Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: StudioSD
Днес: 1
Вчера: 0
Общо: 14144

Онлайн са:
Анонимни: 535
ХуЛитери: 4
Всичко: 539

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: VladKo
:: Icy
:: pastirka

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСветът е пълен с разочаровани жени
раздел: Разкази
автор: apostolicia

На eklekti4na в отговор на “Чифт мръсни чорапи”


Скъпа ми приятелко, светът се напълни с разочаровани жени.
Както ти е известно, ние узряваме рано-рано и ни напъва някакво странно желание да даваме плодове, за целта съответно ни е нужен мъж. Но не къв да е а Истинския, щото пък след плододаването ще трябва да живеем с него. Пък и да ни пасва на конфигурацията на гените. (Извини ме, ако го докарвам суховато, но ти ме познаваш – сантименталните розови истории ми идват малко... като плужеци – лигави и предизвикващи спазми за повръщане.) Откриването на Истинския такъв обаче е сериозна изследователска работа. И ние почваме търсенето, само че то очевидно ни отегчава твърде бързо. Затова се хвърляме на някой Истинскоподобен, дето що-годе пасва на конфигурацията ни. И врътваме с него едно бясно Ин-Ян колело. Дотук всичко е много добре, обаче! Обаче като ни се отвие свят от въртележката в колелото на Ин и Ян, чак тогава разбираме, че Истинскоподобния не е в състояние да замести Истинския. Така че сурогатът трябва или да бъде незабавно напуснат – което бих направила аз, или да бъде изтърпян – което би направила ти. Аз нямам време да експериментирам, както знаеш – умирам бързо. Пък и да не умирах, такава съм си, пак бих го напуснала.
Ти би понасяла стоически положението, би си намерила хиляда причини, за да останеш, дори когато самите причини ти казват, да си вървиш. Ще изтъкнеш всевъзможни доводи, а когато свършат възможните, едва ли би се посвенила да прибегнеш и до невъзможни. Не обичаш да грешиш, а още по-малко да си признаваш, че си сгрешила. Първо би се опитала да промениш нещата, но мъжете не са мека глина да ги моделираш, ти го знаеш. Би воювала за себе си и мечтата си, но по отношение на войната мъжете са по-изкусни от нас. Те са я измислили. Накрая би разбрала, че всъщност търпиш, за да не си признаеш пред себе си, че си се провалила. Защото ти не го обичаш, поне не него. Ти обичаш представата си за Истинския, която си проектирала върху Истинскоподобния и смяташ, че с това нещата се оправят. Ти си се опитала да му дадеш огромната си, но безадресна любов, а той се е уплашил, защото съвсем не е сляп, за да разбере, че е малък за нея. Просто не сте били на една вълна, а най-често не сте и в един и същи океан, но таво е друга тема.
И тогава отиваш в числото на разочарованите жени, с които се напълни светът.
Защото, мила ми приятелко, мъжете не могат никога да бъдат държани отговорни или обвинени за края на една връзка. За края и конеца, и енда, и финиша, и краха, и прочие, и така нататък, винаги са виновни жените.
Мъжете са прекалено праволинейни, на тях им трябват много малко неща – съчетанието от една добра жена и една добра бира общо взето им върши работа. Впрочем не разибрам защо заведоха дело за дискриминация срещу този знаменит рекламен текст, той е страхотно попадение.
Но ние – ние наистина сме друга бира. Ние сме надарени с интуиция, открили сме истините за съществуването още преди да сме създали първия си живот. При всичките тези дарби ние сме били длъжни да видим, че от тази връзка няма да излезе нищо, още преди да сме я започнали. Съгласи се, че е малко извратено да превръщаме неговия и дори собствения си живот в провал, само за да не признаем, че сме сбъркали. Непростимо би било!
Така че, мила ми приятелко, винаги, когато те напъне порив да му изпереш чорапите, първо здравата се замисли какво точно искаш. И понеже знам, че ти винаги си наясно какво точно искаш, замисли са още по-здравата дали находката отговаря на това, което си търсила. Ако съвпада - добре, ако не съвпада обаче има пак два варианта - бягай или си пресметни границите на допустимия компромис. Знам, че е доста неприятно занимание, но опитай. И светът няма вече да е място, пълно с разочаровани жени.
И пак ме сърбят ръцете да посадя дръвче...Идваш ли?!


Публикувано от BlackCat на 15.06.2008 @ 12:38:40 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   apostolicia

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 15:57:12 часа

добави твой текст
"Светът е пълен с разочаровани жени" | Вход | 4 коментара (11 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Светът е пълен с разочаровани жени
от Liulina на 15.06.2008 @ 14:25:57
(Профил | Изпрати бележка) http://liulina.blog.bg/
Това за разочарованите жени е напълно вярно,в днешно време ние сме силния пол ,а мъжете станаха чувствителните и слабите...този истинския вече все по рядко съществува...има реална опасност да не го срещнем никога...Всичко което казваш си е самата истина,но една закърпена риза е по добре от напълно съдрана...


Re: Светът е пълен с разочаровани жени
от eklekti4na (eklektika13@yahoo.com) на 16.06.2008 @ 09:53:12
(Профил | Изпрати бележка)
Винаги са виновни жените, съгласна съм. Но вината се пада на този, който носи крайната отговорност. За края и конеца и енда и финиша и краха и прочие ще съм виновна само ако нося сама цялата отговорност. И да, именно защото сме открили истините за съществуването още преди да сме създали първия си живот (невероятно силно и точно прозрение, за което те поздравявам от сърце), в общия случай сме по-способните да носим отговорността. А това означава да поемеш шефството. Имам и по-груба версия и знам, че на тебе мога да я кажа съвсем натурално – да „управляваш” семейното щастие съвсем, ама съвсем еднолично, оставяйки привкус за взаимност. Някои го наричат властност, аз не съм съгласна. По-скоро е нагърбване с повече отговорности, породено от неизбежност, а не от натегачество пред съдбата. Между впрочем има и мъдри мъже, които отлично го разбират и го приемат. За тях историята е казала, че зад успехът им се крие една умна жена.
Така че аз съм за елегантното, интелигентно женско тарторство. Забелеязвам, че поднесено по този начин, мъжете го приемат доста добре. В моя случай толкова добре, че дори не пера чорапи, не готвя, не чистя (или поне мноооого рядко) и изкарвам доста по-малко пари... И не защото мъжът до мен е такъв, а защото, смятам – сама съм си го направила такъв. Започна да става лично, нафукано и самохвално, затова спирам...
Така че не знам доколко бягството е решение. Според мен бягащата жена не постига нищо друго, освен натрисане в поредния плуващ на друга вълна и на друг океан. По-добре да потърси мост, вместо да бяга. Не е невъзможно да го издигне, ако повярва в себе си и се пребори със собствената си природа.
Написах този разказ за мои много близки хора, които потънаха и не изплуваха от невъзможността на браковете си.За много кратък период от време пред очите ми се разиграха две много сходни житейски истории, описани почти буквално в този разказ. А моите обичани прототипи се поставиха в ролята на жертви и категорично отказаха да поемат отговорност и да потърсят начин да се спряват със ситуацията. За тях единственото решение е да търпят. И да се усмихват, при това. Мисълта за бягство изобщо не е опция пред тях. Дори ги плаши . Нещо като: „Бий ме, обичам те!”. Същевременно, убедена съм, и двете осъзнаваха провала, както ти го наричаш, но не искаха да го признаят най-вече пред себе си. Ето на тези изстрадали момичета посвещавам редовете си. И двете го прочетоха и реакцията им не ме изненада. Бяха шокирани как е възможно на света да има толкова търпеливи жени. И все пак бях потресена –очевидно вече са изградили толкова силни защитни стени, че дори не успяха да схванат какво се опитвах да им кажа. А някога пишехме заедно и се разбирахме между редовете.
Благодаря ти сърдечно, скъпа ми приятелко, и ще се радвам и занапред да продължим словесните провокации помежду си. За мен това е сигурен знак, че сме от една и съща кръвна група.

Пожелавам ти слънчев ден и слънчева седмица, защото ти отиват!


Re: Светът е пълен с разочаровани жени
от mitko_jordanov на 18.06.2008 @ 09:34:28
(Профил | Изпрати бележка)
Беше неописуемо изживяване да проследя такъв диалог чувствайки се обект на обсъждане, радвам че имате толкова категорично изградени позиции, според мен и двете имате пълно право, животът не е черно-бял, но все пак мисля, че проблема е по-глобален, а това е само едно негово разклонение, а всичко се движи /или по-скоро ни раздалечава/ неумението ни да комуникираме един с друг, не зависимо дали другия е "мъжът ми", "жената", "детето", "старците" или колеги приятели ит.н.
Причината за това е според мен е, че не гледаме на другия като на живо същество, а като на огледало в очите на което оглеждаме себе си


Re: Светът е пълен с разочаровани жени
от copie на 02.07.2008 @ 20:56:25
(Профил | Изпрати бележка)
!!! BRAVO