерна проза, досега да са те изкоментирали поне 100 пъти:)
Поздрав!


Re: В търсене на страха
от eklekti4na (eklektika13@yahoo.com) на 26.08.2008 @ 12:48:01
(Профил | Изпрати бележка)
И на мен ми харесва да чета стойностни коментари!
Декадентски поздрав! И пиши, ей.....

]


Re: В търсене на страха
от apostolicia на 25.08.2008 @ 21:54:38
(Профил | Изпрати бележка)
Добре дошла!


Re: В търсене на страха
от eklekti4na (eklektika13@yahoo.com) на 26.08.2008 @ 10:29:32
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря за посрещането! Радвам се, че си тук!!!

]