Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 859
ÕóËèòåðè: 5
Âñè÷êî: 864

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: Marisiema
:: pinkmousy
:: LioCasablanca
:: Lombardi

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàJuly morning
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: npoBpaTeHuk

Ìîæå áè ïîâå÷åòî õîðà íå îñúçíàâàò, íî è íà 20 Þëè ñúùî èìà July morning.
Âñúøíîñò öåëèÿ þëè èìà òàêèâà äíè, íî íå òîâà å âàæíîòî.Âàæíîòî, êàêòî èçãëåæäà, å ôàêòà ÷å æèâîòà å äîñòà îáúðêàí - ïî-ñòðàíåí è îò ôèëì.Àêî ñå âúðíà äîðè 1 ìåñåö íàçàä âúâ âðåìåòî è êàæà íà ñåáå ñè çà íåùàòà, êîèòî ñå ñëó÷âàò ïðîñòî íÿìà äà ñè ïîâÿðâàì.
Âñåêè ÷îâåê å íàäàðåí ñ Áîæèÿ äàð,íàðå÷åí ñúâåñò, ìàëêî èëè ïîâå÷å, íî îãðîìíèòå ïðåäèçâèêàòåëñòâà ïðåä ñúâåñòòà ñà êàòî óäàð â ñúðöåòî. òàêèâà ìîìåíòè ÷îâåê ñå ÷óäè äàëè ñúâåñòòà â êðàéíà ñìåòêà íå å ïðîêëÿòèå.Êîãàòî ñúðöåòî å íà êðúñòîïúò íåùàòà èçãëåæäàò ïëàøåùè - ñÿêàø çàïî÷âàø äà ãóáèø ðàçñúäúê è äà ïðàâèø èðàöèîíàëíè íåùà(âúðâåíå îò Âàðíà äî Âèíèöà âå÷åð, ïðè óñëîâèå, ÷å çíàì çà ðàçïîëîæåíèåòî íà Âèíèöà îò ñåäìèöà).Óñåùàø êàê íåùàòà áÿãàò îò ãðàíèöèòå íà ðåàëíîñòòà.Èìàø ÷óâñòâîòî, ÷å öÿëàòà òè öåííîñòíà ñèñòåìà å íà ïðàãà íà óæàñåí êàòàêëèçúì - ìîæå áè âñè÷êî ùå ðóõíå ñ òàêàâà ñèëà, ÷å åõîòî ùå ðàçäåðå äóøàòà ìè.
È âñå ïàê êàêâî òîëêîâà ìîæå äà å ñòàíàëî, ÷å äà èçïèòâà ÷îâåê òàêèâà ôóíäàìåíòàëíè òåðçàíèÿ.Âñè÷êî å ìíîãî ïðîñòî - ëþáîâ èëè ïðèÿòåëñòâî.Êîëêî ëåñíî èçãëåæäà íàïèñàíî, à êîëêî áåçíàäåæäíî òðóäíî å âñúùíîñò.Êàê ñëàäêà å áîëêàòà è êàê ïðèÿòåëñòâîòî êðåùè, ÷å âñè÷êî å ÃÐÅØÍÎ. Ãðÿõ îò Ñòàðîçàâåòíà âåëè÷èíà, ñÿêàø ÷àñòèöà îò Êàèí êðåùè âúòðå â ìåí.Ïðåäàòåëñòâî è èçìÿíà, íî â î÷èòå é âèæäàì ïúò êúì ñïàñåíèåòî - âèæäàì ïúëíîòàòà íà æèâîòà ñè, ñìèñúëà, êîéòî òîëêîâà äúëãî å áÿãàë îò ìåíå, ñúâúðøåíñòâîòî, çà êîåòî ïðîñòî áÿõ ÷óâàë.Îò äðóãà ñòðàíà êàòî êàíàðà ñåäè ìîÿò ïðèÿòåë - ñ âñè÷êî êîåòî íàïðàâè çà ìåí, íà÷èíà ïî êîéòî ñå ðàçáèðàìå è äúëáîêàòà ìè áëàãîäàðíîñò, ÷å ïðîñòî å Ïðèÿòåë.Òÿ å íåãîâàòà ëþáèìà, äîðè òîé äà íå å òîëêîâà âÿðâàù òîâà, êîëêîòî íåÿ.Àç ëè?Êúäå ñúì àç â öÿëàòà èñòîðèÿ?Áëèçî.È âñå ïàê ñúì òîëêîâà âëþáåí â íåÿ.Òîëêîâà êîïíåÿ äà ïîòúíà â íåéíèòå î÷è è äà ñå äîêîñíà äî âå÷íîñòòà.Ìå÷òèòå çà "íàøàòà ïåñåí" è çâåçäíèòå íîùè äèðåêòíî ïðîðÿçâàò áîëíàòà ìè äóøà.Ñïîìåíúò çà òîâà êàê áèå ñúðöåòî é îò åäíà íàøà ïðåãðúäêà ìå êàðà äà êîïíåÿ òîâà ñúðöå äà áèå â åäíî ñ ìîåòî...
Äà îáîáùèì - âëþáåí ñúì â ïðèÿòåëêàòà íà ìîè ïðèÿòåë.Ìîæå áè èñòîðèÿ, êîÿòî ñå å ïîâòàðÿëà áåçáðîé ïúòè â îêåàíà íà âðåìåòî.Ìîæå áè òîâà ùå ñå ïîâòàðÿ îùå ìíîãî ìíîãî ïúòè.Êàêâî òúðñÿ àç?Ìíîãî ïðîñòî - èçõîä.Èçõîä, êîéòî ùå ïîìîãíå äà çàïàçÿ ñúâåñòòà ñè æèâà, íî ñúùåâðåìåííî íÿìà äà ïîãóáè çà ïîðåäåí, à ìîæå áè è ïîñëåäåí ïúò èñêðàòà íà ëþáîâòà â ìåí.
È âñå ïàê õîðàòà ñà êàçàëè: "Óòðîòî å ïî-ìúäðî îò âå÷åðòà".Î, äà!Ïðè òîâà ùå áúäå óòðîòî íà 20 þëè.Åäèí July morning â êîéòî ùå òúðñÿ ëþáîâòà...


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 20.07.2008 @ 07:23:10 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   npoBpaTeHuk

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ëîïàòà218
àâòîð: nickyqouo
386 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 24684
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"July morning" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.