Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 808
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 812

Îíëàéí ñåãà:
:: AlexanderKoz
:: pinkmousy
:: LATINKA-ZLATNA
:: Elling

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÈíöèäåíò 1
ðàçäåë: Åðîòèêà
àâòîð: Heel

Íÿìàõ íèêàêâî âðåìå äà ðåàãèðàì. Âåëîñèïåäèñòúò âíåçàïíî èçêîï÷è ïðåä êîëàòà ìè è àç ãî áëúñíàõ. Òÿëî ìó ñå óäàðè â ïðåäíîòî ñòúêëî è ñå ïðåòúðêîëè íàä êîëàòà.
Âåäíàãà íàáèõ ñïèðà÷êè è îòáèõ â äÿñíî. Ðúöåòå ìè òðåïåðåõà íà âîëàíà. Áàâíî èçëÿçîõ îò êîëàòà çà äà ïðîâåðÿ äàëè âå÷å ñúì ñòàíàë óáèåö èëè îùå ñúì äåâñòâåí â òàçè îáëàñò. Òÿëîòî ëåæåøå íà äâàéñåò ìåòðà çàä êîëàòà, áëèçî äî òðîòîàðà. Áåøå ìëàäà. Ëåæåøå íà ëÿâàòà ñè ñòðàíà è íå ïîìðúäâàøå èçîáùî. Ðóñàòà é êîñà ïîêðèâàøå ïî-ãîëÿìàòà ÷àñò îò ëèöåòî é. Òðúãíàõ êúì íåÿ. Äâå ïåíñèîíåðêè óïëàøåíî ñå ñêðèõà âúâ âõîäà íà áëèçêàòà ñãðàäà. Èäâàøå ìè äà èì èçêðåùÿ, ÷å íÿìàì íàâèêà äà ÿì õîðà, à ñàìî äà ãè áëúñêàì ñ êîëàòà ñè.
Î÷èòå é áÿõà çàòâîðåíè. Êîëåíè÷èõ äî íåÿ è ëåêè÷êî äîêîñíàõ ðàìîòî é. Òÿ ñå ðàçìúðäà, èçîõêà è èçïúðõà îáúðêàíî ñ ìèãëè. Ïî÷óâñòâàõ ñå èçêëþ÷èòåëíî ùàñòëèâ, ÷å å æèâà. Ñèíüî- çåëåíèòå è î÷è ãëåäàõà íåâèæäàùî êúì ìåí.
– Êàê ñè? Áîëè ëè òå íåùî? – ïîïèòàõ ïëàõî àç.
– Êàêâî ñòàíà? Êîëà ëè ìå áëúñíà? – êàçà òÿ ñ òðåïåðåù ãëàñ è êðàñèâîòî é ëèöå ñå ñáúð÷è îò áîëêà.
– Âñè÷êî ñòàíà òîëêîâà áúðçî. Íèùî íå ìîæàõ äà íàïðàâÿ. Ïîòúðïè ìúíè÷êî, åé ñåãà ùå èçâèêàì “Áúðçà ïîìîù” – îòãîâîðèõ àç êàòî ñå ñòàðàåõ ãëàñúò ìè äà èçãëåæäà ñïîêîåí.
Äîêàòî ñå îáàæäàõ íà “Áúðçà ïîìîù”, òÿ çàïî÷íà äà ñòåíå. Êîëåíè÷èõ äî íåÿ, ñúáëÿêîõ ÿêåòî ñè è âíèìàòåëíî ãî ïúõíàõ ïîä ãëàâàòà é. Òÿ ìå èçãëåäà óïëàøåíî è çàïî÷íà öÿëàòà äà òðåïåðè. Ïî÷óâñòâàõ ñå ñòðàøíî âèíîâåí.
– Òîëêîâà ìíîãî ìå áîëè – ïðîìúëâè òÿ òèõè÷êî.
– Êúäå òå áîëè, ìèëè÷êà?
– Êðàêàòà.
Áåøå îáëå÷åíà â áëóçêà, êúñè äúíêîâè øîðòè è ìàðàòîíêè. Åäíàòà îò ìàðàòîíêèòå é áåøå îòõâúð÷àëà íà 3 ìåòðà îò íåÿ, à áÿëîòî é ÷îðàï÷å ñå áåøå ñìúêíàëî äî ñðåäàòà íà ñòúïàëîòî. Ðîçîâàòà é ïåòè÷êà èçãëåæäàøå ìàëêà, ïî÷òè äåòèíñêà, à èçÿùíèÿò é ãëåçåí âå÷å áåøå çàïî÷íàë äà ñå ïîäóâà. Äðóãèÿò é êðàê áåøå èçïðóæåí è ëåêî èçâèò íàâúòðå.
Çàïî÷íà äà õëèïà æàëíî, à î÷èòå è ñå èçïúëíèõà ñúñ ñúëçè. Ãúðäèòå é ñå íàäèãàõà ÷åñòî è ðÿçêî. Ïî áàëêîíèòå íà áëèçêàòà ñãðàäà ñå áÿõà ïîÿâèëè ëþáîïèòíè çÿïà÷è. Åäíî äåáèë÷å ïîïèòà íà âèñîê ãëàñ: “ Òè ëè ÿ ñãàçè áå ïè÷?” Èìàõ ÷óâñòâîòî, ÷å ëèíåéêàòà ñå áàâè öÿëà âå÷íîñò
– Íå ñå ñòðàõóâàé, âñè÷êî ùå áúäå íàðåä – êàçàõ àç è äîêîñíàõ íåæíî ðúêàòà é. – Ìíîãî ñúæàëÿâàì. Äàíî äà íÿìà íèùî ñ÷óïåíî. Àç ïðîñòî…
– Ñàìà ñúì ñè âèíîâíà – êàçà òÿ è îïèòà äà ìè ñå óñìèõíå.
Äîêàòî ãëåäàõ êàê ëèíåéêàòà ñïèðà äî ìåí, íÿêàêúâ ïîëèöàé ìå ïîòóïà ãðóáî ïî ðàìîòî è ñå ïðåäñòàâè. Êà÷èõà ÿ è ïîòåãëèõà ñ âîé íà ñèðåíà, à àç îñòàíàõ äà îòãîâàðÿì íà òúïè âúïðîñè, ïî íÿêîëêî ïúòè.
Ñëåä äâà ÷àñà ñå äîâëÿêîõ â “Ïèðîãîâ”. Îò ñàíèòàðèòå íà âõîäà íå óñïÿõ äà íàó÷à íèùî è çàòîâà ðåøèõ äà ñå çàáèÿ ïðåä îðòîïåäè÷íèÿ êàáèíåò. Ãîëÿìî ÷àêàíå ïàäíà, íî íàé-íàêðàÿ óñïÿõ äà ðàçáåðà, ÷å ñà ÿ íàñòàíèëè íÿêúäå ïî ãîðíèòå åòàæè. Ñëåä îùå äâà ÷àñà ìè ïîçâîëèõà äà ÿ âèäÿ.
Ëèöåòî é áåøå áëåäî, î÷èòå – òúæíè, à êðàêàòà – ãèïñèðàíè. Ëåâèÿò é êðàê áåøå ãèïñèðàí äî êîëÿíîòî, à äðóãèÿò áåøå öåëèÿ â ãèïñ, åäèíñòâåíî áîñîòî é ñòúïàëîòî ñòúð÷åøå íàâúí. Íÿêàêâà ñòðàííà ñèñòåìà îò âúæåòà è òåæåñòè äúðæåøå êðàêàòà é âäèãíàòè âèñîêî.
Ïîçíà ìå è ñå óñìèõíà ìèëî, à àç ñå ïî÷óâñòâàõ îùå ïî-âèíîâåí îò ïðåäè.
– Êàçâàì ñå Ìîíèêà – êàçà òÿ è ïðîòåãíà ìàëêàòà ñè ðúêà êúì ìåí.
Àç ÿ ïîåõ è ÿ ñòèñíàõ âíèìàòåëíî.
– Êàëîÿí.
– Ñòðàíåí íà÷èí çà çàïîçíàíñòâî – âìåòíà òÿ è ñ ïîä÷åðòàíî æåíñòâåí æåñò îòìåòíà êè÷óð îò ðóñàòà ñè êîñà çàä óõîòî.
– Òîëêîâà ìíîãî ñúæàëÿâàì.
– Íÿìà çà êàêâî. Áÿõ ñå çàáëÿëà íà íÿêúäå è òðúãíàõ äà ïðåñè÷àì
íåïðàâèëíî. Òè íå ñè âèíîâåí èçîáùî.
– Ñ÷óïåíè ëè ñà? - ïîïèòàõ àç, ãëåäàéêè êðàêàòà é.
– Ïîòðîøåíà ñúì íà òðè ìåñòà, íî äîêòîðúò êàçà, ÷å êîñòèòå íå ñà ìíîãî ðàçäðîáåíè è ùå ñå îïðàâÿ ñðàâíèòåëíî áúðçî.
– Äàíî! Áîëè ëè òå ìíîãî?
– Âå÷å íå – êàçà òÿ è ðàçìúðäà ïðúñòèòå íà êðàêàòà ñè, – íî êîãàòî íàìåñòâàõà êîñòèòå ...
– Êàêâî ìîãà äà íàïðàâÿ çà òåá – ïîïèòàõ àç ñ òúïîòî óñåùàíå, ÷å âå÷å áÿõ íàïðàâèë äîñòàòú÷íî íåÿ – ïî÷òè ÿ áÿõ óáèë.
Ïîãëåäúò é ñå çàêîâàõà èçïèòàòåëíî â ìåí. Èçäúðæàõ ãî âúïðåêè ñèíüîçåëåíàòà êðàñîòà íà î÷èòå é.
– Òóê ñå ãðèæàò äîáðå çà ìåí.
– Áëèçêèòå òè çíàÿò ëè?
– Âå÷å ñå îáàäèõ íà ñúêâàðòèðàíòêàòà ìè â îáùåæèòèåòî äà íå ñå
òðåâîæè. Âñå îùå íå èñêàì äà êàçâàì íà íàøèòå. Êîãàòî ìå èçïèøàò ùå èì ñå îáàäÿ äà ñè ìå ïðèáåðàò âúâ Âàðíà.
– Êúäå ó÷èø?
– ÓÍÑÑ, âòîðè êóðñ, ôèíàíñè, íî ìàé ñúì äîòóê ñ ó÷åíåòî çà òîçè ñåìåñòúð.
Óñåòèõ, ÷å ñå èç÷åðâÿâàì è ñâåäîõ î÷è êúì ïîäà.
– Ñëàäúê ñè – êàçà òÿ è ñå èçêèêîòè.
– Èñêàì äà òè ïîìîãíà – îáÿâèõ òâúðäî àç.
Òÿ ñå óñìèõíà ïàëàâî ñ î÷è.
- Ìíîãî íå ñúðáè ñòúïàëîòî, à íå ìîãà äà ãî ñòèãíà.
Êîæàòà íà ñòúïàëîòî é áåøå èçêëþ÷èòåëíî íåæíà è ìåêà. Íàñëàæäàâàõ é ñå ïîâå÷å îò ìèíóòà, à ïîñëå öåëóíàõ ãëåçåíúò é.  ìîìåíòà, â êîéòî ñå îòäðúïíàõ îò íåÿ ðàçáðàõ, ÷å ñúì çàïî÷íàë äà ñå âëþáâàì.
– Óòðå ùå äîéäåø ëè äà ìå âèäèø ïàê?
– Ðàçáèðà ñå – îòãîâîðèõ àç, óõèëåí äî óøè.


Ïóáëèêóâàíî îò Amphibia íà 23.08.2008 @ 14:49:28 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Åðîòèêà

» Ìàòåðèàëè îò
   Heel

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 14:17:57 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Èíöèäåíò 1" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Èíöèäåíò 1
îò Slon-Madrigal (enencheva@dir.bg) íà 27.08.2008 @ 21:03:26
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õàðåñà ìè, ÷îâå÷å! Áåç ïðåêàëåíî ëèãàâåíå, áåç èçëèøíè îáÿñíåíèÿ, òî÷íî è ÿñíî êàçàíî) Ïðåäïîëàãàì, ÷å ðàçêàçúò ïðîäúëæàâà? Ëèïñâà ìó ñàìî ñúâñåì ìúíè÷êî ïúëíåæ íà íÿêîè ìåñòà - òîåñò çàâðúçêà çà íÿêîè äåéñòâèÿ íà ãåðîÿ - íàïðèìåð ìåæäó ìîìåíòà, â êîéòî òîé ñå èç÷åðâÿâà è ñëåäâàùèÿ, â êîéòî òÿ ìó ïðåäëàãà äà ïî÷åøå ñòúïàëîòî é. Ìîæå äà ñå âêàðà òàì ìúíè÷êî ïñèõîëîãèÿ, çíàì ëè. Èíà÷å å ìíîãî ñâåæî.