Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 755
ХуЛитери: 3
Всичко: 758

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: Elling
:: Heel

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтачупливи неща
раздел: Други ...
автор: midnight_witch

Обичам предмети от стъкло. Или порцелан . Изящната им съвършенност ме обърква. чупливост и крехкост в меки ръбове. В скритата сила на гладкото. Режещо – като крясъкът на майка ми – внимавай сервиза ми .

И топлата струйка кръв по пръстите ми в безупречно правилен разрез. Капките се разбиват на пода очертавайки чудовищните лица на болката, която ей сега ще прелее през дланта.

Тя мълчи.

Протяга пипалата си едва след като лепкавият път на кръвта е отпушен . Сграбчва нервните окончания, а те застиват във беззвучен вик.

Невроните регистрират момента. Записват го.

Години наред пръстите ми изтръпват докосвайки стъкло. Пазя се .

Времето. Времето има собствена крехкост. Миговете могат също да са чупливи в скритата си безценност. Има и още нещо. Неуловими са. Ако не ги регистрираш изтичат като топлата лепкава вадичка кръв в стиснатата длан на времето. После по душата ти остават правилни белези.малки разрези на миналото, в които болката е зараснала неправилно, но за сметка на това завинаги.

Безчувственост. Ако приемеш болката и я направиш част от дишането си, движението и денят си, тя става твой съюзник. В очите ти се настанява хладнокръвие. Онази топлата отдавна се е оттекла към крайниците. Понякога се нараняваш сам и гледаш отново късият й път в струйките . Всъщност друг няма как да те нарани. Вътре сте само ти и болката, здраво прегърнати толкова здраво, че сте част един от друг. Понякога пръстите ти изтръпват. Записаните моменти. После безчувствеността те изпълва отново, като захвърлен празен съд на дъното на морето.

Дъжд. И в слънчеви и в облачни дни, в сърцето винаги вали. Никой не вижда сълзите, които криволичат по причудливите сънища на душата. Състояние на дъжд, през което скулите изсъхват и добиват все по отчетливи очертания. Усмивката, която рисуваш по съмване е същата, която прибираш вечер в лявото чекмедже на банята, като чадър, които не искаш да загубиш. в този момент тялото ти се разтваря в настойчивата безплътност на локва. А дъждът не спира да вали мислено.

Любов. Можеш да и дадеш лице и име само ако си познал. Иначе е само понятие.

Любовта е нежното мъничко пролетно цвете цъфнало над снега.

Можеш да го откъснеш и да държиш два часа красотата му в дланта си . Можеш да си направиш снимка с него . Можеш дори да го хербаризираш за часовете на дъжд;

Можеш да разтвориш раните си и да пуснеш кръвта си да тече топейки снега, докато то се храни с болката ти.

Правилно. Правилата са създадени за да се запази реда. Дори в привидният безпорядък има правила. Вероятно тези на хаоса. Теории. Теоретическата неуязвимост обаче се превръща в практическа безпомощност. Тогава разбираш колко са безпомощни знанията. В плаващите пясъци няма указания за спасение. В правилата за оцеляване важи само един закон. Този на джунглата. Натрупаната мъдрост се превръща в товар от скрита добре печал.стреляй пръв. Първо правило е изненадата.

Секс. С предназначение за продължаване на поколението и превърнал се в необходимост. Не само от плътска гледна точка.Между гладът на мозъка и глада на душата идва мястото на и гладното тяло. Необходимостта от достатъчно ендорфини даващи състояние на нирвана. Може би единственият момент, в който болката се отдръпва в периферията на подсъзнанието.

Книгите, музиката, изкуството са в състояние да задоволят гладният мозък. Човешката топлина и споделянето да запълнят пукнатините в душата. Актът да дадеш. Да дадеш себе си, страховете си, топлината си и доверието си. Да изпълниш другият с надежда, че това е липсващата ти половинка - да се отдадеш, да прелееш в крехкостта на усещанията без да мислиш за острите ръбове в гладкостта на интимното докосване.

Сексът е готовността да се счупиш. Да се разбиеш на хиляди парчета. Да пуснеш дъжда в себе си .Да съблечеш ризата си . Да имаш мига, докато заключваш във себе си крехкостта на другият, чуплива до безпомощност.

И да я запазиш. На всяка цена.

Сърце. По правило мускул. Никой не те подготвя за крехкостта му. Най острите спомени за порязвания остават там. Безчувствеността като нахален сродник ту идва ту си отива. Еуфорията на чувствата спира дъжда.

Няма чадър за любов. Дори да го подариш, чупливостта му остава. При теб.

Можеш да оставиш вратата му гостоприемно отворена. Можеш да го заключиш в килер.

Истината е, че рано или късно ще го загубиш.

Като безвъзвратно разбитият сватбен сервиз на мама.


Публикувано от BlackCat на 11.06.2008 @ 09:40:53 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   midnight_witch

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 19:51:33 часа

добави твой текст
"чупливи неща" | Вход | 9 коментара (19 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: чупливи неща
от dressy на 11.06.2008 @ 11:54:58
(Профил | Изпрати бележка)
иска ми се да имам понякога безкраен запас от оловен кристал
или сгъваем чадър
където да събера всички световни капки
но.......
имам теб
:)


Re: чупливи неща
от Ufff на 11.06.2008 @ 19:25:01
(Профил | Изпрати бележка)
Ще го запомня, Уич! Имаше някаква притча за счупеното; че като вървим по парчетата, накрая получаваме (или беше - намираме?) цял предмет. Нещо такова.
Някои неща трябва да са безвъзвратни. Просто така трябва. Заради развитието.
Твоят текст е цял.

{}


Re: чупливи неща
от nironi (nironi@mail.bg) на 11.06.2008 @ 20:00:37
(Профил | Изпрати бележка)
"Да пуснеш дъжда в себе си ."- или да го извалиш от себе си ;), но, така или иначе, "И в слънчеви и в облачни дни, в сърцето винаги вали". ами сърцата пустини, къде ги оставяш !)


Re: чупливи неща
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 11.06.2008 @ 20:58:06
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Знаеш ли, спомних си за един материал. Дуралекс.
Обикновен, за ежедневна употреба, леко плебейски, няма аристократизма на порцелана. Освен смуглият цвят, създаващ усет за различност.
И в него има само една точка, събрала напрежението на целия съд. Така е проектиран. Като изваяно цяло отвсякъде, и само онази точка е изключението! Ахилесовата какво беше там... Хвърляш, изпускаш, издевателстваш – няма разбиване!
Но докоснеш ли я Нея, пръсва се на несъбираеми части. Без удар. Така, без да усетиш, без да го изпускаш, докоснал си онази точка (не ми се усмихвай така, не G!) и... бууум!
Случвало ми се е да намирам микроскопични частички от (само)строшен съд в продължение на години...
Едва ли ти казвам нещо ново, но просто асоциации споделям.

А за думите ти, съвсем меко казано (и остро – като твоите стъкла) – прекрасни. Повече, повече, повече от прекрасни...
И ти си прекрасна (вещица)!
:)



Re: чупливи неща
от ami на 12.06.2008 @ 01:04:23
(Профил | Изпрати бележка) http://picasaweb.google.bg/anamirchewa
понякога изстръпват пръстите..(периферна нервна система..уж)Пък казват че счупеното носи щастие...


Re: чупливи неща
от Ida (cwetiata_na_ida@mail.bg) на 15.06.2008 @ 15:56:02
(Профил | Изпрати бележка)
Страхотни философски прозрения! Всички. Чудех се за кое да напиша, че най-много ми е харесало, но ти всички си ги изваяла точно както крехките порцеланови и стъклени предмети. Възхитително. И чупливо.


Re: чупливи неща
от mastilo на 16.06.2008 @ 01:36:59
(Профил | Изпрати бележка)
Теория на невероятностите, а авторът ги е снаждал, сякаш му пука. А на Времето и молекулите не. Така или иначе ще се загубим, тъй че, стреляй. )


Re: чупливи неща
от infinity на 22.06.2008 @ 12:19:57
(Профил | Изпрати бележка) http://www.lyricalbalcony.blogspot.com/
"Сексът е готовността да се счупиш". не знам дали съм срещала по-необятнo и по- дълбокo обясняване на секс от това.
сърцевината на текста ти е това изречение, според мен, и неслучайно се намира като елемент между реда и сърцето.
мдаа нечуплив текст за чупливи неща :)
прибирам го където трябва :)


Re: чупливи неща
от alfa_c на 13.07.2008 @ 15:27:02
(Профил | Изпрати бележка)
Уичи, през всичките ми безпомощни чупливости премина вибрацията на стари страхове. Изобщо - подейства ми като инвентаризация. За протокола - след самоналожената дълготрайна профилактика със слаб/силен огън се забелязва леко заобляне на най-острите ръбове.
Противопоказно е излагането им на Оня дъжд.
Хладнокръвието ми настървено пише ли, пише нещо си в оръфания си тефтер, а моя милост като страничен наблюдател се опитва да се любува на невидимото.
Ех, и ти..., много те бива да човъркаш, значи!