Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Anyth1978
Днес: 1
Вчера: 1
Общо: 14145

Онлайн са:
Анонимни: 539
ХуЛитери: 3
Всичко: 542

Онлайн сега:
:: Mitko19
:: rajsun
:: Marisiema

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЧифт изпрани чорапи
раздел: Разкази
автор: eklekti4na

Влезе в стаята ми. Моята стая. Зонирахме апартамента на „мои” и „твои” територии почти веднага след отказа ми да му принадлежа. Странно как опазването на личното душевно пространство води до маркиране на територии и във физическото такова.
В тази вече моя стая и принадлежащия й балкон, имаше само две причини за нарушаване на тишината помежду ни – чифт изпрани чорапи, висящи на простира и моя милост. За разлика от чорапите, аз вече не бях негова собственост. А подобно на тях, бях спомен за вече отминала красота. Някоя от двете го беше накарала да стъпи на вражеска територия. Зарових глава в голямата бяла възглавница и с привидно дремещо безразличие зачаках присъдата. Кой ли ще бъде – аз или чорапите. На онче-бонче ми излизаха все чорапите, но не съм суеверна. Броих си наум, за да изглеждам ангажирана с мисловна дейност.

Излезе... Бях със затворени очи и не разбрах взе ли нещо... Или остави... Или е идвал заради мен, но си е помислил, че спя... Какво се случи? Мисълта ме терзаеше толкова, че реших да стана и да изпуша една цигара на балкона при висящите му чорапи. Точно тогава съзрях мокрите следи от стъпки по земята. Къпал се е... И хиляда на сто си е търсил чорапите, защото мрази да ходи бос. Гаранция, че за времето откакто сме разделили апартамента на мои и твои части, чистите чорапи са се изчерпали. Само че той отдавна е забравил, че преди да се озоват в шкафчето му, чорапите престояват известно време на простира. И въобще не се е сетил да ги търси там. Сладур! Стана ми мъчно за него. И смешно. Стана ми всичко, което не трябваше да ми става в този миг.

Обзета от някакви остатъчни импулси на грижовност, скоропостижно загасих цигарата и се понесох с чорапите в забранената зона. В неговата стая. Подадох му ги без думи. Беше благодарен. Каза ми го. Възтържествувах. С това определено изчерпахме всичката му собственост в моята стая. Казах му го. Върнах се на балкона си и продължих да пуша.

Знаех, че ще дойде. Мрази, когато последната дума не е негова. Да кажем, че и желанието за примирие не ме изненада чак толкова. Безпомощен е пред мръсните чорапи и всички неудобства, съпътстващи процеса до връщането им в чист вид до шкафчето за бельо. Изненада ме само това, че се съгласих. Както винаги непредсказуемата съм аз.

...
Ден по-късно отивам да пусна пералня. Апартаментът отново е общ. Вероятно отново съм собственост, но сега не ми се мисли за това. Важното е, че всеки път, когато посегне да ми бръкне в душата, няколко чифта мръсни чорапи ще го делят от унижението да признае, че не може без мен. За властолюбието му това е страшно много. За мазохизмът ми да продължавам да живея с него – това е достатъчно.


Публикувано от hixxtam на 12.06.2008 @ 19:45:19 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   eklekti4na

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 08:57:37 часа

добави твой текст
"Чифт изпрани чорапи" | Вход | 5 коментара (10 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Чифт изпрани чорапи
от krasavitsa на 16.06.2008 @ 20:04:11
(Профил | Изпрати бележка)
" няколко чифта мръсни чорапи ще го делят от унижението да признае, че не може без мен " - извинявай, защо смисълът тук нещо ми се губи? Разбирам какво искаш да кажеш - но точно мръсните чорапи са причината за унижението му да признае, че... Така звучи силно, но не е точно.
А иначе е супер!
Поздрави!


Re: Чифт изпрани чорапи
от eklekti4na (eklektika13@yahoo.com) на 17.06.2008 @ 10:13:36
(Профил | Изпрати бележка)
krasavitsa, смущаващо права си, колкото и да не ми се да си го призная. Ще се постарая занапред да успявам да доплувам до края на Дувнава, без да се давя в собственото си нетърпение и любопитство. А от друга страна се замислих за това как понякога съвсем несъзнателно можеш да заложиш капан на читателя. Дето се казва, да го бях искала нямаше да стане толкова професионално. Благодаря ти, че не се хвана! Благодаря ти, че Четеш!

]


Re: Чифт изпрани чорапи
от Princesssa на 13.06.2008 @ 01:36:46
(Профил | Изпрати бележка)
Интересно написано. Оригинално. Хареса ми!:) Поздрави!:)


Re: Чифт изпрани чорапи
от eklekti4na (eklektika13@yahoo.com) на 13.06.2008 @ 09:57:52
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря! Радвам се! Поздрави и за теб!

]


Re: Чифт изпрани чорапи
от apostolicia на 13.06.2008 @ 11:35:01
(Профил | Изпрати бележка)
О, да! Чифт изпрани чорапи понякога са единствената причина двама чужди си вече хора да си изкомуникират.
Знаеш ли, хрумва ми, че за провала на една връзка винаги отговорност носи жената в нея?! Ох, много е дълго за коментар, ще ти отговоря в разказ. Поздрави за "другия поглед":)))


Re: Чифт изпрани чорапи
от eklekti4na (eklektika13@yahoo.com) на 13.06.2008 @ 12:29:13
(Профил | Изпрати бележка)
Да, жената по принцип е дълга тема, както казва мъжът ми.
Трогна ме! Ще чакам с голямо нетърпение... Благодаря ти, благодаря ти, благодаря ти!

]


Re: Чифт изпрани чорапи
от mitko_jordanov на 13.06.2008 @ 13:35:25
(Профил | Изпрати бележка)
Да разбирам ли, че мръсните чорапи са символ на срастването в ежедневието и подържане на създадените навици?;))


Re: Чифт изпрани чорапи
от eklekti4na (eklektika13@yahoo.com) на 13.06.2008 @ 14:20:27
(Профил | Изпрати бележка)
Да, с извинение за неестетичността на тази битовистична символика.
Стигне ли се дотам, чувствата са вече са доста захабени.Всички опити за „освежаване” са силно неуспешни и, както се казваше в една реклама, само увреждат повече тъканите на дрехата, която за благозвучие наричаме "любов".
Два извода: „Мъже, перете си чорапите!”:-) или „Мъже, изберете верния препарат за запазване на отношения”...
Аз и на жените имам какво да кажа, ама мисля, че те си го знаят.

]


Re: Чифт изпрани чорапи
от marathon (marathon@mail.bg) на 13.06.2008 @ 15:31:10
(Профил | Изпрати бележка)
Според мен това разказче може да стане много по-дълбоко и голямо като обем и съдържание. Може би нямаш търпение да завършиш започнатото. Опитай се да събираш повече вода от повече кладенци. Харесва ми твоя начин на мислене и писане. Продължавай !!! :)


Re: Чифт изпрани чорапи
от eklekti4na (eklektika13@yahoo.com) на 13.06.2008 @ 16:16:29
(Профил | Изпрати бележка)
Отчитам препоръката и благодаря за поощренията. Ще се постарая, доколкото мога. Поздрави!

]