Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 761
ХуЛитери: 6
Всичко: 767

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: Elling
:: Boryana
:: mitkoeapostolov
:: LATINKA-ZLATNA
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаДа обичаш,просто да обичаш
раздел: Есета, пътеписи
автор: dyx

Нищо няма да дойде при теб,без преди това да го повикаш.Нещата са така направени,че ти винаги да бъдеш в безопасност,и ако по някога се объркаш и повикаш нещо веднъж или два пъти то няма да дойде,но продължиш ли ,обезателно ще се срещнеш с него!Никога не бива да се притесняваме за нищо,но винаги да държим любовта пред очите си,никога да не изпускаме целта.Това е таийната.
Не се обежкуражавай човеко,а се уповавай на Бога,разчитай на Него.Вслушвай се в напътствията му.Бъди мъдър и Той никога няма да те подведе.Мъдрият е този,който е спокоен пред привидния неуспех.Мъдрият е тожи,който се държи,тогава когато всички са против него.Той ги обича и това е неговата сила!
Нашият живот е това,което вждаме в него.И ако държим мисълта за успеха в съзнанието си,то и живота няма да се поскъпи,а ще ни даде това,коетро желаем от него. Желания,желания,желания.Някои водят навътре към Бога,други ни теглят навън към илюзията,но само сърцето знае пътищата на Душата.Само в тихия смълчал се ум можем да чуем гласеца,святото чувство,което ни казва: всичко ще бъде наред,нещата ще се оправят,вярвай в мен.Не се предавай.Вярвай ми и аз ще ти покажа моите тайни.
Тайните на нашето сърце са откровенията на Духа,и ако се вслушаме в него можем да намерим това,което търсим.Всъщност всеки търси едно и също нещо.Всеки го намира по разлиchен начин,но то винаги е на едно и също място.Това е нашето shtастие,а мястото е в Бога,вътре в нас самите.Защото Бог,товеа сме ние.А щастието е да видим своето съвършенство в себе си и да се стремим да го изявим,да го покажем на останалия свят.Нека не се отчаjваме,нека бъдем силни.Това,което днес ни носи мъка,утре ще бъде повод за радост.Нека влезем в "скришната си стаичка" за да направим своето причастие,а след това нека се разходиm из света.Нека дарим на търсещите това,което вече сме намерили.В Писанието е казано:"обикни Бога с всичкото си сърце,с всичката си душа и с всичкия си ум".А хората си мислят,че трябва да обикнат някой,който е на небесата,не се вижда,но съди всички.Истината обаче,е била през цялото време пред очите ни.Да обикнеш Бога означава да обикнеш Себе си,защото Той живее в теб,а ти си Nегово подобие,Nегово дете,ТИ СИ НЕГО САМИЯ.Не не става въпрос за тези религиозни норми и догми,в които хората се задължават да правят това и онова,или иначе...ще горят w ада.Ад няма-има само следствия от собственото ни мислене,което може да доведе до положение да се чувстваqме като в ада.
Става вyпрос за собственото ни осъзнаване.Става въпрос за събуждането ни от съня на формите.Става въпрос за избора да бъдем това,което сме наистина.А не можем да бъдем без да обичаме,защото любовта е всичко!Любовта е другото име на Бога.Нашето естество е любов.За това е посочен пътя за освобождението на собственото ни съзнание: обичаj...със всичкото си сърце,с всичката си душа и с всиchкия си ум.
Там къдетo има любов има и сила,има и радост,има изобилие,и всичко що може да пожелае дуshата ти.Бог е дал свободна воля на човека за да може той(човека) да изпита Себе си,за да може да познае кое е "добро" и кое "зло",и за да се пресъздаде като Бог във видима форма.Дадена ни е свободна воля не за да злоупотребяваме с нея,а за да я използваме в съзидателния процес,в самоосъществяването ни като богове,каквито сме в същината си!Църквата ще възроптае разбира се,защото тя обича да всява страх сред човеците.Обича да описва Бога като строг и справедлив.Накратко,страхува се за собственото си съществуване и за това се стреми да прикрие истината:че на човек не му е нужен никой друг за да осъществи врyзка с Богa,защото той самияt е такъw!
Всичките нещастия не са дело на никой друг,но са само следствия на собствените ни мисли,следствия на един закон отстояващ себе си.И като е казано,че любовта е отговора,то е направено за нас самите.За да избегнем болката,за да се разделим с илюзиите,за да разберем какво богатство носим вътре в себе си,за да осъзнаем колко сме благословени.Това е пътят и той преминава през любовта.Нека се усмихнем на собственото си нещастие и нека видим как то се разтопява пред сияйния ни поглед.Нека се усмихнем на сивото си ежедневие,за да види как то става пyстър израз на нашата любов.Нека се обикнем такива,каквито сме,защото какво по-добро от това,което сме сега!?Нека усмивката бyде най-силнотo ни оръжие.Тя е израз на това,което носим в душите си.Абрахам Линкълн е казал:"Хората са толкова щастливи,колкото искат да бъдат",и всичко това е въпрос на избор-ДА ОБИЧАШ,ПРОСТО ДА ОБИЧАШ!!!


Публикувано от BlackCat на 24.05.2008 @ 14:36:28 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   dyx

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4
Оценки: 4


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 11:53:16 часа

добави твой текст
"Да обичаш,просто да обичаш" | Вход | 2 коментара (3 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Обич.
от regulus на 24.05.2008 @ 16:32:09
(Профил | Изпрати бележка)
Всяка добра нова идея носи обновление, подтиква напред, а след време става на догма и започва да се отстоява, съответно и да пречи на обновлението. Така е и с християнската църква във всичките и проявления - навремето "здравината" й ни е помогнала да останем различни от другите наоколо, за да сме "ние" сега, а днес "здравината" й понякога пречи ни да отидем на друго ниво. Но какво ни пречи да използваме оста на въртене не като ос, а като стъпало? Нима "оста" ще се опорочи с нещо? Не!
Така е и с всички институционализирани религии всъщност. Проблемът е никакъв. И е у нас, както винаги.
Сетих се за едно друго "писание":
"Нека всички живи същества имат цялото щастие и всички причини за щастието!
Нека всички живи същества са далече от нещастието и всички причини за нещастието!"
Амин!


Re: Да обичаш,просто да обичаш
от aniet на 24.05.2008 @ 17:15:15
(Профил | Изпрати бележка)
идеята за Бог , щастието , истината , любовта - все илюзии , които помагат мисловно понякога , но без умението да усмихваш важните други и така и своя ден да градиш, " да се обикнем такива,каквито сме" е глупост , която оправдава леността и малодушието .
Написаното толкова прилича на не особено умел опит за автосугестивно мислене , че вместо да звучи позитивно по -скоро е изкривената усмивка на " собственото ни нещастие " , видяна в едно наистина "сиво ежедневие"
:)