Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 954
ХуЛитери: 0
Всичко: 954

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаМечтите ме намират сами
раздел: Други ...
автор: bonnka

Защо да мечтаем ако имаме прости мечти…

Толкова много неща изживях с мечти, че загубих стимул да ги изживея реално. Със спомени и чувства. Действителност, само това го няма, но какво е всъщност действителността?

Това е – живей сега. Да аз живея днес – с абсолютно плувнало събуждане защото нямам климатик – но си представям, че потта всъщност е пролетен дъжд. И докосвайки меката пухкава ръчичка на спящия ми син знам че съм щастлива и без мечти. „Търтея” на нашия семеен кошер отново е източил топлата вода и докато огласям първия допир със студената си представям, че съм глухарче, което се сближава с утринна роса. Работата ми е да комуникирам с митничари, които са пълни с едно такова фалшиво самочувствие, но всъщност са – ограничени от всякъде заради интелекта, който нямат, но ние така и така си живеем в свят на комплексари, които го владеят и определят правилата. Но сериозно представям си ги в тоалетната мъчейки се върху стомашно – чревно и потейки се докато си мислят колко са нещастни. Поне ми е забавно. Добре, че имам въображение – основа на мечти. Маршрута ми е един и същи, всеки ден минавам покрай щъркелово гнездо, денят в който кръжат наоколо ми е щастлив, днес кръжаха. Позволих си да мечтая - митничаря ще е печен и няма да ми се налага да го пращам мисловно – фантазирайки в най – близкия „кенеф”.

Да ако само се случи така, че прибирайки се в къщи утрепана и потна след борбата с болен от „диария” (напразно си мечтах това за щъркелите) индивид – се окажи, че хладилника ми е отново празен от поредния „гост” на нашето домашно щастие – ще си помечтая, че ще вечеряме „любов” и така няма да ми се наложи да дам поредните 20 лева в супера купувайки една зелка.

Е не е петък – вечер и няма да живее водката, но мога просто да измечтая оставащите дни на седмицата преминавайки през глобалното затопляне – суха.

Сега да си представя вечерта, нашия пуснал корени в дивана татко е решил да стане „гост” на чуждо домашно щастие, и терена е свободен - за нашия купон, който ще се състои от тъпкане със сладолед и семки, гледайки отново и отново „Костенурките Нинджа”. Не е зле, дори когато всички „зверове” са по леглата ще си измечтая че съм нейде другаде с коктейл в ръка под палма понасяйки с наслада жегата и с карибски масажист, който ми е увиснал на гърба.

Защо да живее водката, като е къде къде по-важно – Да Живее Мечтата...


Публикувано от Administrator на 30.07.2008 @ 15:11:00 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   bonnka

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
317 четения | оценка няма

показвания 7574
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Мечтите ме намират сами" | Вход | 2 коментара (2 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Мечтите ме намират сами
от dumite (malisia@mail.bg) на 30.07.2008 @ 18:35:23
(Профил | Изпрати бележка)
Да превърнем мечтата в реалност. Трудно е, но пък засищта всички сетива. Добър изказ!


Re: Мечтите ме намират сами
от apostolicia на 30.07.2008 @ 15:17:06
(Профил | Изпрати бележка)
Да живее и трижди Ура! за мечтите! Хубав език, приятно за четене, ще чета пак. Поздрав!