Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 784
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 785

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÄæóäæåòî
ðàçäåë: Äðóãè ...
àâòîð: Djanka

Äæóäæåòî è ñåäåìòå ñíåæàíêè
Åäèí îïèò çà ãëóïàâà ïðèêàçêà
Ïî-ñêîðî áåøå îïèò çà ðàäèî ðåêëàìà, òèéçúð çà ïðîìîöèÿ, íî òàêà è íå ñòàíà ... ñàìè âèæäàòå çàùî:)

22-ðè âåê. Ãîðèòå òèëèëåéñêè. Ïðåäè Êîëåäà. Äæóäæåòî, èçëåãíàëî ñå â õàìàêà ïëåòåøå ìàëêè ñëàäêè ÷îðàïêè çà ñåäåìòå ñíåæàíêè, êîèòî òðÿáâàøå äà ñå âúðíàò îò ïî÷èâêà íà áúëãàðñêîòî ÷åðíîìîðèå.
Äæóäæåòî ðàçìèøëÿâàøå íà ãëàñ:
- Åäèí áîä íàïðåä, äâà íàçàä. Öÿë æèâîò ñúì ðóì ñúðâèñ, èçïåðè, èçãëàäè, ñãîòâè, çàøèè, ïðèìúê, èçìúê. Äà ìîæåõ è àç êàòî Ïåïåëêî äà ñå óðåäÿ ñ ïðèíöåñà, àìà êîé äà ìè êàæå íîìåðà ñ îáóâêàòà?
 òîçè ìîìåíò âðàòàòà ñå îòâîðèëà ñ òðÿñúê è â ñòàÿòà âëåòåëè ñåäåìòå õóáîñòíèöè: Ñíåæêà-Ñìåøêà, Ñíåæàíêà Êàëïàçàíêà, Ñíåæàíêà Ïàðòèçàíêà, Ïàðèæàíêà Äàíêà, Êóðòèçàíêà Àíêà, Ñíåæàíêà Ëåæàíêà è Ñíåæàíêà Áåæàíêà.
Õâúðëèëè ñàêîâåòå â ñðåäàòà íà ñòàÿòà è ñå çàùóðàëè èç íåÿ.
- Êàêúâ êðàñàâåö å Çìåÿ - êàçàëà Êóðòèçàíêà Àíêà - åäíà ãëàâà ìå öåëóâà, äðóãàòà ìè âñêóòà ëåæè, à òðåòàòà òàêà óõàå íà Äÿáëî, êàòî ñúùèíñêè Àíäîíèî Ïàíòåðàñ.
- Êàêúâ âèö - ïðîåõòÿë ãëàñúò íà Ñíåæêà Ñìåøêà - íå ñòàâàé ïàòåòè÷íà, ñåñòðî.
Ñíåæàíêà Êàëïàçàíêà õâàíàëà åäèí ñòîë, óäàðèëà ãî îò ìàñàòà è ñìîòîëåâèëà:
- Ñàìî Ñíåæàíêà ñåäè íà ñÿíêà, ñìÿòà ñúñ ñìåòàëîòî è ñè ÷åøå ñòúïàëîòî.
- Àç ïúê, êîãàòî áÿõ â Ïàðèæ ïîñåòèõ Ìóëåí Ðóæ - çàìå÷òàíî ïðîâëà÷èëà Ïàðèæàíêà Äàíêà. - Íàé-õóáàâèÿò ìîìåíò â æèâîòà ìè áåøå êîãàòî Êðàëè Ìàðêî çàâèíòè ìóñòàê ïðåä ìåí, ùèïíà ìå ïî áóçêàòà è ðå÷å: "Ìîìåååå, ñ òèÿ ðóìåíè áóçêè ùå ëè ìè íàäâèåø ìàñðàôà?
Ñíåæàíêà Áåæàíêà îòìåòíàëà èçðóñåíàòà ñè êîñà è âìåòíàëà:
- Áåæ Áåæàíêå äà áÿãàìå, òóê å èñòèíñêè õàîñ.
- Ñïîêî ÷îâå÷å - èçñòåíàëà Ñíåæàíêà Ëåæàíêà - äà ïîëåãíåì ïðåäè òðúãâàíå. Ìîÿò Êàñ÷åé Áåçñìúðòíè ìíîãî îáè÷à, êîãàòî ìó çàìèðèøå íà …. Ñàòåí è …. Ðîçè, …. È íà …… ìîåòî ëåãîâèùå.
- Çàëåãíè … - ïðîåõòÿë ãëàñúò íà Ñíåæàíêà Ïàðòèçàíêà - òóê èìà âðàã.
Çàðåäèëà øìàéçåðà è äàëà ïî÷åòåí îòêîñ êúì ïàíèöèòå íà êàìèíàòà.

Äæóäæåòî ïðåìåòíàëî îùå åäèí áîä îò ïîðåäíèÿ ìàëúê äîñàäåí ÷åðâåí ÷îðàï, ñâàëèëî î÷èëàòà è ïðèìèðåíî ïðîìúëâèëî:
- Ñâèíñêîòî å â éåíàòà, âèíñêîòî å â êàíàòà, à êëå÷êèòå çà çúáè òîêó ùî Ñíåæàíêà Ïàðòèçàíêà ãè óöåëè íà êàìèíàòà. Ïå÷åëèø ïëþøåíà èãðà÷êà.
Ñâèëî åäíà öèãàðà, õâúðëèëî åäíà öåïåíèöà â êàìèíàòà è ñå çàïúòèëî êúì ñïàëíÿòà ñè.
- Êàêâè ìúêè è óíèæåíèÿ òúðïÿ. Íèìà æèâîòúò å ñàìî "ñåâúí àï" èëè èìà è äðóãè ãàçèðàíè åëåìåíòè?
Ñåäíàëî ïðåä ìàñè÷êàòà ñ îãëåäàëîòî, âòðåí÷èëî ñå íåèñòîâî â íåãî è ðàçïåðèëî ïðúñòè:
- Äåòåëèíè, äåòåëèíè, Àðëåêèíî å âàè ôîðåâúð. Êàæè ìè îãëåäàëöå, êîé å íàé-ïðåäàí íà ñâåòà? Äîðè çëàòíàòà ðèáêà íå èçïúëíÿâà òîëêîâà æåëàíèÿ, êîëêîòî àç?!
Õâàíàëî ÷åòêàòà çà êîñà, ðàçðåøèëî áóêëè è âúçäúõíàëî:
- Åõ, è øàìïîàíà òðÿáâà äà ñìåíÿ. Òîçè äåòî óæ ìèå ñè îòèäå, à îíåçè äåòî îìåêîòÿâàò è ñ Áàáà ßãèíàòà ìåòëà íå ìîãàò äà ñå ñðàâíÿò. Çíàÿ, ÷åñúì êðàñèâ, íî ÷àê ïúê òîëêîç. Õóáîñòíèöè! Êàêâî ìó õàðåñâàò òîëêîâà íà Ñïÿùèÿ Êðàñàâåö? Âåäíúæ â ãîäèíàòà ñå ñúáóæäà, ïðåìèãâà äâà ïúòè è öÿë íàðîä ïðîñúëçÿâà, à àç …. Êàòî òðîïíà ñ êðàê öÿëà çåìÿ ïîòðåïåðâà, à ñàìî ïèëåòî ñêà÷à â òåíäæåðàòà.
Äæóäæåòî îáúðíàëî ãðúá íà îãëåäàëîòî è ðåøèëî äà õâàíå ãîðàòà äà îòïóñíå íåðâàòà.

Ñåäåìòå õóáàâèöè, ðàçãîðåùåíè äà èçëèâàò äóøèòå ñè, ñå ñåïíàëè îò ëèïñàòà íà êîìïàíèÿ.
- Ìîìè÷åòà, òðÿáâà äà íàìåðèì ïðèÿòåëêà íà Äæóäæåòî - êàçàëà Ïàðèæàíêà Àíêà.
- Ìîæå áè òðÿáâà äà ìó ïîäàðèì ïî-ãîëÿì òèãàí, çà äà íè ãîòâè - äîïúëíèëà Ñíåæàíêà Êàëïàçàíêà.
- Ñòðóâà ìè ñå, ÷å òðÿáâà äà ãî íàó÷èì íà ñîöèàëèñòè÷åñêè îáíîñêè - îòñÿêëà Ñíåæàíêà Ïàðòèçàíêà.
- Äà ãî ðàçñìååì ñ ïðèêàçêàòà çà Ñíåæàíêà è ñåäåìòå äæóäæåòà - èçêèêîòèà ñå Ñíåæêà Ñìåøêà.
- Shut up, èìàì ïî-äîáðà èäåÿ. - ïîäõâàíàëà Ñíåæàíêà Ëåæàíêà - Èäàò ïðàçíèöè! Çàùî äà íå ãî çàïîçíàåì ñ Áàáà Êîëåäà? Õåì ïîäàðúöè ùå ìó ïðàâè - ïåðëè, ïëàòèíà, çëàòî, òóé-îíóé, õåì ùå áúäå ðèëàêñ íà ñòàðèíè. Òî ìàé êâî äðóãî ìó îñòàâà - åäèí áóëþê çåòüîâå ëè?

Ñíåæàíêèòå ãëàñóâàëè ìàæîðèòàðíî, äàæå Ñíåæàíêà Ïàðòèçàíêà õîäèëà äî ñúñåäíàòà ãîðè÷êà äà ñè èçâàäè ðàçðåøèòåëíî è íàâðúùàíå àáîíèðàëà òðèìà-÷åòèðèìà ôåíîâå çà âåñòíèê Òèëèëåéñêè Ìèðúð, êîéòî èçäàâàëà òàéíî è ÿâíî.
Êîãàòî ãëàñóâàíåòî ïðèêëþ÷èëî â 18 ÷àñà è 74 ìèíóòè áèë îáÿâåí ðåçóëòàòúò.
Äæóäæåòî òðÿáâàëî äà ñå ñäîáèå ñ íàé-ãîëåìèÿ ñè ïîäàðúê - Áàáà Êîëåäà èçëèçàùà îò ãîëÿìà òîðòà ïî ÷åðâåíè äîìàøíî ïëåòåíè ÷îðàïè. Çà êóìîâå ùåëè äà ñå öàíÿò: Âàñèëèñà Ïåòðîâà è Õèòúð Ïðåêðàñíè.



Ïóáëèêóâàíî îò aurora íà 13.07.2004 @ 13:30:58 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Äðóãè ...

» Ìàòåðèàëè îò
   Djanka

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ðèìè ñ ..èâ
àâòîð: LeoBedrosian
544 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 49852
îò 50000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Äæóäæåòî" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.