Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Anyth1978
Äíåñ: 1
Â÷åðà: 1
Îáùî: 14145

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 533
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 534

Îíëàéí ñåãà:
:: Albatros

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàLove in New York
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: bedstvieto

Äèòà íå áåøå êó÷êà ïî äóøà. Öèíèçìúò è áåøå ïðîäóêò íà ðàçî÷àðîâàíèÿòà ïðåç êîèòî áåøå ìèíàë æèâîòà è.
Äíèòå è ñëåä îíçè 17 – òè ðîæäåí äåí, êîãàòî âåëèêîëåïíîòî ìîì÷å, êîåòî óæ áåøå ìíîãî âëþáåíî â íåÿ ÿ èçíàñèëè áðóòàëíî ïî âðåìå íà êóïîí ñå íèæåõà óæàñíî òÿãîñòíî, îáñèïàíè â ðàçî÷àðîâàíèå, äåïðåñèÿ è ñàìîñúæàëåíèå. Áåøå èçáÿãàëà îò êúùè. ×óâñòâàøå, ÷å íå ìîæå äà ïîãëåäíå íèêîé â î÷èòå. Íå èñêàøå è äà ãî ïðàâè. Ñðàì, áåçñèëèå è áÿñ ÿ ðàçäèðàõà. Ìðàçåøå âñè÷êè, íàé-ìíîãî ñåáå ñè, çàðàäè íàèâíîñòòà ñè, çàðàäè íåñïîñîáíîñòòà äà ïðîãëåäíå ïðåç î÷èòå, çà äà äîñòèãíå äî ñúùíîñòòà íà äóøàòà.
Áåøå íåâåðîÿòíà. Ìúæåòå áóêâàëíî ïàäàõà â êðàêàòà è. Âå÷åð, ïðåäè äà èçëåçå íà ñöåíàòà, çà äà òàíöóâà çà âñè÷êè îíåçè ïèÿíè „ñâèíå”, Äèòà çàòâàðÿøå î÷è è ñå ìîëåøå íà óì âñè÷êî òîâà äà ñâúðøè. Äà ñâúðøè êîøìàðà â êîéòî òÿ å è ïðîêóðîð è îáâèíÿåì. Áåøå êðåõêà, ìàëêà... Êúñàòà ðóñà êîñà óæàñíî óòèâàøå íà ìàëêîòî è èçÿùíî ëèöå. Ïàëàâè áóêëè ñå ïîñèïâàõà ïî ëèöåòî è âñåêè ïúò, êîãàòî ñå çàâúðòåøå îêîëî ïèëîíà â ñòðèïòèéç áàðà. Íî íàé-èçóìèòåëíîòî ïðèòåæàíèå, êîåòî èìàøå áÿõà îãðîìíèòå çåëåíè î÷è, êîèòî ãëåäàõà íÿêàê òúæíî.
Òðèñòàí âëåçå â áàðà çàîáèêîëåí îò ìîì÷åòàòà ñè. Áåøå áåçóìíî àòðàêòèâíà õàïêà çà âñÿêà íåîìúæåíà æåíà. Òÿëîòî ìó ïðèòåæàâàøå ãðàöèÿòà íà äèâà êîòêà, à ñèíèòå î÷è îáõîæäàõà âñè÷êî è íàâñÿêúäå ñ òî÷íîñòòà íà ñíàéïåð. Òîé íå áåøå öèíèê ïî äóøà. Òàêúâ ãî íàïðàâè æèâîòà.  îíçè ìîìåíò, êîãàòî ìîìè÷åòî ïî êîåòî áåøå èçãóáèë óìà ñè ñå ñàìîóáè çàðàäè äðóã... Çàðàäè íàé-äîáðèÿ ìó ïðèÿòåë. Òîé ÿ îòêðè. Òîé ïðî÷åòå ïðåäñìúðòíîòî è ïèñìî. Òîé êðåùÿ è ïëàêà, êàêòî íèêîãà ïðåç æèâîòà ñè íàä ìúðòâîòî è òÿëî. Ïàê òîé íàìåðè è óíèùîæè íàé-áëèçêèÿ ñè ÷îâåê... ñâîÿ ïðèÿòåë. Îò òîãàâà ãëåäàøå ñ äðóãè î÷è íà ñâåòà. Áåøå æåñòîê, áåçêîìïðîìèñåí, ïðåñìåòëèâ. Íàáåëÿçâàøå ñè æåðòâàòà è àòàêóâàøå áåç äà ñå ïðèòåñíÿâà çà ÷óâñòâàòà è ïîñëåäñòâèÿòà. Òðèñòàí ñåäíà íà ïúðâàòà ìàñà äî áàðà. Îêîëî íåãî ñå íàâúðâèõà „ãîðèëèòå”, ñòèñíàëè ïî ÷àøà ôðåø. Âæèâÿâàõà ñå â ðàáîòàòà ñè. Ïðåäñòàâÿõà ñè, ÷å ñà íåâåðîÿòíèòå òåæêàðè. È ñ íåñêðèòà ðàäîñò, çàáúðñâàõà æåíèòå, êîèòî Òðèñòàí íå óäîñòîÿâàøå ñ âíèìàíèåòî ñè.
Òàçè âå÷åð Äèòà ñå ÷óâñòâàø çàìàÿíà, íÿêàê ñòðàííî íàïðåãíàòà. Òÿ íå ïîíàñÿøå ðàáîòàòà ñè, òîâà îáà÷å áÿõà áúðçèòå ïàðè, êîèòî òÿ ïðåñëåäâàøå ñúñ ñòðàñòòà íà ëîâíî êó÷å. Êîãàòî èçëåçå íà ñöåíàòà íå ïîëåäíà íàäîëó. Íèêîãà íå ãëåäàøå. Âïèâàøå ïîãëåä â ïðîæåêòîðà, äîêàòî ÿ îñëåïè. Ïîñëå îíåçè äîëó íÿìàõà çíà÷åíèå.
Ïúðâèòå íÿêîëêî òàêòà íà ìåëîäèÿòà ÿ ó÷óäèõà. Òîâà íå áåøå íåéíàòà ìóçèêà. Íÿêîé ÿ ïðîâîêèðàøå. Èçñìÿ ñå âúòðåøíî è îñòàâè ðèòúìà äà ñå âëåå â êðúâòòà è äà ïîêà÷è àäðåíàëèíà è. Òàíöóâàøå êàòî âÿòúðà ñ âúëíèòå. Êàòî êëîíèòå, ãàëåùè ñ âúðõîâåòå ñè íåáåòî. Òàíöóâàøå êàêòî íèêîãà äî òîãàâà.
Òðèñòàí áåøå îìàãüîñàí. Ñúðöåòî ìó ñå ñâèâàøå è ìó ïðè÷èíÿâàøå áîëêà. Áåøå õèïíîòèçèðàí è ðåâîâåòå íà ìîì÷åòàòà îêîëî íåãî áó÷àõà, êàòî ôîí. Íèêîãà íå ñå áåøå ÷óâñòâàë òîëêîâà ëåê. Òîëêîâà âãëúáåí è íåóñåùàù òÿëîòî ñè. Âñúùíîñò áåøå ïðèâèêíàë êúì ñèëàòà ñè è ÿ ïîëçâàøå áåçñðàìíî êàòî öèíèê, êàòî õàêåð, ëîãíàë ñå â ìðåæàòà íà æèâîòà, óíèùîæàâàù âñè÷êî è âñåêè ïîêðàé ñåáå ñè. Ïîãëåäíà Äèòà â î÷èòå. Òÿ ïðåïëåòå çåëåíîòî ñè â íåãîâèÿ àêâàìàðèí è òî çàñèÿ. Èçïèòâàõà ñå, èçïèâàõà ñå.
Ñúäúðæàòåëÿò íà áîðäåÿ ïðèáðà ïà÷êàòà äîâîëåí â äæîáà ñè. Òðúãíà êúì ñúáëåêàëíÿòà, íî íå áåøå óâåðåí. Ïîçíàâàøå áóðÿòà â Äèòà. Çíàåøå êàêâî ùå ïîñëåäâà, ñëåä êàòî è ñúîáùè, ÷å å ïðîäàäåíà. Òîâà áåøå íåéíîòî óñëîâèå, êîåòî òîé íàðóøè. Íî êàê ìîæåøå äà ñå îòêàæå? Êàê ìîæåøå äà íå ñå ïîä÷èíè íà æåëàíèåòî íà åäèí îò íàé-âëèÿòåëíèòå ìúæå â Íþ Éîðê?
- Äèòà?
Òÿ ñå îáúðíà ðàçäðàçíåíî. Î÷èòå è ñâÿòêàõà ïðåäóïðåäèòåëíî. Áåøå ñå ïðåâúðíàëà â êðàñèâî ìîìè÷å. Îáèêíîâåíî ìîìè÷å. Äúíêè, òÿñíà æúëòà òåíèñêà. Êàêâè áÿõà òåçè ñëîíîâå ïî íåÿ?!
- Êàêâî èñêàø? Ðàçáðàëè ñìå ñå äà íå âëèçàø òóê!
- Äèòà- Õîñå ñå çàäúõâàøå. Âèíàãè ãî ïðàâåøå, êîãàòî áåøå ïðèòåñíåí.- Åäèí ãîñïîäèí ñå èíòåðåñóâà îò òåá. Èñêà äà ãîâîðèòå...
- Æèâîòíî!- òîíúò è áåøå ëåäåí. Âàçàòà ñå ðàçáè â ñòåíàòà íàä íåãî. Ïîñëåäâàõà ÿ ñòîëúò, äúæä îò ãðèìîâå è áîã çíàå îùå êàêâî.
- Òè ñè ëóäà! Ëóäà êó÷êà!
- Ðàçêàðàé ñå, ïëàçìîäèé! Íÿìàø ïðàâî! Òàíöóâàì â áàðäàêà òè çà ïàðè, íî íÿìà äà ñïÿ ñ ãîâåäàòà çà ïàðè!
Äúæäúò ñå ëååøå êàòî èç âåäðî, êîãàòî Äèòà èçëåçå íà óëèöàòà. Ðàçìèâàøå ñúëçèòå è. Áåøå ìîêðà. Áåøå è ñòóäåíî. Áåøå ñàìà. Òèõàòà óëèöà ÿ óæàñè. Ïîòúðñè ìàëêàòà õîíäà, êîÿòî êóïè çà ñìåøíè ïàðè. Ïðèþòè ñå â íåÿ è äàäå âîëÿ íà ãíåâà, îáèäàòà è ñúëçèòå ñè.
Òðèñòàí ãëåäàøå îòäàëå÷. Ëèìóçèíàòà äúõòåøå òåæêî. Òîïëåøå ñ áåíçèíîâîòî ñè ñúðöå ìëàäèÿ ìúæ èçãóáèë ñåáå ñè ïðåäè òîëêîâà ãîäèíè.



Äíèòå ñå òúðêàëÿõà áåçìúëâíî. Ìîíîòîííè, ñèâè. Òðèñòàí ñå ñúáóæäàøå âèíàãè â ÷åòèðè ñóòðèíòà. Îò êàêòî îòêðè ïðèÿòåëêàòà ñè ìúðòâà, ñïåøå ñàìî êîëêîòî äà íå óìðå îò èçòîùåíèå. Ñïåøå, ïðèåìàéêè êîøìàðèòå ïðèìèðåíî.
Ñòàíà. Êðàñèâàòà áðþíåòêà ñå ðàçìúðäà ñúíåíî, íî íå íàìåðè ñèëè äà îòâîðè î÷è. Òðèñòàí ÿ ãëåäàøå ñ áåçðàçëè÷èå. Îòíîâî íå ïî÷óâñòâà íèùî. Ïðåäíàòà âå÷åð ñè òðúãíà ñ íåÿ îò ïîðåäíîòî ïàðòè. Òÿ áåøå ùàñòëèâà. Îùå åäíà æåíà, êîÿòî ùå ñå ìú÷è äà ñå äîáåðå äî äóøàòà è ïàðèòå ìó... Îáè÷àøå äà ïîñðåùà åíåðãè÷íàòà Ìàðèÿ. Óäèâÿâàøå ñå íà åíòóñèàçìà è äà èäâà âñÿêà ñóòðèí âñå ïî-ðàíî, ñ íàäåæäàòà äà ãî çàâàðè ñïÿù. È òàçè ñóòðèí òÿ âëåòÿ â 6.30÷àñà, çà äà ðåãèñòðèðà ðàçäðàçíåíî, ÷å òîé âå÷å ïèå êàôå çàâèò â îäåàëî íà âåðàíäàòà íà îãðîìíèÿ ñè àïàðòàìåíò.
- Ïàê ëè ëîøî ñïàë, ãîñïîäèí?
- Ìàðèÿ, Ìàðèÿ, ëþáèìà ìîÿ, âñåîòäàéíà Ìàðèÿ!
Òÿ ñå èçêèêîòè, êàòî ìëàäî ìîìè÷å. Õàðåñâàøå Òðèñòàí. Áåøå åäèíñòâåíàòà, êîÿòî â ãîäèíèòå íà èçðàñòâàíå áåøå äî íåãî. Áåøå åäèíñòâåíàòà, êîÿòî çíàåøå èñòèíàòà çà íåãî. Áåøå îíàçè, êîÿòî âÿðâàøå, ÷å ùàñòèåòî ùå ãî íàïðàâè äîáúð, ÷å òîé âñúùíîñò å äîáúð...
- Ùå èçâåäà Áàðîí íà ðàçõîäêà, ãîñïîäèí...
- Âúðâè Ìàðèÿ, ÷àêà òå.
Ìàðèÿ âçå êàèøêàòà è ñëåä ìèíóòà èçëåçå. Ïî ïåòèòå ÿ ñëåäâàøå îãðîìåí, íåâåðîÿòåí â ñâîÿòà êðàñîòà è ñèëà áîðçîé.



Äèòà ñå ñúáóäè îòìàëÿëà. Ìðàçåøå óòðèíèòå. Ìðàçåøå ìðàçîâèòèòå óòðèíè ïðåäè Êîëåäà.  ìàëêàòà êâàðòèðà âååøå ñòóä. Ñãóøè ñå â ëåãëîòî è çàòâîðè î÷è. Ïîíå çà ìàëêî. Ãåðäà ñå áåøå ñãóøèëà äî íåÿ. È òÿ òðåïåðåøå. Ñ óñèëèå íà âîëÿòà ñòàíàõà è ñå ïðåäàäîõà íà ñòóäà.
Äèòà ñå îáëè÷àøå ñ íåâåðîÿòíà áúðçèíà. Ãåðäà ÿ ÷àêàøå ïðåä âðàòàòà. Ðàçõîäêàòà áåøå ëþáèìèÿ ðèòóàë îò òÿõíàòà ñóòðèí. Ñåíòðúë ïàðê ãè ïîñðåùíà ëåäåí. Äúðâåòàòà ïðåâèâàõà êëîíè ïîä ñíåãà. Ïúòåêèòå ìîêðååõà. Ãåðäà áÿãàøå êàòî ëóäà îêîëî ñòîïàíêàòà ñè. À Äèòà îòïèâàøå îò êàôåòî ñè. Òîïëî, óõàííî.
Òðèñòàí íàáëþäàâàøå ñ áèíîêúë ìàëêàòà æåíà. Áåøå ïëàòèë ñúñòîÿíèå, çà äà êóïè àïàðòàìåíò, áëèçî äî íåéíèÿ... Áåøå ñå âúîðúæèë ñ òúðïåíèå. Òúðïåíèå, çà äà äàäå îòãîâîð íà ñåáå ñè êàêâî áåøå Äèòà? Çàùî òóïòåøå ñúðöåòî ìó?
Òÿ ïèøåøå íåùî. Äåñåòèíà êàìåðè ñëåäâàõà âñÿêà íåéíà ñòúïêà èç ìàëêèÿ àïàðòàìåíò. Âçåìàøå ìàëêèÿ êîìïþòúð â ëåãëîòî è ïèøåøå, äúëãî è ñúñðåäîòî÷åíî. Ñòàâàøå îò âðåìå íà âðåìå. Çà äà ñè íàïðàâè êàôå. Çà äà õàïíå. Çà äà ñå ðàçõîäè ñ õðúòêàòà.  ïúðâèÿ äåí, êîãàòî ïîëó÷è øàíñà äà íàäíèêíå â äåíÿ è áåøå ïîòðåñåí. Èçïèòà æåëàíèå äà ñå ãðèæè çà íåÿ, äà ÿ çàêðèëÿ. Èñêøå ÷àñ ïî-ñêîðî äà ÿ èçìúêíå îò äóïêàòà â êîÿòî ñå íàìèðàøå. Îñòàâàøå âå÷åð ñëåä âå÷åð â äîìà ñè, çà äà ÿ íàáëþäàâà â ãîëåìèÿ ïëàçìåí åêðàí, êàê ñå ïðèãîòâÿ, çà äà îòèäå â áàðà. Êàê ïëà÷å óâèòà â îäåàëî. Êàê áåñíåå, ñðåùó êàêâî? Çíàåøå, ÷å ùå äîïóñíå ãðåøêà, àêî ñå íàìåñè. ×àêàøå, êàêòî âèíàãè áåøå ïðàâèë, êîãàòî ïðåñëåäâà öåë. Èçïèòà îáúðêâàíå, êîãàòî âèäÿ áîðçàÿòà. Ïîñëå ðàäîñò. Ìàëêî áÿõà ïî÷èòàòåëèòå íà òàçè ðÿäêà ïîðîäà õðúòêè. Òîé ñàìèÿ ñëó÷àéíî ïîïàäíà è îñòàíà âåðåí äî ãðîá. Èìàøå âúïðîñè, äåñåòêè âúïðîñè.
Îòãîâîðèòå çàïî÷íàõà äà èäâàò åäèí ñëåä äðóã...
Ïúðâî ðàçáðà çà èçíàñèëâàíåòî. Òîâà äàäå çàðÿä äà ïðîäúëæè.  ïîëèöèÿòà â ðîäíèÿ è ãðàä îáÿñíÿâàõà íà íåãîâèÿ ÷îâåê, ÷å âèíàòà å èçöÿëî íåéíà. Òîâà íå âúçïðÿ Òðèñòàí. Çà äâå ñåäìèöè, íàñèëíèêà èçãóáè, âñè÷êî- ðàáîòà, æåíà, èíâåñòèöèè, óâàæåíèå... Òðèñòàí áåøå ïîñòàâèë ðúêàòà ñè íàä æèâîòà ìó.
Ïîñëå äîéäå îòãîâîðà, çà ïèñàíåòî è. Îêðè âñè÷êè ðàçêàçè, ñòèõîâå, ñöåíàðèè, êîèòî áå ðàçïðàòèëà ïî èçäàòåëñòâàòà. Çà åäíà ñåäìèöà æèâîòà è ñå ïðåâúðíà â ñáúäíàòà ìå÷òà. Çâúíÿõà è. Êóïóâàõà. Ïóáëèêóâàõà. Ôèëìèðàõà. Ïëàùàõà. Äèòà áåøå îòêðèåòî çà ãîäèíàòà êàòî àâòîð. Çà åäèí äåí îò Ïåïåëÿøêà ñå ïðåâúðíà â ïðèêàçíà ïðèíöåñà.
Èçìúêíà ñå îò áàðà.
Òðèñòàí ñëåäâàøå âñÿêà íåéíà ñòúïêà. Ïîäêðåïÿøå ÿ, êîãàòî ïàäíå. Ïîâäèãàøå ÿ. Ïàçåøå ÿ. Äåñåòêè íåãîâè ìîì÷åòà áäÿõà íàä æèâîòà è, ñ öåíàòà íà ñîáñòâåíèÿ ñè æèâîò. Õîðàòà îêîëî íåãî ñå ñòðàõóâàõà. Áÿõà îáúðêàíè. Óñåùàõà èíñòèíêòèâíî, ÷å å îáñåáåí. Îòäàäåí íà íÿêàêâà ëóäîñò, êîÿòî ïðåñëåäâàøå ñ îïèÿíåíèåòî íà ïåïåðóäà óñòðåìåíà êúì ïëàìúêà.


Äèòà âúðâåøå ñ áîðçàÿòà ïî àëåÿòà. Áåøå óìèñëåíà. Èìàøå âñè÷êî. Âå÷å íå áåøå ìîìè÷åòî îò áàðà. Ñÿêàø ñ ìàãè÷åñêà ïðú÷êà ìèíàëîòî è áåøå èçòðèòî è íèêîé íå ñå îñìåëÿâàøå äà ïîâäèãíå äóìà çà íåãî. Ñðåùó òÿõ ñå çàòè÷à îãðîìåí áîðçîé. Áåøå èçêëþ÷èòåëåí. Êîçèíàòà ïî ãúðäèòå ìó ñå ñïóñêàøå êàòî ëàâèíà, îñëåïèòåëíî áÿëà. Ãåðäà ïîùóðÿ. Äèòà ÿ ïóñíà, çàåäíî ñ êàèøêàòà. Èãðàåõà ëóäî, ëþáîâíî. Ãàëåõà ñå. Õàïåõà ñå ïî óøèòå. Òîé ÿ ïîâàëÿøå â ñíåãà, à ïîñëå ÿ ïîêðèâàøå íåæíî ñ òÿëîòî ñè. Ãåðäà ãî êàíåøå âèñîêî âäèãíàëà îïàøêà. Áåøå ëóäà îò ùàñòèå.
Äèòà ñå îãëåäà. Íåäàëå÷ ñå îòêðîè ôèãóðàòà íà âèñîê ìúæ. Òîé ñå ïðèáëèæàâàøå áàâíî, ñèëíî. Î÷èòå èì ñå ñðåùíàõà. Ñòîìàíåíî ñèíüî ñå âðÿçà â íàñèòåíî çåëåíî, çà äà ãî ðàçòîïè.
- Êîé ñè òè? - ãëàñúò è ãî ãàëåøå ìåêî
- Ñúäáà?!- ñìåõúò ìó áåøå îòêëèê íà îìèðîòâîðåíàòà ìó äóøà – Äèòà...
- Ïîçíàâàì òå...
- Äà-óñìèõíà ñå- òúðñèëà ñè ìå...
- Íàìåðèõ òå- óñìèõíà ñå è òÿ



„24 äåêåìâðè 2008 ãîäèíà ìàãíàòúò Òðèñòàí Ëèðîé ñå îæåíè çà ïðîñïåðèðàùàòà ïèñàòåëêà Äèòà Ãåðáåð. Ñâàòáàòà áåøå ïèùíà. Ãîñòèòå ñå ëþáóâàõà íà íåâèæäàíî òúðæåñòâî íà êðàñîòàòà è ëþáîâòà.” - Íþ Éîðê Ïîóñò
„ Ïðèêàçêàòà çà ïðèíöåñàòà è ïðèíöà âå÷å å ôàêò! Åäâà ëè íÿêîé ìîæå äà ñå óñúìíè â îáè÷òà íà òåçè äâàìà ìëàäè, âñåêè ìèíàë ïðåç ñâîèòå òåæêè ïåðèîäè. Òðèñòàí Ëèðîé è Äèòà Ãåðáåð ñà âå÷å æåíåíè!” Õåðàëä Òðèáþí
„ Åäíà øåìåòíà âðúçêà äîñòèãíà ñâîÿ àïîãåé. Òðèñòàí è Äèòà îòïðàçíóâàõà ñâîÿòà ñâàòáà. Òîé ùå ÿ îòâåäå íà ïðèêàçíèÿ ñè êàðèáñêè îñòðîâ, êúäåòî ñïîðåä ñîáñòâåíèòå ìó äóìè ùå ÿ îêîâå â ëþáîâòà ñè çàâèíàãè...” Ñè Åí Åí..



Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 18.06.2008 @ 06:26:00 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   bedstvieto

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

24.04.2024 ãîä. / 05:57:45 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Love in New York" | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (6 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Love in New York
îò midnight_witch íà 18.06.2008 @ 22:26:20
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
ììììììì ïåðôåêòíî .
ñåãà ïîëçâàé ìîèòå øàïêè è èñêàì íîâ. ÷èêëèò ñåñòðî .íîìåð åäíî ñè


Re: Love in New York
îò mitko_jordanov íà 21.06.2008 @ 13:21:55
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Àâòîð èçïúëíåí ñ íåæíîñò è
ñòðàñòíî âëþáåí â ãåðîèòå ñè
èëè ìîæå áè â äðóã íÿêîé ãåðîé;)))