Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 839
ХуЛитери: 3
Всичко: 842

Онлайн сега:
:: Albatros
:: pinkmousy
:: LATINKA-ZLATNA

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаИ за мормон не ставам
раздел: Разкази
автор: milcho

Прав си г-н Радев
Така ми казваше и отец Василий ...то после след пости още повече ще те ценят
послушчниче Михаиле ...дай ся да те подстрижа, брате, и ето ти, казва, един фри димонитрион, когато искаш... идвай и още в Солун да се обадиш в нашата къща, ама аз йок ...ни ставам та не ставам...

Това ми приличаше на кандърдисването на мормончето, "старшина" Браян той с още две-три момчета мормончeта, си отбиваха, службата у нас в София и жена ми от жалост ги поеше с чай и курабийки две години, самотни момченца казваше ..войничета... Почти всеки месец идваха у нас, с цел да се проникнем в идеите на черквата на Всите светии от последния ден....що книги донесоха, ама не стана ...
Жената като разбра, че мормоните препоръчвали всеки мъж да има по 4-5 жени бързо и охладня ентусиазма и чаепитията секнаха...:)))
А пък на мен точно тогава почна да ми става интересно и ахаааа да се помормонча, но нали ти казах ...на ставам за монах г-н Радев и за мормон май не ставам вече ...виж ако бях на 25 еее .... поне на 45 все още щях да съм интересен на светиите или по точно на светиците ...Ама за тия думи ...надали ...за ада съм си г-н Радев.
И там трябвали астрономи казват .... търсели се, виж поети там ...бол ...на всяка крачка ...под път и над път...
г-н Радев, драги ми!

пп. Що не мръднеш до Рожен, фрии чевърме ще има ...ако на се моткаш
може и за теб за стигне, иначе само от курбана ще куснеш...
:)))))))))))))))))))))))))

Милчо КИРИЛОВ

18.08.2008 10:34 ЕЕТ София, ЦАНД.


Публикувано от hixxtam на 18.08.2008 @ 12:40:30 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   milcho

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 5


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 04:48:36 часа

добави твой текст
"И за мормон не ставам" | Вход | 4 коментара (32 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: И за мормон не ставам
от sradev (sradev за пощите go.com go2.pl wp.pl) на 18.08.2008 @ 13:36:19
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
туй за жените си прав - бива те за мормон, ама разбрах аз, че много бачкали и общинясвали и сега бягам от тях като светена вода от дявол.
Ама иначе си рекох, че ние с тебе май не сме излизали от Големия манастир - ако не пътувам 500 км седмично и нещо зле се чувствам, та и при тебе ще е така. Той пътя ни е манастир, Хулите - изповеднята и масата за молитвите. Ама да ти река една справедливост ме е налегнала (хей сега и е времето да се появи) та за Рожен няма да мога да дойда. И ми е едно тъжно и страшно, щото който не е куснал от чевермето направо в ада пропада, а там няма булки-стихоплетки, ни ангелчета волооки и бия си челото в дъното на бъчвата и кънти на празно...
ето таквиз звезди ми сучат кръвчицата, а вселенската ми душа се се свила като грахово зърно, па и спайдушила. Та моля те братко отслужи един звезден молебен и за мене, па със студена огнена вода го отслужи, та двойно да хване и спаси грешната ми душица.


Re: И за мормон не ставам
от Hulia на 18.08.2008 @ 18:00:54
(Профил | Изпрати бележка) http://liternet.bg/publish17/ul_paskaleva/index.html
Хубав разказ, но с една неточност.
Милче, поне от 20-на години изучавам любителски много религии, секти и духовни учения; та да внеса едно уточнение, много важно:

"Едва през 1896 г. мормоните, макар и неохотно, се отказали от многоженството, за да получат от федералните власти статут на отделен щат. Понастоящем щатът Юта е населен от 70% мормони."
Из:
http://www.novzavet.net/main2.php?RID=15&AID=74
***
А пропо, винаги има хора, които искат да изкривят всяко светло нещо, та така и там явно се е случило...но има Истина във всяко учение, иначе не би била официално призната и регистрирана и в България “Църквата на светиите на Исус Христос от последните дни“ - т.е. - мормонската:)
С най-приятелски чувства-Хулия


Re: И за мормон не ставам
от radi_radev19441944 на 18.08.2008 @ 21:17:05
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Абе, да си говорим откровено, аз и за клисар в черквата не ставам.
Не ми харесва и тази идея за многоженството. На мен една ми е достатъчна и предостатъчна, та чак съм байгънясал. Ами някой задавал ли си е въпроса как се оправят с пет, шест тъщи. Тези мормони са хептен изкукуригали. Виж идеята за Рожен не е лоша:)


Re: И за мормон не ставам
от Ufff на 19.08.2008 @ 04:20:47
(Профил | Изпрати бележка)
Милчо, допадна ми епистоларната ти творба, но не по-малко ми допадна лафчето ви със Славян под нея. За пръв път виждам Sradev толкова многословен в сайта (обаче готино!), а ти си преминал на Вие)))). Изкефихте ме. Ако ще ходите в ада (по подразбиране), вземете ме и мен, плз! Обещавам да не мърдам извън казана с чревоугодниците, където ми е мястото. Ще си кротувам, честна дума! В Рая не ми се ходи (макар че има всичките ми уважения): види ми се скучно и стерилно. Колкото до Рожен - там сигурно е интересно като в ада и красиво като в Рая. Язък, че ще пропусна. Тюх!
Колкото до многоженството: не знам, уважаеми. Види ми се страшно. Съвременният човек с една жена не може да се оправи, пък ако са мнозинство, спукана му е работата, смятам. Ще го довършат. Във всякакъв смисъл))).
С поздрав най-сърдечен!