Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 865
ХуЛитери: 5
Всичко: 870

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: Marisiema
:: pinkmousy
:: LioCasablanca
:: Lombardi

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПоловин глупава приказка
раздел: Приказки
автор: Simpleman

Имало едно време…
Всъщност това се случило съвсем скоро, в наши дни, в дните когато МОБИЛните оператори благородно предоставяли на отчаяно петимните за МОБИЛни комуникации граждани (е, и селяни разбира се) по 1000 безплатни:))) минути на месец, не към един, не към два, не към три, а към цели …10 …номера (също мобилни разбира се).
Изобщо в тези времена било мно’о яко да си МОБИЛен. Ей тъй, седейки си в бързия авто-МОБИЛ, един номер можел без ник’ви нерви да си комуникира с друг номер по МОБИЛният си телефон. При това другият номер можел да бъде къде ли не, даже на мансардата на Света (т.е. покрива де).
В тези времена живяла велика магесница с красивото и мистично завладяващо име: Technology. Макар да била дъщеря човешка, тя била нечовешки красива, блестяща и привлекателна (при това на достъпни цени, особено при промоции …или разпродажби). И съвсем както се полага на една магесница, била стряскащо интелигентна. Technology отдавна задминала майсторството на своя учител – Алхимика, е или поне така си мислела. Тайната на философския камък, всъщност за нея не била никаква тайна. Научила се да превръща в звънтящо злато не само камъка, ами всичко до което се докоснела – водата (бутилирана в атрактивна полиетиленова опаковка), земята (по 1000 евро / кв. м. незастроена), въздуха (предлагала дори междуконтинентално въздухоплаване + хамбургер, само за 200$), огъня (по 200$ за барел), етера (по 500 безплатни минути срещу някакви си 15 лв.). Но това не била нейната истинска сила. Великата й мощ се криела в магията да превръща в злато мечтите и страстите човешки. Тази магия била древна, колкото човешкия род, но никой друг вълшебник преди нея не бил постигнал такова могъщество. Само с едно щракване на вълшебното копче човек можел да изживее мечтите си. Дори нещо повече, можел да ги изживява отново и отново …до безкрай (стига да си е платил сметките на EVN или EON, разбира се, защото и мечтите, както и сиренето….). Всъщност дори нещо още повече – можел да се сдобива с мечти, все по-нови, все по-лъскави, все по-мащабни.
Мъжете например, можели да бъдат всеки един (или пък всички накуп) ОТ ПЛЕЯДАТА СУПЕРГЕРОИ СПАСИТЕЛИ на човешката цивилизация и нейните морални и материални ценности. Можели без видими усилия да раздават справедливо правосъдие със светкавични удари и суперскорострелни оръжия, при това без дори да са виждали доджо или стрелбище на живо, без да са пролели една капка пот. Достатъчно било само вълшебното копче и потната бира да са на една ръка разстояние. Можели също така да бъдат суперлюбовници, в състояние да доведат всяка една жена (или пък много накуп) до екстазно кресчендо, без дори да са чували за думички като анатомия и физиология. Отново достатъчно било само вълшебното копченце да им е подръка.
Жените от тези времена не били много по-различни. Те можели без видими усилия да се превръщат в прекрасни, интелигентни и сексапилни създания, играещи си безцеремонно с чувствата на противния пол (понякога даже и на собствения си, в зависимост от предпочитанията). Можели да бъдат смели героини хвърлящи Света в погибел или извеждащи го от такава. И всичко това отново с помощта на вълшебното копченце.
Да-а-а, Technology наистина била стряскащо интелигентна магесница. Вече била на път да урегулира тотално родът човешки, с една своя велика магия – вълшебната мрежа. Тази вълшебна мрежа била изплетена от три фини нишки – Любопитство, Желание и Самота. За да бъде по-здрава плетката, в нея били вложени и три заклинания: “Никъде в навсякадето”, “Нищо сред всичкото” и “Никога във винагито”. Вълшебната мрежа била истински ефирна и неустоимо завладяваща и постепенно в нея се хващали все повече и повече индивиди от вида Homo, самоопределил се кой знае защо, като sapiens.
За да сме справедливи обаче трябва да признаем, че те сами се оплитали в мрежата. Някои от любопитство, други от желание, трети от самота. А всъщност главната причина това да се случва била, щото в ерата на МОБИЛните комуникации видът започнал да еволюира. От пълнокръвни хора, започвали да се превръщат в …номера. Често се случвало за някого например да казват: “лицето В.Я. е ЕГН № ……, с лична карта № ……….., притежава дебитна карта № ……, живее на ул. № …., телефонът му е номер ……….., има IP адрес с номер:……..” и т.н. и т.д. etc. Дори започнали да мислят за себе си като за номера, например група от десет номера се смятали “за приятели”, група от четири – за “семейство” и др. Смешното е, че те самите искали да си имат номера, при това на всяка цена, защото ако си нямали, значи …не съществували, никой не ги признавал за …хора.
И така, за да избягат от света на номерата те започнали да се оплитат във вълшебната мрежа. Там всичко изглеждало съвсем FREE и мно’о яко. Въпросните индивиди обаче не знаели, че магьосницата измислила номера с номерата, е и плетачката на вълшебната мрежа. Тази била най-хитрата й хрумка с която да превръща мечтите в злато. Да, забравихме да споменем, че тя явно имала малко драконова кръв в жилите си, защото много обичала златото и ревниво го пазела само за себе си. Обичала още да властва над всичко и изцяло да владее положението. Затова изплела и мрежата. Искала да подчини хората на магията си и да ги превърне в …числови последователности…
…И вероятно така щяло и да стане, ако някъде по същото това време не се родило едно човешко дете...


Публикувано от hixxtam на 10.07.2008 @ 14:21:47 



Сродни връзки

» Повече за
   Приказки

» Материали от
   Simpleman

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
386 четения | оценка 5

показвания 24575
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Половин глупава приказка" | Вход | 2 коментара (2 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Половин глупава приказка
от esperanca (medina@dir.bg) на 10.07.2008 @ 16:03:32
(Профил | Изпрати бележка)
Мъчно ми е за твоето човешко дете...да се родиш, заради жертвата на някоя кауза, ...трудна съдба...поздрав.


Re: Половин глупава приказка
от dumite (malisia@mail.bg) на 10.07.2008 @ 19:11:37
(Профил | Изпрати бележка)
И вероятно така щяло и да стане, ако някъде по същото това време не се родило едно човешко дете...

В електронния свят в тъмчна гора се раждат живи деца. Господи, благослови горите.