Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 854
ХуЛитери: 5
Всичко: 859

Онлайн сега:
:: ivliter
:: pc_indi
:: pastirka
:: Marisiema
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаНамери ме...
раздел: Разкази
автор: bonnka

„...и тя разбра, че човек е изгубена прашинка светлина, мъничка капка мълчание, снежинка - мечта, която докато падне се стопява, топлата сълза на самотата, изплашеното ехо на вечността, понасящо своята тъга на безсмъртното съществуване, безкрайна пътека от трепети...
...и затваряше очи, защото иначе нямаше да може да направи крачка към бездънната себе си, която не познаваше, и сякаш се боеше да опознае, не обичаше много, но безумно й се искаше да обича, на която й беше нужна радостта на чувствата, макар да срещаше само болката й...
вървеше...по брега на отчаяната си същност... ”

И в плачещото утро на новия ми ден с една запалена цигара и кафе...

Откраднатите й моменти в живота станаха твърде много за да продължаваше с преглъщането им. Не отричаше че обича много повече от „Обичам те”, но в крайна сметка си оставаше сама, защото даваше повече, от колкото получаваше. Ех ако се бе родила малко по-егоист или да не беше се раждала докато не се събереше повече егоистичен материал за оформянето й като личност.

...докато се стичаха сълзите на дъжда по стъклата-параван между моя вътрешен и външен свят...

Момента в който горещия душ отмиваше нишката й с преди, полагаше основите на една нова личност – сега. Отчаяно се нуждаеше от прегръдката на някой непознат, който ще я раздели с рутината и машиналността в живота й. Някой друг – не по красив или по забавен просто някой чужд.
Кафяво в няколко нюанса, това ще бъде неин цвят за изневяра. Взе решението доста трудно и не заради някаква измислена съпружеска вярност, просто се плашеше от точно този вид подробности, които за нея бяха нещо ново. Но истината е, че човек е способен на какво ли не, дори на това на което е неспособен.

...който беше стенещ и невъзможен за понасяне...

Тъмно, тъмно, тъмно...време е. Кръстовище и фаровете на колата като очи на дива котка я принудиха да спре. Бавно с тихо ръмжене се приближи – отворена врата към другата нея която не познаваше но й се искаше да опознае.

...и се сливаха със собствените ми сълзи, които са...

Все едно кожата й имаше очи и желания и бе нещо отделно от нея самата, а неговите докосвания я предизвикваха да мисли и реагира. Остави се в ръцете му без протест и без контрол, само на усещания и импулси. Харесваше начина, по който плъзгаше ръцете си по тялото й, и този негов аромат на кафе и пури направо я побъркваше. Можеше да му се остави завинаги, чувстваше че това е единственото, което искаше. Съзнанието й рисуваше картини в които бяха само те – той и тя. Остави мечтите си да се вихрят свободно и решително в минутите и секундите на живота й – сега.

...за теб – ти си моят ад и рай ти си моята призма – моя мисъл и копнеж – това което не успях да преживея като реалност – това което просто измечтах.

Светлината на утрото обля тръпнещото й тяло, тя отвори очите си, като отърси паяжината на съня и се усмихна, долавяйки аромат на пури и кафе. Как беше живяла до сега без чувството, което озари събуждането й, колко бе загубила. Сега се чувстваше щастлива и изпълнена с желание за всичко, някаква такава лека и нехайна. Просто беше влюбена и нищо друго не бе в мислите й освен – кога ще го види пак.

Колко сиво е наоколо, и пусто и жестоко колко тиха и подтискаща е тишината, мразя себе си и всички други...спомените ме болят и викат, давят се в тъгата ми и пак изплуват...

Имаше нужда да мисли за него всеки час, всяка минута – не й бяха достатъчни само съобщенията и кратките телефонни разговори. Стана параноична, дори в банята влизаше с телефона. Ставаше с очакването за познатия звън на съобщението и заспиваше с тази мисъл. „Обичай ме” й светеше в съзнанието „Само това искам – Обичай ме”.

...искам да потъна в забрава и да мина прехода, да бъда пак отново аз, искам него да го няма никак, все едно е сън – кратък и елементарен...

Ден на жажда – един такъв отчаян все едно роден от мрака, препрочиташе отново и отново съобщенията в телефона си, чакаше и отново и отново.
Следващо очакване, надежда. Кога щеше да свърши това? Нямаше сили нямаше нерви нито желания...имаше само безсъние.

...и това ще мине и това ще мине...но кога...чакам.

Събуди се и вдиша нещо ново – прохладно утро и усмивка. . . . .

Толкова ли е трудно да се повярва, че каквито са мислите ни, такива ставаме и ние. Мислите ни са нашия живот. Светът около нас е само това, което вярваме че е. И границите в мисленето ни, чертаят ограничеността на възможностите ни. Променим ли мислите си в положителна насока ще ни се случват много по-добри неща. Толкова ли е трудно да повярваме че ние владеем живота си – мислейки. Мисълта е енергия – възползвай се!


Публикувано от BlackCat на 09.07.2008 @ 14:20:00 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   bonnka

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 08:44:14 часа

добави твой текст
"Намери ме..." | Вход | 2 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Намери ме...
от mitko_jordanov на 09.07.2008 @ 14:52:33
(Профил | Изпрати бележка)
доста бълбока емоционалност


Re: Намери ме...
от Bonnka на 10.07.2008 @ 08:38:59
(Профил | Изпрати бележка)
а колко по-добре бихме се чувствали ако сме слепи и безразлични...

Поздрав!

]


Re: Намери ме...
от dumite (malisia@mail.bg) на 02.08.2008 @ 19:30:45
(Профил | Изпрати бележка)
ако сме как ще се случи това?
Събуди се и вдиша нещо ново – прохладно утро и усмивка. . . . .

]


Re: Намери ме...
от NeLy на 24.10.2008 @ 09:13:10
(Профил | Изпрати бележка)
Определящите моменти в живота ни никога не са планирани!

Поздрав!