Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 540
ХуЛитери: 2
Всичко: 542

Онлайн сега:
:: Icy
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаОковите на душата XI
раздел: Романи
автор: dr_abdul

Оковите на душата XI
Абдулрахман Акра

Опитваше няколко пъти да се свържи с нея, но напразно. Точно в този момент усещаше колко е голяма загубата когато един факт става неоспорим и колко е голяма разликата между това да предположиш и да преживееш.
Наля последната чашка от бутилката и запали една цигара с надежда да се успокои. Ала вече беше убеден повече от всякога, че животът след тази нощ никога няма да бъде както беше преди.
-Ели... Ели… - започна тихо и нежно да шепне. Усети как гърлото му се свива и гореща сълза се стече по лицето му. Не е вече лице от мечтите... представяше си я като образ, усмивка, глас, дори и аромат... по кожата му се разпространяваше споменът от нежният й допир, топлината на младото й тяло, меко и нежно, придружен от духовния опиум, с който се наслади при прегръдките им.
Пореден опит... дава свободно, с насълзени очи погледна нагоре да благодари бог и се моли горещо тя да отговори. Не би искал нищо друго от живота, освен да чуе гласа й в бездънното море на отчаяние, дори не би искал самият живот, който би дал в замяна на това.
-Да
-Ели... слава Богу че отговори.
- Няма никаква полза от това, обадих се защото не би било учтиво да не отговарям.
-Ти ми обеща да не се промени нещо.
- Не съм те излъгала, а излъгах себе си когато мислих че го мога.
-А сега?
-Какво сега, Николай, ти си женен мъж, а аз съм свободно момиче и за миг не бих искала да бъда любовница на женен човек.
- А приятелството?
-Самият ти знаеш, че не сме били приятели дори през първите мигове на срещата ни.
Замълча. Той от самото начало изпитваше нещо специално, нещо като магнит, който го обвързваше с нея, да... той се влюби в нея от пръв поглед, както и тя, но и двамата имаха предчувствието, че любовта им е невъзможна.
- Искам едно да ти кажа.. .предположила съм това, но един вик на надеждата все ме накараше да мисля за някакво чудо, въпреки че съм достатъчно зряла, за да се убедя, че времето на чудесата отдавна е минало.
Сълзи горещи и стенания болезнени - всяка нейната дума беше като камшик, който удряше неговата душа.
-Ели... Самият ти глас чрез кабелите внушава толкова радост в дните ми, докосването на тялото ти ме кара да се чувствам като цар на царете. Обикнах те от първият тон на гласа ти когато попита за свободното място в онова заведение..
-Николай... за нещо съм ти благодарна - за това, че беше толкова искрен и честен с мен.
-Можех да те излъжа Ели, но не ми даде сърцето... толкова си ми мила и драга. Никога не съм те поглеждал като момиче за една нощ.
- Откога си женен.
-От две години.
-А защо си сам, къде е жена ти?
-При нейните родители в Лом.
-Толкова далече.
-Да.
-Извинявам се че питам, но защо е там.
-За да прекара лятото.
-Интересно, хората идват на море през лятото.
-Обвързана е с родния край и с роднините си.
-А ти прекарваш три месеца сам.
-Да, работя в областта на туризма.
-Ясно. Не искам да се сравнявам с никoй, но все пак оставам жена в края на краищата... ако бях на нейното място не бих те оставила за миг.
-Не мисля че го заслужавам.
-Не искам да се гордееш... но ти си единственият мъж който съм смятала за принц на мечтите си. Не намеквам за нещо, нито изказвам желания - просто е излишно да повтарям че това е последния разговор между нас.
-Няма нужда да го потвърдиш..боли ме.
-И мен.
Нейният тон взе да се успокоява, но раната я имаше дори в гласа й по кабелите - толкова е прозрачна нейната душа.
-Обичаш ли я?
-Не я мразя, оженили сме по любов когато учеше тук и нещата вървяха прекрасно, но не знаех че толкова е обвързана към родния край. Не ми е сторила зло никога, но един ден стана едно недоразумение между мен и баща й и тя беше на неговата страна. Тогава бяхме пред развод.
-И?
-Открихме че е вече бременна.
- И дете ли имаш.
-Да, едно кърмаче.
-Да ти е живо и здраво.
-Благодаря ти. И тогава потиснах раните от моето разочарование и реших да продължим живота за благото на детето.
- Може би си постъпил правилно. Ти си знаеш. Единственото което мога да ти пожелая е щастие и само щастие, защото го заслужаваш.
-Да разбирам ли, че не ме мразиш.
-Аз те обичам. Не съм го казала, защото вярвам в това, че не съм длъжна да кажа нещата щом ги показвам.
- И не те яд на мен.
-Не на теб, а на обстоятелства около теб.
Замълча за малко и с остър тон викна:
-Дори по ме е яд сега, защото откривам все по-любими черти в теб. Въпреки тъгата си не си изказал нито една лоша дума за твоята жена.
-Аз я уважавам. Казах ти: Никога не ми е сторила зло.
-Малко й завиждам.
-Аз от самото начало му завиждам.
-На кого.
-На този който ще спечели този Божидар, хубавата Елеонора. А мен ме е яд защото нашите проблеми с жена ми изглеждат толкова лесни и решими отстрани, ала вътре в мен не са. Дори самата тя мисли че съм забравил за случилото между нас.
-Малките камъчета обръщат колата понякога.
-Да, абсолютно правилно.
-А сега ти пожелавам лека нощ.
- И не сбогом.
-Не обичам тази дума, но няма да се чуваме повече.
-Умолявам те.
-Лека нощ... едно нещо искам да разбереш за последно. Чувствам искрената ти болка, но тя никак не е по-малка от моята.
Ели.
-Лека нощ Николай.
И затвори.
Плач посред нощта. Яд и ярост към цялата съдба, която е предварително уредена без да можем да се намесим. Счупил празната бутилка и удари чашата в стената... а червената течност течеше по бялата стена като кървящата рана, която бе единственият свидетел на раните във влюбената му душа.

-Следва-


Публикувано от aurora на 06.06.2008 @ 16:39:28 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   dr_abdul

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 12:26:01 часа

добави твой текст
"Оковите на душата XI" | Вход | 2 коментара (3 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Оковите на душата XI
от Iszaard на 06.06.2008 @ 18:58:44
(Профил | Изпрати бележка)
:))))


Re: Оковите на душата XI
от LATINKA-ZLATNA на 07.06.2008 @ 11:36:26
(Профил | Изпрати бележка)
"Малките камъчета обръщат колата понякога" - НАЙ-ВЕЧЕ ТЕ ОБРЪЩАТ КОЛАТА, ЗАЩОТО НЕ ИМ ОБРЪЩАМЕ ВНИМАНИЕ, НЕ ГИ ЗАБЕЛЯЗВАМЕ!

Колкото смешно да звучи, но аз най-често се препъвам на равно! /Говоря, в истинския смисъл на думата, както си вървя и като взема, че се спъна. Поогледам се от каuво е , а около мене нишо!:))))/

:)))))))))))