Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 793
ХуЛитери: 3
Всичко: 796

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian
:: durak

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаМаркетинг (История чута от Дагмар, Прага)
раздел: Есета, пътеписи
автор: uragannnn

Един богаташ се разхождал по брега на морето и съзерцавал красотата му.

Видял някъкъв легнал човек на плажа и се приближил.
Онзи спокойно си спял. Изглеждал беден.

Богатият го сръгал по рамото да се събуди и му казал:

-- Човече какво правиш? Защо спиш? Мързела не е хубаво нещо! Стани работи или поне риба да беше хванал!

Човекът се усмихнал и казал:

--- Ами аз току що улових една риба, опекох я, хапнах и сега си почивам!

Богатият се възмутил:

--- Ама не може така, само една риба да уловиш, трябва повече!

--- А защо са ми повече, една ми напълно достатъчна --- отвърнал спокойно човекът -- утре пак ще си уловя!

--- Не, не -- взел да ръкомаха събеседникът му -- аз ще те науча, аз съм бизнесмен,
почваш всеки ден усилено да ловиш риба, да я продаваш на пазара и да събираш парите!

--- А за какво са ми парите --- аз имам прясна храна всеки ден -- озадачил се човекът.

--- За какво, за какво -- зачервил се богатият -- с парите ще си купиш земя, после ще ловиш още риба,
ще купиш още земя, после ще продадеш земята за по-скъпо на някой и тогава ще легнеш спокоен на плажа и ще се наслаждаваш на живота.

--- Е аз какво правя сега -- усмихнал се широко човекът.

21. 07. 2008 г.
Прага



И каза им: Внимавайте и пазете се от всяко користолюбие; защото животът на човека не се състои в изобилието на имота му.

16. И каза им притча, като рече: Нивите на един богаташ родиха много плод.

17. И той размишляваше в себе си, думайки: Какво да правя? защото нямам где да събера плодовете си.

18. И рече: Ето какво ще направя: ще съборя житниците си и ще построя по-големи, и там ще събера всичките си жита и благата си.

19. И ще река на душата си: Душо, имаш много блага натрупани за много години; успокой се, яж, пий, весели се.

20. А Бог му рече: Глупецо! тая нощ ще ти изискат душата; а това което си приготвил, чие ще бъде?

21. Така става с този, който събира имот за себе си, и не богатее в Бога.

22. Рече още на учениците Си: Затова ви казвам, не се безпокойте за живота си, какво ще ядете, нито за тялото си, какво ще облечете.

23. Защото животът е повече от храната, и тялото от облеклото.

24. Разгледайте враните, че не сеят, нито жънат; те нямат нито скривалище, нито житница, но пак Бог ги храни. Колко по-скъпи сте вие от птиците!

25. И кой от вас може с грижене да прибави един лакът на ръста си?

26. И тъй, ако и най-малкото нещо не можете стори, защо се безпокоите за друго?

27. Разгледайте кремовете как растат; не се трудят нито предат; но казвам ви, нито Соломон във всичката си слава не се е обличал както един от тях.

28. И ако Бог така облича полската трева, която днес я има, а утре я хвърлят в пещ, колко повече ще облича вас, маловери!

29. И тъй, не търсете какво да ядете и какво да пиете, и не се съмнявайте;

30. защото всичко това търсят народите на света; а Отец ви знае, че се нуждаете от това.

31. Но търсете [Божието] царство и [всичко] това ще ви се прибави.

Евангелие от Лука 12 :16 -31.


Публикувано от BlackCat на 21.07.2008 @ 22:35:00 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   uragannnn

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 08:58:54 часа

добави твой текст
"Маркетинг (История чута от Дагмар, Прага)" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.