Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Anyth1978
Äíåñ: 1
Â÷åðà: 1
Îáùî: 14145

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 544
ÕóËèòåðè: 5
Âñè÷êî: 549

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy
:: LioCasablanca
:: Marisiema
:: LeoBedrosian
:: Georgina

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÅäâà íà 17
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: Marlou

Çâúíåöúò çà êðàÿ íà ÷àñà óäàðè. Ó÷åíèöèòå ïðèáðàõà òåòðàäêèòå ñè è åäèí ïî åäèí íàïóñêàõà ñòàÿòà.
- Õàéäå! - Äåíèöà ÷ó ãëàñà íà Ïåòÿ è ñå ñåïíà. – Ñòàâàé!

- Çíàì çà êîãî ìèñëèø, íî íå î÷àêâàõ äî òàêàâà ñòåïåí äà ñè ñå çàïëåñíàëà ïî íåãî, òà äà íå ÷óåø çâúíåöà. Äîðè íå âèäÿ äðóãèòå êàòî èçëèçàõà! – óïðåêíà ÿ Ïåòÿ â êîðèäîðà.
- Íèùî íå ðàçáèðàø.
- Òà òîé å ñ 10 ãîäèíè ïî-ãîëÿì îò òåá. È ìîæå äà èìà æåíà, äîðè äåöà.
- À ìîæå è äà íÿìà – óïîðñòâàøå 17-ãîäèøíàòà Äåíèöà, ó÷åíè÷êà â 10-òè êëàñ. Òàçè ãîäèíà èìàõà íîâ ïðåïîäàâàòåë ïî ôèçè÷åñêî è òÿ ñå âëþáè â íåãî îò ïðúâ ïîãëåä.  ÷àñà ïî ìàòåìàòèêà îòíîâî áå â äðóãà ãàëàêòèêà. Èäâàøå ÷àñúò ïî ôèçè÷åñêî âúçïèòàíèå.
Ó÷åíèöèòå ñå íàðåäèõà â 2 ðåäèöè. ×åòíèòå íîìåðà îò âñÿêà ðåäèöà íàïðàâèõà êðà÷êà íàïðåä. Ñôîðìèðàõà äâàòà îòáîðà çà âîëåéáîë. Äåíèöà, ñúñ ñâîèòå ñòî ñåäåìäåñåò è ÷åòèðè ñàíòèìåòðà, èìàøå îòëè÷íè äàííè è ìèíàëàòà ãîäèíà ó÷àñòâà â ó÷èëèùíèÿ îòáîð. Ñòèãíàõà äî ïîëóôèíàë.
Ìà÷úò çàïî÷íà ñ íåèí ñåðâèç. Ïîñòèãíà äèðåêòíà òî÷êà. Ïðåïîäàâàòåëÿò ÿ ïîõâàëè, ñëåä êîåòî òÿ öÿëà ìèíóòà íå ñâàëè ïîãëåä îò íåãî.  êðàÿ íà ÷àñà Äåíèöà íàðî÷íî èç÷àêà ñúó÷åíèöèòå ñè äà èçëÿçàò. Ñòîåøå íà ïåéêàòà è Ìèëåí ÿ çàáåëÿçà.
- Çàùî íå îòèâàø äà ñå ïðåîáëè÷àø?
- Àç âè îáè÷àì – äóìèòå èçëèçàõà íåóïðàâëÿåìî îò óñòàòà é.
- Êàêâî? – 28-ãîäèøíèÿò ïðåïîäàâàòåë áå íàèñòèíà èçíåíàäàí. Îò ñàìîëåò ñå çàáåëÿçâàøå, ÷å Äåíèöà ãî õàðåñâà, íî äàëå÷ íå áå ïúðâàòà.
- Îáè÷àì âè – ïîâòîðè Äåíèöà. Îùå ïúðâèÿ ìèã, â êîéòî âè âèäÿõ, ñå âëþáèõ âúâ âàñ.
- Íå çíàì êàêâî äà êàæà. Ïîëàñêàí ñúì, íî èìàì æåíà.
- Êðàñèâà ëè å?
Çà âòîðè ïúò Äåíèöà ãî èçíåíàäà. Èçíåíàäàòà èäâàøå íàé-âå÷å îò ñìåëîñòòà é.
- Äà.
- Ïî-êðàñèâà ëè å îò ìåí?
- Òè ñúùî ñè ìíîãî êðàñèâà – òàçè, íà ïðúâ ïîãëåä ñêðîìíà äåâîéêà, ñå îêàçà íàèñòèíà äðúçêà.
- Äîâå÷åðà â Ìàñòèëî ùå ñâèðÿò Äèíîçàâðèòå. Ùå äîéäåòå ëè?
- Íå.
- Äîáðå. Äî òîãàâà.
Ìèëåí ðåøè, ÷å ìîìè÷åòî íå å íàðåä ñ ãëàâàòà. Ñúïðîâîäè ÿ ñ ïîãëåä äî âðàòàòà.
Êðàÿò íà ñåïòåìâðè íå èçíåíàäà æèòåëèòå íà Ðóñå. Ãðàäèíàòà ïðåä Îêðúæíà áèáëèîòåêà ïðèëè÷àøå íà ïîëàçåí îò ìðàâêè ïðåçðÿë ïëîä, à ñåðâèòüîðêèòå íà äâåòå áàð÷åòà - íà Ñóïåð Ìàðèî. Ñ òàêàâà ëåêîòà ïðåñêà÷àõà îò ìàñà íà ìàñà. Îòñðåùà äîëèòàõà ãëàñîâåòå íà ó÷åíèöèòå âòîðà ñìÿíà îò ÑÎÓ „Õðèñòî Áîòåâ”.
Áåøå 18 ÷àñà. Ìèëåí ÷àêàøå Àëáåíà. Íà ïðàêòèêà òîé èçëúãà Äåíèöà. Àëáåíà áå ñàìî íà 18 è èçëèçàõà îò ñêîðî. Ìàé ìåñåö é ïðåäñòîåøå àáèòþðåíòñêè áàë.  äàëå÷èíàòà ñå çàäàäå Àëáåíà. Ïîçíà ÿ ïî ðîçîâàòà áëóçà, êîÿòî ëè÷íî è êóïè ïðåäè íÿìà è 2 ñåäìèöè è äúëãàòà ðóñà êîñà, ñòèãàùà ìàëêî íàä êðúñòà. Ñ âñÿêà ñëåäâàùà íåéíà êðà÷êà çåíèöèòå ìó ñå ðàçøèðÿâàõà âñå ïîâå÷å. Òîâà íå áåøå Àëáåíà.
- Äåíèöà! Êàêâî ïðàâèø òóê!
- Íàëè òè êàçàõ, ÷å ùå ñå âèäèì òàçè âå÷åð.
- Òè ñè ëóäà. Çàùî ñè ñ ïåðóêà?!
- Çàùîòî òàêà ìå õàðåñâàø ïîâå÷å.
Åäâà ñåãà Ìèëåí çàáåëÿçà, ÷å íå ñàìî áëóçàòà è êîñàòà é ñà êîïèå íà Àëáåíèíèòå. Ïîëàòà è îáóâêèòå ñúùî. À ñïåöèàëíî îáóâêèòå áÿõà ïîäàðúê îò Àâñòðàëèÿ îò ÷è÷îòî íà Àëáåíà è òàêèâà â Áúëãàðèÿ íå ñå íàìèðàõà. Îáçå ãî ñòðàõ è ïîòðåñ.
- Êàêâî ñè è íàïðàâèëà? – èçêðåùÿ.
- Íå òå ðàçáèðàì, ñêúïè.
Äîðè ãëàñà ñè áå òðåíèðàëà äà çâó÷è êàòî íà Àëáåíà. ...

08.04.2008 ã.


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 03.05.2008 @ 21:00:26 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   Marlou

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

24.04.2024 ãîä. / 14:55:23 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Åäâà íà 17" | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (2 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Åäâà íà 17
îò dacte íà 04.05.2008 @ 01:16:17
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áðàâî!Íåïðåäâèäèì êðàé.Íåðÿäêî âñúùíîñò ñòàâàìå æåðòâè íà õîðà ñ áîëíè ìîçúöè,çà ñúæàëåíèå.


Re: Åäâà íà 17
îò djungla (radeva@gyuvetch.bg) íà 21.10.2008 @ 11:18:37
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://djungla.blog.bg/
Ðàçêàçúò ìè õàðåñà ìíîãî, Ìàðëîó:)
ìîæå áè íàçîâàâàíåòî íà êîíêðåòíè îáåêòè (Ðóñå, ÑÎÓ "Õðèñòî Áîòåâ", Îêðúæíà áèáëèîòåêà") å íåíóæíî, áåç òÿõ ðàçêàçúò áè áèë ïî-óíèâåðñàëåí.