Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 736
ХуЛитери: 2
Всичко: 738

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаБезусловната любов - тя е отговора, който търсим всички ние
раздел: Есета, пътеписи
автор: DYX

Днес е ден за спасение!Днес е ден за любов!Днес е ден за радост!Страданията отлетяха в миналото.Болките се разтвориха в усмивката на душата ни.Всичките неволи си заминаха,така както си отиде вчерашният ден.<
Днес е денят,в който обикнах себе си.Днес е денят,в който обикнах другите.Днес е денят,в който разбрах,че Живота-това е любовта,която влагаме в Него.И наистина е прекрасно да се разхождаш по слънчевите улици,и да забелязваш красивите човешки лица,да виждаш всяко тайнство,всяка нежност вложена от Бога в този свят.
Ако решим,ако направим своя избор можем за миг да преобразим живота си.Няма нужда да седим затворени в миналото си.Нека видим всички чудеса,които ни носи днешният ден,защото единствено той е от значение.Утре е далеч,и само сега сме живи!Когато се отворят сърцата ни,когато обикнем това,което ни съветват душите ни,когато познаем своята светлина-то тогава нашият свят ще бъде радост,той вече е такъв.
Всеки дъх е свещен.Нека се замислим за магията на собственото си дишане.Как става?Какви процеси протичат?Какво движи всичко това?Ами туптенето на сърцето ни...удар след удар и удар след удар!?Чия воля е израз този свещен трепет в гърдите ни?А зрението ни?Това умение да различаваме цялото многообразие от цветове.Всичко това са дарове.Всичко това е обич.Светът е съвършен вече!!!Единствено нашето съзнание вижда несъвършенства.Ние наистина сме благословени.Толкова много възможности имаме,толкова много!Навсякъде са!Ако се замислим,ако си го представим ще разберем,че светът ни може да се промени за миг.Стига да дръзнем,ДА!,стига да дръзнем да кажем:"ДА"-НА ЖИВОТА,"ДА"-НА СВЕТЛИТЕ СИ МИСЛИ,"ДА"-НА СВЯТИТЕ СИ ЧУВСТВА!!!ДА,ДА,ДА-така се живее.Нека бъдем щедри към себе си,нека не възпираме порива на собствената си душа.Защото това е радост-да бъдеш едно с нея и да вървиш по нейните пътища.Животът е любов,а любовта е в нас.Колкото повеце любов протича през теб,толкова по-жив се чувстваш.Колкото по-жив се чувстваш,толкова по-истински е твоя свят.Колкото по-истински е твоя свят,толкова по-истински са всички в него.А какво по-хубаво от това да носиш Живот на хората и да ги правиш по-истински,отколкото са били? Христос е казал:"Аз съм Пътят,Истината и Живота",и Той изразява най-добре това,което казвам.
Любовта е отговора на всичките ни въпроси.Любовта е Пътят за освобождението на собствената ни душа.Любовта е Истината,която разтваря всяка илюзия.Любовта е Силата,който насища всяка клетка от тялото ни,всеки жив организъм на планетата ни.Любовта е Животът на Бога в нас.И когато го направим-когато обикнем,така както Христос е обичал,така както Буда е обичал,така както Кришна е обичал,така както сам Господ Бог ни обича-тогава можем да разберем:що е Живот,какво значи Свобода,какво е да пребъдваш в любовта на Твореца.
Призовавам ви,обичайте се.Обичайте това,което правите.Обичайте това,което мислите.Обичайте това,което чувствате.ОБИЧАЙТЕ СЕ ТАКИВА,КАКВИТО СТЕ!Ако всеки човек каже през деня сто пъти обичам се.Ако всеки чвек каже през деня сто пъти обичам те.То този човек много бързо ще достигне до съкровения кът вътре в себе си,където е скрито цялото имане на Вселената.А радостта,която ще намери там не би могла да се сравни с нищо,което тази земя може да му предложи.Именно затова любовта е ключът,защото тя не може да се измисли с думи,нито да се купи с пари,но се разкрива единствено пред искрено търсещото сърце.
Нека бъдем усмихнати,така ще бъде по-леко.Нека бъдем весели-така ще бъде по-светло.Нека обикнем себе си,нека обикнем Живота в неговата цялост-така ще запълним празнотата вътре в нас.Така ще бъдем Светлина,за тези,които са забравили да обичат.
Нека вземем решение,нека направим своя избор сега.Нека последваме напътствието на Душата,нека бъдем едно с Нейното желание.Нека бъдем радост сред тъгата,надежда сред отчаянието,вяра сред неверието.Нека помним тези думи:
"Когато се смееш,целият свят се смее;
когато плачеш си сам.
Тази тъжна стара земя се нуждае от веселие
и си има достатъчно грижи"
БЕЗУСЛОВНАТА ЛЮБОВ-ТЯ Е ОТГОВОРА,КОЙТО ТЪРСИМ ВСИЧКИ НИЕ!


Публикувано от aurora на 29.05.2008 @ 15:13:31 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   DYX

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 15:55:49 часа

добави твой текст
"Безусловната любов - тя е отговора, който търсим всички ние" | Вход | 2 коментара (3 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Безусловната любов - тя е отговора, който търсим всички ние
от 4itatel4e на 05.06.2008 @ 11:43:48
(Профил | Изпрати бележка)
Това е верния отговор. Само че не всички го търсят. Защото е труден. Познаваш ли мъж например, който да обича безусловно жена? И колко? По-точно е да се каже, че всеки търси да го обичат безусловно, но не всеки може да отвърне със съото. Безусловно могат да обичат само майките и мъдреците. А условието за любовта между мъжа и жената е взаимност. Без него любовта не може да живее. Надявам се да не си разочарован от изразеното мнение.


Re: Безусловната любов - тя е отговора, който търсим всички ние
от tanitta на 05.06.2008 @ 12:00:14
(Профил | Изпрати бележка)
Това си е глъдка девствена роса, като светена вода...
Пречиства, мотивира и обезгрижва...
Благодаря, че написа тази истина, която всеки от нас знае, но ни е страх да живеем така.
Обнадеждаващо е. Светло, чисто...
Ще го препрочитам всеки път, когато загубя пътя към себе си.
Искрено ти благодаря.