Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 747
ХуЛитери: 4
Всичко: 751

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: mariq-desislava
:: Heel

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСамурай
раздел: Приказки
автор: Simpleman

Някога в зората на Времето, когато нямало чат-рум, МР 4 плейъри и когато вдигането на ръка било знак, че не държи оръжие, а чашите с вино се блъскали силно една в друга за да се смеси разплискалото се в тях вино, като доказателство, че няма отрова в него, в планините на страната Ниппон живял могъщ самурай.
Самотна душа, бродеща из пущинаците и смазваща безжалостно всеки, който дръзнел да се изправи насреща й. Воинът бил изкусен майстор на меча и се прославил в много битки и двубои. Мечът давал сила на воина, а той му отдавал душата си. Така, с годините, стомана и човек се превърнали в едно цяло, на което никой не можел да устои.
Една вечер след изнурителен преход, самураят замръкнал до малък храм. Съдбата на скиталец, която си бил избрал сам, често му предлагала за подслон скален навес или самотно дърво, затова воинът просто легнал до храма, завил се с плаща си и веднага заспал. Вятърът ритмично поклащал белите стъбла на бамбука, окъпани в меката луна светлина и разнасял аромата на пръчиците, тлеещи в храма. …Неочаквано, сред тази необятна тишина се разнесъл звукът на флейта. Мелодията била проста, но толкова чиста, че сякаш извирала от сърцето на музиканта. Самураят се събудил от неочаквания шум и се заслушал. Флейтата редяла тъжната песен на бедна млада селянка и сякаш казвала:
“О, девойко сееща ориз,
неокаляни останаха
само мечтите ти.”
И тогава, в коравото войнишко сърце нещо се пропукало. Шумът от безбройните битки забучал като буря в главата на воина. Реките от кръв и сълзи, които оставял след себе си изведнъж се надигнали като безмилостен порой и се стоварили върху му в бесен пристъп да го удавят. Виковете на стотиците посечени от него противници екнали като тътен от земетресение в ушите му. Могъщият самурай стоял на поляната сам и безпомощен и се лутал като пеперуда във фенер, из най-тъмните кътчета на своя разсъдък. Едва сега осъзнал гибелната безмисленост на досегашния си живот. Светът на илюзиите рухнал изведнъж и мъжът разбрал, че Славата, Силата и Страхът, който всявал у околните дори само с вида си, са отнели човешкият му лик и той се е превърнал в техен роб.
Обезумял от мъка, самураят се втурнал в храма от където идвала мелодията и той, страшилището пред което треперели хора и зверове се проснал на колене пред крехкото създание което държало флейтата и замолил за пощада.
Инструментът рязко замлъкнал. Девойката гледала ужасено влетелия в малкия храм мъж, който сега пълзял в нозете й и молел за пощада. Без само да осъзнава как се случва това, момичето леко докоснало мъжа по раменете и отново допряло флейтата до устните си. Разнесла се мелодия изпълнена с безкрайно състрадание и нежност. Звуците напомняли ромола на планински ручей в горещ летен ден. Те сякаш започнали да отмиват непоносимата болка от тежкото прозрение на воина. Мистичната мелодия обгърнала двете самотни и тъжни души в аура на умиротворение. Копнежът на техните сърца за любов и щастие се изливал чрез вълшебната песен на флейтата.
На сутринта светът бил различен. Самураят счупил меча си и дал обет пред Боговете и духовете на храма да не докосва повече оръжие. Завел девойката в близкото село, оженили се и заживели от труда си като обикновени селяни. Животът отново започнал да се връща в душата на самурая – селянин. С времето започнал да обиква още по-силно момичето, което го освободило от проклятието на измамното величие. Така изминали няколко спокойни години, които смекчили чертите на лицето на воина и превърнали девойката в красива млада жена.
Един зноен ден, когато трябвало да се прибира реколтата и всички били на оризовите ниви, от гората изскочили банда разбойници решили да плячкосат беззащитното село. Хората се разбягали. На нивата си останали само самураят-селянин и неговата любима. Нещо в сърцето на воина трепнало. Не можел да направи нищо, но и никога досега не бил бягал от битка. Разбойниците приближавали. Един от тях вдигнал лъка си и се прицелил в мъжа. Тетивата бръмнала и стрелата изсвистяла право към него. В този момент младата жена се хвърлила към мъжа си и в следващият миг увиснала безжизнена в ръцете му. Светът отново рухнал. Самураят прозрял за втори път безпощадно ясно, че това е била цената за предишния му живот. Боговете на съдбата отнели най-ценното което имал – ЛЮБОВТА.
Вече нищо нямало значение, дори втората стрела, летяща към неговото вече мъртво сърце.


Публикувано от BlackCat на 19.06.2008 @ 13:50:00 



Сродни връзки

» Повече за
   Приказки

» Материали от
   Simpleman

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 20:24:54 часа

добави твой текст
"Самурай" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.